A Mol Nyrt. bruttó 6 forinttal csökkentette a 95-ös benzin és 10 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán.
Nyolc évvel a londoni dugódíj bevezetése után megvizsgálta egy független intézet, milyen hatással van a forgalomcsökkentő intézkedés a belvárosi levegő minőségére. Mint kiderült, nem kimutatható a különbség a zónán belüli területen.
A Mazda6 végzetét az amerikai piac érdektelensége okozhatja. A vállalat legnagyobb piacán már 50 ezret sem vettek a típusból tavaly, annak ellenére, hogy a piac látványosan túljutott a válság hatásain. Annyi biztos, hogy az amerikai gyártást leállítják, de elképzelhető, hogy a Mazda 6 a többi piacon is eltűnik.
Mindenki letette a haját 1976-ban, amikor megjelent a mechanikus injektoros, 110 lóerős, mérges kis motorjával. Persze, nem a Golf GTI volt az első forró ferdehátú, de vitathatatlan, hogy ő tette népszerűvé a kategóriát.
Tavaly ismét nyereségessé vált a legnagyobb orosz autógyártó, az AvtoVAZ, amihez nagy segítséget adott a kormány által meghirdetett roncsprémium.
Kísérleteznek az olaszok, hogy meddig lehet emelni egy szupersportkocsi árát. A Párizsi Autószalonon bemutatott Sesto Elemento tanulmányautót kétmillió euróért, vagyis nagyságrendileg félmilliárd forintért fogják árulni, ha tényleg sorozatgyártásba kerül.
Mély levegőt kellett vennünk, amikor bejelentették, hogy gyártani fogják a Nissan Murano nyitott változatát. Úgy tűnik, az Audinak viszont megtetszett a nyitott SUV ötlete: azt suttogják, már dolgoznak a Q5 kabrión.
Az ütemezett utóvizsgálat második felvonásaként május 10-től megint alpinisták ereszkednek le a Megyeri híd pilonjairól, ezért időszakosan lezárják alattuk a két forgalmi sávot.
Müncheni rendszám, örvénymintás fekete-fehér matrica, felbiggyesztett hátsó lámpák: kétségtelenül prototípust fotózott olvasónk a tököli reptéren, de mit keresett itt az 1-esnek látszó ötajtós?
Amikor azt hinnénk, hogy a megalomániának nincs határa, mindig jön egy újabb meglepetés. Ezúttal az orosz Dartz Prombon legújabb terve verte le a lécet. A Nagel egyelőre csak terv, amelyet a cég századik születésnapjára készítettek, de még így, virtuálisan is egészen megdöbbentő.
Defender Safari EV névre hallgat a Land Rover legújabb tanulmánya. Ránézésre tökéletes szafari-autó, háromsoros mozi-lelátóval a hátuljában, külön üléssel az orrán a túravezetőnek, és minden oldalon vaskos gallytörő csövezéssel. Mégis nehéz elképzelni, hogy ezzel túrázzon valaki a vadonban.
Az MG ugyan előjött néhány, messziről versenyképesnek tűnő modellel, de egy tapasztaltabb vállalat segítsége azért jól jön a kínai mérnököknek. A brit márka anyacége, az állami érdekeltségű Shanghai Automotive (röviden SAIC) szállította a megoldást, hiszen a General Motor helyi partnereként elég jó viszonyt ápol az amerikai óriással.
Nagy szedánt ma már viszonylag kevés magánember vásárol, legalábbis Európában, de az Insignia, a Mondeo, a Passat, a Renault Laguna, a Toyota Avensis vagy a Citroen C5 nem is miattuk fogy igazán. Cégautóként, kölcsönzői járműként, hivatali autóként, esetleg taxiként még mindig ezeket a modelleket választják, sokkal inkább, mint a magánemberek körében népszerű szabadidő-autókat és egyterűeket, így még mindig bőséges a piac.
Ezeket a kémfotókat Németországban készítették az idei év végén debütáló, 2012-es modellévjáratú M6 kupéról.
A Chilébe exportált japán autók közül néhány esetben alacsony intenzitású radioaktív sugárzást mértek a kikötőben dolgozó munkások.
Ittas járművezetés és segítségnyújtás elmulasztása miatt indult eljárás egy szegedi férfi ellen, aki szombaton késő este Szeged és Sándorfalva között okozott balesetet, majd autójával belecsúszott az út menti vizesárokba – közölte a rendőrség vasárnap az MTI-vel.
A biznisz újra virágzik, a General Motors bejelentette, 3,2 milliárd dollár volt a nettó bevétele 2011 első negyedévében.
Gyártásba kerül a fantasztikus C-X75 koncepció, 2013-ban már az utcán is láthatjuk minden idők egyik legcsábítóbb Jaguarját.
A kengururácsos, juharleveles, tíz fényszórós Mini Cooper S két kanadai divattervező alkotása: a DSQUARED alapítói egy jótékonysági eseményre készítették a tervet.
Sokáig bizonytalan volt, hogy a szupersportkocsiból készülhet-e roadster változat, de a Mercedes végül elszánta magát a lépésre: elkészült a vászontetős SLS.
A Fiatnak komoly tervei vannak a Maserati márkával, de azt is jól tudják, hogy siker nincs befektetés nélkül. Így mintegy 500 millió eurót költenek a következő új típus elkészítésére.