Eddig a Kia hétéves garanciaideje volt a csúcs, de a Chevrolet és az Opel egyetlen alkatrész erejéig rálicitál a koreaiakra is.
Már az elején így kellett volna: az új szabadidő-autó egész formás lett, bántóan csúnya részletek nélkül. A borzasztó elődöt is vették mint a cukrot, így a BMW most joggal lehet optimista.
Az M5-as BMW után legfélelmetesebb riválisa, az Audi RS6-os is nyugdíjba vonul. Az utódlás egyelőre bizonytalan, az üzemben, ahol összeszerelték, egy másik típus készül majd.
Három darabot fognak gyártani a csomagból, úgyhogy nem kell aggódniuk a leendő tulajdonosoknak, hogy kettőnél több Mansory Ghost fog szembejönni velük. Hogy ezenkívül mi az értelme a Rolls-Royce tuningolásának, nehéz megmagyarázni.
Részletes vizsgálatot indított az NHTSA a Toyoták beragadt gázpedáljaira fogott balesetek okainak tisztázására. A balesetet szenvedett autók egy részében volt fekete doboz funkció, vagyis rögzítették az utolsó percek eseményeit – ezeknek az adatait elemzik az amerikai közlekedésbiztonsági szervezet emberei.
Nem hétköznapi autóval jelent meg a Texasi Egyetem autókrosszos rendezvényén az 57 éves úriember: egy polírozott alumíniumkarosszériás Cobrával villantott. A parkolóban lófráló nézők egyszer csak arra lettek figyelmesek, hogy nyélgázon rajzolja a köröket a patak melletti aszfaltra, majd egy padkán gellert kap és fejjel lefelé a vízben landol. Beragadt a gázpedálja, magyarázta a tulajdonos.
Két új modellt is be szeretne vezetni a Maserati a következő öt évben, amivel lefelé bővítenék a modellpalettájukat. Persze csak viszonylagosan kicsi autókról van szó – V8-asnál kisebb motorral mostanában nem foglalkoznak Modenában.
2008-ban csábították el Osamu Nambát a Subaruhoz azzal a céllal, hogy kukába dobja az eddigi formaterveket, és valami egészen újat rajzoljon a japánoknak. Két év kevés ahhoz, hogy az utcán is megjelenjen az új dizájn, de úgy hallani, Namba már hámozgatja a következő Impreza agyagmodelljét.
A Porsche kacifántos történetében eddig a 2003 és 2006 között gyártott Carrera GT volt a legdrágább autó: 453 ezer euróba került. A Genfben bemutatott 918-as erre most rálicitálna – kerek ötszázezret kell majd kiköhögni érte, ha tényleg gyártásba kerül.
A következő SLK 2012-ben jelenik meg, a kémfotókon szereplő, vélhetően 400 lóerőnél erősebb AMG változat pedig csak egy évvel később.
Pontosan 22 379 darab terepjárót hív vissza a Chrysler. A 2010-es Dodge Nitro- és Ram-, valamint a Jeep Liberty- és Wrangler-tulajdonosok aggódhatnak.
Az oroszországi autóeladások 45%-kal emelkedtek júniusban, továbbra is a Ladák a legkeresettebbek, de a prémiumautókat is viszik, mint a cukrot.
Három új, környezetbarát modellen dolgozik a Toyota, melyek 2012-re készülhetnek el.
A detroiti gyár egyik legsikeresebb modelljének indult a retro-kompakt, de a Chrysler elhanyagolta a fejlesztést, így az utolsó években már csak kolonc volt a PT Cruiser.
A Shelby arra készül, hogy megdönti a leggyorsabb szériaautó, a Bugatti Veyron 431 km/h-s sebességrekordját.
Az útburkolatba kevert katalizátor a nitrogén-oxidok semlegesítésére alkalmas: feltalálói szerint az új módszerrel 25–45%-kal csökkenthető a káros nitrogén-származékok koncentrációja a levegőben.
Az 508-as gyári képsorozatából szivárgott ki két fotó, amelyeken a szedán, illetve a kombi változat látható.
Gyökeres változások várhatók a Lotusnál a közeljövőben: úgy látszik, a Ferraritól érkező vezérigazgató által elvetett magok kezdenek szárba szökni. Teljesen új modellpalettát szeretnének bemutatni a Párizsi Autószalonon – az új Esprit mellett még három tanulmányautót.
Nem csak megszorongatta, le is nyomta az első negyedévben az Audi a Mercedest, ami az eladási számokat illeti. De az új E-osztály akkora sikert aratott, hogy a stuttgartiak visszaelőztek a féléves számok alapján, viszont a BMW változatlanul magabiztosan tartja az első helyét.
Egy dolog motiválta Ferruccio Lamborghinit, a traktorgyárost, amikor nekilátott az autógyártásnak: hogy fügét mutathasson a Ferrarinak. Talán jobb, hogy ő már nem láthatja a Lamborghini stíluselemeivel pimpelt Ferrari F430-ast.
Nem kötelező persze kerékpáron távozni a szervizből, miután a munkafelvevő kezébe nyomtuk a kulcsot, de a lehetőség most már adott. Ráadásul ingyen kapjuk kölcsön a Škoda GreenLine biciklit a javítás idejére.
Vagy csak az alliteráció kedvéért választotta az Anjuny a Smartot a Swarovski drágakövek foglalatának, vagy egyszerűen skótok voltak. A ForTwo-ból is a kabriót borították be szikrázó kövekkel, hogy a tetőt is kispórolhassák – így elég volt 283 960 kavics, és még a belsejébe is jutott.