Nem kötelező persze kerékpáron távozni a szervizből, miután a munkafelvevő kezébe nyomtuk a kulcsot, de a lehetőség most már adott. Ráadásul ingyen kapjuk kölcsön a Škoda GreenLine biciklit a javítás idejére.
Vagy csak az alliteráció kedvéért választotta az Anjuny a Smartot a Swarovski drágakövek foglalatának, vagy egyszerűen skótok voltak. A ForTwo-ból is a kabriót borították be szikrázó kövekkel, hogy a tetőt is kispórolhassák – így elég volt 283 960 kavics, és még a belsejébe is jutott.
Nemrég született meg a döntés, hogy az új Panda gyártásához kibővítik a dél-olasz pomiglianói Fiat gyárat. Volt némi huzavona a szakszervezetekkel, de végül megegyeztek – meglett az eredménye a fenyegetőzésnek a munkahelyek megszüntetésével. Szélesen mosolygott a Fiat-vezetőség, az olaszok is örültek, csak a lengyelek nyitották nagyra a szemüket, hiszen a döntés a Tychy üzem bezárását is jelenthette volna.
Ha nem tűnt volna fel, az idei első félévben jelentősen kisebb volt a forgalom, mint 2009-ben. Az üzemanyag-eladási számok visszaeséséből legalábbis ez derül ki. Az előző évhez képest 12,6 százalékkal kevesebb benzint és gázolajat adtak el a kutakon januártól júniusig.
Eddig csak Darth Vader vagy C-3PO vezethetett minket, de most a legnagyobb Jedi mester, Yoda vette át az irányítást. A TomTom navigációs rendszerein az ő hangján is figyelhetjük már, melyik út vezet az Erő sötét oldala felé.
Mint minden új igazgatójelölt, Matthias Müller, a Porsche frissen kinevezett vezére is nagy lendülettel fut neki a kitűzött céloknak. Csak nehogy hasra esés legyen belőle.
Május 14-én írtunk utoljára Antal Krisztiánról. Tudják, a magyar srác, aki meg akarta mászni a hegyet Coloradóban, aki egyetlen magyarként részt akart venni a Felhők Versenyén, a Pikes Peak International Hill Climb-on. Akkor még gőzerővel reszelték a motort, gyártották az okos féket, hogy a saját építésű Toyota Celica végre odacsaphasson. A verseny rajtja június 27-én volt. Önök szerint elkészült az autó? El. Odaértek a versenyre? Oda. Akkor miért nem volt magyar név az eredménytáblán?
Soha nem dől hátra az ohiói Switzer Performance. Ügyfeleinek minden kívánságát teljesíti. Ha automata váltót akarnak a 800 lóerős Porschéhoz, ám legyen, megcsinálják.
Nyilvánvaló, hogy részletesen elemezték a hibákat a Peugeotnál, miután a Le Mans-i 24 órás versenyen mind a négy autójuk letérdelt, pedig fölényes győzelemre készültek. Bevallották, amit eddig is sejtettünk: három autóval ugyanaz a hiba végzett.
Úgy látszik, elég jól megy a BMW-nek, hogy meg merjék valósítani az 1-es M változatát. Többször beszámoltunk róla, hogy szorgalmasan tesztelnek egy alaposan izmosított kis kupét, de eddig csak találgatni tudtunk, hogy mi lesz a végeredmény. Most itt a hivatalos videó: Kay Segler, az M GmbH igazgatója harangozza be kissé németes angollal a talán legizgalmasabb M-es BMW-t.
Tipikus amerikai produkcióra kérték fel Vaughn Gittin Jr. drift-világbajnokot. Rob Dyrdekkel, a legendás gördeszkással együtt terelgetnek egy átalakított Mustangot, amivel deszkás trükköket adnak elő egy tévéműsorhoz. Az eredmény mindenesetre látványos.
Eddig sem az esztétikájával hódított a szögletes szabadidő-autó, de a legújabb változat egy kissé már ijesztő is.
Sajnos nem sikerült tökéletesre a klónozás – sokkal bumfordibbnak tűnik a Seat hűtőmaszkos A5 Sportback, mint az eredeti. De a rokonságot nem tagadhatja le a zabigyerek, az ötágú felniket is mintha az Audi polcáról vették volna le.
Két éven belül elkészülhet a britek erősebbik sportkocsija, amely a világ legdrágább sportkocsijaival versenyezhet a milliomos vásárlók kitöltött csekkjeiért.
Vége a rendszám alapú közlekedési tilalomnak, csak a környezetszennyezőbb autók közlekedésének korlátozását tartalmazza az új rendelet.
E60 kódra hallgatott a 2005 és 2010 között gyártott M5-ös BMW, amiről általában szuperlatívuszokban szokás beszélni. Nem csak menetteljesítményeiben, eladási számokban is a legek M5-öse: 20 548 darab készült belőle, amivel túlszárnyalta minden elődjét.
Esélytelen megmondani szemből, miből faragták a szerencsétlen torzszülöttet. A név már kicsit többet segít - bizony, egy 1994-es Chevrolet Astro volt a donor. Sok autóépítőt megihletett már a mérges ábrázatú kisbusz, de ilyen komoly munkát még nem láttunk.
Sok tanulmányautó soha nem lesz több üres héjnál, de a Survoltnak jobb sorsot szántak a tervezői. A beígért elektromos hajtáslánc elkészült, sőt, Le Mans-ban ki is próbálták, mit tud.
Michael Macht nem igazgathatta sokáig a sportkocsigyártót: a helyére a Volkswagen korábbi terméktervezési igazgatója kerül.
Most már hivatalos: visszahívják a 2006 és 2008 között gyártott GS 450h, GS 460, LS 460 és LS 600h modelleket a szeleprugó anyaghibája miatt.
Még az Egyesült Államokban sem volt ennyire népszerű a General Motors összes márkája együttvéve, mint most a Chevrolet – Üzbegisztánban.
Ilyen az, ha senki nem őrködik egy márkanév felhasználása felett. Nem elég, hogy a Formula–1 leglassabb csapata viselheti a Lotus nevet, már dzsunkán hegesztett, négyajtós családi szedánokra is felkerülhet a patinás márkanév.
Előkerült egy prototípus az első generációs X5-ösből, amelynek az egész karosszériája szénszálas erősítésű műanyagból készült. A tetőt, a fedeleket és a csomagtérajtót mind az ultrakönnyű anyagból gyártották, amelyből azonos merevség mellett feleakkora súllyal gyárthatók a karosszériaelemek.
Kívülről nehezen lehet megkülönböztetni a felfrissített Smart ForTwót a négy éve változatlanul gyártott modelltől, de a belsejét átdolgozták, és a motorokon is finomítottak.