A brit Auto Express értesülései szerint két új dögerős Focusszal örvendeztet meg minket a Ford a közeljövőben, az egyik az RS Clubsport, a másik a vadonatúj RS.
Kifejezetten a Genfi Autószalonra készítette a Lumma ezt a nerobolon hizlalt BMW X6 M-et, a CLR X 650-et.
Gyári támogatású XKR versenygépek állnak rajthoz az idén, a cél a GT2 kategóriában induló Ferrarik, Porschék és Aston Martinok kétvállra fektetése.
Leállították a ma gyártott egyik legöregebb típus gyártását: a 13 éves Saab 9-5-ösből tavaly nyár óta már csak a kombit gyártották, egészen a mai napig, amikor az utolsó SportKombi is legördült a gyártósorról.
Tanulmányként már az idén kiállítják a kisautót, amelyen már évek óta dolgoztak Rüsselsheimben.
A Sport Tourer elnevezés erős túlzás: a puttonyos Ibizában nincs semmi sportos, de családi autónak már épp megteszi.
Az Alfa évek óta csak veszteséget hoz, és még saját tíz évvel ezelőtti önmagát is messze alulmúlja. Vérfrissítés kell, vagy újabb patinás márkát temethetünk.
Húsz éve nem vásároltak ilyen kevés autót januárban, és az elemzők további romlástól tartanak.
Nem kell méregdrága terepjáró, ha mindent hó borít, elég egy orosz kombi, és némi lelemény, hogy öt személy kényelmesen utazhasson.
Tavalyi IRC győzelmét ünnepli a francia márka a limitált példányszámú autóval, bár az az érzésünk, foglalkozhattak volna valamivel többet a tartalommal is.
Az Euro6 szabványt teljesítő négyhengeres benzinmotorjait is közösen készíti a német és a francia gyártó.
Van mitől tartania az európai és japán konkurenciának: a koreaiak új szabadidő-autója kilép a szürkeségből.
Lehetséges, hogy épp ilyen lesz a jövő Alfa Romeóinak tekintete – attól függően, hogy a közönség hogyan reagál.
Az új tulajdonos önálló prémium-márkaként képzeli el a Saabot, legfeljebb négytagú modellválasztékkal.
Vége az olaszoknál a 15 hónapos költség-stopnak, így rövidesen több új modellt is bemutatnak a Fiat csoport márkái.
A brit luxusautókat idéző hűtőmaszk költői túlzás: a kínai Huatai modellje csupán egy jól felszerelt középkategóriás szedán, négyhengeres dízelmotorokkal.
A Twingón alapuló kupé-kabrió a gyártó szerint nem csak hobbiautózásra, de mindennapi használatra is alkalmas.
Az utolsó régi dízel is eltűnik a csehek csúcsmodelljéből, így az adagolófúvókás dízelek lassan teljesen kipusztulnak a kínálatból.
Az új modellcsalád komoly feladat elé néz: meg kell szorongatnia a legnépszerűbb prémium-modellt, és nem csak Amerikában.
Nálunk is nyolc Toyota típust rendelnek a szervizekbe, összesen 1,8 millió autót, plusz százezer Citroen és Peugeot kiskocsit.
Mintha egy Smartot látnánk, a VW-re jellemző agyonegyszerűsített stílusban, de ezt a tanulmányt nem a gyári formatervezők jegyzik, hanem négy tehetséges fiatal.
Az az autógyártók szerencséje, hogy van elég betű az ABC-ben: ha mindenki választ egyet, akkor sem fogy el a választék.