A kilépésre várakozó kamionsor hossza néhol elérte a 9 km-t.
Hajdú-Bihar vármegyében, a Hajdúnánás-Balmazújváros összekötő úton egy személyautó az árokba hajtott. A 23-as km-nél forgalomkorlátozásra készüljenek!
A magyar-ukrán határszakaszon,
- a 4-es főúton, Záhonynál a kilépésre várakozó kamionsor hossza elérte a 9 km-t.
A magyar-román határszakaszon,
- a 44-es főúton, Gyulánál 3 km-es a kilepésre várakozó kamionsor, a személyautók a városon kívül tudnak kerülni.
- az M43-as autópályán, Csanádpalota határátkelőhely előtt a kilépésre várakozó kamionsor hossza meghaladta a 3 km-t.
Az M1-es autópályán, Győr térségében, a 113-as és a 125-ös km között tart még a burkolatfelújítás, viszont a munkaterületet átépítették. Budapest felé a belső sávon és az ellenkező oldal belső sávján halad a forgalom. Hegyeshalom felé pedig a külső és a leállósáv vehető igénybe. A munkaterület három csomópontot is érint a győri elkerülő szakaszon, ezért aki Budapest felé halad, Hegyeshalom felől jön és Győrbe akar letérni, az az átterelésnél ne menjen át a szemközti oldalra, maradjon a saját oldalán, mert csak onnan lehetséges a kihajtás a városba!
Durva baleset történt Amerikában, a kaliforniai Long Beach-en. Egy Dodge Charger hatalmas sebességgel próbált átvágni egy forgalmas kereszteződésen, ám egy érkező busz oldalról telibe kapta, majd a két jármű egy étterembe fúródott.
Terjedelmes cikkben foglalkoztunk annak a gesztelyi autókereskedésnek az ügyével, amely a gyanú szerint 40 millió forint kárt okozott legalább 13 sértettnek. A kereskedést vezető nő „az esetek egy részében megvásárlásra kínált a sértetteknek különböző gépjárműveket, melyeket a vételár kifizetését követően egyszer sem adott át a tulajdonosoknak; más esetekben pedig a sértettek megbízásának eleget téve értékesítette ugyan autójukat, ám a vételárat nem juttatta el hozzájuk." - áll a Miskolci Járásbíróság közleményében.
Mi is megírtuk, hogy komoly vonatbaleset történt Sáp vasútállomásán, a Püspökladány–Biharkeresztes vonalon. Szerdán reggel 4:20-kor egy több mint kétezer tonnás tehervonat 60 km/h-s sebességgel belerohant egy állomáson várakozó személyvonatba. Bár kezdetben csak kevés részlet látott napvilágot a balesetről, azóta már több mindent tudunk – derül ki az Index cikkéből.
Japánban nincs megállás, a retro karosszériáiról híres Mitsuoka pedig szerencsére máris előállt legújabb koncepciójával. A 2008-as Dodge Challenger formavilágát idéző M55 Concept nem okoz csalódást, a lemezek alatt pedig egy megbízható Honda Civic technikája lapul, úgyhogy gond egy szál se.
A kisebbik Lamborghini talán ritkábban kapja az Ad Personam Opera Unica program teljes tárházát, de mivel a Huracán összes példánya elkelt már, azt STO pedig a legdurvább pályaorientált csúcsmodell, most eljött a vad ünneplés ideje. Rövidek a csövek, gazdag a keverék, durvák a szárnyak.
Egy korábban történt balesetről számolt be a rendőrség: egy férfi ittasan ült az autóba, amiről már többször kiderült, hogy rossz ötlet, hiszen könnyen lehet belőle baj. Ezúttal lett is.
A Koenigsegg már a kezdetek kezdetén is felfoghatatlanul erős és gyors autókat gyártott: már az első megvehető modelljük, a 2000-ben bemutatott, majd 2002 és 2003 között gyártott CC8S is 664 lóerőt tudott, a végsebessége pedig elérte a 390 km/h-t.
Az Audi TT Roadster 1999-ben jött ki, egy évvel a Coupé után. A gyors piaci sikert követő második évben vissza is hívták, hogy megkapja a hátsó szárnyat, ami a futóműhangolás módosításaival együtt már garantálta a kellő stabilitást a végsebesség közelében.
Az egyedi, vagy éppen nagyon limitált szériás autóiról híres Niels van Roij Design viszont most kicsit jobban belenyúl a receptbe, és azt ígéri, az eredeti koncepcióautóhoz méltó utódot alkotnak új elemekkel tarkítva, szigorúan egy példányban.
Bár a hírek szerint a közeljövőben hivatalosan is be fogják mutatni a Xiaomi autóját, a türelmetlenebbek még előtte kaphatnak egy kis ízelítőt belőle: kiszivárgott pár fontos részlet az autóval kapcsolatban.
A Magyar Közút már többször megosztotta, hogy mennyire veszélyes azokon az útszakaszokon dolgozni, ahol nagy sebességgel közlekednek az autók. A munkagépeiket rendszeresen éri baleset, ami legtöbbször a többi sofőr figyelmetlenségéből adódik.
Ideiglenes forgalomkorlátozások lesznek Budapest több kerületében november 16-a és 19-e között, tette közzé a police.hu. Csütörtöktől vasárnapig a főváros több kerületében is változásokra számíthatnak az autósok.
A Los Angeles Auto Show nem olyan jelentős rendezvény, mint a Japan Mobility Show vagy a genfi Autószalon, így a gyártók a felhozatalukkal sem próbálnak egymásra licitálni. Ettől függetlenül az amerikai autószalonok között fontos szerepe van (ezen kívül van a detroiti, chicagói és a New York-i Autószalon), vagyis nincs teljesen elhanyagolva, és a 23+1 (a plusz egy a Pebble, ami egy lakóautót tervez bemutatni) gyártóból jó pár itt mutat be új modelleket.
A Tesla Cybertruck első példányai most már tényleg bármelyik pillanatban megérkezhetnek: a gyártó jelenleg november végére ígéri a legelső darabokat. Kiegészítőket azonban már most is kínálnak hozzá, pedig az autóból még egyet se kapott meg ügyfél.
Ittasan menekült, majd combos büntetést kapott.
Bár a klasszikus szedán kihalóban lévő faj, a Toyota még hisz benne, és úgy tűnik, hogy valós vásárlói igény is van rá: tavaly közel 670 ezer Camry-t adtak el, pedig nem is forgalmazzák mindenhol.
Kormányrendelet hatalmazza fel a helyi kormányhivatalt az intézkedésre.
A 133-as és 134-es kilométer között történt a baleset, ezért a főváros felé vezető szakaszt teljes szélességében lezárták.
Ködös megfogalmazással tudatta befektetőivel a Fisker villanyautó-gyártó, hogy a korábbi beszámolók nem stimmelnek.
A Renault az igen jól sikerült 5-ös koncepció után most ismét egy menő tanulmánnyal és egy szimpatikus ígérettel jelentkezett. Megmutatták, hogy miként képzelik a jövő sokak számára is elérhető, kicsi villanyautóját.
Sokszor felmerült már az a téma, hogy autósként muszáj különösen figyelni a motorosokra: őket nem védi sok masszív fém, ráadásul a térbeli kiterjedésük is kisebb, tehát nehezebb őket észlelni. A baj könnyen megtörténhet, ennek az oka sokszor figyelmetlenségből adódó szabálysértés.
Az elektromos autók használatának egyik legfontosabb akadálya a hatótávfrász. A Tesla összegyűjtötte, milyen paraméterek alapján jósolja meg, mennyit lehet menni.
A hatvanas évek legendás versenyautói, vagyis ebben az esetben a Ferrari 250 GTO szériái stabil befektetésnek számítanak, bár túlzás lenne azt állítani, hogy az utóbbi húsz évben bárki olcsón vett volna egyet. Összesen 36+3 készült, az eredeti prototípus már 1964-ben teljesen megsemmisült, ez a hibátlan és akkor átépített 330 LM / 250 GTO 1962-ből pedig 2023-ban majdnem 18 milliárd forintot ér.
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a magyar utakon futó használt autók jelentős többsége egyszer a sokak által csak Hahunak becézett Használtautó.hu-n cserélt gazdát. A népszerű weboldal története 1999. december elseje óta íródik, nemrég pedig új magaslatba ért.