Hírek

2021. május 7., 13:18 Módosítva: 2021.05.11 18:33
34

Az Audihoz hasonlóan a Porsche is visszatér a hosszú távú versenyzéshez 2023-tól, ami nem meglepő: a viszonylag olcsó LMDh kategóriában egyszerre versenyezhetnek Európa és Észak-Amerika nagy versenyein.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 7., 10:05 Módosítva: 2021.05.11 08:39
3264

Teljesen függetlenítheti a német autóipart az import lítiumtól az a Felső-Rajna-völgy alatt felfedezett lelőhely, ami kutatók szerint olyan nagy, hogy akár az egész EU iparának elhozhatja a Kánaánt: a függetlenséget a most még leginkább Kína és Ausztrália által kontrollált globális lítiumpiactól.

bte
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 7., 09:23 Módosítva: 2021.05.10 06:14
156

A Nio márkanévről viszonylag régóta hallani: egyike az évek óta működő kínai villanyautó-gyártóknak, amely jelenleg három típust is gyárt. Az eddig kizárólag Kína számára elérhető márka azonban az idén megnyitja első európai kereskedéseit.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 7., 06:29 Módosítva: 2021.05.11 18:00
156

Egy Messerschmitt-Werke nevű vállalkozás éleszti újra az 50-es évek Kabinenroller típusát: kétféle menetkész változatot is kínálnak, az egyiket benzines, a másikat elektromos hajtással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 6., 22:10 Módosítva: 2021.05.13 06:52
2016

Bizarr választ adott Fehéroroszország diktatórikus vezetése arra, hogy a Skoda kiállása miatt elvették tőlük az idei jégkorong-világbajnokság rendezési jogát: egyszerűen megtiltották a Skoda Auto termékeinek forgalmazását az országban.

Ra 00013
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 6., 16:57 Módosítva: 2021.05.08 09:23
760

A General Motors nagy összegeket áldozott már eddig is az elektromos átállásra, és most a katonai részleg is készített egy ilyen prototípust.

Az elektromos változat platót kapott hátsó ülések helyett
Az elektromos változat platót kapott hátsó ülések helyett
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 6., 13:56 Módosítva: 2021.05.14 06:24
323

A korábban Versione Speciale néven emlegetett új csúcs-Ferrari végül a Competizione típusjelzést kapta, illetve hozzá egy A betűt, ha a Targa tetős változatról beszélünk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 6., 10:53 Módosítva: 2021.05.08 09:23
112

A 2,4 méteres Ami nem tűnik ideális haszonjármű-alapnak, de a jobboldali ülés eltávolításával ki tudtak alakítani benne egy egész használható méretű rakodóteret.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 6., 09:07 Módosítva: 2021.05.08 09:23
121

A Honda mostanság elég óvatos az újdonságokkal: ahogy korábban a Civicet is megmutatták a közönségnek tanulmányautóként, most egy nagyterű, terepjáró-fazonú hétüléses típust állítottak ki Indonéziában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 6., 06:16 Módosítva: 2021.05.13 06:52
376

A Yaris Cross nem a legszerencsésebb Toyota típus: tavaly a koronavírus-járvány miatt csúszott vagy másfél hónapot a premierje – eredetileg a Genfi Autószalonon tartották volna, ami elmaradt – aztán nyilván a gyártás beindítása is hasonló okokból csúszhatott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 16:13 Módosítva: 2021.05.10 06:14
114

Bizony, annyi! Nyilvánvalóan sokan hasznosabb helyet találhatnának ennek a pénznek másodpercek alatt. Én természetesen egy E46 kupét vennék belőle, de kijön belőle annyi F Astra, hogy az ember győzzön akkora utcát találni, amit teleparkolhat velük. Nem kérdés tehát, hogy az Amalgam 1:8-as méretarányú Ferrari Monza SP1 és SP2 modellje túlmegy egy határon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 15:28 Módosítva: 2021.05.06 20:58
32

A Morand Cars tervei egyelőre elég vázlatosak. Ez a szó szoros értelmében is igaz – kétszemélyes sportkocsijukat egyelőre csak rajzokon mutatták meg – de átvitt értelemben is: az autó egyelőre nem sokkal több egy marék jól csengő műszaki adatnál.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 13:51 Módosítva: 2021.05.08 09:23
58

87 éves korában elhunyt az Unser versenyzőcsalád egyik feje, a Pikes Peak-i hegyiverseny rekordere, egyben az indianapolisi 500-as háromszoros győztese, Bobby Unser.

ber
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 12:38 Módosítva: 2021.05.10 06:14
36

A Fiat Chrysler korábban a Tesla egyik legjobb vásárlója volt: csak 2019 és 2021 között nagyjából 2 milliárd eurót fizetett a kaliforniai villanyautó-gyártónak azért, hogy Európában és Észak-Amerikában segítsen megfelelni a szén-dioxid-kibocsátási, illetve fogyasztási normáknak. Ám Európában valószínűleg már nem lesz szükség efféle segítségre.

fiatesla.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 11:53 Módosítva: 2021.05.10 06:14
301

Ötféle hajtásképletet kínál az Iveco új nehéz teherautója, amely akár 510 lóerős motorral és nyolckerék-hajtással is elérhető lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 08:50 Módosítva: 2021.05.11 18:33
1025

A Škoda bemutatta a rég várt új Fabiát, amellyel végleg elköszön a régi PQ padlólemez-családtól: a kisautó új generációja már az MQB platformra épül, akár az Audi A1, a Seat Ibiza vagy a Volkswagen Polo.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 5., 06:05 Módosítva: 2021.05.06 20:58
143

Úgy néz ki, Kína megelőzi a világot az önvezető taxiszolgáltatás tekintetében: míg másutt az ilyen önvezető autókat még mindig csak emberi felügyelettel engedik az utakra, Kínában már indul a valóban sofőr nélküli, kereskedelmi önvezető szolgáltatás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 4., 15:54 Módosítva: 2021.05.10 06:14
74

A Sanghajban néhány hete bemutatott Hongqi S9 sportkocsit már az új üzemben tervezik gyártani, az 1400 lóerős hibrid modell azonban állítólag csak az első lépés.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 4., 14:36 Módosítva: 2021.05.10 06:14
448

A Genesis márkát 2015-ben alapította a Hyundai, és már szinte mindenütt elérhető a világon, Európa azonban csak most került sorra. A kezdetektől hangsúlyozták, hogy a németeket Európában, azaz lényegében hazai pályán lesz a legnehezebb megszorongatni, de most, a megfelelő kínálattal a háttérben végre megpróbálkoznak vele.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 4., 11:33 Módosítva: 2021.05.10 06:14
189

A Stellantison belül is elindul az a fajta erős szabványosítás, amivel az Opelnél már találkozhattunk korábban: a Fiat Chrysler európai márkáinak választékát a szabvány Peugeot alapokra helyezik át.

minijeep
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 4., 09:07 Módosítva: 2021.05.08 07:19
178

A 2010-es évek első felében a Volkswagen egyik markáns célja volt, hogy példányszámban is utolérjen, illetve lehagyjon minden más autógyártót. Ez össze is jött, de úgy tűnik, közben el is veszítette a jelentőségét.

vw noses.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 4., 06:05 Módosítva: 2021.05.06 06:23
112

A Solid Power a Coloradói Egyetem kutatási eredményei nyomán jött létre, és nem kevesebbet ígér, mint hogy a szilárdtest-akkumulátorokat gépjárművekben való használatra is alkalmassá teszi, méghozzá a nem túl távoli jövőben.

solidpower
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 3., 17:32 Módosítva: 2021.05.04 17:04
53

Eddig elsősorban az Audinál folyó fejlesztések eredményeiről lehetett hallani, de úgy néz ki, a Volkswagen haszonjármű-üzletágánál is hozzákezdtek az önvezető autók fejlesztésének.

id buzz robotaxi
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 3., 15:06 Módosítva: 2021.05.06 20:53
265

Luca de Meo szerint az Euro 7 kibocsátási norma érkezésével a benzines modellek ára is elszáll majd, olyannyira, hogy az elektromos modellek is értelmet nyerhetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. május 3., 12:24 Módosítva: 2021.05.04 17:04
57

A Fordnak ugyan vannak saját fejlesztésű elektromos autói, de úgy tűnik, az európai terveik megvalósításához jól jön a külső segítség.

meb platform
Távolról sincs vége, olvasson még