Hírek

2019. február 14., 11:23 Módosítva: 2019.02.16 17:25
142

Érdekesen hozták össze a Honda formatervezői a múltidéző stílusjegyeket a jövőbe mutató megoldásokkal az Urban EV műszerfalán.

honda urban interior teaser
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 14., 06:47 Módosítva: 2019.02.16 08:13
236

Rég hallani róla, hogy a Volkswagen új márka alapítására készül, de most egész részletes tervek láttak napvilágot.

jettabadge
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 14., 00:26 Módosítva: 2019.02.17 08:24
189

A Ford szerint "katasztrofális" hatást gyakorolna a cég nagy-britanniai tevékenységére a brit EU-tagság megállapodás nélküli, szabályozatlan megszűnése. A The Times úgy tudja, a vállalat emiatt már a külföldre telepítéssel is megfenyegette a kormányt.

ndg
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 13., 16:47 Módosítva: 2019.02.17 12:49
49

Meglepő módon egy 2020-ban megjelenő típusváltozatot kezd most beharangozni a Mini. A John Cooper Works GP szériaváltozatáról közöltek egy kedvcsináló fotót, és néhány adatot.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 13., 14:10 Módosítva: 2019.07.10 14:27
86

A Rivian első prototípusait tavaly ősszel láthatta a közönség Los Angelesben, de azzal, hogy a Mitsubishi egykori gyára a kezében van, ez a villanyautó-márka egy kicsivel komolyabbnak tűnik, mint a többi hasonló, a földből hirtelen kinövő vállalkozás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 13., 12:33 Módosítva: 2019.02.17 08:24
394

A világ egyik legismertebb autós legendája távozott e héten, hétfőn. Nyolcvan éves volt. Furcsa híresség ő, hiszen sem sportsikerek, sem autókarosszéria-formák, sem elképesztő technikájú motorok nem kapcsolódtak a nevéhez, mégis több százmillióan profitáltak a munkásságából, többen, mint bármilyen autógyár bármelyik típusából.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 13., 11:43 Módosítva: 2019.02.25 16:00
44

A japán gyártó a torinói IED – az egyik legismertebb ipari formatervező iskola – végzőseinek adott egy lehetőséget, hogy tanulmányautót tervezzenek. Tizenhárom diplomamunka született, a végeredmény pedig egy érdekes kis autó, amely egyszerre kupé és mini-pickup.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 13., 10:14 Módosítva: 2019.02.16 08:10
255

A BMW láthatóan felfedezett egy rést saját palettájában. Eddig nem kínáltak közepes terepjárót értelmetlenül erős sportmotorral. Márpedig ahogy a személyautók egyre gyorsabban szorulnak háttérbe a terepjárónak látszó magasabb autókkal szemben, erre is egyre nagyobb igény mutatkozik. De most itt van két csodafegyver is az Alfa Stelvio QV legyőzésére.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 13., 06:11 Módosítva: 2019.02.15 06:36
18

A Renault, ha lassan is, de felocsúdni látszik a tavaly novemberi sokkból, amit akkori vezetője, Carlos Ghosn tokiói letartóztatása okozott. Bejelentették, hogy a holland székhelyű vegyesvállalat, a Renault-Nissan BV elnöki posztjára a Renault új vezérigazgatóját, Thiery Bolloré-t jelölik, és azt is, hogy Ghosn még mindig állásban van a Renault-nál.

renault nissan
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 12., 16:54 Módosítva: 2019.02.15 06:36
215

A neve Vision iV lesz, és ez már tényleg a jövőt képviseli, hiszen a Volkswagen szabvány villanyautó-padlólemezére építették.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 12., 15:02 Módosítva: 2019.02.15 10:56
95

A fogyasztáskorlátozás nem új dolog, az Egyesült Államokban 1975 óta írják elő az autógyártók számára az eladott autók átlagos fogyasztását. Aki túllépi a határértéket, az pedig fizet, a túllépés mértékének és az eladott autók mennyiségének arányában. De még soha senkinek nem kellett ekkora összeget fizetnie ezért, mint a Fiat-Chryslernek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 12., 13:49 Módosítva: 2019.02.15 12:32
190

Már az év legelején, Olaszországban futott egy kört a sajtóban a hír, hogy a Geely, a Volvo és a Lotus tulajdonosa megveheti az Alfa Romeót és a Maseratit. A Geely elég határozottan cáfolta, hogy ilyesmire készülne, de most a német szaksajtóban bukkant fel ugyanez a pletyka, méghozzá egy jó nevű kiadvány jó nevű elemzőjének köszönhetően.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 12., 10:47 Módosítva: 2019.02.25 16:00
61

Nem fiatal már a Mitsubishi szabadidő-autója, hiszen 2010 óta gyártják, de úgy néz ki, néhány évig még nem váltják le. Erre utal legalábbis, hogy most újabb frissítésen esik át: új orr-részt terveztek rá, és frissítik a felszereltségét is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 12., 06:11 Módosítva: 2019.02.15 15:14
24

Február végén, Barcelonában tartják az idei Mobile World Congresst, amelyre a Seat valószínűleg elsősorban a helyszín miatt jelentkezett kiállítóként. Ám be is mutatnak valamit, amiről egyelőre ezt a képet mutatták meg, egyelőre érdemi kommentár nélkül.

seat mwc tsr
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 11., 23:55 Módosítva: 2019.02.15 06:36
425

A lényegről pont nem beszéltek, de reagált a Suzuki a gyár parkolójában múlt héten alakult szakszervezet, illetve az annak titkárául választott alkalmazottuk gyors kirúgása ügyében. A vállalat álláspontja szerint a munkavállalók és a munkáltató közti egyeztetéshez az üzemi tanács megfelelő fórum, nem a szakszervezet.

A0D0206
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 11., 21:02 Módosítva: 2019.02.15 06:36
102

Egy csapásra oldhatnák meg az egyterűek és az Európában lassan fogyó Edge utódlásának problémáját a Kuga nagyobb változata révén.

420A8143
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 11., 16:36 Módosítva: 2019.02.13 12:34
824

Az Alpina B7 régebben igazi hiánypótló volt: a BMW M7-es, amit a gyáriak soha nem készítettek el. Most már létezik M760Li, de az Alpina ezúttal is egy kicsit mást nyújt, mint a gyáriak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 11., 13:04 Módosítva: 2020.07.06 07:48
150

Azt még nem árulták el, hogy melyik két Subaru típusból érkezik először hibrid változat Európába, de az E-boxer már nem teljesen új. Az XV-ben már bemutatták egy változatát, amely Japánban és Észak-Amerikában már kapható egy ideje.

eboxer
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 11., 11:10 Módosítva: 2019.02.13 11:44
413

A BMW úgy lépett be a kompakt autók piacára 2004-ben, hogy közben igyekezett megtartani mindazt, amit addig a márka sarkalatos értékének tartottak. Így lett ez a korszak egyetlen hátsókerék-hajtású, hosszmotoros kompakt modellje.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 11., 06:08 Módosítva: 2019.02.13 16:48
82

Fél éve még a BMW dizájnfőnöke állította, hogy dolgoznak valami nagyobb és exkluzívabb modellen, mint a hetes vagy a nyolcas, de most megérkezett a cáfolat.

26506250 2032004 d7bf476aafe81e4303a5105e54e97c43 wm
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 10., 13:29 Módosítva: 2019.02.13 16:48
259

A tavalyi Párizsi Autószalon körberajongott sztárja volt a Peugeot retró külsejű villanytanulmánya, az e-Legend. Egy ideig úgy tűnt, a nagy rajongás miatt akár még a sorozatgyártást is megérheti, de most maga a cégvezér mondta, hogy van jobb helye a pénznek.

DSC06247
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 10., 09:48 Módosítva: 2019.02.14 06:57
526

Csökkent a dízelautók részaránya, nőtt a benzines és elektromos autóké az Európai Unióban a 2018 negyedik negyedévi és teljes éves forgalomba helyezésekben az európai járműipar szakmai képviseleti szervezete, az ACEA csütörtökön közzétett jelentése alapján.

mb220d-28
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 10., 00:06 Módosítva: 2019.02.12 21:04
150

Nagyobb árbevétele ellenére is csökkenő nyereségrátáról számolt be csütörtökön a kínai Geely tulajdonában álló Volvo Cars, amely idén további nehézségekre számít az Egyesült Államok és Kína közötti kereskedelmi háború miatt.

Látják Thor kalapácsának a végét? Kilóg a fényszóróból
Látják Thor kalapácsának a végét? Kilóg a fényszóróból
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 10., 00:04 Módosítva: 2019.07.10 14:29
429

Hetek óta tartja a heti ötezer fölötti gyártási tempót a Model 3 (a Bloomberg számlálója szerint hatezer alatt is régen járt már), ami őrületesen magas termelési számnak számít egy villanyautónál a Kínán kívüli világban. Ezzel a tempóval másfél év elég volt neki, hogy a valaha volt legjobban fogyó villanyos legyen az USA-ban, ide értve a plug-in hibrideket is. Nem semmi, de az az igazán szép, ahogy ez a gyors élre törés a lenti grafikonon kinéz.

Model-3-Performance-Red-Turn-2
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. február 9., 16:19 Módosítva: 2019.02.12 21:04
134

A Daimler levédette az O-class típusnevet, így vélhetően egy teljesen új autón dolgoznak a németek.

mbbagyari-11
Fotó: _ /
Távolról sincs vége, olvasson még