Hírek

2018. december 5., 15:13 Módosítva: 2018.12.10 07:21
65

Az idén a Ssangyong már indított egy gyári autót a Dakar-ralin, de a Tivoli alapú modell nem volt igazán gyors: a 32. hely nem volt elég, hogy a márka a figyelem középpontjába kerüljön. Ezért az idén más módszerrel próbálkoznak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 5., 13:59 Módosítva: 2018.12.08 22:43
162

Akár negyven százalékkal is csökkenthetik a balesetek súlyosságát az autón kívül nyíló légzsákok – mondják az ilyen eszközöket fejlesztő ZF-nél. Évek óta dolgozik rajta, de már látja a szériaközeli állapotot a beszállítócég. 

2018-11-26 ZF Airbag2018 press teaser
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 5., 11:35 Módosítva: 2018.12.10 07:21
107

Bár egyre kevésbé kétséges, hogy a világ lassan áttér a villanyautózásra, ez az átmenet nem megy egyik napról a másikra. A Volkswagen stratégiai vezetője, Michael Jost beszélt cége terveiről.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 5., 10:39 Módosítva: 2018.12.08 22:43
70

Tulajdonképpen a Fiat-Chrysler platform-stratégiájára láthatunk újabb példát: mostanság a 4 méternél nagyobb fronthajtású modellek a cégnél mind a néhai Fiat Punto műszaki alapjainak átméretezett változatára épül. Így lesz ez az Alfa Mitót váltó ötajtós mini-terepjáróval is.

alfasuvpp
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 5., 06:21 Módosítva: 2019.06.25 11:03
117

A WLTP mérési ciklus alkalmazása már kötelező, de maga a mérés még annyira új, hogy az azt felügyelő szervezet munkatársai sem biztosak a dolgukban. Ez derült ki legalábbis a Hyundai Kona Electric és a Kia e-Niro esetéből. A két, műszakilag közeli rokonságban álló modellt, úgy néz ki, együtt mérték, így ugyanazt a hibás módszert alkalmazták az egy töltéssel megtehető hatótávolságuk meghatározásánál.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 4., 16:07 Módosítva: 2020.09.03 13:06
274

Korábban úgy tűnt, hogy a Tazzari gyárthatja a svájci fejlesztésű Microlino villanyautót, ám időközben új partner bukkant fel. Az Artega megvette a Microlino, és az olasz villanyautó-gyártó korábbi modellje, a Zero gyártási jogait is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 4., 16:06 Módosítva: 2020.09.03 13:06
268

Bár korábban úgy tűnt, hogy több Fiat már nem is készülhet Olaszországban – az utolsó az ősöreg Punto volt, amely az idén tűnt el a kínálatból – a cégvezetés változtatott a terveken. Mirafioriban, a Fiat legrégebbi üzemében már jövőre megindulhat a villanyautó-gyártás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 4., 13:33 Módosítva: 2018.12.08 22:43
199

Bár számos gyártó kiszállt az egyterű-piacról, úgy hallani, a Volkswagennél egyelőre csak a kínálat zsugorítása van napirenden. Egy új modellt fejlesztenek, amely egyszerre válthatja ki az összes VW egyterűt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 4., 13:12 Módosítva: 2018.12.10 07:21
48

A Bloomberg híre szerint a Fordtól akár 25 ezer főt is elbocsáthatnak a következő években, a nagy arányú átszervezések kapcsán, legalábbis a Morgan Stanley elemzői szerint.

fordplant
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 4., 10:33 Módosítva: 2018.12.08 22:43
803

Aradi Géza, a Bentley márkaigazgatója igen szép munícióval rendelkezik ahhoz, hogy tényekkel illusztrálja: Bentley-t venni több, mint megvenni egy autót. És mivel lényegesen több pénzbe is kerül, mint megvenni egy autót, hogy úgy mondjam, az ár/érték arány rendben van. Mégis meghökkentő olyan dolgokat hallani, hogy a talán a Bentley-nek van a legtöbb szín a kínálatában – csak feketéből 16 választható. És ezek csak a külső színek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 3., 18:22 Módosítva: 2018.12.07 07:13
198

Évről évre feltűnnek Németországban a Tune it! Safe! kampányra készülő extravagáns rendőrautók, általában neves tuningcégektől, az Essen Motor Show-n. Az idén az AC Schnitzer állított ki egy ilyen gépet, amelynek az a küldetése, hogy felhívja a figyelmet a biztonságos tuning fontosságára.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 3., 18:21 Módosítva: 2018.12.07 07:13
116

Az AMG GT R Pro, azon túl, hogy napjaink egyik leghatásvadászabb elnevezésű sportkocsija, egyetlen adattal igyekezett elkápráztatni a világot: a 7:04-es idővel a Nordschleifén. Ez a szám önmagában nem mondana sokat, hiába kisebb, mint az AMG GT eddigi legjobb ideje, de most meg is mutatták, hogy mit takar.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 3., 15:28 Módosítva: 2018.12.07 07:13
144

Azok után, hogy tízmilliárdokat fektetett villanyautó-fejlesztésbe a dízelbotrány óta, a Volkswagen az elektromobilitás legnagyobb élharcosai közé állt. Ennek részeként fogott össze a Tescóval, és finanszírozzák 2400 villanyautó-töltő felállítását a helyi brit kereskedelmi lánc nagyjából hatszáz üzletének parkolóiban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 3., 13:47 Módosítva: 2018.12.07 07:13
760

Bár a dízelmotoros modellek iránti kereslet Európa-szerte gyorsan csökken, többen le is mondtak már az egész műfajról, de az elmúlt évek fejlesztései még megjelennek a helyi gyártók kínálatában. Egy ilyen, alighanem jobb sorsra érdemes fejlesztés az erősebb Renault dízelmotorok új generációja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 3., 06:45 Módosítva: 2018.12.07 07:13
112

A Jeep újra erős szereplője lehet a pipkup-piacnak, ehhez pedig csak hozzá kellett csapnia egy platót a negyedik generációs Wranglerhez. Ha már pickupoznak, feltámasztottak hozzá egy Amerikában jól hangzó típusnevet, ezért lett ennek itt Gladiator a neve. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 2., 16:05 Módosítva: 2018.12.06 06:27
759

Nem azt mondom, hogy le kell menni önjelölt alászolgába, ha levillog a rendőr az útról, de az utolsó, ahogy reagálnék ennyi tetten ért szabálytalankodás után, az pont úgy nézne ki, ahogy ebben a videóban történik. Év végére úgy tűnik, kiadta a rendőrség az év hazai dashcamjét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 2., 14:52 Módosítva: 2020.09.03 13:07
91

Kisebb alkalmazotti létszámmal, de nagyobb hatékonysággal termelnek majd elektromos autókat a Volkswagen üzemei mondta el Gunnar Kilian, a konszern személyzeti igazgatója a dpa hírügynökségnek adott interjúban. A Volkswagen Németországban összpontosítja majd az elektromos autók gyártását.

bdg
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 2., 13:22 Módosítva: 2018.12.06 06:27
272

Egymilliárd mérföld rengeteg. Kilométerben az 1,6 milliárd, Föld-Hold-távolságban bő kétezer forduló, de még a Napig is meg lehetne járni az utat oda-vissza ennyiből ötször. Ekkora úton vannak túl a bolygónk Teslái úgy, hogy közben magukat vezették.

autopilot handsfree
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 2., 00:03 Módosítva: 2018.12.06 06:27
143

Fontolgatja a General Motorsnak nyújtott állami szubvenció megvonását - jelentette be Twitter-bejegyzésében kedden Donald Trump amerikai elnök a vállalat amerikai gyárbezárásaira reagálva.

trumpgm.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. december 1., 09:17 Módosítva: 2020.07.06 07:49
293

A folyamat a CR-V-vel kezdődik, amelyben a dízelmotor helyét már hibrid hajtáslánc veszi át, de ez csak a kezdet. 2021-re a gyártónak nem marad egyetlen, gázolajjal működő autója sem az európai kínálatban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 30., 14:45 Módosítva: 2018.12.03 15:31
87

Az már nem újdonság, hogy villamos hajtással képtelenül gyors autókat lehet építeni, de most már a Nissan Leaf-ből is lesz ilyen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 30., 14:37 Módosítva: 2018.12.03 06:48
7

Nem könnyű megállapítani, hogy mennyi a valódi újdonság az AMG GT új csúcsváltozatában, és mennyiben építenek a típus eladásában az ügyes reklámfogásokra, de egy biztos: az, hogy Próval végződik a neve, az már fél siker.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 30., 11:53 Módosítva: 2018.12.01 11:14
9

Carlos Ghosn vezérigazgató letartóztatása óta először egyeztettek a Renault, a Nissan és a Mitsubishi vezetői egymással, méghozzá a szövetség amsterdami főhadiszállásán. A Renault-t, ahonnan Ghosn-t egyelőre még nem tették ki, a helyettesítésére kijelölt Thierry Bolloré képviselte, és úgy tűnik, minden a Ghosn-t félreállító Nissan vezér, Hiroto Saikawa szája íze szerint alakult.

alliance hq
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 30., 10:38 Módosítva: 2020.09.03 13:07
28

Drágán méri a villanyos lóerőt a Genovation Electric. Ezt megmondtam volna látatlanban is a 750 ezer dollárért kínált 800 lovas GXE-jükről, de egy helyszíni körbeszaglás után sem értem, miért adna bárki ennyit egy amúgy jól megcsinált szériáért. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 30., 07:57 Módosítva: 2018.12.01 11:14
24

Bár a Porsche nagy attrakciója a Los Angeles Auto Show-n az új 911-es volt, a 992-es típusszámú, azért elvittek egy régit is a 991.2-es sorozatból, amely simán ellophatja a figyelmet a újabb testvértől.

Távolról sincs vége, olvasson még