Hírek

2018. november 23., 12:27 Módosítva: 2018.11.27 06:38
41

Jelenleg a második generációnál tart a PSA és a Toyota közös kisautója, amely három változatban, Citroën C1, Peugeot 108 és Toyota Aygo néven készül. A 2005 óta termelő csehországi PSA-Toyota gyárnak azonban ez lehet az utolsó közös terméke.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 23., 10:35 Módosítva: 2018.11.27 06:38
118

Elég nehéz kiszúrni a feltűnő változásokat a Range Rover Evoque második generációján az elsőhöz képest. Pedig szinte minden részlet változott, csak az alapmotívum nem: a meredeken előre döntött övvonal, a vaskos tető és motorháztető, a csík-jellegű fényszórók, szóval mindaz, ami az autó karakterébe érdemben beleszólhat, változatlan.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 23., 06:49 Módosítva: 2018.11.27 06:38
287

Bő egy éve, hogy bemutatták az Urban EV tanulmányt, és akkor azt írtuk, képtelenség, hogy gyártsák. Pedig úgy tűnik, komoly volt az ígéret, hogy a legelső Civic generációt idéző villanyautó 2019-ben szériagyártásba megy.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 22., 15:12 Módosítva: 2018.11.26 07:07
83

A Nissan egykori megmentőjének tartott, hétfőn letartóztatott Carlos Ghosn még mindig nem került elő – állítólag most éppen egy tokiói fegyintézet lakója, és ahogy hallani, épp saját jogi védelmét igyekszik megszervezni – viszont a Nissan igazgatótanácsának mától nem tagja, legalábbis az igazgatótanács döntése szerint.

Ghosn Gate
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 22., 13:36 Módosítva: 2018.11.27 06:38
92

Láthatóan nem csak Elon Musknak és magának a Mercedesnek jutott eszébe villanymotorral építeni a Sprintert: Kínában már most is készül ilyen jármű, amit a FedEx épp most készül nagy mennyiségben rendszeresíteni Észak-Amerikában.

fedex chanje
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 22., 11:53 Módosítva: 2018.11.24 08:37
51

A Soul a Kia egyik sikermodellje, bár elsősorban Észak-Amerika harapott rá: ott az éves eladások 2016-ban elérték a 145 ezret, és csak tavaly kezdtek visszaesni. Talán ezért is döntöttek úgy a koreai márkánál, hogy öt év után eljött az idő egy újabb modellváltásra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 22., 11:24 Módosítva: 2018.11.25 21:38
535

Bár számtalan fajtája létezik a vonóhorognak, abban a legtöbb megegyezik, hogy csatlakoztatni kézzel kell, és ahhoz is kell némi gyakorlat, hogy az autóval a megfelelő helyzetbe parkoljunk a művelet végrehajtásához. A Semcon megoldása, az ATC ezeket a problémákat mind levenné a sofőrök válláról.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 22., 06:10 Módosítva: 2018.11.27 06:38
23

Amit a Volvo az év utolsó nagy autószalonjára kitalált, az amolyan hoztam is ajándékot meg nem is attrakció: azzal próbálnak mutatni valamit, hogy egy autókiállításra, autógyártóként nem visznek autót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 21., 16:53 Módosítva: 2018.11.26 07:07
157

A Fordnak nem megy igazán jól Európában mostanság. Talán ezért van, hogy nem elégedtek meg az új Focus személyautó-változataival, készítettek egy emelt kombit is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 21., 13:45 Módosítva: 2018.11.26 07:07
477

Úgy tűnik, amióta felmerült, hogy a régebbi dízelmotorokat utólag kellene átalakítania a gyártóknak tisztább üzeműre, rendesen megszaporodtak az autócserét ösztönző kedvezmények.

porsche diesel
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 21., 11:35 Módosítva: 2018.11.26 07:07
7

A Renault részvények árfolyamának stabilizálása érdekében gyorsan kellett lépni,  hiszen addig is szükség lehet felelős döntésekre, ameddig Ghosn-t a japán hatóságok fogva tartják.

Thierry Bolloré veszi át a vezérigazgatói teendőket
Thierry Bolloré veszi át a vezérigazgatói teendőket
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 21., 10:49 Módosítva: 2018.11.26 07:07
188

Az Aurus Senat egy-egy példánya durván tízmillió rubelbe – átszámítva majdnem 43 millió forintba – kerül, ami ahhoz képest egyáltalán nem sok, hogy a következő két évben összesen olyan 3-400 példányt terveznek gyártani.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 21., 06:33 Módosítva: 2018.11.24 08:17
90

A fotókon egy meglehetősen sablonos négyajtós személyautó látszik, a GAC tanulmányát ennél azonban jóval többnek szánják: a Tesla Model 3 közvetlen ellenfelének.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 20., 17:41 Módosítva: 2018.11.24 08:17
133

Természetesen ismét a Twitteren kommunikálva írt Elon Musk a legújabb lehetőségről, amellyel saját szervizautó-problémáit oldhatja meg a Tesla.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 20., 13:50 Módosítva: 2018.11.23 11:55
7

A francia pénzügyminiszter szerint, aki az állami tulajdonú részvények kapcsán a Renault egyik tulajdonosának képviselőjeként is beszélhet, Carlos Ghosn már nem alkalmas a Renault vezetésére, most, hogy letartóztatták Japánban. Ugyanakkor a döntést nem egyedül ő hozza.

n155anx
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 20., 12:05 Módosítva: 2018.11.22 06:20
131

Fura, hogy ezt mondják most, amikor a nagy luxusterepjárók népszerűbbek, mint bármikor korábban, de alighanem épp a túl erős konkurencia miatt nem tűnik kifizetődőnek egy ilyen fejlesztés.

pajero18
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 20., 10:53 Módosítva: 2018.11.23 15:36
222

Bár az új autók szagával a nyugati kultúrkörben soha nem volt probléma – sőt, általában inkább pozitív képzetek kötődnek hozzá – úgy néz ki, Kínában nem szeretik a vevők a bőr, a műanyagok és ragasztóanyagok szagának jellegzetes egyvelegét. A Ford ezért elkezdte keresni a megoldást az eltüntetésére.

Focus 22
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 20., 06:18 Módosítva: 2018.11.26 07:07
308

A Maserati név sokáig hasonlóan jól csengett, mint a Ferrari, de az elmúlt évtized nem tett jót neki. És ezt most a Fiat vezetése is elismerte.

00
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 19., 18:48 Módosítva: 2018.11.24 21:32
303

Rég nem látott méretű tüntetéssorozat fut végig Franciaországon a napokban a benzinár gyors emelkedése miatt. A demonstrációk százezreket vittek az utcára összesen több mint kétezer helyszínen; a sárgamellényes tüntetők úttorlaszokat emelnek, rendőrökkel csapnak össze. Sok súlyos sérült és egy halott is van már. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 19., 16:30 Módosítva: 2018.11.23 11:55
117

Úgy néz ki, a Nissan egy belső vizsgálat során ásta ki, hogy Carlos Ghosn ötmilliárd jennel kevesebbet vallott be a hatóságoknak, mint amennyit a valóságban keresett. Hónapokig tartó belső vizsgálat után az autógyártó jelentette fel a cégvezetőt, akit ennek nyomán ma letartóztattak, a reprezentatív igazgató Greg Kellyvel együtt.

ghosn grump
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 19., 13:09 Módosítva: 2018.11.24 08:17
160

Az persze nehezen állapítható meg, hogy valójában milyen arányban áll kínai tervezésű alkatrészekből a Hongqi újdonsága. A márka anyacégének, a FAW-nak ugyanis több külföldi gyártóval is van vegyesvállalata, ahonnan beszerezhető a szükséges technika.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 19., 11:12 Módosítva: 2018.11.21 11:01
122

Egy ilyen lépés még egy ügyészségtől is meglepően barátságtalan: utoljára sokkal nagyobb horderejű ügyben, a VW dízelbotránya kapcsán hallottunk magas rangú autóipari vezetők letartóztatásáról, de most messze nem ilyen komoly az ügy, legalábbis látszólag.

Carlos-Ghosn-of-Nissan
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 19., 10:53 Módosítva: 2018.11.24 08:17
127

Magas építésű, terepjáró-jellegű autókkal eddig legfeljebb a terepraliban versenyeztek, de az ott futó járműveknek már rég nincs közük a hasonló felépítésű utcai gépekhez. A Lamborghini mégis készít egy versenyváltozatot az Urusból, amelynek a prototípusát most meg is mutatták.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 19., 07:34 Módosítva: 2018.11.26 07:07
1589

Irv Gordon és bordó Volvója nem gyűjtik tovább együtt a kilométereket: 78 éves korában elhunyt az ember, aki a legtöbb kilométert autózta egy autóval. 

Irv-Gordon-Volvo-1800S
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. november 18., 14:34 Módosítva: 2018.11.23 07:02
242

Története legnagyobb szabású átszervezéséről döntött a Volkswagen-csoport (VW), a német járműipari társaság pénteken ismertetett tervei szerint a következő öt évben 44 milliárd eurót (14 300 milliárd forint) fordít az elektromobilitásra, az autonóm - önjáró - vezetési technológiákra, a mobilitási szolgáltatásokra és a gyártmányok, valamint a gyártási technológia digitalizációjára.

VW ID 1
Távolról sincs vége, olvasson még