Hírek

2017. szeptember 22., 11:43 Módosítva: 2017.09.26 06:50
35

Az utolsó kétkerék-hajtású, egymotoros Model S, a 75 jelzésű ezen a héten rendelhető meg utoljára. A továbbiakban a kétmotoros, összkerék-hajtású 75D lesz a típus legolcsóbb változata.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 22., 10:46 Módosítva: 2017.09.25 15:20
329

Újabb demonstráció céltáblája lett a VW – ezúttal a Greenpeace aktivistái vetették rá magukat a lehetőségre, hogy ezzel fejezzék ki meggyőződésüket.

gpvw
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 22., 06:08 Módosítva: 2017.09.25 00:48
1

De az is lehet, hogy nem. A Porsche még nem mondott semmit, egy pálya mellett álló fotós két fotója csupán a kapaszkodó az ügyben. A 911 GT2RS lehet az új király.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 21., 17:44 Módosítva: 2017.09.25 00:48
851

Saját sikere akaszthatja meg Norvégiában az elektromos autózást. A villanyautózás terén jelenleg mindenkinél jobban álló skandináv országban egy ideje már rohamosan nő az elektromos autók száma, ezt a növekedést pedig nem követik a nyilvános töltőhelyek. Az eredmény: a helyi elektromos autó szövetség azt kéri, ne vegyen villanyautót, aki nem tudja otthon tölteni. Legalábbis a fővárosban.

kiz.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 21., 12:33 Módosítva: 2017.09.25 00:48
321

Megérkezett a Volvo, amivel egészen új kategóriába próbálkoznak a svédek. Íme, ez volna az XC40, a kínai pénzből fejlesztett városi terepjáró, a Volvo új legkisebb SUV-ja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 21., 11:04 Módosítva: 2017.09.25 00:48
33

Eddig még csak a szándék volt ismert, most viszont a projektért felelős Jim Clark Trust bejelentette, egész biztosan múzeumot kap a hatvanas évek legsikeresebb autóversenyzője, Jim Clark. Hol máshol: Skóciában.

get
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 21., 06:07 Módosítva: 2017.09.25 00:48
27

Nem mondják meg, melyik modell lesz az első, de a komplett PSA megjelenhet az USA-ban három éven belül. 

ds7
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 20., 21:57 Módosítva: 2017.09.25 00:48
14

Most, hogy a Mercedes kijött hiper/szupersportautójával, a Project One-nal, naná, hogy mindenki várja, mit reagál a BMW. Úgy fest, semmit, legalábbis az M-részleg feje nem látja értelmét beszállni a meccsbe.

tb
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 20., 17:42 Módosítva: 2017.09.22 20:00
27

Se nem könnyű, se nem olcsó feladat, de nem kizárt, hogy lesz RS-változata valamely Renault SUV-nak – mondja a Renault Sport feje.

Egy Kadjar RS fantáziarajza X-Tomitól
Egy Kadjar RS fantáziarajza X-Tomitól
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 20., 15:11 Módosítva: 2017.09.22 10:24
85

Két trend között őrlődtek, végül megszülték a döntést: crossover helyett villanyautót épít a Bentley.

Az EXP 12 Speed 6e néven futó tanulmány. Akár ilyen is lehet a Bentley villanyautója
Az EXP 12 Speed 6e néven futó tanulmány. Akár ilyen is lehet a Bentley villanyautója
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 20., 12:02 Módosítva: 2017.09.25 00:48
59

Beszédes nevű tanulmánnyal készül a Tokiói Autószalonra a Mitsubishi. Az útját keresgélő márka jövőjét az e-Evolution Concept mutatja majd, amiről hetekkel a premier előtt kedvcsinálónak kiadták ezt a teasert.

wer4
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 20., 10:56 Módosítva: 2017.09.25 00:48
152

Ha még volt bárki, aki azt gondolta, LaFerrarit a vezetés élménye miatt veszik, hát itt az újabb cáfolat: 2,54 dollárért (630 millió forint) kelt el napjaink csúcs-Ferrarijának nulladik példánya, amivel ki sem mehetsz az utcára.

unnamed-file-1358
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 20., 06:07 Módosítva: 2017.09.25 00:48
235

A Frankfurti Autószalonon több autógyártó részéről is elhangzott, hogy a dízel egyelőre szükséges a szén-dioxid-kibocsátási normák teljesítéséhez, mert köztudottan takarékos. A brüsszeli Transport & Environment nevű szervezet erre közzétett egy rakás adatot tartalmazó szép színes dokumentumot, amely a dízelmotoros autók káros mivoltát hivatott bizonyítani.

pollution
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 18:14 Módosítva: 2017.09.20 21:58

A Frankfurti autószalon-szűznek a legmeghökkentőbbek a méretek: a Genfi autószalon befér egy nagyobbacska sportcsarnokba, itt csak a Merci és a Volkswagen foglal akkora helyet, mint Genfben az egész szalon. Az alapterület kiad egy kisebb várost, és mivel nem csak a gyártók hordják ki az autóikat, hanem kiegészítő és háttéripari cégek is, el lehet képzelni, hogy micsoda kavalkád alakul ki már olyan dolgokból is, amelyek csak lazán kapcsolódnak az autózáshoz. 

gbc
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 15:51 Módosítva: 2017.09.20 21:59
238

Annak ellenére, hogy a Mercedest hagyományosan a kényelemmel azonosítjuk, időről-időre villantanak valamit sportautó-fronton, amiről jellemzően évtizedek múlva is beszélnek. Az én autós eszmélésemkor éppen a CLK GTR-re hegyeztük, a Need For Speed Hot Pursuitban csak ezzel lehetett lelépni az El Nino nevű fantáziaautót. Meg persze az életben is ott volt a szeren: a 6,9 literes V12-es motor, valamivel több mint 600 lóerő, és egy olyan kaszni, amit addig csak versenypályán látott az ember.

gtrclk
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 15:27 Módosítva: 2017.09.22 20:00
126

Lényegében a CX-5 meghosszabbított változatát mutatta be a Mazda, CX-8 néven. A CX-9-nél valamivel kisebb modell tágas, hétszemélyes utasteret kínál.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 13:03 Módosítva: 2017.09.20 21:59
132
Van egy autó, amely a legtávolabb van a számegyenesen attól a ponttól, amit a legjobban szeretek, és ez a Cayenne. Hatalmas, felesleges, fenyegető, barom doboz, ijesztgeti a jó népet, hivalkodó, fuj. De el kell ismernem, az agyam egy titkos szegletének nagyon tetszik...

Ez volt az az autó, amelyet a nagy VW-konszernes Group Nighton, a Frankfurti Autószalon előtti óriásrendezvényen nem lepleztek le. Másnap, az első sajtónapon, amikor délelőtt a Porsche-standon ténferegtem, hogy lefotózzam, még mindig ponyva alatt bujkált. Délután visszaügettem hozzá a szalon túlsó végéből, hogy hátha látható már – kérdezgettem, mikor lesz a sajtótájékoztató, de a helyiek csak furán néztek rám. Milyen sajtótájékoztató? Rég túl vagyunk rajta...

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 12:03 Módosítva: 2017.09.25 00:48
26

A Defender fura kövület volt az autógyártásban: bizonyos szempontból elavult és primitív, bizonyos szempontból páratlanul kiváló. A Land Rover tavaly épp az elavult megoldásai miatt nyugdíjazta, és az utódja valószínűleg inkább lesz divattárgy mint hasznos szerszám. Az így hoppon maradt egykori vásárlókat most egy másik cég szeretné kárpótolni – egy olyan, amelytől senki nem várta volna, hogy autófejlesztésbe kezd.

ineos0
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 11:00 Módosítva: 2017.09.25 00:48
312

Az Alfa Romeo nagy feltámadásából eddig nem lett semmi, hiába öntöttek a márka fejlesztésébe ötmilliárd eurót. A Giulia nem fogy úgy, ahogy tervezték, és eddig a Stelvio sem látszik nagyobb sikernek, az észak-amerikai visszatérés pedig egyelőre nem hozta a várt eladásnövekedést. Ha a jelenlegi tempóban vásárolják az Alfákat, abból az Egyesült Államokban évi 20 ezres eladás sem jön ki, még akkor sem, ha a Stelvio lesz olyan sikeres, mint a Giulia.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 19., 06:49 Módosítva: 2017.09.22 06:19
18

Lassan halad az önálló DS paletta kialakítása, de úgy tűnik, egy nagyobb mennyiségben eladható alapmodell fejlesztéséhez már hozzáfogtak a PSA tervezői. A DS 3 – lánykorában Citroën DS3-ként ismertük – ugyan nem volt sikertelen, de a franciák is a nagyobb haszonnal kecsegtető irányba indulnak: kisautó helyett kis városi terepjáró lesz a márka alapmodellje.

ds suv
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 18., 16:27 Módosítva: 2017.09.20 15:18
227

Igazán nem panaszkodhat az NX eladásaira a Lexus. Számos országban, köztük Magyarországon is ez a márka legnépszerűbb modellje, itthon ráadásul a legkeresettebb prémium-hibridnek számít. Ennek ellenére sem kerülheti el sorsát, a modellfrissítésnek el kellett jönnie. A fészliftelt NX-et a tengerentúlon már tavasszal bemutatták, ide Európába viszont csak most érkezett meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 18., 15:20 Módosítva: 2017.09.21 12:34
56

Eléggé meglepő bejelentést tett a BMW: az összes modelljük ugyanarra az alapstruktúrára épül a következő évtized elejétől, hajtson bárhol és bármivel. Ilyet még a VW szabvány platformjai sem tudnak, de a BMW modulrendszere állítólag igen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 18., 14:11 Módosítva: 2017.09.21 15:24
128

Carlos Tavares két Opel gyárban is látogatást tett a közelmúltban, az ott tapasztaltakat összegezte röviden a sajtó számára. „Amit eddig láttam, az alapján a PSA termelékenyebbnek és hatékonyabbnak tűnik, mint az Opel üzemek.” - mondta, bár hozzátette, arra számít, hogy bizonyos területeken tanulhatnak is a német leányvállalattól.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 18., 13:36 Módosítva: 2017.09.20 15:18
388

A Brabus sosem arról volt híres, hogy visszafogott lenne, de évről-évre képes arra, hogy bedobjanak valami teljesen felesleges, de fenyegetően erős dolgot. Mert bár itt is kezdenek feltünedezni a felesleges, kamu műanyag elemek, azért érezni, hogy itt iszonyatos mérnöki tudás van, és nem a színház az elsődleges cél, hanem a borzasztó erő. Itt van például a G osztály, amely sokadvirágzását éli, népszerűbb, mint valaha, kézenfekvő tehát, hogy a Brabus is foglalkozik vele.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. szeptember 18., 10:29 Módosítva: 2017.09.20 15:18
233
Egy szebb világban, ahol nincs erőszak, nincs agresszió, nincs sztrítracsing és hepiszmókerz – ott talán lenne esélye az Urban EV-nek. De a Föld sajnos tele van emberekkel, tehát a világ marad a dulakodás és önsorsrontás helyszíne. Ide tank kell, nem cuki japán autó, amelyik köszönni is tud.

Már írtunk róla, hiszen Assur már napokkal ezelőtt felfedte a hírrovatban, hogy a Honda Urban EV Conceptje egy Jazznél nagyjából tíz centivel rövidebb, annál szélesebb és laposabb, elektromos hajtású frankfurti tanulmányautó, amiről Hacsigo Takahiro, a Honda elnöke azt állította – nem csupán ígéret, de 2019-re gyártani is fogják.

Távolról sincs vége, olvasson még