A tempó meglepő: alig több, mint négy év után váltják le a BMW X5-öst a megszokott több mint hat év helyett, de most már nem igazán kétséges: az utód elkészült, és nem is igazán tudják már titokban tartani.
Egy órán át feltartotta a villamost, ki kellett fizetnie az utasok taxiszámláját egy frankfurti autósnak. Ezer eurójába fájt, hogy rálógott a sínekre.
Az adókedvezményes Kei kategória elvileg nem ad sok mozgásteret az autógyáraknak, ehhez képest a 3,4 méteres hosszba és az 1,48 méteres szélességbe meglepő dolgok férnek bele.
„A cégcsoport elkezdte felfüggeszteni iráni vegyesvállalati tevékenységét, hogy az amerikaiak által szabott augusztus 6-ai határidőt betarthassuk. Ugyanakkor a francia kormányzat támogatásával a PSA csoport igyekszik elérni az amerikai hatóságoknál, hogy kivételben részesülhessen.” - szól a Peugeot közleménye.
A múlt héten ütötte fel a fejét a pletyka, amely szerint, ha V10-es helyett V8-as motorral is, de visszatérhet a Dodge Viper sportkocsi. Ám úgy tűnik, a gyáriak nem így gondolják.
Huszonhárom diák kitartó munkájának eredménye a Sunroq, ami a Karoq tetejének eltávolításával született. Egyelőre ez az egy készült el, és valószínűleg nem is lesz több, bár a VW-csoport tervez valami hasonlót.
Tulajdonképp folytatják azt a taktikát, amit az 500-as modellcsaláddá bővítésével megkezdtek. A Bravo után a Punto is eltűnik a kínálatból marad a Panda, az 500, az 500L és az 500X. Olcsóbb autókat gyártani az FCA vezetése szerint ugyanis nem jó üzlet.
A Geely tulajdonában álló London Electric Vehicle Company (LEVC), a London Taxi vállalat utódja tavaly mutatott be egy egészen új bérautót, amelyet már forgalmaznak is az év eleje óta, de úgy tűnik, készül egy másik változat is, környezetbarát áruterítésre.
A BMW Miramas tesztpályáján, Franciaországban készült a rövid film a Z4-es harmadig generációjáról. Ez valószínűleg a hathengeres csúcsváltozat, amely a tesztsofőr szerepét eljátszó menetdinamikai alelnök – a BMW-nél ilyen is van –, Jos van As szerint kategóriája legjobb sportkocsija lesz.
Több milliárd eurós bírsággal fenyegette meg a német szövetségi kormány a Daimlert a versenytárs Volkswagen (VW) csoport dízelbotrányához hasonló szabálytalanságok miatt - jelentette pénteken a Der Spiegel német hírmagazin.
Egyes források szerint 70 millió, más források szerint 80 millió dollárért cserélt gazdát egy Ferrari 250 GTO a napokban. Bármelyik összeg is legyen igaz, egy biztos: új legdrágább autója lett a világnak.
Ahogy eddig, a Fiat-Chrysler vezetése négy márka, az Alfa Romeo, a Jeep, a Maserati és a Ram fejlesztésére koncentrál a következő öt évben is. A Chrysler, a Dodge és a Fiat viszont mintha nem is létezne, egyszerűen nem beszéltek róluk. A Jeep terveiről már ejtettünk szót, de nem kevésbé komolyak az FCA szándékai a másik három márkával sem.
Jó buli, de túl sok idővel, túl sok utazással jár, így inkább kiszáll a Top Gearből Matt LeBlanc. A következő évadot még letolja, aztán jöhet egy új műsorvezető a nehéz éveket élő műsornak.
Már Coloradóban tesztelik az I.D. R-t. A Volkswagen Pikes Peak-i hegyiversenyre épített brutális villanyprototípusa túl van az első hegyi kilométerein, amit ezzel a videóval igazolnak a németek.
Ki akarja szorítani az USA piacáról a Daimlert Donald Trump, az amerikai elnök erről Emmanuel Macronnal is beszélt a francia államfő áprilisi washingtoni látogatásán – jelentette csütörtökön a Wirtschaftswoche című német gazdasági hetilap.
A Fiat-Chrysler jelenlegi vezetése nagy részben a Jeep márkára építi a cég jövőjét, legalábbis ez derült ki abból, ami ma, a 2022-ig tartó ötéves terv ismertetőjén elhangzott.
Huansu C60-nak hívják az új kínai SUV-t, amely szemből tényleg eléggé emlékeztet a Lamborghini Urusra. A Huansu Auto egy nagyobb gyártó, a Beijing Auto, azaz a BAIC Kínán kívül viszonylag kevésbé ismert leányvállalata, az autójuk viszont – a látható ötletlopásoktól eltekintve – egész korszerűnek látszik, és egyértelműen igyekeztek vele követni az aktuális divatot.
Ami elsőre feltűnik, az a Nobe 100 nevű apróság múltidéző stílusa: bár semmi másra nem hasonlít igazán, mégis mintha az 1960-as évek elejéről származna.
Az idén már 11 éves a Nissan sportkocsija, de úgy néz ki, még messze a nyugdíjazása. A Nismo, a gyári sportrészleg épp most mutatta be a következő, eladásra szánt versenyváltozatot, amely a következő szezontól lesz elérhető.
A személyautó-kínálatból már eltüntette a dízeleket az európai Toyota képviselet – igaz, már korábban sem reklámozták, hogy kínálnak ilyet – de azt nem hittük volna, hogy a RAV4-es is elveszíti a dízelmotorját. És az utódba már nem is kerül ilyen.
A Consumer Reports a múlt héten hozta nyilvánosságra a Model 3 fékproblémáját, és Elon Musk már akkor beígérte, hogy javítják a hibát, méghozzá az autók elektronikájába kiküldött frissítéssel.
A Volvónál hagyományosan a 9000-es sorozat jelenti a buszok csúcsát, az eddigi két generációból eddig több mint 9000 darabot gyártottak, ami nem túl sok, ha mondjuk a Mercedes Tourismo 26 000-es darabszámához hasonlítjuk. A harmadik generáció azonban ezt a csorbát köszörülné ki, a Volvo piacvezetőként szeretné látni az új távolsági/turistabusz családját.
Sergio Marchionne, aki az elmúlt 14 évben a Fiat csoportot igyekezett kihúzni a bajból, jövőre visszavonul, de az idén még felforgathatja az általa összehozott Fiat-Chrysler birodalmat, méghozzá épp a két névadó márka megnyesegetésével.
A kaliforniai közlekedési hatóság, a DMV megkezdte a nagy kísérletet, amely a hagyományos rendszámtáblák leváltásához vezethet. Ám aki részt akar venni benne, annak rendesen a zsebébe kell nyúlnia.
Az Automobili Amos nevű vállalkozás hasonló módon nyúlna a Lancia legnagyobb legendájához, mint a Singer a régi 911-es Porschékhoz: átalakítaná és korszerűsítené azokat, de anélkül, hogy a karakterük sérülne.