Ha igaznak bizonyul, amit a Bild am Sonntag ír, akkor akár egymillió autó visszahívására is kötelezhetik a Mercedest. Egyelőre annyi biztos, hogy a német közlekedési hatóság, a KBA vizsgálatot folytat a Mercedes dízelmotorokkal kapcsolatban, ám egyelőre senki nem nyilatkozott az ügyben.
Az Audi és a Porsche kivonulásával lényegében egyetlen gyári csapat, a Toyota maradt az európai hosszú távú autóversenyzés csúcskategóriájában, az LMP1-ben, aminek ebben a formában nincs igazi verseny-jellege. Ezen is változtatna az új szabályrendszer, amelynek a kidolgozása a napokban kezdődött meg.
Elon Musk a Tesla részvényeseinek konferenciáján beszélt arról, hogy mi szükséges ahhoz, hogy az elektromos autók átvegyék a stafétát a benzinesektől. SpaceX modelleket is belengetett.
A Porsche kihajította a sportautózáshoz felesleges dolgokat az eddigi legdurvább 911-esből, hogy minél nyersebb céltárgy legyen belőle. Igen, a tetőt is.
A brit márka szerint nincs értelme gyenge elektromos autókat gyártani. Beszóltak a Teslának is.
A különböző tuningműhelyek munkái láttán gyakran érezzük azt, hogy az átalakításokat inkább valamilyen feltűnési viszketegség vezéreli, mintsem valós szépérzék. Az Umberto Palermo Design viszont most kétségkívül valami földöntúli szépséget alkotott.
Ismét az új károsanyagkibocsátás-mérési ciklus keveri meg a kártyákat. Sok idénre ígért átadás halasztódhat 2019-re.
A német Fraunhofer Ipari Mérnöki Intézet kutatása meglehetősen borús jövőt lát a belső égésű motorral hajtott autók gyártásán dolgozóknak.
Kiderült az első titok a Porsche 70 éves évfordulós bulijáról. A gyártó első villanyautójának nem csak a nevét árulták el, de néhány konkrét számot is megtudtunk a típusról.
A General Motors luxusmárkája sem akar lemaradni a konkurensektől, 2020-tól minden Cadillac-hez elérhető lesz a Super Cruiser, a márka saját önvezető rendszere.
Sajátos döntés, de az Autocar híre szerint a Porsche vezetése gyártásba küldi a Cayenne kupétetős, ötajtós változatát. A testvérmodellt, az Audi Q8-ast ismerve viszont azt kell mondjuk, elfér.
Az időzítés meglepő: ha minden igaz, jövőre érkezik a második generációs Range Rover Evoque, de a háromajtós változat gyártását már most megszüntették.
Rég tudott dolog – legalább a Daewoo TOSCA bemutatója óta – hogy a koreaiak nem mennek a szomszédba, ha meredek magyarázatokat kell találni olyan kérdésekre, amelyeket magától senki nem tenne fel.
Már az idén harminc tesztpéldány készül, amelyet élesben használhat majd néhány fuvarvállalat, a gyártást pedig 2021-től tervezik beindítani.
Ez itt a képeken a Grandmaster, vagyis a nagymester. Ebben a formájában persze aligha fogják gyártani, de állítólag később lesz sok hasonló Hyundai modell, mivel a HDC-2 a cég új formatervezési irányát mutatja.
Bár a dízelmotort sokan már most halottnak tekintik, a Dacia még kiadja az 1,5 literes motor újabb változatait a Dusterben. Ezek nagyobb teljesítményt ígérnek változatlan fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátás mellett.
Giles Taylor hét évet húzott le a BMW brit luxusmárkájánál, és részt vett a kínálat megújításában. Ez után minimum meglepő, hogy elhagyja a Rolls-Royce-ot.
Az ICCT, azaz a Tiszta Közlekedés Nemzetközi Tanácsa, amely korábban a VW dízelbotrányának kirobbantásával szerzett hírnevet, most arra hívja fel a figyelmet, hogy a dízelmotoros autók mennyivel több nitrogén-oxiddal terhelik a környezetet, mint a benzinesek.
Az idén már négy éves a legkisebb Jeep, így megejtik rajta a kötelező modellfrissítést. Kívül apróságok változnak csupán, viszont itt bukkannak fel először a Fiat legújabb benzinmotorjainak Európába szánt változatai.
A Nemzetközi Év Motorja díjakat az idén is kiosztották, összesen tizenhárom kategóriában. Ezek közül az idén ötöt nyert a Ferrari két motorral, köztük az abszolút elsőnek járó kupát is. A 488-as 3,9 literes V8-as turbómotorja minden kategóriát megnyert, amit csak megnyerhetett.
Épp csak túl vagyunk a Tesla éves részvényes-közgyűlésén, ahol elhangzott néhány újabb információ a márka negyedik autójáról, a Model Y-ról, és felbukkant egy újabb kép is.
A formaterv új, de a karakter a régi: a BMW X5 lényege a negyedik generációra sem változott semmit, ami nem is csoda. A luxus-terepjáró a cég egyik biztosan teljesítő modellje, amely szép profitot hoz, és a bevált recepten felesleges lett volna változtatni.
Egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy a Peugeot 508-asból készül kombi változat: Európában, ebben a méretben sokkal több kombi fogy, mint szedán, és a franciák legnagyobb részben még mindig Európából élnek.
Több nagy autógyártó jelezte már, hogy nem öl több pénzt a dízelmotorok fejlesztésébe. A Fiat-Chrysler és a Toyota mellett most a Nikkei szerint a Nissan, sőt, parnere, a Renault is hasonló lépést tervez bejelenteni.
Elérkezett a pillanat: az Audi leleplezte legnagyobb sorszámú SUV-modelljét, a Q8-at. Azt mondják, ez itt a változás hírnöke, és látszik is rajta az igyekezet, olyan audis módon: több részletet változtattak meg, mint egy modellváltáskor szokás, így egész jól látható, hogy ez itt valami új. A szokásokat felrúgni viszont csak óvatosan kezdték el.