Hírek

2017. március 6., 10:49 Módosítva: 2017.03.12 23:34
220

Úgy tűnik, a Brexit verte az utolsó szöget az Opel koporsójába: ennek köszönhetően az idén is veszteséges lesz a cég, és ezért döntött a GM úgy, hogy megszabadul a cégtől.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 6., 06:04 Módosítva: 2017.03.08 13:20
54

Különös hirdetés jelent meg a német mobile.de hirdetési oldalon: az Italdesign Aztec egyik példányát kínálják eladásra. Az 1988-ban bemutatott különlegességért majdnem pontosan egymillió eurót, vagyis bő 300 millió forintot kérnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 5., 16:55 Módosítva: 2017.03.09 10:13
115

Idén ünnepli fennállása tizedik évfordulóját a Zenvo nevű, mérsékelten ismert dán sportautó-manufaktúra. Ebből az alkalomból csináltak egy Anniversary Editiont a TS1 GT szupersportkocsiból. Ha pedig már elkészült, a bemutatóval nem várták meg a Genfi Autószalont sem, inkább leleplezték online.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 5., 16:55 Módosítva: 2017.03.07 06:25
91

Hírügynökségi források szerint a Peugeot-t és a Citroënt is magába foglaló PSA-csoport igazgatótanácsa rábólintott az Opel megvásárlására. A hírek szerint a márkát a Vauxhallal együtt veszik át a General Motorstól. Ezzel a lépéssel a PSA a világ második legnagyobb autógyártójává léphet elő, felzárkózva a Volkswagen mögé. A General Motors viszont kiesik ebből a versengésből.

2017-02-19T180526Z 2 LYNXMPED1I0EI RTROPTP 4 GM-OPEL-PSA?itok=cf
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 5., 15:26 Módosítva: 2017.03.09 06:39
82

Az már egy ideje nem titok, hogy négyajtós kupén dolgozik a Mercedes-Benz gyári sportrészlege, az AMG. A mindeddig GT4 néven emlegetett modell koncepcióváltozatának leleplezését a Genfi Autószalonra időzítik, de néhány nappal a nyitány előtt azért kidobtak egy rajzot az autóról.

17c31 08
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 5., 09:54 Módosítva: 2017.03.09 06:39
216

Egy hibás biztosíték miatt kaphatnak lángra a Mercedes-Benz különböző modelljei. A tűzveszély miatt világszerte mintegy egymillió autót hív vissza a német gyártó. Valós veszélyről van szó, már jegyeztek is fel ilyen eseteket.

maxresdefault
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 5., 06:51 Módosítva: 2017.03.08 12:57
141

Pert indít a Tesla ellen a cégnél dolgozó nők egyike. AJ Vandermeyden szerint ugyanis a férfiak kedvezőbb bánásmódnak örvendenek a vállalatnál. A mérnökként tevékenykedő Vandermeyden azt állítja, hogy kevesebbet keres, mint az a férfi, akinek a helyét átvette. Emellett pedig szerinte a nők nem kapnak megfelelő előrelépési lehetőséget sem - szemben a férfiakkal.

5616?w=700&q=55&auto=format&usm=12&fit=max&s=594e51d17a842fa751a
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 4., 16:58 Módosítva: 2017.03.09 06:39
160

Jó szokását megtartva tovább hergelte a 3-as és 4-es BMW-t az Alpina. A B3 S és B4 S Biturbo erősebb és nyomatékosabb is mint az eddig csúcsnak számító M-esek - na nem mintha azok gyengék lettek volna.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 4., 09:30 Módosítva: 2017.03.12 23:34
412

Alig egy hónapja tartotta meg az új Civic hivatalos bemutatóját a Honda - az pedig már akkor világos volt, hogy eltűnnek a kínálatból a szívó benzinmotorok. A legdurvább utcai változat, a Type-R leleplezésével viszont még meg akarták várni a Genfi Autószalont. Nem teljesen jött össze.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 4., 06:57 Módosítva: 2017.03.09 06:39
28

A Renault szerint tavaly bő 215 ezer példány fogyott legkisebb szabadidő-autójukból, amivel Európában piacvezető a típus. Ám eljött a modellfrissítés ideje, változtatni kellett valamit az autón. A francia tervezők a logikus megoldást választották: annyit alakítottak az autón, hogy épp csak észlelhető legyen.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 3., 16:00 Módosítva: 2017.03.07 06:31
1

A Tiguan Allspace logikus következménye a Volkswagen csoport korábbi fejlesztéseinek. A Škoda-Seat szabadidő-autók már most kétféle méretben léteznek – a Seat Ateca a rövidebb, a Škoda Kodiaq a hosszabb – de azt már korábban megemlítették, hogy később mindkettőből elkészítik a másik méretet. És mindkét modell a Tiguanból már ismert műszaki alapokra épül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 3., 14:38 Módosítva: 2017.03.05 15:28
99

A Q60 Red Sport 400-ason alapuló Infiniti kupé hibrid hajtásláncot kap, állítólag ötszáz lóerő feletti teljesítménnyel. Egyelőre tanulmány, de az sem kizárt, hogy később gyártásba küldik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 3., 11:14 Módosítva: 2017.03.07 06:31
423

Az újdonság teljes neve Abarth 595 Pista, és a Fiat 500 egy kivételesen mérges változata. A Pista olaszul pályát jelent, puszta véletlen, hogy magyarul más jelentése is van.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 3., 06:02 Módosítva: 2017.03.05 09:57
55

Az Autocar híre szerint a DS 7 Crossback csak a kezdet volt: a következő hat évben állítólag hat új modellt mutatnak be, és ezek között lehet két igazán nagy méretű modell is.

3
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 2., 17:34 Módosítva: 2017.03.05 07:05
96

A szedán, a kombi, a terepkombi és a kupé után bemutatkozik a Mercedes E osztály vászontetős változata is. Ez sem igazán izgalmas autó, de az E osztálytól nem is várhatunk ilyesmit.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 2., 15:32 Módosítva: 2017.03.06 06:30
933

A Sport Turismo tanulmánynak azért örült mindenki öt éve, mert végre nem kellett a Panamera csúnyácska farát nézni. A Porsche időközben a sportszedán hátulját is alaposan átalakította, így már nem bántja senki szépérzékét, de a kombit azért gyártásba küldték, és mostanra készültek el vele.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 2., 12:08 Módosítva: 2017.03.08 16:22
1

Bemutatták a Range Rover új, Velar nevű típusát, amelyről egyre kevésbé világos, hogy miért készítették el. Méretben legalábbis túl közel esik a Range Rover Sporthoz, és stílusra sem tér el eléggé a márkatársaitól ahhoz, hogy a típusjelzés elolvasása nélkül egyszerűen felismerhető legyen az utcán. Ettől függetlenül lehet, hogy csodálatos autó, de nem igazán látszik mögötte a stratégiai gondolkodás, ami egy olyan kis cégnél, amekkora a Jaguar-Land Rover, minimum meglepő.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 2., 06:05 Módosítva: 2017.03.05 07:05
76

Luxusautóért mindig el lehet kérni egy kicsivel még többet. A Bentayga Mulliner az élő bizonyíték erre: a márka egyedi igények kielégítésére szakosodott részlege készítette el ezt a változatot, néhány kiválasztottnak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 1., 17:33 Módosítva: 2017.03.08 15:01
1

Lassan de biztosan kiszorul a kínálatból a Volkswagen csoport 1,2 literes, négyhengeres TSI motorja, hamarosan a Fabiából is eltűnik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 1., 15:46 Módosítva: 2017.03.05 07:05
75

Egyelőre egyetlen képet mutattak a Seat versenyautóról, amely a Leon alapjaira épül.

leonevo17
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 1., 14:23 Módosítva: 2017.03.04 09:31
111

A hibrid hajtás előnyei városi környezetben a leglátványosabbak, de azért országúton és autópályán is hasznosíthatók, ha nem is olyan egyszerűen. A Volvo Trucks megoldása a hajtásrendszer és a navigációs rendszer összekötésével csökkenti a szállítás üzemanyagigényét, a gyáriak szerint akár 30%-kal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 1., 12:24 Módosítva: 2017.03.04 09:31
174

Kétszáz lóerő literenként még turbóval is rengeteg egy utcai motorból, de úgy néz ki, az Audi öthengeres, 2,5 literes turbómotorjából ki lehet hozni ennyit. A bizonyíték az ABT Sportsline Audi TT RS-R jelzésű újdonsága, amelyet a Genfi Autószalonon állítanak ki.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. március 1., 06:06 Módosítva: 2018.04.11 14:38
120

Bár eddig mindenki A120 néven emlegette a középmotoros sportautót, a Renault-nál úgy döntöttek, a legismertebb Alpine után A110 lesz az újdonság neve is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 28., 17:00 Módosítva: 2017.03.03 11:28
1

Leginkább talán egy Q5-ösnek felelhet meg méreteiben: ugyanolyan ólomszappan formájú, üvöltő hűtőmaszkú SUV, mint amivel a németek tarolnak, csak a részletei elegánsabbak. A dolog persze érthető: a prémium-piacon a németeket kell meghaladni, és az Audi ezzel a karakterrel tarolt – a baj az, hogy a DS első önálló modelljéből hiányzik az önálló egyéniség, amely megalapozhatná a sikeres folytatást.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. február 28., 15:21 Módosítva: 2017.03.08 16:21
143

Egyenesen a legdivatosabb kategória közepébe lő a Mitsubishi az új Eclipse Cross típussal, amely, ha nem is sportos kétajtós, mint korábbi névrokonai, hobbiterepjáró-viszonylatban kifejezetten dinamikus külsejű.

Távolról sincs vége, olvasson még