Hírek

2017. november 21., 06:56 Módosítva: 2017.11.24 12:30
58

Danica Patrick 12 éve került az amerikai autóversenyzés csúcsligájába, és úgy néz ki, elérkezett az idő, hogy visszavonuljon. 2005-ben az Indycar sorozatban indult a karrierje, amely öt évig tartott, majd a NASCAR sorozatban húzott le további hét esztendőt. Jövőre már csak a két legnagyobb versenyen áll rajthoz, a Daytona 500-on és az Indy 500-on.

danica
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 20., 16:53 Módosítva: 2017.11.24 06:22
292

A Model 3-ból annak idején az első hetekben több mint 400 ezer példányra jött rendelés. A Semi nevű nyergesvontató esetében messze nem ekkora az érdeklődés – természetesen a magasabb ár az elsődleges szempont – viszont olyan cégek vannak az első vevőjelöltek között, amelyek később akár ezerszámra is rendszeresíthetik a Tesla áruszállítóját.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 20., 15:43 Módosítva: 2017.11.24 06:22
132

A hatkerekű AMG G-osztály divatot teremtett: a két plusz kerék ma már alapkövetelménynek tűnik, ha valaki a legvastagabb bukszákra lő egy terepjáróval. A Dubajban bejegyzett, de nagyrészt Amerikában dolgoztató Develnél is így gondolkodhatnak, hisz legújabb tanulmányuknak, a Sixty nevű terepjárónak is hat kereke van.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 20., 14:14 Módosítva: 2017.11.22 17:53
57

Számtalan módon és alkalommal próbálták a kínaiak megvetni a lábukat Európában, eddig sikertelenül. A Borgward már helyi márkanévvel, jelvénnyel és összeszerelő üzemmel próbálkozik, és persze egy olyan autóval, amely ránézésre mindent tud, amit manapság elvárnak a vásárlók. Ezzel együtt sem biztos a sikerük, de az az érzésünk, az esélyeik eddig messze a legjobbak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 20., 13:56 Módosítva: 2017.11.24 00:19
11

A 02 jelzésű Lynk & Co a hiányzó láncszem: a márka a 01 szabadidő-autóval mutatkozott be tavaly, és azóta láttuk a négyajtós, lépcsős hátú 03-ast is. A kettes sorszámot ezek szerint egy ötajtós, csapott hátú autó kapja, amely a következő Volvo belépőmodell kínai testvére lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 20., 06:07 Módosítva: 2017.11.24 06:22
161

Öt év alatt mintegy harmincmilliárd fontnak megfelelő összeget tervez fejlesztésekre költeni a következő öt évben a Volkswagen-csoport. A német vállalatóriás elsősorban az olyan technológiákba fektetne, mint az elektromos autók és az autonóm közlekedésre képes járművek. Ahogy a cégvezető fogalmazott: újra feltalálják az autót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 19., 16:32 Módosítva: 2017.11.22 17:53
142

A legtöbb értelmetlenül erős sportkocsi azért pusztul el, mert gazdája vagy éppen kölcsönvevője nem bír jobb lábával, és túltolja. Már csak emiatt is elővigyázatosságnak tekinthető, ha egy-egy ilyen kocsit nem saját lábán, hanem inkább tréleren szállítanak, csökkentve a baleseti kockázatot. De ez sem mindig működik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 19., 13:54 Módosítva: 2017.11.23 06:18
68

Megvillantotta az új CLS-t a Mercedes-Benz. A német gyártó egyelőre csupán egyetlen teaser-fotót tett közzé az autóról, amelyen szokás szerint az árnyékból leskelődő fényszórópárt láthatjuk, a részletek pedig elvesznek a félhomályban. Nem túl szerényen azt a kísérőszöveget fűzték hozzá: "Az eredeti tökéletesítve". Ezzel arra utalnak, hogy 2004-ben éppen a CLS-sel teremtették meg a négyajtós kupé fogalmát, tehát lényegében kategóriateremtő volt a modell.

CLS-0
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 19., 12:25 Módosítva: 2017.11.23 06:18
480

Érdekes új projekten dolgozik hat meghatározó világcég. A 3i-PRINT nevű technológia új lehetőségeket nyit akár a veteránozásban is, hiszen olyan formákat és szerkezeteket lehet vele előállítani, amelyek más gyártási eljárásokkal meg sem születhetnének. Mindezt egy Volkswagen Caddy-n mutatták meg először.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 19., 11:00 Módosítva: 2017.11.23 06:18
189

A pénteket kisajátította magának a Tesla a világ autós portálain, miután pár óra késéssel mutatták meg az új szupersportautójukat és egy világmegváltónak hirdetett nyergesvontatót. Ha ez még nem volna elég, most azzal is magukra terelték a figyelmet, hogy leparkoltak egy halom Model 3-at egy parkolóban.

e223c35e-ca23-11e7-89de-a50a2d3257bf.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 19., 09:31 Módosítva: 2017.11.20 18:09
50

Éppen egy hete kezdett szivárogtatni készülő sportkocsijáról a Scuderia Cameron Glickenhaus. Az amerikai manufaktúra akkor még csak néhány részletfotót dobott ki saját Facebook-oldalára, most azonban már teljes egészében megmutatták az SCG 004-et.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 18., 14:47 Módosítva: 2017.11.21 17:51
85

A kora kétezres évek nyomasztó Schumacher-dominanciájának egyik tárgyi emlékét, a hétszeres világbajnok Monacóban győztes autóját árverezte nemrég a Sotheby's. Kétszer többet adtak ért a vártnál.

ferrari f2001 1
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 18., 11:24 Módosítva: 2017.11.21 17:51
43

A Toyota Motor Corp. 2020-tól kezdi meg az elképzelések szerint helyben gyártott elektromos autók értékesítését Kínában - jelentette be a kantoni autószalonon a japán gyártó.

hbe
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 18., 00:10 Módosítva: 2017.11.21 07:02

Egyelőre csak Brazíliában mutatkozik be a Virtus, amely nem más, mint az egykori Polo Classic távoli utódja. Kisautó-alapú családi szedánt egy ideje már nem forgalmaz a VW Európában, de vannak piacok, ahol mindig volt ilyen modell a kínálatban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 17., 18:43 Módosítva: 2017.11.21 07:02
308

A Honda eredetileg elérhetetlen, hidrogén-hajtású csodaként mutatta be a Clarityt, de már tavaly bejelentették, hogy készül két olcsóbb változat is. Ez az első ezek közül, a Clarity Plug-in Hybrid, amelyet december elején kezdenek forgalmazni Észak-Amerikában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 17., 13:53 Módosítva: 2017.11.21 07:02
249

Bár csupán egy újabb visszafogott átdolgozásnak tűnik, amit a 6-oson végrehajtanak, a motortérben akad néhány nagyobb újítás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 17., 11:51 Módosítva: 2017.11.21 07:02
392

Egy ideje már halogatták a Tesla-nyergesvontató bemutatását. A Semi – Amerikában így hívják a nyergesvontatókat általában, tehát a névadásban pont annyi a fantázia, mint a Roadsterében volt – a képek alapján nem egy szépség, viszont relatíve alacsony légellenállást, nagy hatótávot és jó dinamikát ígér.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 17., 10:42 Módosítva: 2017.11.21 07:02
1086

Jól meglepett mindenkit a Tesla a Roadster második generációjának bemutatásával, amelyről eddig egyáltalán nem beszéltek. A név ugyan nem igazán pontos, a Roadster II egy formás kupé, de ezzel kevesen törődnek majd, ha az autó tényleg tudja majd mindazt, amit vele kapcsolatban ígértek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 17., 10:35 Módosítva: 2017.11.20 18:09
688

Összesen harminchárom Credo Optinellt vásárolt nemrég a Belügyminisztérium a győri Kravtex Kft.-től. Az új buszok erősítésnek érkeztek, így még egy ideig szolgálatban maradnak a Határőrségtől örökölt Temsa buszok is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 17., 06:09 Módosítva: 2017.11.18 14:49
62

A Peugeot ma már a legtucatabb tucatautók egyik gyártója – hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a cég egyike a legrégebbi autógyártóknak. Az L45 jelzésű versenyautójuk pedig több mint száz éve készült: 1914-ben gyártották, és a korszak egyik legkorszerűbb versenyautójának számított.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 16., 15:57 Módosítva: 2017.11.20 18:09
266

Az Európa Parlament már szavazott a Közlekedési Bizottság javaslatairól. Most az Európai Bizottságnál a labda, amely várhatóan 2018 márciusában terjesztheti elő saját javaslatát a kérdésben.

aeb volvo
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 16., 15:12 Módosítva: 2017.11.17 18:45
8

Egy átlagautónál érthető, ha a gyártó készít egy versenyváltozatot, de a Valkyrie, amelyet az Aston Martin és a Red Bull Racing együtt fejlesztett, eleve több mint 900 lóerős, és erre kívánnak rátenni még egy lapáttal.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 16., 13:53 Módosítva: 2017.11.18 14:50
32

Öt év alatt hatszáz példányt építenek a Ford motoros karbon-csodából, amely minden paraméterében hibátlan, csak a karakter maradt ki a konstrukcióból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 16., 11:55 Módosítva: 2019.06.25 11:12
86

Ha van baj a Chevrolet Bolt-Opel Ampera-e párossal, az az egyterű-forma. Hiába célszerű, ha mára kiment a divatból. Észak-Amerikában és Európában is a szabadidő-autókat keresik a legtöbben, így nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk, a GM elektromos modelljével egy kicsit mellélőttek. Ám úgy látszik, már rádöbbentek a hibára.

bolt cov
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 16., 10:51 Módosítva: 2017.11.18 00:16
39

Hihetetlen, de úgy tűnik, a dízelbotrány valójában nem igazán érintette a Volkswagen pénzköltési képességét, ezt most a kínai terveik is alátámasztják. Annak érdekében, hogy ne csökkenjenek az eladások a cég legnagyobb piacán, hihetetlen összeget áldoznak típusfejlesztésre, amelynek 2025-ig negyven új típus lesz az eredménye.

Távolról sincs vége, olvasson még