Hírek

2017. november 16., 07:09 Módosítva: 2017.11.19 16:35
2

Bár olyan, mintha a Fiat európai részlegénél teljesen megállt volna a fejlesztés, Latin-Amerikában újabb és újabb modellek mutatkoznak be. A nyáron dobták piacra az ötajtós Argót, amely méreteit és árát tekintve leginkább talán a Punto utódjának tekinthető, most pedig lépcsős hátú, hosszabb változat érkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 16:19 Módosítva: 2017.11.17 11:24
489

A katolikus egyház feje közismert szerény ízléséről: legutóbbi Egyesült Államokban tett látogatása alkalmával egy Fiat 500 L-ből integetett híveinek, otthon pedig egy viszonylag szerény Hyundai Santa Fe-t használ nyilvános szereplései alkalmával, a korábbi Mercedes helyett. Alighanem a Lamborghininél is sejtették, hogy az egyedi, arany csíkozással díszített hófehér Huracánt túlzásnak tartja majd – így is lett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 15:42 Módosítva: 2017.11.18 00:16
198

Épp csak bemutatták az X7-es tanulmány-változatát, de a BMW-nél már szóba került egy még nagyobb és drágább terepjáró megépítésének lehetősége. Az X8-ról Klaus Fröhlich beszélt, aki a BMW modellfejlesztését irányítja, bár egyelőre igen óvatosan fogalmazott.

x8pp
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 15:03 Módosítva: 2017.11.17 11:53
11
A francia Navya Arma autonóm kisbusz a múlt hétvégén mutatkozott be Las Vegasban, azonban alig néhány órával az átadási ceremónia után egy teherautó meghúzta a minibusz elejét.

A francia Navya 2013-ban kezdte meg az Arma névre keresztelt önvezető minibusz fejlesztését. Amelynek kifejlesztésére 25 millió eurót, azaz megközelítőleg 7,5 milliárd forintot költöttek. Az első ilyen járművek tavaly nyáron álltak utasforgalomba a svájci Sionban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 13:14 Módosítva: 2017.11.17 06:12
18

Ha minden igaz, termetes szabadidő-autót készül bemutatni a Subaru, amely az Ascent nevet kapja. Az első gyári képről ugyan alig derül ki valami, de a korábban bemutatott, azonos nevű tanulmány alapján sejthető, hogy milyen lesz az újdonság.

ascent tsr
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 11:43 Módosítva: 2017.11.17 06:11
2

Gyanúsan sokat fizettek a szakszervezeteket képviselő Bernd Osterloh-nak, ezért forgatták fel a VW vezérkar irodáit. Természetesen vitték a számítógépeket és minden iratot.

vw offices
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 11:07 Módosítva: 2017.11.17 15:20
743

Eddig is tátott szájjal bámulta a világ, ahogy a Singer a régi alkatrészekből olyan korszerű sportkocsikat épít, amelyek talán még a mai Porschéknél is kívánatosabbak. És most rátettek még egy lapáttal: ez a pisztáciazöld 911-es már a frissen fejlesztett motorjukat hordja a farában, valószínűleg a legerősebb utcai léghűtéses hathengerest, amelyet valaha készítettek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 15., 06:06 Módosítva: 2017.11.17 06:11
24

A Renault-nak most sem megy rosszul, de 2022-ig 40%-os növekedést szeretne elérni a cég vezetése, a jelenleginél is magasabb, 7%-os nyereséghányaddal. Elsősorban Kínában, Oroszországban és Iránban számítanak erősebb eladásokra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 14., 17:29 Módosítva: 2017.11.19 18:15
381

Ha lóerőkről van szó, a Mercedes általában nem fukarkodik. A Maybach S650 például hatliteres, biturbó V12-es motorral készül, amelynek 630 lóerő a csúcsteljesítménye, a maximális nyomatékát pedig elektronika korlátozza 1000 Nm-re, nehogy szétcsavarja a hétfokozatú automata váltót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 14., 14:10 Módosítva: 2017.11.16 11:56
347

A Giulia kínálatban jelenleg az 510 lóerő QV sportváltozat és a 280 lóerős Veloce között nincs semmi, de úgy tűnik, ez hamarosan változhat. Egy véletlen nyilvánosságra került dokumentum szerint hamarosan érkezik a 350 lóerős négyhengeres turbómotor.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 14., 13:12 Módosítva: 2017.11.19 16:35
106

Szemből simán Fiestának nézhetnénk az újdonságot, de profilból már feltűnőek a különbségek. Az új Focus elveszti a típus egyik jellegzetességét, a harmadik oldalablakot, de nem ez az egyetlen komoly változás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 14., 11:09 Módosítva: 2017.11.20 06:14
14

Kínai lapértesülések szerint a Tata húzhatja ki a bajból a pénz nélkül maradt autógyártót, amely már bemutatta első saját típusát, viszont a gyártásra nem maradt tőkéje.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 14., 06:07 Módosítva: 2017.11.17 06:18
1

A francia Navya Technologies korábban lassú, kisbusz-méretű önvezető kabinjaival hívta fel magára a figyelmet, most azonban itt az egy fokkal fejlettebb megoldás, a robottaxi, amelyet szintén Párizsban készülnek bevetni először.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 13., 17:17 Módosítva: 2017.11.16 10:53
41

Nem a Volkswagen az egyetlen, amely új raliautót kínál az FIA R5 kategóriában. A Citroën is bemutatta saját modelljét, amely az aktuális C3-ason alapul, és jövőre már élesben mutathatja be, hogy mire képes a francia gyártó versenyrészlege.

C3 R5
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 13., 16:19 Módosítva: 2017.11.17 06:17
264

A Giannini még júniusban lepte meg a világot a Fiat 500 agyonszélesített változatába, amelybe egyszerűen belógatták egy Alfa Romeo 4C hajtását. A középmotoros modell nem csak úgy néz ki, mintha Ferrarikat enne reggelire, de annyiba is kerül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 13., 14:41 Módosítva: 2017.11.17 06:17
478

Seigo Kuzumaki, a Toyota kutatás-fejlesztési részlegének vezetője azt mondja, már 2040-től betilthatják a hagyományos belsőégésű motoros autók forgalmazását a világ minden táján, bár a hibrid autóknak még részei lehetnek néhány évig, mielőtt teljesen eltűnnének.

noice
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 13., 13:21 Módosítva: 2017.11.17 06:18
187

Ahogy korábban beígérték, a hét végén leleplezték a Corvette legerősebb változatát. Az új változat orrába a Z06-ból már ismert 6,2 literes, kompresszoros V8-as motor átdolgozott, 755 lóerős változata kerül, amellyel ismét a leggyorsabb sportkocsik közé tartozhat a GM kupéja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 13., 06:06 Módosítva: 2017.11.16 07:14
35

Új stratégiája részeként átszervezi dél-amerikai jelenlétét a Volkswagen. A német óriásvállalat valamivel több hatáskört ruház a kontinensen működő részlegére, olyan feladatokat, amelyeket eddig a wolfsburgi központban végeztek el. A tervek között szerepel egy 650 millió dolláros argentínai beruházás is.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 12., 16:24 Módosítva: 2017.11.16 07:14
55

Mit tehet egy rajongó, ha Forma-1-es autóra vágyna, de nincs elég pénze, hogy megvehesse? Megépíti magának. Persze így sem lesz olcsó, de legalább rengeteg munkát is igényel. A bosnyák Miso Kuzmanovic belevágott.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 12., 13:34 Módosítva: 2020.07.02 10:14
40

Szinte szünet nélkül követik egymást az új belépők a szupersportkocsi-szegmensben. A tradicionális gyártókkal versenyezni csak őrületes számokkal van esélyük, de kérdés, meddig lehet még feszíteni ezt a fajta lóerőlicitet. A legújabb próbálkozó a kaliforniai RAESR (Rice Advanced Engineering Systems and Research).

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 12., 12:29 Módosítva: 2017.11.16 07:14
291

Prototípusokat és tanulmányokat is kiszór múzeuma raktárából a Citroen. Decemberben jön a nagytakarítás.

tb
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 12., 11:04 Módosítva: 2017.11.16 07:14
14

Nehéz év az idei a Faraday Future számára, ez egyre biztosabb. A cég hangzatos ígéretekkel jelentkezett be a Tesla kihívójának, de hiába a nagy szavak, ha a valóság közel sem annyira biztató. Nem könnyű terep ez, a Tesla is komoly küzdelmet folytat az életben maradásért, a Faraday-nek azonban még nagyobbak lehetnek a problémái.

faraday-future-ff91-1 653
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 11., 16:56 Módosítva: 2017.11.15 06:22
51

Bő nyolcvan éve látja el az USA iskolásait, a következő évtizedre már villanybuszokkal készül Amerika egyik legnagyobb iskolabusz-ellátója.

vrvw
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 11., 13:41 Módosítva: 2017.11.15 06:22
35

A Volkswagen AG vezérigazgatója szerint kívánatos lenne meghosszabbítani az öreg dízelautók lecserélését ösztönző prémium év végi határidejét. Matthias Müller erről a német tartományi közlekedési miniszterek konferenciáján beszélt pénteken.

müller vw
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. november 11., 07:40 Módosítva: 2017.11.15 06:22
122

Az EU legújabb javaslata szerint az új autók szén-dioxid-kibocsátását 2025-re a 2021-es szinthez képest 15%-kal, 2030-ra pedig 30%-kal kellene csökkenteni. Az európai autógyártók szövetsége, az ACEA azt mondja, 20% a legtöbb, amit vállalni tudnak.

co2
Távolról sincs vége, olvasson még