Meglepő, hogy miféle furcsaságokat szül a paranoia és a gazdagság kombinációja, főleg ha stílusérzékből kevés jut melléjük. Nagyszerű példa ez a terepjáróból faragott sofőrlimó, amely kívülről marcona, belül viszont a fényűzés netovábbja.
Az angol reklámokat felügyelő ASA betiltotta a VW Polo reklámját, mondván, hogy a veszélyes vezetést bátorítja. A VW szerint viszont nem ez volt a cél.
Az Audi már gyártott elektromos sportautót, de az R8 e-Tront hamar ellehetetlenítette a Tesla Model S létezése, amely egyszerre volt sokkal hasznosabb, sokkal gyorsabb és sokkal olcsóbb. Ám az ötletről nem mondtak le, csak a recepten kell változtatni.
Az első Focus bemutatása óta a forma része volt a harmadik oldalablak, de úgy néz ki, ennél akadt lényegesebb szempont a negyedik generáció megtervezésekor.
Elég fontos szerepet szánnak a GT X Experiental tanulmányautónak: állítólag ez lesz a sorvezető a 2020-as évek Opel modelljeihez, amelyeket már a Peugeot-féle műszaki alapokra terveznek.
Bár évente tucatszám bukkannak fel a komolyan vehetetlen villanyautó-fejlesztések, úgy néz ki, hogy az Isetta formáját feltámasztó svájci Microlino EV nem tartozik ezek közé. Miután tavaly, és idén is láthattuk a Genfi Autószalonon, most az európai típusengedélye is meglett.
Az első tiltások a német nagyvárosokban megtették a hatásukat, ha csak néhány száz méteres útszakaszokra vonatkoznak, akkor is. Az eladások az első fél évben már a teljes mennyiség 40%-át sem érték el.
Bár az idén már tíz éve, hogy a Jaguar és a Land Rover az indiai Tata tulajdona, most először készítenek saját autót a brit luxusautó-márkák műszaki megoldásait hasznosítva. Egyelőre csak egy előzetest tettek közzé az autóról, amelyben elárulták, hogy hogy mi lesz a neve.
A Škoda mindent megtesz annak érdekében, hogy maximálisan kiaknázza a terepjáró-divat térhódítását. Ennek az egyik jele a Scout sorozat bővítése: ezúttal a Karoq-ból mutatták be a szépen körbedíszített változatot, amelyből nincs más, csak összkerék-hajtású.
Az Audi és a Mercedes után a harmadik német luxusautó-gyártó is gyárat létesít hazánkban. A BMW Debrecenbe települ, ahol állítólag mintegy ezer munkahelyet hoznak létre. A gyáriak szerint az új üzemben hagyományos hajtású és elektromos autókat egyaránt készítenek majd.
Nem tudni, hogy a technika hiányzik, vagy a Porschénél egyszerűen csak szerények, de ami a Taycanról most kiderült, az alapján a számháborúban nem főzi le a Tesla Model S-t. Ez a gyakorlatban persze nem jelent sokat.
A Suzuki a Vitarából is eltünteti az 1,6 literes szívómotort, és úgy néz ki, a Fiattól vásárolt dízelt is: a modellfrissítéssel együtt az ezres és az 1,4 literes turbós benzinesek közül választhat majd a közönség, amelyek teljesítik a szeptemberben életbe lépő Euro6d TEMP normát is.
A Mercedes G osztályban az elmúlt években a leghíresebb celebritások mutatkoztak, ezért is újították meg nemrég a dobozforma terepjárót. Ám most kiderült, hogy az előző generáció csúcsváltozata nem volt épp veszélytelen: elég egy rossz mozdulat, hogy elveszítse a stabilitását. Szerencsére eddig keveseknek jutott eszébe rükvercben, padlógázzal vadul rángatni a kormányt.
Hasonló lépésekre készül a Ford Európában, mint Észak-Amerikában: a kínálat súlypontjának áthelyezésével szeretnék javítani a pénzügyi eredményeket, amelyek az idén érzékelhetően romlanak.
A Volvo anyacége, a Geely mutatta be legújabb platformját, amely a BMA nevet kapta, és kifejezetten a jelenleg kínált típusoknál kisebb autók alapjának szánják.
Libanoni környezetvédők tíz kiöregedett harckocsit és páncélozott járművet süllyesztettek a Földközi-tenger mélyére, hogy búvárparadicsomot hozzanak létre a térségben és új élőhelyeket alakítsanak ki a tengeri élőlények számára.
Egy kis széria erejéig a Tesla benézett a sportszeres piacra: csináltak kétszáz darab szörfdeszkát, pillanatok alatt megvették mind.
Nem elég, hogy folyamatosan gyarapszik a házi sportváltozat-kínálat, Hyundai-nál készülnek valami erősebbel, egy önálló sportautóval. A Veloster N bemutatója után indultak el hírek az egyelőre csak pletykákban és gyári szájakból elejtett mondatokban élő csúcssportautóról.
Szédületes hülyeség terjed a neten, az amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatalnak (NTSB) már közleményben kell lebeszélnie az autóvezetőket arról, hogy menet közben szálljanak ki az autóikból.
Az amerikai Consumer Reports újabb csoporttesztjében arra keresték a választ, hogy melyik az az autó, ami a legtöbb komfortot nyújtja az utasainak.
Az érvek jogosak, de ameddig van igény rá, lesz manuális is.
Ráadásul mindezt a jogos tulajdonos dashcamje rögzítette is. Kilenc perc tömény bénázás.
A házilag elvégzett olajcsere után újabb őrültségre szánta el magát a Royal Exotic Cars: hátsókerekessé alakították a Veyront.
Kevesebb mint két hónap múlva leleplezik az Audi első tisztán elektromos autóját, az E-Tront. A San Franciscó-i eseményen már le is lehet foglalni az első példányokat, mindössze egy ezer dolláros (280 000 Ft.) befizetéssel kell jelezni, hogy komoly a szándék. Ezt később beleszámítják az autó vételárába. A megrendelők a gyártástól kezdve egészen a szállításig online követhetik autójuk útját.
A Porsche 919 elképesztő új abszolút rekordjánál ugyan körülbelül másfél perccel lassabban, de így is minden szériaautónál gyorsabban ment körbe a Nordschleifén a Lamborghini Aventador SVJ. Az olaszok ki is adták a Porsche 911 GT2 RS-t rekordjától megfosztó friss 6 perc 44,95-ös csúcs onboard videóját. Íme: