Úgy néz ki, a korai Model S-ek futóművével komoly gondok lehetnek, de ez önmagában nem kavart volna nagy vihart. Baj abból lehet, hogy a Tesla megpróbálta eltitkolni az ügyet, és másokat is erre kényszerített.
Eredetileg terepjárók helyett találták ki a magasított, körbeműanyagozott kombikat – a műfajt az Audi, a Subaru és a Volvo terjesztette el – de mostanra külön rajongótáboruk van. Nem csoda, hogy a Mercedes is beszáll, hisz összkerék-hajtású kombija van – ez manapság szinte már kötelező a nagy kombik mezőnyében – csak a dekorációt kell elkészíteni az új E osztályhoz.
A Mazzanti nevű sportkocsiépítő cégről már évek óta hallani, de eddig csupán néhány autó készült a kis műhelyben, azoknak, akik számára a Ferrari és a Lamborghini túl közhelyes. Az Evantra Millecavalli azonban azzal próbál a figyelem középpontjába kerülni, hogy erősebb bármelyik utcai Ferrarinál: kerek ezer lóerős.
Addig is, amíg nem készül el a Model 3-as, a Tesla két új alapváltozatot mutatott be a Model S-ből. A 60-as kétkerék-hajtású, a 60D pedig összkerék-hajtású, és mindkettő viszonylag olcsó.
A Los Angeles-i rendőrség a hatósági autók villamosítását célzó terv részeként szerezhet be elektromos járműveket. A program a rendőri szervek mellett a tűzoltóság, valamint a víz- és villamosművek flottáját is elektromos járművekkel bővíti, és összesen 160 korszerű elektromos jármű beszerzését teszi lehetővé. A meglepetés az, hogy a Kaliforniában gyártott Tesla Model S P85D-k helyett a BMW i3-ast választotta a város, miután mindkét modellt alaposan letesztelték.
Először raliautóként láthattuk a következő C3-ast, most azonban az utcai változat prototípusáról is nyilvánosságra kerülhetett néhány kép.
Az idei év buszát választotta a 2016-os franciaországi futball Európa-bajnokság főtámogatója a résztvevő csapatok szállítására. A választás nem igazán meglepő, ugyanis az Iveco Magelys Lounge turistabuszokat a megboldogult Irisbus, (korábban a Renault) lyoni gyárában szerelik össze.
A Hyundai az elmúlt hónapokban kezdte önálló márkaként bevezetni a Genesist. Az elsődleges piac persze Dél-Korea, de Észak-Amerikában, Kínában és a Közel-Keleten is mostanság kezdik kiépíteni a kereskedőhálózatot. Európával viszont várnak még néhány évet, és erre jó okuk van.
Épp itt az ideje a Fiesta leváltásának, hisz az aktuális modell 2007 óta van piacon, igaz, három éve kapott egy alapos frissítést. Ám nem csak az erősödő konkurencia miatt van szükség a modellváltásra: a Ford választékán belül is rossz helyre esik most a kisautó.
A japán Rimono cég ütötte össze ezt a sajátos járművet, amelyben rég nem hallott ötletek születnek újjá. A második világháború utáni időszak német törpeautóira emlékeztet, hisz bár négy kereke van, motorkerékpár-kormányt kapott, és két felnőtt, vagy egy felnőtt és két gyerek befogadására alkalmas.
A Millward Brown tizenegy éve rangsorolja a nagy vállalatok márkaneveit becsült értékük alapján, de úgy tűnik, ide csak a legnagyobb cégek jutnak be. Míg más márkaérték-sorrendek élmezőnyében ott van például a Ferrari, itt, valószínűleg a cég viszonylag kis forgalma miatt nyoma sincs.
A Suzuki fogyasztási balhéja elkezdte szedni áldozatait. Osamu Suzuki lemondása nem az egyetlen, a cég alelnöke, Osamu Honda is bejelentette, hogy visszavonul.
Nem volt nagy titok, hogy a Ford Európában is be szeretné mutatni az eredetileg Brazíliára szabott ötajtós Ka-t, amely Latin-Amerikában már két éve kapható. Ehhez azonban át kellett dolgozni, és persze ki kellett várni, míg lejár az előző, Fiat 500 alapú Ka gyártási szerződése az olasz riválissal.
Az elmúlt hónapokban a VW dízel-botránya következtében számos, más gyártmányú dízelmotoros autót is megvizsgáltak a német közlekedési hatóság, a KBA szakértői. Kiderült, hogy ezek egy jelentős része kikapcsolja a kipufogógáz-visszavezetést olyan üzemállapotokban, amelyek kívül esnek a kibocsátási szabványok mérési tartományán.
Egy Tesla Model X tulajdonos a minap egy épület oldalába hajtott a kaliforniai Irvine-ban vadiúj villanyautójával. Ez önmagában is kellemetlen, hisz az autó mellett a fából készült épületben is jelentős kár keletkezett. Hősünk azonban talált egy megoldást: az autóra keni az egész ügyet. Úgy látszik, nem tudta, hogy ez nem ilyen egyszerű.
A Panamera 2009-es bemutatása óta megtalálta a helyét a Porsche kínálatában, ha nem is lett akkora siker, mint a Cayenne vagy a Macan, de hét év után jön a második generáció, amely kijavíthatja az elődmodell hibáit is.
Múlt vasárnap vetítették az új, Clarkson-mentesített Top Gear második adását Nagy-Britanniában, és a nézettségi adatok szerint a világ legismertebb autós műsora az új gárdával nem muzsikál valami fényesen.
Azok után, hogy költségcsökkentési okokból kidobták a hidropneumatikus rugózási rendszert, a Citroën márka egyik legismertebb műszaki újítását, kellett valami más, amivel életben tartható a legenda, drága, speciális alkatrészek nélkül. Nos, itt van a nagy ígéret, amelyet egy C4 Cactusban mutattak meg.
Valamikor kora tavasszal akadt meg a csalószoftveres Volkswagen Passatok visszahívása Németországban, amit a hatóság csak most enged folytatni.
A E osztály ma már elképzelhetetlen kombi változat nélkül, bár ezúttal fél évet kellett várni ennek a változatnak a bemutatására.
Bár a Twingo harmadik generációja lassan két éve van piacon, de a Renault csak most készít belőle mérgesebb változatot. Pedig a hátsókerék-hajtású modell a kezdetektől kiváló lehetőségnek tűnt egy sportos városi kiskocsi bemutatására.
Hosszú évek óta hallani, hogy a Toyota sportkocsi-legendája, amelyet már tizennégy éve nem gyártanak, feltámadhat. Van is egy közös projektjük a BMW-vel, de eddig csak a legmegszállottabb rajongók hittek benne, hogy a Supra név ismét felkerülhet egy arra méltó járműre.
Valószínűleg a Man szigeti TT a világ egyik legveszélyesebb versenypályája. A bő 60 kilométeres kör egyszerű vidéki aszfaltút, amely néhol lakott területen vezet keresztül. Bukótér nincs, viszont van bőven villanyoszlop és fal. Itt állított fel hajmeresztő rekordot Mark Higgins raliversenyző, a Prodrive által felkészített Subaru Impreza WRX STI-vel.
A Swatch új fejlesztésű akkumulátorait autókban és motorkerékpárokban fogják használni, erről egyezett meg a svájci óragyár a kínai Geely autógyárral.
Norvégia harmadik legnagyobb napilapja hozta a hírt: 2025-től vége a benzines- és dízelautók piacának az országban.