Hírek

Így nézne ki a rémálom-autó

2014. október 28., 16:36 Módosítva: 2014.10.30 06:46
19

Viccnek néz ki, de nem egészen az: hétféle autóból áll össze a legdrágábban fenntartható autó a brit Warranty Direct szerint, amelyre havi 550 fontot – bő 200 ezer forintot – lehetne elkölteni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jön a Mazda következő nagy dobása

2014. október 28., 13:11 Módosítva: 2014.10.29 17:52
9

Időről időre újabb divatok söpörnek végig az autóiparon. Az aktuális a kis szabadidő-autók divatja: bár a kategória korábban is létezett, a Nissan Juke sikere gyújtotta be a rakétát: azóta minden, magára valamit is adó gyártó ilyesmit tervez, vagy már be is mutatta a maga változatát. A Renault Captur és a Peugeot 2008 csak a kezdet volt: hamarosan jön a Suzuki Vitara, és a Mazda is leleplezi saját variációját a témára, a CX-3 formájában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Unalmas Toyotából buliközpont

2014. október 28., 11:01 Módosítva: 2014.10.29 12:46
3

A Toyota Sienna az a fajta autó, amit általában észre sem venni a forgalomban. A West Coast Customs mégis megpróbálta a lehetetlent a Toyota és a SiriusXM – egy amerikai műholdas rádiótársaság – megbízásából érdekessé tenni az egyterűt a SEMA Show-ra. Tettek rá nagy alufelniket peres gumikkal és feketére fújták a hűtőmaszkot, de a nagy ötlet nem ez volt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egyliteres fogyasztás egy átlagautó áráért?

2014. október 28., 06:26 Módosítva: 2014.10.29 07:13
23

Az Eolab tanulmány csak egy újabb kis fogyasztást ígérő tanulmánynak tűnt, amikor először láttuk, de a Renault egyik igazgatója, Thierry Bollore szerint akár a szériagyártásra is esélyes lehet. Ráadásul ha minden összejön, egész elfogadható áron adhatják.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Ferrari példáját követi a Mercedes

2014. október 27., 16:05 Módosítva: 2014.10.28 13:12
4

Amióta az 1980-as és 90-es évek fordulóján a BMW és a Mercedes újra elkezdett tizenkét hengeres motorokat gyártani, ennél alább egyik luxusautó-gyártó sem adhatja, fogyasztás-csökkentési kényszer ide vagy oda. De úgy néz ki, van megoldás.

Távolról sincs vége, olvasson még

Máris sikersztori az új Corsa?

2014. október 26., 17:54 Módosítva: 2014.10.28 11:03
24

Még meg sem érkezett a Corsa ötödik generációja a kereskedésekbe, máris rendeltek belőle 30 ezret Európa szerte. Bombasiker lehet az új Corsa, ami nem is biztos, hogy annyira új?

Távolról sincs vége, olvasson még

Átverés a Honda összkerékhajtása

2014. október 26., 13:22 Módosítva: 2014.10.27 10:25
71

Tavaly először tesztelte a svéd Teknikens Varls magazin a Honda CR-V összkerékhajtását. Az eredmény meglepő volt, hiába pörögtek el az első kerekek, a hátsók meg sem mozdultak. Akkor a japán gyártó egy szoftverfrissítéssel orvosolta a problémát Svédországban. Idén, a Párizsi Autószalonon mutatta be a Honda a CR-V ráncfelvarrott változatát. Azt gondolnánk, hogy ezt is a javított szoftverrel szerelték, de nem. A friss CR-V sem kapcsol hátsó hajtást.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Audi a Forma-1-be tart?

2014. október 26., 07:00 Módosítva: 2014.10.27 06:26
10

2016-ban az Audi is beszállhat a Forma-1-be az autósportos szaksajtó sejtése szerint. Az Audi még nem kommentálta a témában született hírözönt, nem kizárt, hogy csak kacsa, bár vannak árulkodó jelek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ötvenezer Tesla Model S az utakon

2014. október 25., 10:02 Módosítva: 2016.02.03 17:11
210

A hónap végére eladja ötvenezredik Model S-ét a Tesla. A villanyautó piac egyetlen kelendő prémiumautójának két év és három hónap kellett ehhez a határhoz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Sebességrekord dízel Mazdával

2014. október 25., 07:00 Módosítva: 2014.10.26 07:01
552

Oválpályás sebességrekordot állított fel a Mazda az új 6-os dízelmotoros változatával. A 2,2 literes Skyactiv dízeleket a németországi Papenburgban nyúzták, huszonnégy órás tartóssági próbán. Három autóval futottak neki a próbának, mindhárom gyorsabb volt a korábbi csúcstartónál.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kihívót kap a Bugatti Veyron

2014. október 24., 18:39 Módosítva: 2014.10.26 13:28
53

A szupersportkocsi-gyártók közti számháború napjainkra már teljesen elharapózott. Mindig akad valaki, aki néhány lóerővel, néhány tizedmásodperccel rálicitál az addigi legjobbra. A kategória királyának tartott Bugatti Veyron most amerikai kihívót kaphat a Triontól.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mexikóban gyárt a Mazda

2014. október 24., 14:42 Módosítva: 2014.10.25 09:02
1

Kis autógyártóként az utóbbi években nem volt könnyű a Mazda helyzete. Utolsó esélyüket megragadva azonban igazán nagyot gurítottak az új 6-ossal, amelynek szellemisége, a Kodo dizájnnyelv aztán a 3-asnál és a 2-esnél is megjelent. A Japánban Év Autójának választott kiskocsi gyártását most Mexikóban is beindították.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megneveli vezetőjét a Honda

2014. október 24., 10:51 Módosítva: 2014.10.25 10:06
58

Új, átfogó biztonsági csomagot fejleszt a Honda. A Sensing névre keresztelt rendszer a közlekedés szinte minden elemében segíti majd a vezetőt. Először az idei év végén érkező Legendbe építik be a segédleteket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Játék vagy valóság?

2014. október 24., 06:53 Módosítva: 2014.10.25 07:03
5

Az autóversenyes témájú videojátékok elkényeztetik a felhasználót. A képernyőn ugyanis tucatnyi információt tesznek elénk: sebesség, köridő, különbség az előttünk és mögöttünk haladóhoz képest, és még lehetne sorolni. Ha kell, akár az ideális ívet is megmutatják, vagy a leggyorsabb versenyző „szellemautóját” vetítik elénk, amelyet követve fejlődhetünk.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újabb kémfotókon az ezerlovas Ferrari

2014. október 23., 17:57 Módosítva: 2014.10.24 18:42
5

Amikor a Ferrari bemutatta hibrid szupersportkocsiját, a LaFerrarit, azt gondolhattuk, hogy az olaszoknál jó ideig az jelenti majd a csúcsot. A maga 963 lóerejével nem is mondható gyengének, de úgy tűnik, máris fokozni próbálják. Az XX jelzésű változaton már hónapok óta dolgoznak, és lassan de biztosan szivárognak róla az információk, kémfotók és videók.

Távolról sincs vége, olvasson még

Land Rovert Kínából? Igen!

2014. október 23., 13:22 Módosítva: 2014.10.24 16:08
6

A Jaguar-Land Rover csoport folyamatosan vizsgálja a terjeszkedés lehetőségeit. Tavaly ősszel egy brazíliai üzem létesítéséről szóltak a hírek, de a kínai gyártás beindítását is régóta tervezték már. A távol-keleti országban most végre meg is indulhat a termelés.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fotókon a legdurvább McLaren beltere

2014. október 23., 10:02 Módosítva: 2014.10.24 12:37
23

A McLaren nagyjából másfél éve rukkolt elő leggyorsabb utcai szupersportkocsijával, a P1-essel. Idén nyáron aztán egy még durvább változatot mutattak be, P1 GTR néven. Ezt először vázlatokon láthattuk, augusztusban, a Pebble Beach Concourse d'Elegance-on pedig már a nagyközönség elé tárták az autót.

Távolról sincs vége, olvasson még

Magát vezeti a következő Audi A8-as?

2014. október 22., 17:56 Módosítva: 2014.10.23 18:01
18

A luxusautó-gyártók új versenypályát néztek ki maguknak, miután a LED-es fényszórók bemutatását már letudták. Az új cél az első valódi önvezető autó kifejlesztése. A technológia lassan készen is áll a bevetésre, bár még akadnak komoly jogi korlátok.

Távolról sincs vége, olvasson még

Névlopással vádolják az Infinitit

2014. október 22., 16:21 Módosítva: 2014.10.23 16:35
1

A belga Spa Francorchamps a világ egyik leghíresebb versenypályája. Az Ardennekben kanyargó aszfaltcsík elképesztő tempója mellett a célegyenes utáni dombra felvezető Eau Rouge kanyarról híres – és most épp ez okozta a vitát a pálya menedzsmentje és az Infiniti között.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megszűnhet az európai Honda Accord

2014. október 22., 13:41 Módosítva: 2014.10.23 15:19
15

Az információ ugyan a Honda ausztrál igazgatójától származik, de minket is érint: a jelenlegi európai Accord forgalmazását világszerte leállítja a Honda durván egy év múlva. Ez önmagában még nem lenne szokatlan, végső soron a típus akkor lesz hét éves, de az utódlása is erősen kérdéses.

Távolról sincs vége, olvasson még

A gyárból lopják az új Passatot

2014. október 22., 11:40 Módosítva: 2014.10.23 13:57
85

Lehet valami gond a Volkswagen Emdenben működő üzemének biztonsági rendszerével: ez már a második új Passat, amelyet meglovasítanak onnan.

Távolról sincs vége, olvasson még

Dagor: fürge katonai terepjáró a Polaristól

2014. október 21., 16:36 Módosítva: 2014.10.23 11:06
6

Az amerikai hadsereg a Hummer rendszerbe állításával megpróbálta egységesíteni könnyű, kerekes harci járműveit, de úgy néz ki, ez a törekvés a legutóbbi háborúk tapasztalatai alapján kezd háttérbe szorulni. Csapatszállítónak mostanság inkább MRAP-okat – masszív, aknarobbanás-álló páncélozott járműveket – használnak, de vannak feladatok, amelyekre egy ilyen masszív, teherautó-szerű gép nem alkalmas, mert nem elég fürge és könnyű.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hárommillió modern Dacia készült eddig

2014. október 21., 15:21 Módosítva: 2014.10.22 11:41
30

A Renault tíz éve csinált újra nemzetközi márkanevet a román nemzeti autómárkából, és a megkérdőjelezhető döntést mostanra igazolta az idő.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez eddig a legdurvább Audi TT

2014. október 21., 12:00 Módosítva: 2014.10.22 20:09
13

Ez az új Audi TT első versenyváltozata, és bár csak saját maga ellen áll ki, azért sok szempontból ígéretes.

Távolról sincs vége, olvasson még

Így lesz dögös Amerika kedvence

2014. október 21., 06:23 Módosítva: 2014.10.22 06:50
18

A Ford számára talán az F-150 a legfontosabb modell, hisz a típus évtizedek óta Észak-Amerika legkelendőbb gépjárműve, és a generációváltással sem szeretnék elveszteni ezt a szerepet. Épp ezért az új, a korábbiaknál radikálisabb modellt odaadták két tunincégnek, hogy készítsenek belőlük valami dögöset.

Távolról sincs vége, olvasson még