Az indiai Kalkutta egész forgalma megbénult a közlekedési lámpák rendszerének alapos fejlesztését követően, amely közel egymilliárd forintnyi összegbe került a városnak.
A német tuningcég szalon állapotú autót csinált a negyven éves, romos SEL Merciből. Ha neked nem kéne, buzievagy!
A Bugatti Veyront még egy jó ideig gyártani fogják, az utódja azonban már elképzelhető, hogy hibrid lesz.
Újabb fura mini kocsival örvendezteti meg a Mazda a műfaj szerelmeseit, a Flairwagon rózsaszínben a legcukibb.
A Ford egy olyan rendszer kidolgozásán munkálkodik, amely több biometrikus méréssel képes megállapítani, milyen állapotban van a sofőr, mennyire tud még figyelni, milyen hatásfokkal képes autót vezetni.
Fénykorát éli éppen a Facebook és ezt az összes autó gyártó ki is használja, hogy minél többen értesüljenek az újdonságaikról. Rengetegen lájkolják a gyárak hivatalos Facebook rajongói oldalait, ezért bizonyos számú rajongó után az autógyárak előrukkolnak valami meglepetéssel. Így ösztönzik az embereket, hogy továbbra is figyelemmel kísérjék a márkát.
Az Active Wheel szinte mindent helyettesít: motort, futóművet és féket is tartalmaz, így csak az energiatárolást és a kormányzást kell valahogy megoldani, ha valaki ezzel épít autót. Ráadásul már készen is van.
A BMW mindent beletett az i3-asba, amivel a tudomány mai állása szerint energiát lehet spórolni, de mégiscsak egy városi kiskocsit kapunk, négy másik áráért. Így nem biztos, hogy sokan keresik majd.
A Mazda volt az utolsó autógyártó, amely még kitartott a bolygódugattyús motor fejlesztése mellett, de úgy néz ki, most a japánok is kénytelenek lemondani a szellemes, de nem épp hatékony megoldásról. Egyelőre kérdéses, hogy később tudják-e folytatni a fejlesztést, vagy sem.
A Logan így is meglehetősen hosszú életet élt: közel nyolc évig gyártották. A 2004-es bemutató idején megfogalmazott célokat ugyan nem érték el vele – soha nem készült évi egymillió példány – de így is meglehetősen sikeresnek bizonyult, így nem kérdéses, hogy el kell készülnie az utódnak. Dolgoznak is rajta, amennyire lehet, titokban.
Ízlésesre sikerült a jelenlegi Poló átalakítása, és a DC Designnak sokkal több munkájába került, mint gondolnánk. Háromajtós szabadidő-terepjárót terveztek, de mivel Indiában csak ötajtósként lehet beszerezni a kis Volkswagent, komoly átépítésnek néztek elébe a srácok.
A Seat Toledo első generációja nagy siker volt, de még a második is jól fogyott – a harmadik viszont elkezdte ásni a márka sírját. Most itt a negyedik, azzal a céllal, hogy kiküszöbölje elődje hibáit.
Egy autó, amelyet eleve versenyzésre építettek, szinte minden esetben egy egész vagyonba kerül. A Radical újdonsága azonban már majdnem megfizethető: alig drágább, mint egy nagy családi autó.
A Mazda kétüléses roadsterének a tökéletes összhang a legnagyobb aduja, de ez nem jelenti, hogy ne lehetne még vonzóbbá tenni. A japánok most ezzel próbálkoznak: jön az MX-5 GT.
Egyszerű motorvásárlási ügyletnek indult a BMW és a Toyota kapcsolata, de úgy hallani, ennél sokkal több lehet belőle. A német és a japán sajtóban egyszerre jelentek meg a pletykák az együttműködés kiterjesztéséről, amely mindkét fél számára komoly előnyöket hozhat.
Bár tudtuk, hogy előbb-utóbb megérkezik, mégis meglepő a Mini Clubvan fellépése. Igazi divattárgy, kantáros nadrágban.
1994-ben jelent meg a Need For Speed videojáték, amely olyan sikeres lett, hogy az idén már a 21. rész bemutatására készülnek. A Most Wanted 2005-ben jelent meg, és sokan azt állítják, az volt a sorozat legjobb epizódja. Az ő örömükre az új rész is a Most Wanted nevet fogja viselni, és a 2005-ös epizód folytatása lesz. De a folytatás mellé egy másik meglepetés is készül, amellyel a mozikban találkozhatunk majd.
A Ford korszerű romániai üzemében kezdte meg a B-Max gyártását, amely a maga 4,1 méterével újabb példája a városi mini-egyterűeknek.
A komolyan vehető terepjárók számára lassabban telik az idő, mint a hétköznapi autók esetében. A vásárlók kevesen vannak, egy jó terepjáró pedig már ötven éve szinte azonos recept alapján készül, így nem ért meg négy-öt évente cserélgetni a típusokat. Ennek fényében érthető, hogy a Suzuki sem sieti el a Jimny cseréjét: tizenöt év után csak egy alaposabb felújításra tellett.
Míg 2010-ben a magyar autósok több mint fele mondta, hogy egy év alatt 10 ezer kilométernél többet tesz meg autójával, addig idén már csak a megkérdezettek 44 százaléka nyilatkozott így - derül ki egy friss felméréséből.
Egy igen merész és egyedi csomaggal készül a Lazzarini Design a Fiat 500-ashoz. Az 550 Italia névre keresztelt projekt lényege, hogy a Ferrari 458 alkatrészeivel minél jobban teletömjék a kis 500-ast.
Ha már azt hitte, minden lehetőségről lemaradt, hogy vegyen egyet jó áron az utolsó Saabok egyikéből, jó hír, hogy a jövő héten majd' ezer darab kerül árverésre a szomorú sorsú svéd márka autóiból az Egyesült Államokban.
Svédországban a Volvónak van nagy kultusza, elképesztő dolgokat művelnek az öreg svéd autókkal. Azonban úgy tűnik, hogy nem csak a hazai vasakhoz van ihletük. Ez a szörnyszülött is onnan származik.
A Pontiac Solstice-Saturn Sky-Opel GT hármas hangos bukás volt, de most újrahasznosítja egy kis spanyol műhely. Brutálisabb lesz, mint valaha volt.
413 418 Chevrolet Cruze-t hív vissza a General Motors, hogy módosítson egy motorpajzslemezt, amelyben összegyűlhet és tűzveszélyt okozhat a kifolyt olaj vagy a hidraulikus kuplungfolyadék. Az érintett autók mind az Egyesült Államokban készültek, 2010 szeptembere és 2012 májusa között, és az európai imprtőrökhöz nem került belőlük.