A Bentley arra készül, hogy még idén bemutassa luxus-hobbiterepjáróját, a Bentaygát. Ahhoz, hogy az érdeklődést minél jobban felcsigázzák, persze igyekeznek bizonyítani, hogy ez a legek SUV-ja lesz. Alig több mint egy hónapja a terepképességre helyezték a hangsúlyt , most pedig a sebesség került középpontba.
Az első olyan képet tette közzé első hobbiterepjárójáról a Jaguar, amelyen ténylegesen látni is valamit az F-Pace formavilágából. A crossover korábban már kikacsintott egy rövid videóban, később pedig tesztképeket toltak fel a netre . De a frankfurti bemutatóhoz közeledve már komolyabb dolgokra van szükség, hogy fenntartsák az érdeklődést.
Néhány napja még csak vázlatokon láthattuk a C osztály legdurvább változatát, most azonban végre mindenféle takargatás nélkül megmutatták az AMG C63 Coupe DTM-et. A Német Túraautó Bajnokság 2016-os szezonjában ezzel állnak majd rajthoz.
A Mercedes C63 AMG eleve nem gyenge a maga 510 lóerejével, de a Brabusnál még jobban feltekerték a négyliteres V8-as turbónyomását.
Vége anak az időszaknak, amikor a VW csoport minden benzines modelljébe 200 lóerő alatt az 1,4 literes TSI motor valamelyik változatát építették. Úgy tűnik, az erősebb, turbós-kompresszoros változatot láthatóan mindenütt kiváltják az egyszerűbb és erősebb 1,8 literes turbómotorral – mostantól ez kerül a Seat Ibiza csúcsváltozatába.
Alig két hét van a Frankfurti Autószalonig, ahol a Peugeot ezzel a fura csapott hátú kupé-kabrióval igyekszik elkápráztatni a közönséget. A Fractal azonban nem titok többé, miután a gyári képek utat találtak a nyilvánosság felé.
Az eddig sem volt kérdés, hogy az összes Citroën DS modellt befésülik a DS márka alá, de a PSA szép fokozatosan hajtja végre a tervet. Most a DS4 nevét változtatják DS 4-re, és egyben megkapja a kötelező frissítést, amely a modellciklus közepét jelzi.
Már az első, profilból készült kép láttán sejthető volt, hogy a Baleno szinte egy az egyben azonos lesz az iK-2 tanulmánnyal, most pedig az is kiderült, hogy szemből is nagyon hasonló a két autó. Emellett a típus új műszaki megoldásaira is igen büszkék a japánok, ha nem is árultak még el minden részletet.
A Kia Sportage nem régi modell, mégis igen drasztikus átalakításon esik át. Bár az autó arányai nem változnak sokat, szemből nem is emlékeztet korábbi önmagára.
A Peugeot eddig az RCZ versenyváltozatával szervezett márkakupát, ám jövőre leváltják a kétüléses kupét, méghozzá az aktuális 308-as eddigi legdurvább kivitelével. A GTI változaton alapuló modellbe ugyanaz az 1,6 literes turbós benzinmotor kerül, amit az utcai sportmodellben is használnak, de a teljesítményét – a számot stílusosan megválasztva – 308 lóerőre emelték.
Már vagy másfél hónapja leleplezték a Renault Laguna nagyobb és elegánsabb utódját, a Frankfurti Autószalonon pedig már a kombit is kiállítják, ami a cég aktuális gyakorlatát követve a Grand Tour nevet kapta. Az első fotók alapján az az érzésünk, a kombi formája talán még jobban is sikerült, mint a szedáné.
Magánemberek számára aligha lesz vonzó a kismotoros Superb, de a taxisok és a céges flották nyilván felkapják a fejüket a 3,7 literes fogyasztási adatra. Mert a Superb Greenline a gyári adatok szerint ennyivel is elmehet száz kilométert.
Negyvennégy év után először készít csúcs-kabroiót a Mercedes: 1971 óta nem készült gyári nyitott változat a legdrágább modellből. Talán az SL védelmében volt így, mindenesetre hamarosan változtatnak ezen, ez a most nyilvánosságra hozott fotó alapján már biztos.
A Mercedes néhány nappal ezelőtt mutatta be a C osztály kupé változatát, amely kétségkívül elegáns lett. Nem sokat kellett azonban várni a sportos AMG-kivitelre sem. Mindkettőt a szeptemberi Frankfurti Autószalonon állítják majd ki.
Mindössze hat évet szántak a Kiánál kompakt SUV-jük, a Sportage harmadik generációjának. A negyedik generáció jövőre kerül piacra, de a Frankfurti Autószalonon már bemutatják, szeptemberben.
A Mercedes igen magasra rakta a lécet az új S osztállyal, amelynek mind a limuzin-, mind pedig a kupéváltozata a prémium és a luxus megtestesítője. Az őszi Frankfurti Autószalonra viszont készülnek még valamivel: a kabrió S Mercivel.
A Mercedes most mutatja meg először a C osztály kupé változatát. Bár önálló neve nincs, ez a modell sem csak az ajtók számában tér el a szedántól: a stílusa is sokkal drámaibb.
Vázlatrajzot adott ki készülő szabadidőautójáról a Mazda. A Koeru nevet viselő modell egyelőre tanulmányautóként érkezik a Frankfurti Autószalonra, de formaterve akár az aktuális modellpalettához is illeszkedne.
A Baleno évekig szerepelt a Suzuki modellpalettáján, egyes piacokon még 2007-ben is elérhető volt. Árulták ferdehátú, szedán , sőt kombi karosszériával is. Szép lassan aztán kikopott a kínálatból, most azonban biztossá vált a visszatérés. Méghozzá az i iK-2 tanulmányból készül az új Baleno. Korábban olvasói kémfotót is kaptunk a típusról, most viszont itt van az első gyári fotó.
A Ferrari a tavaszi Genfi Autószalonon mutatta be a 458 Italia utódjának szánt 488 GTB-t. Az már akkor is sejthető volt, hogy az elődhöz hasonlóan ebből is készül majd Spider változat, azonban az olaszok végig nagy csendben dolgoztak a nyitható tetejű változaton.
Nehéz megérteni, hogy a Renault miért vesződik az európai D szegmenssel, hisz az eladások csak zuhannak, viszont a mezőny nagyon erős. Talán a presztízs, talán a céges eladások kedvéért, de készítettek egy új típust, amely leváltja a Lagunát, és talán a Latitude-öt is.
Megjöttek az új Fiat 500-as gyári fotói és a kisautó adatai. Azt mondják, mintegy 1800 kisebb-nagyobb változtatással érkezik az új modell, amely azonban első ránézésre csak egy közepesen komoly ráncfelvarrásnak tűnik.
A vadonatúj, B9 jelzésű A4-essel az Audi láthatóan biztosra megy: épp csak annyit változtattak az előző generációhoz képest, ami ahhoz kell, hogy érezzük, valami nem pont olyan, mint volt, de az már csak alapos összehasonlítással deríthető ki, hogy mi okozza az érzést. Pedig számos ponton fejlesztették az A4-est érezhetően: könnyebb, kisebb légellenállású és valamivel tágasabb is.
Nem titok, ezen a modellen áll vagy bukik az Alfa Romeo márka jövője, nem csoda, hogy rögtön egy tűzpiros sportváltozattal kezdik a típus bemutatását. A Giulia QV-t az Audi RS4, a BMW M3/M4 és a Mercedes C63 AMG közvetlen ellenfelének szánják, de teljesítményben mindhárom vetélytársán túltesz.
Hat évesen lassan a Jaguaré a piac egyik legrégebbi luxusmodellje, épp ezért igyekeztek annyit frissíten rajta, ami ahhoz kellett, hogy állja a sarat a Mercedes S osztály és az épp csak bemutatott 7-es BMW ellenében is.