2022. március 13., 17:32 Módosítva: 2022.03.15 15:22
139
1 hozzászólás

Kihalófélben lévő megbízhatóság - Toyota Hiace

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A történet ott kezdődött, hogy kellett egy legalább Transporter méretű kisteherautó, aminek legalább 900kg teherbírása van, és egy 750kg-os utánfutóval nem haladja meg a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget. Hát ez nem jött össze sajnos, mivel hosszú változat, ezért az autónak a megengedett legnagyobb össztömege 2800kg, ami ugye egy 750 kg-os futóval 50kg-mal meghaladja a 3500-at.

...

Az elképzelés egy 2008 utáni (nagylámpás, EURO4) 117LE-s, összkerekes, hatszemélyes, dupla tolóajtós, klímás, vonóhorgos változat lett volna, de 4 hónap keresgélés után feladtam a küzdelmet. Ebből a jót vagy nem adják el, vagy a tulajok pontosan tudják hogy mi az ára és 15-17.000 eurókat kérnek a 10-12 éves példányokért is. Ausztriában élünk, itt elég gyakori az Allrad hajtással ellátott verzió, maga a Hiace típus viszont nagyon ritka, jelenleg összesen 8db eladó van az egész országban aminek a 90% olyannyira le van pusztítva hogy sehova máshova nem jó, mint mondjuk a Maghreb országaiba.

2010-ben még volt belőle tesztautó is

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 13., 16:14 Módosítva: 2022.03.18 10:01
900
8 hozzászólás
A pedálos Moszkvics az utóbbi években óriási népszerűségre tett szert, és ennek megfelelően az ára is úgy elszállt, mintha Simson lenne. Nem csoda, hiszen sokunknak volt gyerekkorában. Emlékszem, én valamikor a kilencvenes évek elején, karácsonyra kaptam egy gyönyörű, sötétbordó színűt, és nem is lehettem volna boldogabb. Végre egy játékautó, amibe beleférek!

Már a maga idejében is imádta mindenki: jól emlékszem, hogy a környéken mindenki ki szerette volna próbálni. Szerencse, hogy nem volt benne kilométerszámláló, mert amennyit mentünk vele, az eladhatóság érdekében egy pofátlanabb nepper már simán visszatekerte volna. Sőt, a rétegvastagságmérővel is meggyűlt volna a baja, mert párszor át is festettem ecsettel. Jó móka volt, na!

Screenshot 2022-03-12 at 17.44.17.png
8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 12., 12:05 Módosítva: 2022.03.17 06:17
348
0 hozzászólás

Ma már nem nagyon él olyan ember, aki ne ballonkabátos, napszemüveges öregúrként látta, ismerte volna Enzo Ferrarit az életében. 1988-as halála is csak távoli emlék, pedig igazán mozgalmas élete volt.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 6., 17:56 Módosítva: 2022.03.10 06:15
78
4 hozzászólás

Újraélezett Lándzsa - Lancia Lybra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Elromlani nem romlott el rajta semmi, de ezt megelőzve elég sok minden cserélve lett, ami az autó árát nézve elég drasztikus kiadás... Aki azt hiszi, hogy Suzuki árban megvesz egy ilyet és nem kell rá költeni az nagyon téved!

Egy egész korai Winkler az akkor még új Lybra-ról

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 6., 13:35 Módosítva: 2022.03.10 06:15
113
9 hozzászólás

Nagyjából 17 hónappal ezelőtt merült fel Kaliforniában élő barátomban, hogy jó lenne, ha előszedném az akkor már 9 éve garázsban lapító Minijét. Az elmúlt idő nagy részét azonban további állással töltötte az autó mert – amint az semmilyen veteránost nem fog meglepni – a hibákat nem lehetett egy nekifutásra elhárítani. Folyton jöttek elő újabbak. Ahogy azonban érzem az idei tavasz első sugarait az arcomon, elfog az érzés, hogy ez a kocsi egyre jobban közelít a készhez. Egyre magabiztosabban fordítom el a kulcsot, és forgatom a motort, ha úgy van. Van rá esély, hogy a projekt idén használhatóvá nemesedik, és ahogy körömágyi kosz helyett a kilométereket gyűjtöm, egyre jobban átérzem, micsoda autó ez valójában. Csípős ellentmondások egész méhkaptárja.

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. március 5., 13:03 Módosítva: 2022.03.08 06:26
250
15 hozzászólás

Nagyon él bennünk a remény, hogy lesz még felhőtlen nyarunk idén, de a néhány éve elkezdődött csapások sorozata egyelőre nem akar véget érni. Ennek ellenére bizakodóak vagyunk és Gergő barátommal nekiálltunk kabriót nézni az egyébként fantasztikus Mazda MX-5-ös helyére. Rendesen bűnnek hangzik, hiszen az 1,8 literes, sperres Miata az egyik legjobb élményautó, amit kapni lehet, mert használható és virgonc egyszerre, de valamit nem képes megadni. Élettér és hátsó ülések például nincsenek az MX-5-ösben, ami olykor hasznosabb volna, mint a bármelyik körforgalomban örömteli driftre kapható technika.

15 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 27., 17:30 Módosítva: 2022.03.03 06:14
460
4 hozzászólás

A szabadon engedett ragadozó - Ferrari 348 GTB

34908

Tanácsom a leendő vásárlóknak, tökéletes kezdőautó Ferraris karrieretek elkezdéséhez, kezes, nagyon gyors, hálás autó. Az ára szerintem teljesen elfogadható (az ítélet 2007-es. A szerk), Magyarországon egy árban van a régebbi és gyengébb Mondialokkal, szerintem egyértelmű a választás (külföldön milliókat lehet spórolni egy Mondiallal).

...

Az 5 év alatt semmi nem romlott el rajta, ami nagy csodának számít a Ferrariknál, egyik jellemző típushiba sem jött össze (fényszórók, váltó). A kötelező szervízelésen kívül semmi gondunk nem volt.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 27., 15:26 Módosítva: 2022.03.04 06:46
112
14 hozzászólás

Nagyon furcsa, hogy ma már van egy olyan generáció, akinek fogalma sincs róla, ki volt Suresz – vagy Susu, ki hogy becézte Surányi Pétert. Sosem dolgoztunk egy helyen, viszont sokat voltunk összezárva sajtóutakon, hogy mást ne mondjak, életem első autóbemutatóján (békalámpás Honda Civic, jesszus!) is együtt voltunk. Suresz már bő egy éve nincs köztünk, igaz, már az utolsó pár évben alig lehetett vele találkozni: élete vége felé ideje minimum felét Angliában töltötte, vettek ott egy házat a feleségével. Aztán már csak a hírek jöttek a betegségről, majd a haláláról. Péter 73 évet élt, de azt nagyon.

Ez persze nem nekrológ. Ám Péter meghatározó szereplője volt sok-sok kolléga életének, ő volt Magyarország második Év Autója zsűritagja, előbb az Autó2 című tévéműsor egyik arca, majd az azonos nevű újság főszerkesztője. És az Autó2 névért zajló perek al- vagy felperese, Dömsödi Gábor ellenében. Emlékeim szerint ez a pereskedés vagy 20 évig tartott, persze Dömsödi Gábor megmondaná óra-perc pontossággal, de nincs most erre szükség. Anélkül, hogy igazat adnék bármelyiküknek, egy biztos: mindkét fél jobban járt volna, ha valahogy megegyeznek.

14 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 26., 16:17 Módosítva: 2022.03.03 06:14
0 hozzászólás
Emlékszem, amikor először láttam a képét valamilyen autós újságban még viszonylag kis gyerekként, napokig erről a csodáról álmodtam éjjel és nappal. Nincs is ebben semmi meglepő: a Golden Arrow nem csak egy rekorder-autó a sok közül, számomra maga a sebesség esszenciája. Most is úgy érzem, hogy semmi más nem látszik ennyire gyorsnak, annak ellenére, hogy ez a jármű az elmúlt 93 év nagy részét álló helyzetben töltötte.

Ahogy sejthető, a Golden Arrow történetéből is az első néhány év az igazán izgalmas, és nem azok, amelyeket a Castrol raktáraiban és kiállításain töltött, vagy később a brit Nemzeti Motor Múzeum gyűjteményében, Beaulieu-ban. A csodás gép ugyanis abból a korszakból származik, amikor még nem tűnt lehetetlen küldetésnek a szárazföldi sebességi rekord megdöntése, így többen is versenyeztek érte.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 26., 11:55 Módosítva: 2022.03.04 06:46
29 hozzászólás

Ha az autóvásárlásomra gondolok, akaratlanul is eszembe jut egy barátom, ex-kollégám esete. Ő úgy indult neki a keresgélésnek jó pár évvel ezelőtt, hogy nem akar nagy motoros, háromajtós és piros színű kocsit. Ehhez képest vett egy 1,8-as, háromajtós, piros űrhajó-Civicet. Oké, azon lehet vitatkozni, hogy mi számít nagy köbcentinek, de egy olyan országban, ahol sokáig az ezerötös Lada meg a Nagypolszki már annak minősült, 1,6 liter fölött már beszélhetünk ilyesmiről.

29 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 21., 10:35 Módosítva: 2022.03.08 06:26
11 hozzászólás

A Totalcaron megjelenő híreken, teszteken, közéleti vagy technika témájú cikkeken sok tapasztalt és tehetséges újságíró dolgozik, de ahhoz, hogy ezek az írások tényleg el is jussanak az olvasókhoz, szükség van olyan háttéremberekre is, mint mondjuk Tom, a grafikusunk, vagy a mindent megoldó Nyegleo. Meg persze a címlapszerkesztők: amit látsz a Totalcaron, az Index-címlapi TC-dobozban vagy a Facebook-oldalunkon, annak ők szabják a fazont. Most ezt a csapatot bővítjük egy külsős munkatárssal.

cimlapkep
11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 20., 17:03 Módosítva: 2022.02.23 09:05
6 hozzászólás

A magas színvonalon semmilyen autó - VW Golf

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A kategória teremtő, a középkategória etalonja, a referencia minden konkurens tesztelésénél… meg hasonlók. Erre tényleg jó. Vannak autók amiket lehet szeretni a formájuk miatt, vagy a beltér otthonossága szippant be, vagy a penge futómű hoz lázba, netán a mérges motorja miatt imádod minden reggel amikor elindulsz vele. Vagy lehet utálni mert elcseszték az ergonómiát, logikátlan menükben kell kotorászni funkciók után vagy mert mindig zörög benne valami, bevillan a csekendzsin, csöpög valami leve a garázs padlóra, lomha mint a lajhár, rövid az ülőlap… de az autó ezektől lesz valamilyen. 

...

A Golf az nem ilyen. Az nem lesz semmitől valamilyen, marad semmilyen mert Golf. A modern autógyártás tengerének középvízszintje, a Wolfsburgi magassági ősjegy. Ez egy mérnöki munka, ne keverj már bele mást, ember! Ez itt nem Itália! Nem értem azokat a bojrészereket akiknek álmaik netovábbja egy Golf, és amikor végre megszerzik mindegy milyen eladósodás árán mindegy melyik régebbi generációt akkor úgy feszítenek benne mint a pók a lucernásban.

Amikor még új volt az 1.4 TSI

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 13., 17:05 Módosítva: 2022.02.17 06:14
58
3 hozzászólás

Ne ítélj elsőre! - Daewoo Racer

A kép illusztráció
A kép illusztráció

2008 tavaszán vettem az autót egy barátomtól. Szükségem volt egy olcsó verdára, amin rendesen megtanulok vezetni, (ekkor már 5 éve volt jogsim) ő meg épp el akarta adni az övét. Sajnos akkor még nem tudtam, hogy nálunk minden fordítva van, és magyar embernek a barátai az ellenségei.

A dologban az volt a csavar, hogy a kocsi nem az övé volt, hanem a munkáltatójáé. Így 150 000 forintot fizettem a cégnek, és további 100 000 forintot neki, mondván ő nagyon sokat költött rá, amíg használta. Hogy ne tűnjön akkora lehúzásnak a dolog, adott a kocsi mellé négy alufelnit is. Ezekből szerencsére csak kettőt kellett görgőzni. Mivel a felesége épp akkor készült a rutinvizsgára, még az adásvétel lebeszélése után is megengedte neki, hogy gyakoroljon az autóval. Ez a remek döntése az autó terjedelmes hibalistáját egy deformált hátsó lökhárítóval bővítette.

Amikor még "viszonylag" új volt a Racer

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 11., 17:10 Módosítva: 2022.02.15 06:17
1176
12 hozzászólás

Sokaknak idegen a terület, szükséges rosszként élik meg az autóvásárlást. Nagy beruházás, és mellé lehet nyúlni, ilyenkor sokba kerül. Mutatok néhány példát, aminek nincs értelme, jelentősége.

12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 11., 15:25 Módosítva: 2022.02.16 06:15
6
0 hozzászólás

Még régebben kaptunk egy nagyon fullos porszívót a Philips-től, és miután Sipi letesztelte, úgy döntöttünk, hogy elengedjük a kezét - vagyis markolatát -, így  meg is hirdettünk egy játékot a kisajátítására, amiben a takarítástechnikai gyakorlaté volt a főszerep. Ahogy írtuk, belsős Mohó Hiéna kézikönyvünk világosan kimondja, hogy a drága nyereményért vért és verejtéket nem kímélve meg kell dolgozni.

MH porszivo

Az alkotásokat végignézve egy dolog biztosan kiderült: kreatív porszívózsonglőr olvasóink képzelete nem ismer határokat. Kiváló pályaművek érkeztek, amin az egész szerkesztőség remekül szórakozott, de most eljött a pillanat, amire mindenki várt: nyertest hirdetünk.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 6., 16:34 Módosítva: 2022.02.10 06:14
147
12 hozzászólás

1500S, a klasszikus típus utolsó szállítmány egyike - Lada 1500

42078

Egy elegáns dióhéjbarna, majd egy fehér, a klasszikus Ladák evolúciójának csúcsát jelentő típus ragaszkodásaként, ismételten 1500S, legfrissebb példánya után vadásztam. Gyermekként, 80-as évek közepén, még emlékeimben él az a történet, amikor az Andrássy úton, a Merkur Vállalat egyik szalonjában egy középbarna színű 1500S volt kiállítva. Az utastérben egy cetli, melyen SEBESSÉGET NE VÁLTS!

...

Egy verőfényes szombaton (1997. március. 01.) látogatást tettem Budapesten, a Nagybani Autópiacon. Négy éves volt a legfiatalabb a keresett típusból, ezért a kijárat felé vettem az utat, amikor megláttam hátulról egy hófehér 1500S-t. Miután megtudtam, hogy 11hónapos, s alig volt benne 7000Km, rögtön rácsaptam 760.000Ft-ért.

Így jutottam hozzá a hazánkba érkező VAZ21061-es típus utolsó szállítmány egyikéhez. Az egyéves garanciális szervizre már én vittem Szekszárdra. Az a szerviz, mely, néhány éve még, mint a méhkas nyüzsgött, amely előtt hosszú sor állt, hogy a garanciális, s a nem garanciális szemlézést, javítást elvégezzék, egy kihalt, szellemszerviz képét mutatta. Egy jó hosszú hibalista átadásával kezdetét vette a Lada történelem talán utolsó garanciális szervizelése.

Egy kis csikósi megemlékezés

12 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 6., 12:56 Módosítva: 2022.02.10 06:15
187
15 hozzászólás

Nemrég írtam meg az összegzést az idősödő dízel Audival eltöltött harmadik évről, és már annak a posztnak a végkifejletében is utaltam rá, hogy remélem, a következő gazdáját is legalább ugyanazzal a megbízhatósággal és takarékos fogyasztással szállítja majd bárhová, mint minket. Mert végtére is egyetlen alkalommal fordult elő, hogy nem volt járóképes, de az sem valami nehezen felderíthető, költségesen javítható hiba miatt történt, hanem az utólagos állófűtés szemtelenkedett.

15 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 5., 16:05 Módosítva: 2022.02.10 06:14
257
11 hozzászólás

A legótvarabb autók című cikk és a hozzá kapcsolódó facebookos szavazás nagy port kavart, amire szinte mindannyian csípőből rávágjuk, hogy nincs ebben semmi csoda, semmi értelme arról beszélgetni, hogy kinek melyik autó tetszik,  vita viszont lesz belőle. Én sem értem, hogy mit keres a listán az Edsel, az R osztály, a Prius, az Aztek, az Ami 6, nagyjából minden második autót védeni szeretnék, hogy az mennyire jópofa, karakteres, cuki, egyáltalán nem csúnya, nekem a csúnya mást jelent. Ezen a ponton pedig elgondolkodtam: vajon van definíciója, ismérve annak, hogy mi a szép és mi a csúnya vagy az örök mondás tartja magát és ez teljesen szubjektív műfaj?

Keresgéltem a témában és találtam egy előadást arról, hogy mit tart szépnek az agyunk. Az előadás leginkább az emberi arcról szólt, de miközben hallgattam, elkezdett pörögni a fejemben egy gondolatkísérlet, nekiálltam autósítani az emberi szépség ismérveit, és sikerült, működött a dolog, úgyhogy le is írtam. Nyilván ezernyi változó van, minden ember más és más, más környezetben nőtt fel, más hatások érték, de az agyunk mégis ugyanazon elvek szerint működik, tehát a hozzánk hasonló genetikai és környezeti tulajdonságokkal rendelkező emberekkel egyezően ugyanazt az autót látjuk szépnek. Nézzük is, hogy miért. 

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 5., 10:15 Módosítva: 2022.02.10 06:14
58
4 hozzászólás
Alig pár évig gyártották, holott nála sokoldalúbb járművet kitalálni is nehéz lenne. Az Allis-Chalmers Terra Tiger 6x6 bármilyen talajon, sárban, hóban, sőt vízen is elment, így kiváló járműnek ígérkezett bármilyen szabadtéri tevékenységhez az erdőn-mezőn járástól kezdve a sárkányeregetésen keresztül a horgászatig. Talán épp az volt a baja, hogy túl sokat tudott.

Jó másfél évtized kellett ahhoz, hogy a világ kiheverje a második világégés következményeit. Akkor azonban nagyon beindult az élet, ami a járműveken is meglátszott. Például abban, hogy egyre több olyan fura szerzet látott közülük napvilágot, amit nem egyszerűen helyváltoztatásra, hanem elsősorban szórakozásra vagy szabadidő eltöltésére szántak. Ekkor ívelt fel a sportautók, kabriók és roadsterek népszerűsége, ekkor találták fel a buggykat, de ekkor születtek meg olyan egészen behatárolt használhatóságú típusok, mint a Citroën Méhari, vagy a Mini Moke. És ugyanekkor gondoltak egyesek arra, hogy piacra kellene dobni egy bármilyen terepen, havon, vagy akár vízen is elboldoguló kicsi, könnyű és elérhető árú járművet. Egy úszóképes ATV-t, vagyis egy All Terrain Vehicle-t.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. február 1., 16:01 Módosítva: 2022.02.04 06:27
154
4 hozzászólás

Biztos feltűntek már a címlapjainkon azok a kicsi kék négyzetek, az úgynevezett csokik. Ezek segítik az olvasót abban, hogy kitalálja, milyen kategóriára, milyen témára számíthat az adott cikkben, a kreatív, blikkfangos cím mellett jó, ha ott van, hogy MűhelyPRN, Fotelnepper vagy mondjuk Használtteszt. Tavaly óta egy rikító világoskék, nexTC csokink is van, amit minden olyan cikk és sztori megkap, ami az autóipar történetében épp megnyíló törésvonalon túl történik. Ezt a törést nem kell bemutatni, nagyjából köztudott, hogy a belső égésű motorok hamarosan technológia szinten dobják le az ékszíjat, egy-két évtizeden belül a gyártásuk is leáll, helyettük pedig az alternatív hajtások lépnek porondra.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 31., 13:59 Módosítva: 2022.02.05 06:34
94
25 hozzászólás

Ha körülnézünk az Instagramon és a Youtube-on, több autós influenszer lányt is találunk. A leghíresebb közülük talán Supercar Blondie, akinek a munkásságát lehet szeretni vagy sem, de jelenleg 7,42 millió követője van a Youtube-on. A klasszikus autósok számára sokkal érdekesebb és befogadhatóbb például Sarah - n- Tuned csatornája  (potom 428 ezer feliratkozóval), aki viszont amellett, hogy dekoratív, rendesen ért is az autókhoz és szerel is, például a saját turbós MR2-es Toyotáját.

25 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 30., 17:44 Módosítva: 2022.02.03 06:22
22
5 hozzászólás

Szuper E merci még 10 év fölött is - Mercedes-Benz E osztály

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Amit nem szeretek benne, hogy 4,85 m hosszú, ezért a zsúfolt városi parkolók eladják a leckét, feleségem nem is meri vezetni. Mivel rétegautónak is nevezik, nehéz eladni és még nehezebb egy jó állapotút találni belőle.

Évek óta használom az autót minden nap, bőven 300 ekm felett járok és azt kell, hogy mondjam még így 14 évesen is pöc-röff mindig indul teszi a dolgát, megbízható.

Amit nagyon szeretek ebben az autóban, hogy bármi baja van azt a fedélzeti kompjuteren kiírja, köszönhetően a szenzoroknak.

Anti kombit nézeget (nem videó ;) )

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 29., 18:12 Módosítva: 2022.02.03 06:22
102
21 hozzászólás

Vannak autók, amik minden külső jegyükkel azon munkálkodnak, hogy aki rájuk néz, az kiskanállal akarja kikaparni a szemét a gödréből. Erről nemrég Máté írt egy remek összeállítást, amit egy rendkívül komoly, szerkesztőségi ötletbörze előzött meg. A hangsúly nem azon volt, hogy a legrondábbat kiválasszuk, hiszen annyi bedobás született már kapura lövésből a formatervezés focipályáján, hogy nem is igazán lehet egyértelmű győztest hirdetni.

21 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 28., 17:07 Módosítva: 2022.02.01 06:18
77
7 hozzászólás

Ezen én is visítva röhögtem, pedig ott voltam. Semmi különös, csak a szokásos, be akartunk indítani egy autót. Sikerült kifogni hozzá az egyetlen esős, hideg napot a héten, ronggyá is áztunk. De Megyó, az operatőrünk, vágónk ebből a szomorú napból is kihozta a maximumot. Szerintem a valaha volt legjobb One More Round adás lett!

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2022. január 26., 06:04 Módosítva: 2022.02.01 06:18
328
37 hozzászólás

A belsős levlistán került elő Pista egy korábbi anyaga, amiben a csúf autókat oltogatja, aztán eldobja a mikrofont, mint hiperaktív négyéves a karalábét. A lista jogos, az Orochi, a Mirai, az előző SX4 S-Cross, az 5 GT konszenzusosan, bájerzsóti értelemben vett okádék, de azt a megállapítást, hogy manapság kevesebb ótvar születik, mint régen, nem tartom helytállónak. A trendek valahogy formai perverzióba látszanak fordulni, ahogy azoknak az amerikai fiataloknak a feje is egyre torzabb, akiknek következetesen, mintegy törzsi hovatartozásukat jelezvén Lillel kezdődik a neve.

37 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még