Klasszikus válságintézkedésre kényszerül a McLaren: eladják saját fejük fölül a házat. A vételár 170 millió angol font, ami nyilván nagyon kell most, de hosszú távon egyértelműen a vásárló jár jól.
A jelenlegi VW Polo 2017-ben érkezett, így eljött az ideje a már-már kötelező modellciklus-közepi átdolgozásnak. A változtatások szokás szerint az olcsóbban megváltoztatható alkatrészekre korlátozódnak, de ezúttal egyáltalán nem jelentéktelenek.
Nem csak a Slik-FAW sportkocsi árulkodott arról Sanghajban, hogy a Hongqi márka fejlesztését nagyon komolyan veszik: kiállítottak egy tanulmányt is, amely a jövő kínai luxusautóinak előképe lehet.
Bármennyire hangosan zokognak a keményvonalas Hátsókerekes Kisegyház tagjai, elkerülhetetlen lépés volt az összkerékhajtás az M3-as és M4-es BMW-ben, hiszen az alapmodellek 480 lovasak, a Competition verzióban pedig már 510 lóerőt és 650 Nm nyomatékot tud az S58-as sorhatos. Ez pedig borzasztóan sok már a jóból, nem árt biztosan az úton tartani az 1,8 tonnás sportautókat.
Érdekes információmorzsákat közölt az Opel a gyári sajtóoldalon, egy olyan autóról, amely egyszerre tűnik ötven évesnek és vadiújnak.
Bár komolyan csak a tavasz folyamán merült fel, hogy a Huawei az autóipar felé terjeszkedne, az első nagy lépést már meg is tették. A Sanghaji Autószalonon kiállítottak egy autót, amely hamarosan a Huawei üzleteiben is felbukkan majd, egyelőre Kínában.
Nem csak egy terepjárót mutatott be Sanghajban az új Tank márka, és úgy néz ki, nem csak egy stílusirányzatot követve alkotnak majd. Míg a Cybertank egyértelműen minden jó ízlés határán túl keresi a boldogulást, a 800 jelzésű terepjáró inkább passzol az öltönyös vásárlóközönséghez.
A Sanghaji Autószalonon mutatták meg a Nissan új modelljét, immár X-Trail néven is. Ott derült ki az is, hogy a korábbi tervekkel ellentétben az idén már biztosan nem jelenik meg a típus Európában.
Már nincs abban semmi meglepő, hogy a Geely a Volvo szaktudásával a háttérben versenyképes modellekkel jelentkezik. Most például egy XC40 méretű és alapú, de saját formatervű modellt mutattak be.
Jelölt és jelöletlen autókkal, valamint egy drónnal ellenőrizték a forgalmat somogyi rendőrök Kaposváron és környékén két napon át. Az április 15-én és 16-án tartott akció alatt összesen ötvennégy alkalommal intézkedtek, és az egészről kiadtak egy összefoglaló videót, amiben jól látható, hogyan érték tetten például a kétsávos körforgalmat szabálytalanul használó autósokat.
Azt mondják, ez az autó az első elektromos Hondának az előfutára, amelyet Kínában terveznek bemutatni. Ezen kívül még kilenc másik érkezik a következő öt év során.
Régebben azon hüledeztünk, hogy hogyan készülnek Kínában ügyetlen másolatok minden második nyugati, japán vagy koreai autóról. Most ideje azon csodálkozni, hogy mekkorát fejlődött a műfaj.
Mindössze három éves pályafutást terveztek a Polestar 1-es számára, és ez az idő el is telt. A gyártás 2019-es beindítása óta elkészült a tervezett évi 500 autó, így most búcsúzik a típus.
A Silk-FAW márka első autóját mutatták be az idei Sanghaji Autószalonon: az új márkát Kína legrégebbi autógyártója, a FAW alapította, kifejezetten abból a célból, hogy a világ gazdagjai kínai szupersportkocsit is választhassanak.
A Föld napja alkalmából csütörtökön ingyenesen utazhat a fővárosban a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) járatain (beleértve a HÉV-vonalak budapesti szakaszait is), aki fel tud mutatni egy érvényes forgalmi engedélyt.
A Genesis egyelőre nem mutatott be dedikált villanyautó-típust, ahogy nem olyan régen a két testvérmárka, a Hyundai és a Kia megtette. Helyette a márka középső szedánját, a tavaly bemutatott G80-ast alakították át.
Az MEB villanyautó-platform rugalmasságára kiváló bizonyíték az új ID.6, amely lényegében az ID.4 nagycsaládos változatának tekinthető.
A gyártmány-optimalizálás érdekes helyzetet teremt: a legtöbb autógyártó ugyanabban a néhány kategóriában mutat be új elektromos autókat: azokban a szegmensekben, ahol a legnagyobb keresletre lehet számítani. Valószínűleg ez vezette a Toyotát is arra a döntésre, hogy egy közepes, terepjáró-jellegű autóval indítsa saját villanyautó-kampányát.
A kezdeti kapkodás után lassan a Volkswagen csoporton belül is kezd letisztulni, hogy miként indul meg a villanyautókra való átállás. Az új A6 E-tron ennek jegyében már egy vadiúj szabvány platformra épül – a neve PPE – amelyet a Porschével együtt fejlesztett a cég, és amelyet elsősorban prémium-kategóriás autók alá szánnak.
Ha van autó, amelyre illik a keverék jelző, az a Ford Kínában bemutatott újdonsága, az Evos. Hagyományos személyautónak magas, és túl nagyok a kerekei, de terepjárónak alacsony, a vonalvezetése pedig túl sportos. A lendületes tetőív ugyanakkor elég hosszú testre kerül, így az autó egy ferde hátú ötajtós célszerűségét ígéri.
Jövőre már Miamiban is rendeznek nagydíjat a Forma-1-ben, de ahelyett, hogy a város izgalmas részeire vinnék a versenyt, egy stadion körül körözget majd a mezőny.
Nagy lendületben van a Mercedes: a januárban bemutatott EQA és a héten leleplezett EQS után máris itt van még egy tisztán elektromos újdonság a németektől: Sanghajban mutatták be az akár három üléssorral is kapható új szabadidőautójukat, a hamarosan a kínai mellett a kecskeméti gyártósorokon készülő EQB-t.
A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont a járványügyi védelmi intézkedések lépcsőzetes feloldásához, az erről szóló jogszabályokhoz igazodva április 19-én újraindítja vizsgáztatási, vizsgálati és utánképzési tevékenységeit - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) pénteken az MTI-vel.
Az elmúlt hónapok fontos iparági híre volt, hogy sorra akasztja meg a termelést a világ autógyáraiban a globális félvezetőhiány. Egyelőre ennek a problémának sem látszik a vége, de máris felsejlett egy újabb gond: hirtelen nagyon szűkek lettek a világ gumikészletei, és abból a szűk keretből is rengeteg lefoglalt magának Kína.
Nagyon változó, hogy a különböző neves autógyártók hogyan állnak az elektromos autózáshoz. Vannak, akik az elsők közt tették le voksukat a villanyosítás mellett, mások mereven elzárkóztak, de előbb-utóbb mindenki beáll a sorba. A Ferrari vezetésének gondolkodását nem könnyű követni, hiszen nemrég még arról beszéltek, öt éven belül biztosan nem készítenek teljesen elektromos sportautót. Azzal indokolták álláspontjukat, hogy szerintük még nem elég fejlett az akkumulátortechnológia.