Hírek

2021. április 27., 17:24 Módosítva: 2021.05.02 00:10
33

Azt már korábban bejelentette a brit sportkocsigyártó, hogy az idén radikális váltásra készül. Az összes korábbi modell gyártását leállítják, és egy új üzemben egy teljesen új típus előállítását kezdik meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 27., 14:13 Módosítva: 2021.04.28 18:21
345

Évek óta körvonalazódik egy tágabban vett cégcsoport a Toyota körül: különböző szintű megállapodások révén a Mazda, a Subaru és a Suzuki is egyre szorosabban kötődik a legnagyobb japán autógyártóhoz. Ám ez az első alkalom, hogy az összes vállalat a nevét adja egy közös projekthez, amely igen fontos eleme az autógyártás jövőjének.

v2v
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 27., 12:00 Módosítva: 2021.05.03 06:14
169

Január óta több előzetes is jelezte, hogy érkezik a Hyundai sportos N sorozatának következő tagja, a Kona alapjain. Most pedig a bemutatót is megtartották, így már az eddig hiányzó adatok is nyilvánosak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 27., 09:41 Módosítva: 2021.05.02 00:10
92

Az első negyedév eladási rekordjáról már volt szó korábban, de a Tesla most a pénzügyi eredményeket is közölte. Ezek szerint a cég 10,39 milliárd dollárra növelte a forgalmát, és ezzel párhuzamosan 438 millió dollár nettó haszonnal zárta a negyedévet.

p1 30d5ed70-977b-11eb-bf5b-17a6e65ffc9d
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 27., 06:03 Módosítva: 2021.04.30 19:11
540

Úgy tűnik, a Renault vezérigazgatója jobban hisz a villanyautók jövőjében, mint az elődei, így a tervezett következő dízelmotor-generáció már biztosan nem készülhet el.

dci
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 26., 16:46 Módosítva: 2021.04.28 06:06
114

Az információ egyenesen a Porsche vezérigazgatójától, Oliver Blumétől származik, aki a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung számára adott interjút.

taycanacc
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 26., 14:46 Módosítva: 2021.04.30 17:33
241

Bár már megszellőztették, hogy tizenegy részt készítenek a Halálos Iramban filmekből – az idén jön a 9. mozifilm, ez már biztos – úgy néz ki, a számozott részeken túl bőven készülhetnek még részek, a világ megtartásával, de más történetszálak kibontásával.

mr ff action
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 26., 12:52 Módosítva: 2021.04.30 19:11
857

A német Spiegel értesülései szerint a Renault vezérigazgatója, Luca de Meo a részvényesek múlt heti közgyűlésén beszélt először a tervről, amely a balesetbiztonság javítását célozná.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 26., 10:04 Módosítva: 2021.04.30 12:46
94

Az EU célját, az NEDC szabvány szerint mért 95 g/km-t ugyan nem sikerült elérni, de a JATO Dynamics adatai szerint az EU-ban eladott autók szén-dioxid-kibocsátási átlaga így is sokat javult: 106,7 g/km-re csökkent, a 2019-es 121,6 g/km-ről.

co2
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 26., 07:15 Módosítva: 2021.04.27 08:03
181

Ebben az évtizedben még nem a villanyhajtás lesz a domináns, a harmincas évek közepére viszont alig marad majd bármi a Honda kínálatában, amit nem elektromos motor hajt. A gyár új elnök-vezérigazgatója szerint 2040 lesz a határvonal, azután már nem lesz belső égésű motoros jármű a kínálatukban.

6459  ANP1633
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 25., 18:57 Módosítva: 2021.04.29 06:32
116

Egy friss tanulmány szerint a koronavírus miatti lezárásokban megemelkedett a kutyatartók száma, a megkérdezettek több mint harmada pedig nagyobbra cserélte az autóját azért, hogy legyen hely az új háziállatnak. A trendnek érezhető hatása van, az arányt az Egyesült Királyság egészére vetítve, körülbelül 280 ezer ember költött 7500 font pluszt az autócserére.

/motor1.com
/motor1.com
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 25., 10:22 Módosítva: 2021.04.27 06:08
386

A mexikói sivatagban, egy négynapos Baja-versenyen avatják fel ezt a Volkswagen új villanyosából, az ID4-ből épített tereprali-változatot. Amerika egyik legnevesebb műhelyében készült, de azért maradt benne nehezen érthető megoldás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 25., 08:53 Módosítva: 2021.04.29 14:59
219

Az Audi és a Daimler is termelésük kurtítására kényszerülnek az elektronikai alkatrészekben bekövetkezett világpiaci hiány miatt. Az Audi a gyártás ütemét fogja vissza egyik gyárában, a Daimler pedig a részmunkaidőben foglalkoztatottak számát tervezi növelni.

z
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 24., 06:18 Módosítva: 2021.04.29 06:32
387

A hét eleji halálos Tesla baleset kapcsán, ahol a vezetőülésen nem találtak senkit, merült fel, hogy mennyire nehéz az Autopilot-ot rávenni a sofőr nélküli vezetésre. A Consumer Reports (CR) tesztelői szerint meglepően könnyű a feladat.

cr autopilot atveres
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 23., 16:37 Módosítva: 2021.04.26 06:47
75

Az előzetes paraméterlista sok mindent tartalmaz, többek közt az is kiderült, hogy az akkumulátorcellákat a Saft-tól kell majd megvenni, de néhány nagyon lényeges kérdést nem érint a bejelentés.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 23., 13:08 Módosítva: 2021.04.26 06:47
665

Hasonlóval korábban a BMW és a Ford is kísérletezett, de a hidrogénnel hajtott Otto-motort egy ideje már nem fejleszti egyetlen nagyobb cég sem. Ám úgy néz ki, a Toyota most újra rátalált erre a zsákutcának vélt megoldásra.

toyota hidrogen 3ct
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 23., 11:33 Módosítva: 2021.04.28 06:12
165

Még tavaly májusban történt a most publikált videón látható eset, ami miatt a Siófoki Járási Ügyészség a napokban hamis tanúzás miatt vádat emelt a vezető helyére átcsusszanó siófoki férfival szemben. A főszereplők pechére a mutatványt felvette egy biztonsági kamera, így egyértelmű lett, hogy a platóst a pár ittas tagja vezette, egyben az is, hogy a barátját menteni próbáló fél valótlan tanúvallomást tett, amikor magára vállalta a sofőr szerepét. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 23., 10:15 Módosítva: 2021.04.29 14:59
288

A Ferrari lassan elbúcsúztatja a 812 Superfastot is, állítólag ebből az alkalomból hoztak össze egy minden eddiginél erősebb változatot, Versione Speciale néven.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 23., 09:57 Módosítva: 2021.04.29 14:59
1025

A Giulia és a Stelvio alapjaként alkalmazott Giorgio padlólemez pályafutásának véget vet a Stellantis, és úgy tűnik, ezzel a márkánál folyó típusfejlesztések egy része is új alapokra kerül. Az Alfa Romeo a későbbiekben a Stellantis szabványos STLA platformjait használja majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 23., 06:03 Módosítva: 2021.04.29 14:59
18

A Volkswagen bemutatta Kínában a Talagon nevű óriást, ami túlnő minden más VW jelvényes autón a teherautókon innen. Ráadásul a szabvány MQB platformra épül, ami eredetileg kisebb autók alapjának készült.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 22., 22:48 Módosítva: 2021.04.29 14:59
830

Célt ért az Audi Hungária Független Szakszervezet (AHFSZ) kezdeményezése: bruttó 350 ezer forintos bónusz kapnak áprilisi bérük mellé a győri Audi gyár dolgozói a járvány alatti helytállásért.

DSC07387
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 22., 17:27 Módosítva: 2021.04.26 06:47
531
Az immár a Stellantis csoport részét képező Fiat Professional leleplezte a Fiat Ducato elektromos változatát, a bemutatóra pedig a modell 40. évfordulóját és a Föld napját választották.

2020-ban a Ducato volt Európa legsikeresebb kisáruszállítója, ezt a pozíciót pedig az elektromos érában is meg szeretnék őrizni: az e-Ducato ötéves tesztperiódusa alatt a DHL-lel folytatott együttműködés keretében 4000 autó 50 millió kilométert tett meg valós munkakörülmények között, a teszt során gyűjtött adatok pedig hozzájárultak ahhoz, hogy az e-Ducato a szállítmányozó cégek igényeit kielégítsék.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 22., 14:49 Módosítva: 2021.04.26 06:47
446

A Lyriq-et ugyan már tavaly bemutatta a Cadillac, de az még csak a prototípus volt. Mostanra viszont elkészült a véglegesnek szánt változat, néhány apróbb változtatással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 22., 13:37 Módosítva: 2021.04.26 06:47
180

Ha csak a méreteit nézzük, akkor alig változott a Honda HR-V, hiszen 4,34 méteres hossz és a 2,61 méternyi tengelytáv csak centikben különbözik az előző generációtól, a hasmagassága pedig egyetlen centiméterrel nőtt, de az autó látványosan más karakterű lett. A szabadidőautósan bakancs forma a sok vízszintes vonallal, a színre fújt hűtőmaszkkal és a vékony LED-es lámpákkal egészen letisztult lett. Az első ajtók kilincse hagyományos, a hátsóké pedig rejtett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. április 22., 12:52 Módosítva: 2021.04.29 06:32
508

A szokottnál is messze többet érhet mostanság egy nemesfémekkel teli katalizátor, nem véletlenül lopják nagyüzemben, és a rendőrség friss közlemény szerint van, aki már egy bérautóból is kivágja. Egy Illatos úti autószerelő telephelyén bukott le egy kis banda, akiknek ez volt a taktikájuk, de pechükre a szolgáltató diszpécsere jól végezte a dolgát. 

Távolról sincs vége, olvasson még