Hírek

2019. november 12., 12:33 Módosítva: 2019.11.15 06:17
43

A Bloomberg forrásai szerint a Tata, amely a Jaguar és a Land Rover tulajdonosa, olyan szakmai partnert keres, amely csökkentheti a brit gyártó fejlesztési költségeit, és segíthet Kínában sikeresebbé tenni a két luxusmárkát.

jag1
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 12., 11:01 Módosítva: 2019.11.17 11:48
559

Már az aktuális Optima is a karakteresebb nagykocsik közé tartozik, ez az új, amelyet most mutattak be Dél-Koreában, még látványosabb formai megoldásokból építkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 12., 06:06 Módosítva: 2020.09.03 12:28
60

Bár egyre versenyképesebbnek tűnik, a kínai autóipar több próbálkozása ellenére sem jutott el odáig, hogy Európában is komolyan vegyék. Az Airways nevű cég azonban változtatna ezen, méghozzá egy kedvező árfekvésű elektromos autóval.

aiways u5
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 20:12 Módosítva: 2019.11.15 11:29
2419

Az első gyári fotók láttán az az érzése támad az embernek, hogy az Octavia kategóriát lépett, pedig alig nőtt az autó a közvetlen elődhöz képest. Ugyanakkor a nagyobb kerekek és az összeszedettebb formaterv alighanem ennyit számít az összhatást tekintve.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 16:42 Módosítva: 2019.11.15 06:17
108

Ola Kallenius, a Daimler AG új vezetője első komoly csatájára készülhet, ha a német sajtóban megjelent hírek igaznak bizonyulnak. Állítólag 1100 főt bocsátana el, és befagyasztaná a 300 ezer német dolgozó béreit, hogy úrrá legyen az anyagi problémákon.

kalenius
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 14:56 Módosítva: 2019.11.16 07:08
79

Egyelőre neve sincs a versenysorozatnak, de nyilván nem véletlen, hogy az ITR, a DTM futamok szervezője felveti az ötletet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 11:54 Módosítva: 2019.11.15 16:07
91

Első körben Kínának szánják az elektromos szabadidő-autót, amely hibátlan családi autónak tűnik, terepjárós arányokkal.

menlo pv
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 10:46 Módosítva: 2019.11.15 10:40
10

Az Alfa Romeóval kapcsolatos korábbi, irreálisan drága fejlesztési terveket visszanyeste a Fiat Chrysler új vezetése: csak annyit költenek a márkára, amennyi a túléléshez feltétlen szükséges.

alfa product plan 2019
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 06:35 Módosítva: 2019.11.14 06:59
1226

Sőt, mindjárt kettő az év talán legjobb, de biztosan legjobban várt autós filmjéről, a mozikban a napokban kezdő Ford v Ferrariról. Az eddigi két előzetes óta oda vagyunk érte, ezért is jó látni kicsit a háttérről, a forgatásról, ahol kameraállványok nőnek ki a Ford GT-kből. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 11., 06:34 Módosítva: 2019.11.14 06:59
145
Bár még csak félmegoldásnak sem lehet nevezni azt, ameddig eljutottak, a Toyotánál legalább nyíltan beszélnek erről a jövő-problémáról és keresik a helyes irányt. Ez becsületes dolog.

„Az autó, mint szerelmünk tárgya, lassan eltűnik a közbeszédből. Régen azért szerettük, mert el tudott vinni bennünket a családunkhoz, a barátainkhoz, távoli, érdekes helyekre, de mára e feladat jókora részét átvette az internet” - kezdte előadását a tokiói Toyota-bemutatón Ido Dajszuke, az LQ-projekt vezető fejlesztője. „Az LQ-val most egy olyan járművet mutatok be Önöknek, amely annyira igazodik az igényeinkhez, hangulatainkhoz, oly közeli, tanulékony és figyelmes társ a vele eltöltött órákban, hogy az autók iránt érzett korábbi szeretet újra fellángol majd” - vetített elénk egy szebb jövőt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 10., 16:07 Módosítva: 2019.11.13 06:33
115

Kisgyerek autóban felejtésére figyelmeztető vészjelző felszerelését tettek kötelezővé Olaszországban csütörtöktől, hogy elejét vegyek gépkocsiban hagyott gyermekek halálának a nyári hőségben.

brebr
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 10., 12:59 Módosítva: 2019.11.14 11:29
2902

A történet főszereplője már nem tudja megvédeni magát, de megnézve élete utolsó percét, amit az autós kamerája rögzített, nem lehet másra gondolni, minthogy az egója lett megsértve, amikor megelőzték, azért ment bele egy ennyire felelőtlen visszaelőzésbe. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 10., 09:22 Módosítva: 2019.11.19 06:13
188

Több fontos tanulsága van az Eurostat most kiadott autólopási statisztikájának. Az Európai Unió statisztikai hivatala országokra bontott listát közölt, és örülhetünk, mert ezen a lopási listán Magyarország a mezőny jó felén van. Összességében rengeteget javultak az eredmények a kontinensen, Luxemburg pedig magasan vezeti a lista rossz végét.

bmw3 0
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 10., 06:59 Módosítva: 2019.11.15 06:17
1120

Alapból is szeretem a Suzuki Jimnyt, ha szembe jön az utcán, nem lehet eltéveszteni. Sokan a Mercedes G osztályhoz hasonlítják a formája miatt, csak sokan nem nézik oda, hogy bő húszmillió forinttal olcsóbb. A Jimny terepre született, de mégis a vásárlók nagy része aszfalton fogja használni, ezért nem lehetett a sorozatgyártott kivitelt terepre hegyezni. Erre a célra ott vannak a tuning és átépítő műhelyek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 9., 18:10 Módosítva: 2019.12.02 15:01
96

Szinte minden nap kapunk egy újabb Tesla kihívót aki megpróbálja meglovagolni az elektromos autó gyár sikerét. Mindenki gyorsabb sportautót vagy nagyobb hatótávú népautót akar építeni, de nagy részük hamar bedől - a Teslának is évekbe telt mire elkezdett nyereséget termelni. Most egy 2017-ben indult vállalkozás, a Neuron EV próbál sikereket elérni a piacon az amerikai gyártóval szemben, viszont érdekes, hogy ők inkább teherszállítás oldalról támadnak. A még meg sem született Tesla pickup és Semi nyergesvontató kap ellenfelet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 9., 14:03 Módosítva: 2019.11.12 06:09
51

Az elektromos teherszállító járművek piaca egyelőre kicsi, tekintve, hogy nem alkalmasak mindenre, amire a belsőégésű motoros változatok. Sokan mégis hisznek benne, úgyhogy a Peugeot be is dobta a piacra elektromos furgonját, az E-expertet. A kis áruszállító a PSA konszern EMP2 nevezetű elektromos platformjára épül és két különböző akkumulátor csomaggal árulják majd.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 9., 11:59 Módosítva: 2019.11.11 17:36
143

A Tesla nagyon jó az ígérgetésben, jelenleg is csak három modellel vállalták túl magukat. Tartoznak a népnek egy nyergesvontatóval, egy pickuppal és a Roadsterrel, de hogy ne felejtsük el őket egy pillanatra sem, mindig bedobnak valami szükségtelen marhaságot. Például most bemutatták végre az új Tesla Roadstert, amire egyébként se lenne feltétlen szüksége a világnak, de így, hogy csak 1:18-as méretarányú, van oka csúnyán nézni a rajongóknak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 9., 10:34 Módosítva: 2019.11.14 06:59
137

Bár hivatalos megállapodás egyelőre nem született, Carlos Tavares, a PSA vezérigazgatója elég határozottan vázolta fel, hogy mik a szándékai, ha a Peugeot csoport és a Fiat-Chrysler tényleg fúzióra lép.

fcapsabrands
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 8., 16:18 Módosítva: 2019.11.13 06:33
479

A Citigoe iV nevű Skoda nem más, mint a Volkswagen e-Up nagy akkumulátoros, újabb változata a cseh autógyár jelvényeivel, viszont úgy tűnik, a megnövekedett hatótáv ellenére sokkal elfogadhatóbb áron tudják kínálni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 8., 15:02 Módosítva: 2019.11.11 06:41
129

A Volkswagen a két szabadidő-autó mellett egy harmadik modell érkezését is jelezte Kínában. A Viloran valódi luxus-egyterű, amely Európában valószínűleg megbukna, a Távol-Keleten viszont nagyot tarolhat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 8., 13:24 Módosítva: 2019.11.12 06:09
250

A Barrett-Jackson gyűjtemény része ez az egyedi autó, amely az 1968-as Shelby GT500 prototípusának készült, és olyan műszaki megoldásokat tartalmaz, amelyek a szériagyártású Mustangban csak évtizedekkel később jelentek meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 8., 10:53 Módosítva: 2020.09.03 12:29
203

A Mercedes G osztály a nemrég végrehajtott alapos felújítás ellenére is az egyik legpazarlóbb és legdrágább jármű a luxusautók között. Ám úgy néz ki, olyan szorosan összenőtt a márkával, hogy a Daimler első embere szerint ez lenne az utolsó modell, amelyet gyártásban tartanának.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 8., 06:40 Módosítva: 2019.11.11 06:41
318
Európában sincs rossz passzban a Suzuki, de amikor az idei szalon standján megláttam, hogy a japánoknak milyen csodákat tartogat a cég, azonnal irigykedni kezdtem.

Miközben a Fiat épp a kisautógyártás beszüntetésén gondolkodik, és ha a PSA-val nem sikerül jól az egyezség, a végén még tényleg leállítja a Panda és az 500-as széria készítését, s a franciák, spanyolok, németek, csehek is azon nyavalyognak, hogy ezeken az autókon túl kicsi a haszon, a japánok közben gőzerővel fejlesztik a miniket. Sőt, nemcsak azokat, hanem a még egy mérettel kisebb autókat is, amelyek annyira parányiak, hogy senki másnak nincs arra a kategóriára szava, csak nekik. A kei-dzsidósákról, vagy ahogy mifelénk az informáltabb autórajongói körökben ismerik, a kei-autókról van szó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 8., 06:13 Módosítva: 2019.12.02 15:01
349

A Cybertruck néven emlegetett újabb elektromos jármű Elon Musk szerint látványnak sem lesz hétköznapi, de ami talán még lényegesebb, tekintélyesebb jelenségnek ígérik, mint a Ram és a Ford legnépszerűbb modelljeit. Ha tényleg tudják tartani az 50 ezer dollár alatti alapárat, akkor pedig még csak drágának sem lehet majd nevezni.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. november 7., 18:04 Módosítva: 2019.12.02 15:02
187

Európa számára tökéletes megoldás lehet a VW első villanyautója, más piacokon azonban egyszerűen nem elég nagy a potenciális vevők nagy részének. Nem csoda, hogy az idei Los Angeles Auto Show-ra egy nagyobb elektromos modellt visznek, egyelőre tanulmányautóként.

Távolról sincs vége, olvasson még