Hírek

2019. március 19., 13:39 Módosítva: 2019.03.23 08:24
88

A kupé harmadik genrációjának bevezetését a legerősebb, W12-es motorral kezdték, de számítani lehetett rá, hogy jön a négyliteres V8-as is, ha már ilyen motor kerül a versenyváltozatba.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 19., 11:18 Módosítva: 2019.07.09 17:31
82

A Tesla ismét rejtett tartalékokat szabadít fel legkisebb típusában. A Model 3 egy szoftverfrissítésnek köszönhetően lesz nagyobb teljesítményű.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 19., 06:13 Módosítva: 2019.03.21 06:16
159

Bár a Mercedes már most is többféle óriási és méregdrága luxusterepjárót kínál, ezt a biciklit még nem tolták a falig. Jön egy még nagyobb, még drágább dolog – alighanem a következő GLS alapjain – ami a Maybach nevet viseli majd, és bőven 50 millió forint felett lesz az ára.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 18., 17:22 Módosítva: 2019.07.09 17:32
53

Szigorúan véve a Tesla sem tesz mást ilyenkor, csak ígéreteket tesz, és prototípust mutogat, hiszen 2020 őszéig a Model Y-ból sem láthatjuk a szériaváltozatot. És úgy néz ki, ezt a Porsche megpróbálja utánacsinálni: mutattak néhány vázlatot és részletfotót a gyártásra szánt Taycanról.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 18., 14:37 Módosítva: 2019.03.20 06:35
28

A vezérigazgató azt ígéri, hogy a Lotus marad, ami volt, de szélesebb kör szempontjait veszik figyelembe az újabb típusok tervezésekor. Az első Lotus, amelybe beszállni és bent ülni is kényelmesebb lesz, 2020-ra várható.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 18., 12:28 Módosítva: 2019.03.23 08:24
111

Amekkora sláger volt tizenöt éve, annyira nem vonz már senkit manapság a Cadillac CTS. Változtatni kellett, és a GM-nél úgy döntöttek, megpróbálkoztak egy kupétetős modellel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 18., 10:09 Módosítva: 2019.03.23 08:24
167

Úgy látszik, a BMW-nél is véget értek a pazarlás évei, ennek jegyében optimalizálják a kínálatot. Első körben a 3-as BMW Gran Turismo változata esik áldozatul a spórolásnak, bár ez talán nem is akkora meglepetés.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 18., 07:36 Módosítva: 2019.03.20 06:35
67

Amíg a világ a Genfi Autószalon újdonságait emésztgette, Kanadában a semmiből feltűnt egy villanyos teherautó, méghozzá nem is csak egy prototípus. 

rntgt
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 17., 17:57 Módosítva: 2019.03.21 06:29
1011

Még az is lehet, hogy új hazai (de minimum egy megyei) rekord született a napokban az M1-esen, Budapest és Tatabánya között. A hátulról figyelő kamerás autó alapján 130 km/h körüli volt a tempó ennél a belső sávban előadott vontatásnál. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 17., 15:15 Módosítva: 2019.03.21 06:29
67

Az eddiginél sokkal nagyobb kiállítótérről, az önvezető autós jövőre tervezett parkolóról, a meghagyott tolópadról és a nyertes tervekről mondott sok érdekes konkrétumot az MTI-nek Vitézy Dávid, a Közlekedési és Műszaki Múzeum vezetője.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 17., 09:33 Módosítva: 2019.03.21 06:29
224

Hiába az évek óta tartó hírnév, hiába ismerik még a világ túlfelén is, továbbra is egymás után akadnak fent a teherautók a hírhedt durhami aluljáróban. Februárban volt egy olyan hét, amikor ketten is ledaráltak ott egy-egy teherautót.

g e
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 17., 07:10 Módosítva: 2019.03.21 06:29
420

Az egyre szigorodó károsanyag-kibocsátási normák a Ferrarikat sem hagyják érintetlenül, elég a 458 Italiára gondolni, ami 488 néven már turbómotort kapott. De mi lesz a nagy V12-essel?

4
Fotó: Ferrari / Ferrari
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 17., 07:05 Módosítva: 2019.03.20 06:38
44

Marad a skandináv mitológiánál az Aston Martin és új csúcssportautója, a Valkyrie után az egyel visszafogottabb, eddig AM-RB Project 003 kódnév alatt futó újdonsága is Odin világából kapja a nevét: Valhallaként megy majd a piacra.

DSC09408
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 16., 14:44 Módosítva: 2019.03.19 06:28
162

A jóízlés genfi csúcstermékeit már összeszedtük egy amiket hazahoztunk volna Genfből-féle gyűjtésbe, de úgy lesz teljes a kép, ha teszünk egy kört az ízlés másik végén is. Szóval ez itt mindaz, aminek inkább csak az árát hoztuk volna el. Lényegében a teljes Mansory-stand.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 16., 14:30 Módosítva: 2019.07.09 17:32
216

Egyre több információ kering arról, hogy az idén érkező F Corsa legerősebb változata elektromos hajtást kaphat.

420A5498
Fotó: Vályi István / Totalcar
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 16., 13:44 Módosítva: 2019.07.09 17:33
108

Sokkal nehezebben engedik el az Audi TT-t, mint azt elsőre gondoltuk. A napokban - ha vérző szívvel is - belengették a Golf-alapú Audi beszántását, most azonban úgy tűnik, van esély a típus túlélésére. Mellette viszont az Audi R8 jövője se biztos.

audi-tt 100662713 l
Fotó: Audi
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 16., 11:35 Módosítva: 2019.03.20 06:38
47

Az Amerikai Automobil Egyesület (AAA) legújabb kutatásában azt vizsgálta, hogyan viszonyulunk az önvezető technológiákhoz. Az eredmény egyelőre nem minden esetben biztató.

kivag.gif
Fotó: EuroNCAP / EuroNCAP
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 15., 16:37 Módosítva: 2019.03.19 06:28
235

Genfben minden évben előfordulnak autók, amik nem érdemelnek külön helyszíni tudósítást. Ez lehet azért, mert vagy mindent megírtunk velük kapcsolatban, vagy egyszerűen nem mutatnak semmilyen érdemi újdonságot. Viszont sokszor az a helyzet, hogy ezek a legvágykeltőbb darabok az egész kiállításon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 15., 14:17 Módosítva: 2019.03.19 06:28
85

Sokkal jobb időt várt a Volkswagen I.D. R tavaly futott új Pikes Peak-i rekordjánál Bruno Famin, a Peugeot Sport vezetője. Famin arról a felfutásról beszélt, amivel a Volkswagen egy villanyos prototípussal elverte a Peugeot akkor öt éve fennálló csúcsát. Szerinte ez a rekord még benzinessel is verhető volna. 

nfhx
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 15., 11:06 Módosítva: 2019.03.19 06:28
53

Az óriási pénzinjekció után egy szabadalmaztatás miatt került újra a Rivianra a figyelem. Vázig visszabontható, modulárisan bővíthető felépítményváltozatokat szabadalmaztatott a cég, a gyártó kedvelői pedig elképzelték, hogyan nézhet majd ez ki a pickupjukon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 15., 08:48 Módosítva: 2019.03.19 06:28
264

A Volkswagen-konszern a már eddig bejelentettek felett további 5-7 ezer alkalmazottal csökkenti a létszámot a VW márkánál a következő öt évben az automatizálás következményeként.

evtb
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 15., 07:57 Módosítva: 2019.03.19 06:28
822

Nincsenek felfelé nyíló ajtók, elborult részmegoldások vagy új kiegészítők – nem sok meglepetést hozott a Tesla új kis crossovere; a márka eddigi bemutatóihoz mérten szolid premiert kapott az Y az éjjel Los Angeles-ben. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 14., 20:36 Módosítva: 2019.03.18 07:48
293

Vázlatokat készíteni nagyon tud az olasz manufaktúra csapata, de most megmutatták az első kézzel fogható autójukat, fotókon. Az formatervvel továbbra sincs baj, de a kivitelezés itt-ott megkérdőjelezhetőnek tűnik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 14., 15:30 Módosítva: 2020.09.03 12:55
220

Már az előző Bond-moziban is egyedi autót készítettek a produkció számára: a DB10, a későbbi V8 Vantage prototípusa kifejezetten a filmhez készült. Ugyanígy készül valami a következő folytatás számára is – a legfontosabb különbség, hogy James Bond újabb Aston Martinja már elektromos lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. március 14., 12:04 Módosítva: 2020.09.03 12:55
36

A villanyautó-gyártási kötelezettség Kínában évről évre szigorúbb lesz, így egyre több gyártó igyekszik olcsó elektromos modelleket piacra dobni. Valószínűleg így született a BYD Auto új modellje, az E1 is, amely úgy néz ki, mint egy korai Toyota Aygo és egy első generációs Smart Forfour törvénytelen gyereke.

Távolról sincs vége, olvasson még