A nők hajlamosabbak elfelejteni, hol parkolták le az autójukat, a férfiaknak viszont több időbe telik megtalálni azt, ha beüt a baj. Britek vallottak parkolási szokásukról egy felmérésben.
Nem biztos, hogy a világnak szüksége van egy Bugatti-terepjáróra, de ettől még könnyen lehet, hogy jön. Egy hobbidizájner elképzelte, milyen lenne, ha tartaná a márkastílust.
Egy félreértelmezett kormányrendelet miatt egy napig úgy tudta az ország, 2019-től nem lesz szükség elsősegélyvizsgára a jogosítványhoz. Pedig kell az továbbra is, de egyszerűbb lesz az ügyintézés.
Rekordszámú, 118 ezernél több utas lépte át szombaton a magyar-szerb és a magyar-román határt Csongrád megyében - közölte a megyei rendőr-főkapitányság szóvivője vasárnap az MTI-vel.
Már Németországban is van átlagsebességet mérő, a korlátozástúllépést ez alapján büntető rendszer. Hannover közelében, a Gleidingen és Rethen közti út egy 2,2 kilométeres szakaszán mérik és büntetik így az autósokat.
A Napi.hu szúrta ki a Magyar Közlönyben a friss kormányrendeletet, miszerint 2019 januárjától nem lesz alapkövetelmény a jogosítvány megszerzéséhez az elsősegélyvizsga.
Gázturbinát autóba szerelni jó móka, ahogy azt több forrás is egyöntetűen megerősíti, köztük az ezen a linken látható orosz csapat BMW-átalakításáról szóló videója is. Az alábbi anyagban ugyan kevésbé erős a szoció-vonal, de cserébe műszakilag jóval kiforrottabb a projekt.
Másfél milliárd dolláros beruházással épít közös gyárat a Toyota és a Mazda az amerikai Huntsville-ben, de a Biodiverzitás Központ megtámadta az építési engedélyeket, nehogy a forrás naphalak (Elassoma Alabamae) élőhelye veszélybe kerüljön.
Néhány napja egy 20 év körüli tajvani fiatalember hajnali fél hatkor arra kelt, hogy éppen legyalult három Ferrarit a futárkodáshoz használt Mitsubishijével.
Több, mint hét évvel az Aventador bemutatása után kezd aktuálissá válni a következő generáció érkezése. Ennek megfelelően egyre több részlet derül ki a 2020-ban várható szupersportautóról.
A márciusi tragédia után most először engedte vissza az utakra az Uber önvezető Volvóit a Pennsylvaniai Közlekedési Hatóság.
Annak ellenére, hogy az ujjlenyomatolvasó már laptopokon és telefonokon évek óta elérhető, a Hyundai Santa Fé lesz az első autó, amit egy érintéssel lehet majd nyitni és indítani.
Nehéz a BMW-hez és a Mercedeshez hasonló riválisokat találni az autóiparban. Ennek ellenére most úgy tűnik fontos részegységeket fejleszthetnek közösen.
Hazánkban sem ismeretlen a kínai állam tulajdonában lévő China Railway Rolling Stock Corporation, az az a CRRC vonatgyártó vállalat. A cég neve már többször is felmerült a Budapest-Belgrád vasútvonalépítésével kapcsolatban. A CRRC csoport jelenleg a világ legnagyobb vasútijármű-gyártó vállalata, de nem csak vasúti járműveket, hanem földmunkagépeket, akkumulátorokat és persze autóbuszokat is gyártanak. Az óriásvállalat egyik elektromos busztípusából, eredeti nevén a San Bus Kingből érkezett nemrég egy példány Székesfehérvárra.
Januárban kezdődik a Tokiói Autószalon, a Mazda két érdekes autóval is készül a hazai pályára.
Farrah Haines autóalkatrészeket szállít házhoz Kansasban, és egy szürke Hyundai Elantrával dolgozik. Ebben még semmi érdekes nem lenne, csakhogy a sztahanovista hölgy öt év alatt beletekert egymillió mérföldet, azaz több, mint másfélmillió kilométert az eredeti hajtásláncba.
A Suzuki apró terepjárója igen furcsa és veszélyesnek tűnő hibát produkált.
A mézeskalács és a forralt bor mámorító illatát tiltáson forgó motor és égett gumiszag váltja fel.
2020-ban valószínűleg már három elektromos Audi közül válogathatunk majd.
Alig maradt álcafólia a következő kecskeméti Mercedesen.
A hosszú tárgyalássorozat végére a radikálisabb hangok győztek: 2030-ig 37,5 %-kal kell csökkenteni a személyautók szén-dioxid kibocsátását a 2021-es szinthez képest.
Egy már-már elfeledett autót támaszt fel a BMW dél-afrikai képviselete, amelyet helyben gyártottak, és valószínűleg a legsportosabb négyajtósok közé tartozott a maga idejében.
A Nio egyike a földből hirtelen kinőtt kínai cégeknek, amely láthatóan működik. Az ES8, egy viszonylag drága terepjáró után itt egy kicsivel olcsóbb alternatíva, az ES6.
A Lincoln már csak árnyéka egykori önmagának. Egy ideje fel sem merült, hogy az elnöki autókat a Ford luxusmárkája szállítsa. Most, az első Continental 80 bemutatásának 80. évfordulóján megpróbálják felidézni azokat az éveket, amikor a márkanév még egyértelműen az amerikai luxusautó-gyártás csúcsát jelentette.
Bár globális autógyártónak nem nagy, Nagy-Britanniában 40 ezer főt foglalkoztat a Jaguar-Land Rover. Közülük válna meg mintegy 5000-től, ha igazak a sajtóhírek.