A Bugatti nem közönséges halandóknak készít autókat. Azok a kevesek, akiknek viszont belefér a több száz milliós ár, feltehetően az ifjú örökösre is szívesen költenek. Például vesznek neki egy tízmilliós játékautót, ami történetesen jól passzol a Chiron mellé a garázsba.
A húszas évek már nem első sorban a benzin- és a dízelmotorokról szólnak majd, így a Mercedes és anyacége, a Daimler nem kezd új belső égésű motor fejlesztésébe. A jelenlegi kínálatot még tökéletesítgetik majd, de a nulláról már nem építenek több ilyet.
Akit pedig ugyanez írott formában érdekel, kattintson ide.
Az i8-at már eltemettük, de annak elkaszálásánál meglepőbbet jelentettek be a BMW-nél: első villanyautójuk, a 2013-ban jött i3 sem kap utódot, ha kifut az első generáció.
A Model 3 annyira megérkezett Európába, hogy a nyugati piacokon valóságos inváziót tart. A holland regisztrációs adatok szerint átlépte a tízezret az idén forgalomba került 3-asok száma, amivel ez idén a legnépszerűbb új autó arrafelé. Azaz Norvégia után megvan a második európai ország, ahol egy villanyautó vezeti az eladásokat. Igaz, Norvégia ezt anno tudta Model 3 nélkül is.
Egy hatéves halál után jövőre feltámad végre a Wiesmann. Az egyedi roadstereiről és kupéiról ismert kis német manufaktúra egy teljesen új autóval tér vissza 2020-ban. Egyelőre Projeckt Gecko néven fut az újdonság, aminek idomairól szivárogtattak kicsit.
Az amerikai kormány megvonja Kaliforniától a szövetségi engedélyt arra, hogy önállóan határozza meg a kipufogógáz-kibocsátási szabályokat - jelentette be Donald Trump amerikai elnök szerdán.
Zsugorodott az Európai Unió autópiaca augusztusban. Szinte minden nagy tagállamban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma, Magyarországon viszont nőtt.
Egy jól felszerelt, új autóban magától értetődő, hogy az utasok körbe vannak falazva légzsákkal. Mármint az ülésszekció és a bódé/műszerfal közé mindenhol nyílnak körbe a légzsákok, de az utasok közti térrel még nem szokás számolni, amikor biztonság-maximalizálásról esik szó. A Hyundai-csoport ezzel a sofőrülésből nyíló légzsákkal fokozná a biztonságot.
Nem rengette meg az autóipart, de saját közegében óriásit szólt a feltámasztott Defender. Frankfurtban körbejártuk, itt mindent megtalálsz róla, ez a hír most egy valószínű sosemlesz változatáról szól. Így nézne ki, ha kabriót csinálnának belőle:
A hivatalos rekordkísérlet még odébb van, de Teslától független szpotterek stopperei szerint a Model S egyelőre csak prototípusként élő überváltozata máris elverte a Porsche Taycan nemrég futott köridejét a Nordschleifén. Nem is kicsit: közel húsz másodperccel!
Elon Musk sosem veszít az optimizmusából. Twitter-posztban kérték számon, hogy mikor érkezik az idén őszre beígért Tesla pickup, ahol csak annyit írt: valószínűleg novemberben. Nem a lustaságon vagy a hanyagságon múlt a csúszás, elég sok probléma volt a nép-Tesla, azaz a Modell 3 gyártásának beindításakor. Később az összeszereléssel voltak további gondok, és most, hogy mindent megoldottak, három modellt követel tőlük a nagyközönség, amikkel ki tudja hol tartanak.
Ha olvasnál a Taycanról, itt találod a Frankfurtból írt cikkünket róla:
Nem mintha nagyon vártuk volna, de a Honda egyértelművé tette: nem lesz Type-R-változat az új kis villanyosukból. Más a célközönség.
Valószínűleg gondban vannak a luxusautó-gyártók, mert a ma elérhető legmodernebb technikákat már beleborították az autókba. Azt gondolhatnánk, hogy innen már nincs feljebb, pedig de. Mindig ki kell találni valamit, amit a másik még nem tud, így eshetett meg, hogy az új Mercedes GLS Maybach beltere színes, szagos lett. Vagyis lesz, 2019 végén, amikor bemutatják.
A Rush óta nem vártunk filmet ennyire – írtuk három hónapja, miután megláttuk az első kockákat James Mangold új Le Mans-filmjéből. A Ford V Ferrariból, ami hozzánk a bizarr Az aszfalt királyai címen jön majd. November 14-én kezd a magyar mozikban, ez itt a második előzetese.
A General Motors 46 ezer dolgozója kezdett sztrájkba a hétvégén, miután az amerikai óriásvállalat és az autóipari alkalmazottakat képviselő szakszervezet nem tudott megegyezni a béremelésekről.
2020-tól Markus Duesmann vezeti az Audit. Korábban igazgatósági tag volt a BMW-nél, és már 2018 nyarán felmondott, azonban csak mostanra vált jogilag is lehetségessé, hogy a konkurenciához szerződhessen.
Az Európai Közlekedésrendészeti Szervek Hálózatának szervezésében itthon is egész héten fokozott figyelmet fordít a rendőrség a vezetés közbeni telefonhasználat ellenőrzésére.
Fellélegezhetnek az V. kerület márkaemblémái, felnikupakjai, a BRFK rendőrei azonosították és elfogták H. Istvánt, a "szenvedélyes" márkajelzés-gyűjtőt.
Nagyon úgy tűnik, hogy az elmúlt két évtized motorsportjának két legsikeresebb spanyolja ül majd egy Toyotába a januári Dakar-ralin: bejelentették, ki navigál majd Fernando Alonsónak első tereprali-versenyein és jó eséllyel januárban a Dakaron is. Marc Coma lesz az, aki ötször nyerte meg motoron a versenyt.
A Clubman nem elég, a Mininél szeretnének egy igazi áruszállítót, ami jól variálható és nagy a raktere. A brit Autocar úgy tudja, a Traveller feltámasztott nevével jönne az újdonság.
Nehezen emészthető mozzanatot videózott a csehországi D4-es autópályán egy autós. Ilyen az, amikor elgurul melletted a belső sávban egy nyitott versenyautó:
Floridában véletlenül megoldottak egy 22 éves eltűnési ügyet. Egy átlagos nézelődésnek indult a dolog a Google Maps-en, egy tóban talált autó lett a vége. 1997 óta keresték.
Már az első kémfotók idején hallani lehetett ilyen híreket, a héten zajló Frankfurti Autószalonon viszont megerősítette, hogy csak hibrid hajtáslánccal lesz elérhető a következő generációs Jazz.