Hírek

2018. október 23., 06:46 Módosítva: 2018.10.29 06:25
145

Az amerikai autógyártó még idén bevezeti a más területeken már sikerrel használt anyagot, hogy tovább növeljék az autóik zajszigetelését és a motorok egyes elemeinek hőtűrését.

ford 100675255 l
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 22., 17:36 Módosítva: 2018.10.27 15:03
144

Az olasz autóipari beszállítót már évek óta árulja az FCA-csoport, de csak most sikerült vevőt találni rá.

magneti-marelli
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 22., 16:04 Módosítva: 2020.09.03 14:11
161

Az Audi első nagy sorozatban gyártott elektromos autója a tervezettnél egy hónappal később, februárban érkezik a szalonokba. A hiba oka valamilyen szoftveres hiba lehetett, de más akadályról is pletykálnak.

10020233
Fotó: Papp Tibor / Totalcar
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 21., 13:27 Módosítva: 2018.10.26 17:05
482

A világ leghosszabb tengeri átkelőjét készülnek felavatni Kínában. A Hongkongot Makaóval összekötő új híd/alagút-kombináció 55 kilométer hosszan vezet a két városállam között, útja javán tengeri hídként, egy rövidebb szakaszán a tenger alá fúrt alagútban.

bhed.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 21., 07:57 Módosítva: 2018.10.27 15:03
826
Sorra buknak elő érdekes roncsok a rekordalacsony Dunából. Nemrég egy emberi csontokkal teli Ford Escortot találtak Dunakeszinél, pénteken meg ez az Accord dugta ki a kerekeit ki tudja hány év után a Dunából a XXII. kerületben. Ha megnéznéd az MTI képein, hogyan húzták ki a tűzoltók az iszapból, kattintsd végig ezt a lapozgatót.
2018. október 21., 07:57 Módosítva: 2018.10.26 09:43
360

Elrendelte 96 ezer Opel visszahívását pénteken a német közúti közlekedési hatóság (KBA) a versenytárs Volkswagen-csoport dízelbotrányában leleplezett visszaéléshez hasonló károsanyag-kibocsátási manipuláció miatt.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 20., 06:34 Módosítva: 2018.10.26 13:22
93

Az egykori London Taxi International, aktuális nevén a LEVC elsősorban ugyan a londoni taxipiacra célzott a TX5, vagy eCity néven ismert modellel, de úgy látszik, van rá esély, hogy a brit fővároson kívül Európa más nagyvárosaiban is népszerűvé váljon.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 19., 16:17 Módosítva: 2018.10.28 07:45
3

A Porsche hivatalosan is bejelentette, amit korábban már sejteni lehetett: a tisztán elektromos Taycan mellett már most dolgoznak egy második villanyautón. A tavasszal Mission E Cross Turismo néven bemutatott, terepjárós dekorációjú, nagykerekű sportkombi-szerűségről van szó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 19., 13:31 Módosítva: 2018.10.23 06:49
90

Úgy tűnik, bizonyos üzemeltetési körülményeket rosszul vettek figyelembe a Volvo mérnökei. Az eredmény nagyarányú visszahívás lehet, bár a részleteket egyelőre nem közölte a svéd teherautó-gyártó.

volvotrucks
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 19., 11:14 Módosítva: 2018.10.23 06:49
42

A Fordnak a kezdetektől gondot okozott, hogy az új GT iránt sokkal nagyobb a kereslet, mint a gyártani tervezett mennyiség. Most ugyan bővítik a gyártást, de még így is több mint négy megrendelő jut egy autóra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 19., 10:17 Módosítva: 2018.10.24 06:38
244

A Tesla a gyártási nehézségek és az anyagi problémák miatt a Model 3 gyártását a legdrágább változatokkal kezdte. Ezen van a legnagyobb haszon, hisz a gyártási költség a különböző változatok esetében alig tér el, de úgy tűnik, a csúcsváltozatok megrendeléseinek a végére értek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 19., 06:35 Módosítva: 2018.10.24 06:38
298

Az Európában törésteszteket végző független szervezet, az EuroNCAP tesztelte tíz autógyártó vezetést segítő rendszereit. Az hamar kiderült, hogy olyan egy sincs, ami mellett olvasni lehetne.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 18., 16:49 Módosítva: 2018.10.24 06:38
265

Tavaly az Opel eladása is hasonló, nehezen hihető pletykákkal indult, és hónapokon belül bekövetkezett, amit lehetetlennek hittünk: a General Motors eladta komplett európai részlegét a Peugeot-nak. Most hasonló pletykákat hallani arról, hogy a Ford és a Volkswagen bútorozna össze.

vwford
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 18., 14:20 Módosítva: 2018.10.24 06:38
101

Kicsit nehezen megfogható, amiről Jürgen Stackmann, a VW sales- és marketing-igazgatója beszél, de hangzásában nagyon korszerű: azt üzeni, hogy az átszervezés következtében a VW korszerűbb lesz, mint valaha. És az sem lehetetlen, hogy az ügyfelek Nagytestvére válik belőle.

futurevwdealer
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 18., 11:46 Módosítva: 2018.10.24 06:38
227

Dany Bahar vállalkozása nagyon belejött a múltbéli sportkocsik feltámasztásába, legalábbis az ígéretek szintjén. A legújabb ötletük a Ferrari egyik leghosszabb életű típusának feltámasztása: az 1972 és 1989 között gyártott, 365 GT4, 400 és 412 néven ismert orrmotoros luxus-sportkocsié.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 18., 10:49 Módosítva: 2020.09.03 14:11
22

Jelenleg már a második generáció készül a Citroën, a Peugeot és a Toyota közös alapokon nyugvó kisautóiból a csehországi Kolinban, de úgy tűnik, a következő modellváltás egyben jellegbeli változást is hoz a hármas ikrek számára.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 18., 06:47 Módosítva: 2018.10.24 06:38
223

Tavaly ősszel megmutatta a Mazda, hogy mire is készül, de még sokat próbált szakújságírók is kételkedtek benne, hogy komolyan gondolják. A Kai Concept a Mazda 3-as előfutára volt, hogy mennyire, az ezen az apró részleten lemérhető: az autó legfurcsább részlete ugyanis megmarad, szinte változtatások nélkül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 17., 17:56 Módosítva: 2018.10.24 06:38
257

Bár nagyon sokat hallani a német luxusautó-gyárak villanyautó-programjairól, azokból nem sok valósult meg a mai napig. Ennek köszönhető a furcsa jelenség is: a Jaguar taxik München utcáin, amelyeket ráadásul a város önkormányzatának anyagi támogatásával vásárolt a Müncheni Taxiközpont.

ipacetaxi
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 17., 17:26 Módosítva: 2018.10.23 12:22
86

Mondhatni, folytatódik a Škoda SUV-ömlése: a Kodiaq és a Karoq után az idén bemutatták a kifejezetten olcsó Kamiq típusjelzésű modellt Kínában, most pedig a kupétetős Kodiaq GT-vel folytatódik a bemutatók sora.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 17., 15:31 Módosítva: 2018.10.23 14:56
905

Ha valaki kételkedett volna benne, hogy a Suzuki Jimny az ősrégi építési elvek ellenére sikeres lesz, az most láthatja, hogy nem a korszerűség, a határozott fellépés számít. A japán mini-terepjáró, amelyhez más hasonlót sem gyárt, elég sikeres hozzá, hogy a Suzukinak az igények kielégítése jelentsen problémát.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 17., 12:07 Módosítva: 2018.10.23 12:22
829

Kisebbek lettek a vaddisznó-agyarak – de azért köszönik, megvannak – és néhány apró részlet még változott az X7-esen a tanulmányautóhoz képest, de a lényeg nem. Még ebben a zsírosnyakú kategóriában is kevés autó sugározza érthetőbben, hogy bárkit bármikor kész lelki furdalás nélkül eltaposni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 17., 07:10 Módosítva: 2018.10.23 11:06
17

Alig másfél éve tudunk a Vanderhall Motor Works létezéséről: első modelljük a Venice nevű háromkerekű volt. Ezt fejlesztették most valamivel kényelmesebbé, amivel talán sikerül további rajongókat szerezniük. Mondjuk azokat győzheti meg az új Carmel, akik eddig hiányolták az olyan luxusfelszereléseket, mint a tető vagy az ajtó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 16., 16:02 Módosítva: 2018.10.23 14:56
45

Az eleve meglepő, hogy a Ford a saját nevére vesz egy kínai tervezésű autót, pedig most pontosan ezt teszik. De az ügy ennél sokkal viccesebb.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 16., 14:25 Módosítva: 2018.10.23 11:06
46

Az L200 ugyan egyike azoknak a modelleknek, amelyek a Nissan irányítása alatt idegen alapokon újulhatnak meg, de most még az aktuális, saját fejlesztésű modellt újítják fel.

l200preview
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. október 16., 13:44 Módosítva: 2018.10.22 14:04
81

Az Audit 800 millió euróra bírságolták a környezetvédelmi szabványoknak nem megfelelő V6-os és V8-as dízelmotorok miatt. Az összeg hatalmasnak tűnik, de úgy látszik, az Audinál nem húzzák az időt további fellebbezéssel.

10020203
Távolról sincs vége, olvasson még