Hírek

2017. január 25., 07:58 Módosítva: 2017.01.27 12:36
82

Három éven belül jöhet a Nissan kis crossoverének következő generációja. A kicsit megkésett generációváltásnál a dízel helyét úgy tűnik, átveszi a hibrid.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 24., 17:47 Módosítva: 2017.01.27 13:31
22

Egy teaser-fotóval hangolja az érdeklődést a Mitsubishi Genfre. A japánok új crossoverrel készülnek a szalonra, és még az is lehet, hogy feltámasztják vele a már beszántott sportkupéjuk nevét.

unnamed
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 24., 17:07 Módosítva: 2017.01.26 15:31
7

Miközben fennállása legsikeresebb évén van túl, történelme egyik legfontosabb alakját vesztette el a Lamborghini. Nyolcvanévesen meghalt Paolo Stanzani olasz mérnök, a középmotoros sportautók atyja.

erve
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 24., 13:49 Módosítva: 2017.01.27 17:12
54

A társai megnyertek vele mindent a Le Mans-i 24 órástól a Can-Am-ig, Steve McQueen is ilyet hajtott Le Mans-filmjében, az RM Sotheby's árverésén pedig bárki megveheti februárban ezt a Porsche 917-est.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 24., 11:11 Módosítva: 2017.01.28 10:10
48

A Takata légzsákok körüli botrány két éve pattant ki, 2016 májusára pedig megduplázódott az érintett autók száma. Nem múlhatott el azonban 2017 első hónapja sem anélkül, hogy újabb légzsákhibás típusokat jelentsenek be: 800 ezer Forddal bővült az eddig sem rövid lista. És még mindig nincs vége.

mercedes-airbags
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 24., 09:35 Módosítva: 2020.07.02 10:22
3919

A nagy gyártók súlyos milliárdokat tolnak az elektromos- és hibridhajtások fejlesztésébe. A korábban az Alpinának és az Audinak is fejlesztő osztrák Fritz Indra szerint azonban ez veszélyes tévút - igaz, a kérdést lényegében csak egyetlen aspektusból, a szén-dioxid-kibocsátás szempontjából vizsgálja. Erről a német Focusnak adott interjújában beszélt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 24., 06:21 Módosítva: 2017.01.27 18:23

Az Italdesign Giugiarótól - ahogyan más formatervező stúdióktól is - megszokhattuk már, hogy tanulmányokkal készülnek a rangos autószalonokra. Ezeket a koncepciókat aztán valamelyik nagy autógyártó, esetleg jó nevű sportkocsigyár használja fel. Idén azonban más lehet a felállás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 23., 16:14 Módosítva: 2020.07.02 10:23
46

A Volkswagennél szinte legendának számítanak már a GTI-emblémával ellátott modellek – ezek közül is elsősorban a Golffal forrt össze a három betű (amit persze más gyártók is használnak). Hamarosan azonban az eddiginél több típusra kerülhet fel a jelzés: villany-GTI-k jöhetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 23., 13:54 Módosítva: 2017.01.27 06:19
95

A Faraday Future a közelmúltban mutatta meg FF 91 névre keresztelt modelljét. Azt ígérték, a Tesla Model S-nél is jobban gyorsul majd, ezt pedig a CES-en el is érték: a közönség előtt 2,39 alatt futották meg a 0-100 km/h-t. Ehhez azonban Elon Muskéknak is volt egy-két szavuk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 23., 12:28 Módosítva: 2017.01.24 17:17
97

Néhány hete írtunk arról, hogy rekordévet zárt a McLaren. Nem a brit sportkocsigyártó azonban az egyetlen a saját kategóriájában, amely minden eddiginél jobban teljesített 2016-ban. A Lamborghini az egy esztendővel korábbihoz hasonlóan ismét növekedést könyvelhetett el.

lamborghini-builds-its-5000th-aventador 100550878 l
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 23., 06:07 Módosítva: 2017.01.24 16:51
31

Mi a fene lesz ez a brit kupé? – írtuk múlt héten a semmiből érkezett Eadon Green keveset mutató előzeteséről, amit egy talán bakival sikerült mégis megmutatni Genf előtt.

Dendrobium a Black Cuillin 2017 teaser 13 800 600
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 22., 17:45 Módosítva: 2017.01.25 06:47
21

Hipersportautónak mondják, elektromos és egy virág után kapta a nevét a Vanda Electrics első autója. A szingapúri cég a Genfi Autószalonon debütál majd első koncepciójával.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 22., 11:43 Módosítva: 2017.01.24 09:47
125

Orosz gyártmányú Mercedes-SUV-kat kapnak az oroszok az évtized végére. Hosszas szervezkedés után a Daimler bejelentette, Mercedes-gyárat épít Oroszországban.

IMG 0401
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 22., 07:01 Módosítva: 2020.07.06 09:21
62

Egy átlagos hétköznapon 280 ezer hosszabb-rövidebb utat tesznek meg Londonban a haszonjárművek. Összesen 12 millió kilométert futnak 24 óra alatt. Csúcsidőben hétezer kisáruszállító halad át óránként a belvároson. Ezeket a számokat a Ford közölte, kiemelve a környezetszennyezést, amely így megvalósul.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 21., 17:56 Módosítva: 2017.01.23 17:50
606

Nem is olyan régen írtuk meg, hogy eladó a Miami Vice hófehér Ferrari Testarossája, de máris itt egy újabb tévés sportkocsi, amit aukción értékesítettek. Ezúttal Thomas Magnum 308 GTS-ét lehetett megszerezni. Nem, sajnos a hawaii ing nem járt mellé.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 21., 14:50 Módosítva: 2017.01.23 12:29
602
Súlyos tragédia történt péntek éjjel az olaszországi Verona melletti A4-es autópályán. A franciaországi sítáborból hazatérő magyar diákok Setrája egy felüljáró tartópillérének ütközött, majd nem sokkal később kigyulladt. Hogyan történhetett ilyen súlyos baleset?

Péntek éjjel a budapesti Szinyei Merse Pál gimnázium tanulói egy franciaországi sítáborból tartottak hazafelé, amikor az olaszországi A4-es autópályán a Setra S317 GT-HD típusú autóbuszuk a szalagkorlátnak, majd egy felüljáró tartópillérének ütközött. Az Index cikke szerint egy kamionos már harminc kilométerrel korábban úgy látta, valami nincs rendben a busz egyik kerekével. A tragédiában tizenhatan vesztették életüket, harminckilencen megsérültek, közülük ketten nagyon súlyosan, tízen súlyosan és további tizenhárman könnyebben. Tizenketten azonban karcolások nélkül úszták meg a balesetet. Ez volt az elmúlt 17 év legsúlyosabb külföldön történt magyar buszbalesete.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 21., 11:56 Módosítva: 2017.01.23 17:50
31

Elhagyja a BMW-t Karim Habib, a márka egyik főtervezője. A 46 éves szakember távozását a vállalat megerősítette, azt azonban egyelőre nem árulták el, hol folytatja pályafutását.

karimhabib
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 21., 10:05 Módosítva: 2017.01.24 09:47
1174

Mindig is kíváncsi volt, az egyes európai országokban melyek a legkedveltebb új autók? A brit Autocar most a JATO Dynamics adatai alapján összeszedte a legkelendőbb típusokat. Az elemzésből kiderül: Magyarországon a Suzuki Vitarát viszik a legjobban. 2016-ban 6538 példány talált gazdára, megelőzve a Skoda Octaviát, amelyből 5283-at vittek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 21., 06:53 Módosítva: 2017.01.22 08:44
99

A Toyota elnöke szerint egyelőre kérdés, hogy a brit Toyota-gyár túléli-e Nagy-Britannia kivonulását az EU-piacról. Behozhatatlan versenyhátrányt vizionálnak a szakértők.

rz64
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 20., 14:38 Módosítva: 2017.01.23 17:50
19

Egy sejtelmes sziluettel és egy visszaszámlálóval állt elő egy új brit autógyártó, az Eadon Green. A londoniak Genfre készülnek valamivel, amiről még a brit sajtónak is csak tippjei vannak.

Capture-black-cuillin-geneva-2
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 20., 12:57 Módosítva: 2017.01.23 17:50
39

A Bentley vezérigazgatója szerint a hibrid a lehető legjobb megoldás, így ebbe az irányba kanyarítják majd a márkát a következő években. Wolfgang Duerheimer a Detroiti Autószalonon beszélt a márka jövőjéről.

bentley1
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 20., 10:21 Módosítva: 2017.01.21 17:58
71

Jó dolog a kulcs nélküli indítás, hát még, ha a telefon is elég az autózáshoz. Nem árt, ha legalább az egyikkel készül az ember, bár még úgy is járhat úgy, mint ez a nevadai teslás, akinek a semmi közepén lett indulásképtelen az autója. 

587e0e6fc4618879338b4627
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 20., 06:28 Módosítva: 2017.01.22 10:16
40

Már korábban is hallottunk olyan pletykákat, amelyek szerint a PSA luxusmárkája nem csak tanulmányautónak szánta az E-Tense-t, amely egy elektromos hajtású, kétüléses sportautó bő négyszáz lóerővel. Most azonban egy kicsit még valószínűbb, hogy komolyan gondolják a dolgot.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 19., 16:45 Módosítva: 2017.01.21 12:03
207

Tizenhárom vállalat, köztük autógyártók és két nagy olajtársaság alkotja a Hydrogen Council – laza fordításban hidrogén-tanács – nevű szervezetet, amely a tervek szerint tízmilliárd eurót fektet a hidrogén-alapú közlekedéshez kapcsolódó technológiákba.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. január 19., 14:53 Módosítva: 2017.01.22 08:43
13

A Zenost két korábbi Caterham és Lotus alkalmazott alapította könnyű sportkocsik gyártására. Egykori alkalmazóikkal próbáltak versenyezni, de egy ilyen apró céget a legkisebb gazdasági probléma is elvihet – itt pedig pontosan ez történt.

Távolról sincs vége, olvasson még