Hírek

2017. október 12., 16:17 Módosítva: 2017.10.16 06:41
175

Több mint három éve, hogy a kis német sportkocsiépítő műhely bezárt – akkor úgy tűnt, végleg – de úgy tűnik, sikerült összeszedni, ami az újrakezdéshez szükséges. Elsőként arról gondoskodtak, hogy legyen megfelelő motor: ismét a BMW M részlegével szerződtek le, méghozzá V8-asok szállítására.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 12., 15:02 Módosítva: 2017.10.16 06:41
434

Úgy néz ki, a Scirocco nem éri meg a tizedik évét, és ahogy korábban már utalt rá a VW egyik igazgatója, közvetlen utódja sem lesz. A név viszont nem tűnik el végleg, ha minden igaz, legközelebb egy sportos villanyautóra akasztják a névtáblát.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 12., 12:50 Módosítva: 2017.10.16 06:41
13

A Rinspeed talán az egyetlen olyan vállalkozás a világon, amely évi egyetlen tanulmányautó elkészítéséből nagyszerűen megél. Korábban a Genfi Autószalonon állítottak ki, de amióta az autó már nem menő, a CES elektronikai szakkiállításra járnak.

snap
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 12., 11:15 Módosítva: 2017.10.16 06:41
5

A Tokiói Autószalonra a Daihatsu is rendesen felkészült, egész sor DN jelzésű tanulmányt építettek, amelyek közül kétségkívül a Compagno a legizgalmasabb. A név az 1960-as évek Daihatsu kínálatában egy egyszerű, lépcsős hátú kisautót jelölt, az új tanulmányt viszont egyáltalán nem neveznénk átlagosnak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 12., 06:06 Módosítva: 2017.10.16 06:41
169

Első látásra nehéz eldönteni, hogy a Partisan One vicc-e, de nem egészen véletlen, hogy úgy néz ki, mintha játék volna. A legnagyobb előnye ugyanis az, hogy egyszerűen lapra szerelhető.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 11., 17:57 Módosítva: 2017.10.16 06:41
399

Sergio Marchionne, a Fiat birodalom vezérigazgatója híres arról, hogy meredek dolgokat nyilatkozik, és most is ezt tette. Azt mondja, egyelőre nem lehet nyereséges üzletet építeni az elektromos autók gyártására.

marchionne fiat
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 11., 16:22 Módosítva: 2017.10.16 06:41
180

Bár ez kevéssé ismert, az Nvidia az önvezető rendszerek központi egységeinek egyik legnagyobb szállítója. Már eddig is 225 cégnek szállítottak Drive PX sorozatú, kifejezetten ilyen célra fejlesztett számítógépükből, köztük a Teslának, a Volvónak, az Audinak és a Boschnak. Most pedig bejelentették a következő generációt, amely a Pegasus névre hallgat, és sokkal gyorsabb az elődjénél.

nvidia pegasus
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 11., 15:10 Módosítva: 2017.10.16 06:41
55

Eddig minden Polo generációból készült valamiféle lépcsős hátú modellváltozat, és ez alól a nemrég bemutatott hatodik generáció sem lesz kivétel. Az autót Virtusnak hívják, és első körben Latin-Amerikában dobják piacra, bár később más piacokon is felbukkanhat.

virtus pv
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 11., 11:51 Módosítva: 2017.10.16 06:41
3

A Reuters híre egy névtelen belső forráson alapul: eszerint a BMW új kínai üzem létrehozását tervezi Csangsu városában, a Great Wall Motors közreműködésével. Ez volna a BMW második kínai vegyesvállalata – az igazi kérdés az, hogy erre mi szükségük lehet.

bmwchina
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 11., 11:04 Módosítva: 2017.10.13 21:52
58

Mára igazi kultusztárgy lett az egyik legsportosabb Mini, az 1969-től gyártott 1275 GT. Láthatóan ennek a stílusát igyekeztek imitálni a legújabb limitált Mini változattal, amelynek az 1499 GT nevet adták. Maga az autó is érdekes, de az még inkább, hogy ezzel az autóval indul az 1,2 literes háromhengeres motor kivezetése a kínálatból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 11., 06:08 Módosítva: 2017.10.13 21:52
45

Nem zártak be gyárat és nem adtak el márkát, de úgy tűnik, tízből egy márkakereskedőt szélnek ereszt a cégcsoport.

vw dealership
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 10., 16:39 Módosítva: 2017.10.13 21:52
29

Úgy néz ki, a Velar bemutatása kapcsán a brit terepjáró-márka teljes kínálatát hozzáigazítja a jövevényhez. A Range Rover Sport után a csúcsmodell következik, az eredeti Range Rover, amelyet egy idő előtt kicsúszott reklámfilm leplezett le.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 10., 14:06 Módosítva: 2017.10.12 17:50
52

A Cayman E-Volution nem több átmeneti prototípusnál: ebben tesztelik az új hajtásrendszert, amely később a Porsche elektromos szériamodelljeibe kerül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 10., 12:48 Módosítva: 2017.10.13 21:52
116

A Mazda egyelőre csupán néhány előzetest mutatott két újdonságáról, de a lényeg már ezeken is látszik. Egyelőre a két autó nevét sem árulták el, csupán annyit, hogy a kisebbik termék-tanulmány – azaz közel áll a szériagyártáshoz – míg a másik formatanulmány, azaz elsősorban stilisztikai kísérletként tekinthetünk rá.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 10., 11:23 Módosítva: 2017.10.13 21:52
133

Az amerikai gyártó az Opel eladása után ugyan sokkal kisebb lett, de nyereségesebb is, és most új piac felé kacsintgat. Első körben az amerikai hadsereg pénztárcáját szeretnék szélesebbre nyitni, de az új védelmi részleg más országok haderőit is elláthatja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 10., 06:09 Módosítva: 2017.10.13 21:52
122

A Maybach-Mercedes G650 Landaulet valószínűleg a legmegosztóbb terepjáró, amelyet a német luxusautó-gyártó eddig bemutatott. Méregdrága és hivalkodó, ez egyértelmű, és most az utolsó példány mégis jó célt szolgált.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 9., 17:39 Módosítva: 2017.10.12 17:50
26

Egy játék mindent elvisel, például vezethetünk benne olyan autókat, amelyeket az adott gyártónak eszébe sem jutna a valóságban elkészíteni. A PS4-en futó Gran Turismo Sportban például vezethető lesz a valaha volt – vagyis nem volt – legdurvább Peugeot sportkocsi, az L750 R.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 9., 16:44 Módosítva: 2017.10.12 11:17
351

A szovjet teherautóipar a nyolcvanas évek első felében több mint félmillió járművet állított elő évente. Ebből a Kamaz is kivette a részét az évi 130-140 ezer legyártott teherautójával. A Daimler résztulajdonában lévő, óriás vállalat napjainkban mindössze 40 000 teherautót gyárt évente, de a tervek szerint ez a szám hamarosan százezerre nő. Az orosz tehergépkocsi-gyártás épp reneszánszát éli, sokszor igen pofás a végeredményt. Gondoljunk az új URAL Nextre, amely igen jól sikerült formatervet kapott. Most a Mercedesnek köszönhetően a Kamaz távolsági teherautó-családja is kapott egy jó designt és némi műszaki frissítést is.

Nálunk a rövid, háromtengelyes, robusztus, billencs teherautók képében jelennek meg a Kamszkij Avtomobilnijzavod, azaz a Kámai Autógyár, röviden: a Kamaz termékei. Az itthon jól ismert 5511-eseken kívül az ötös szériának még számos változata volt, például 8x8-as, katonai, kukás, tűzoltó és nyerges is. Habár a nyergesvontató már 2011 óta nem az ősöreg Kamaz fülkéjét kapja, az ötösök fülkéit néhány apró módosítással napjainkban is gyártják, a különböző kialakítású alvázakra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 9., 14:49 Módosítva: 2017.10.12 06:18
215

Az Autocar híre szerint a Lamborghini vezére, Stefano Domenicali már egy negyedik modell bemutatását tervezi, pedig az Urus SUV még meg sem érkezett. A kínálat további bővítését persze nem teljesen önerőből oldanák meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 9., 06:49 Módosítva: 2017.10.12 06:18
24

Újabb szakembert veszített a Faraday Future. Ezúttal Tom Wessner hagyta el a vállalatot, aki ezzel a lépéssel az ellátási láncért felelős vezető pozícióját hagyta üresen. Néhány héttel ezelőtt a humánerőforrás területét irányító Alan Cherry lépett le. Mindketten ott voltak a márka alapítói között.

ff91-iceland 700
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 8., 15:59 Módosítva: 2017.10.12 06:18
46

Érdekes és egyáltalán nem veszélytelen rekordkísérletnek futott neki Graham Bell. A brit síző korábban öt téli olimpián is képviselte hazáját, és bár ma inkább már tévés műsorvezetőként, valamint újságíróként tevékenykedik, nem szakadt el teljesen szeretett sportágától.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 8., 14:55 Módosítva: 2017.10.12 06:19
23

Az előzetesen vártnál jóval korábban megérkezik a Polestar első önálló modellje. Ahogyan azt már nyáron megírtuk, a Volvónál úgy döntöttek, háztáji tuningcégükből önálló márkát faragnak. Akkor azonban még elég sok volt a bizonytalanság az elképzelés körül. Most viszont egy olyan kirakóst tett közzé saját Instagram-oldalán a Polestar, amelyből egyértelműen látszik: nem várnak 2019-ig.

polestar-teaser
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 8., 10:23 Módosítva: 2020.07.02 10:15
381

Nemcsak az Egyesült Államokról és Észak-Koreáról, hanem az alternatív hajtású járművekről is beszélt a moszkvai energiahéten Vlagyimir Putyin. Az orosz elnök elmondta: valóban a villanyautók jelentik a jövőt, de jelenleg a belsőégésű motorok még jobban kímélik a környezetet.

xl1-concept-putin-merkel
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 8., 06:38 Módosítva: 2017.10.11 06:40
30

Most, hogy hamarosan már elektromos autója is lesz, máris jobban érdekli a Formula-E az Aston Martint. Egész konkrétan maga a cégvezér, Andy Palmer ismerte el, hogy a RapidE érkezésével közelebb kerülnek az ügyhöz, de azért még nem kell számolni velük.

bet
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 7., 15:27 Módosítva: 2017.10.11 06:40
205

Fúró, de minimum ragasztó kell ahhoz, hogy rendszám kerüljön a Model 3 orrára? Nagyon úgy fest, az ügyfelekre hagyta a feladatot a Tesla, legalábbis semmi jele más megoldásnak.

fngnr
Távolról sincs vége, olvasson még