Hírek

2017. október 7., 12:33 Módosítva: 2017.10.11 06:40
122

400 millió eurót (120 milliárd forint) fordít müncheni kutatóbázisa fejlesztésére a BMW. A projekt 2019-ben fejeződhet be, általa mintegy ötezer új munkahely jöhet létre – jelentette a vállalat vezetése pénteken.

A Forschungs- und Innovationszentrum látványterve
A Forschungs- und Innovationszentrum látványterve
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 7., 07:50 Módosítva: 2017.10.11 06:40
90

Külsős kollégánk, Kristóf botlott bele ebbe az álcázott szabadidő-autóba tegnap. Egy kicsit tanácstalanul küldte be a szerkesztőségi levelezőlistára, ami nem csoda: mostanság boldog-boldogtalan ilyen fazonú autókat fejleszt, és itt tényleg nem spóroltak az álcázással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 6., 16:39 Módosítva: 2017.10.10 06:16
158

Knight-Rider feketében, cápaorral, LED-lámpákkal és nyitható tetővel egész más karakter a Toyota GT86, mint amit a boltban kapni. Ez itt a Gazoo Racing átirata, amelyet a Tokiói Autószalonra készített a japán gyártó házi tunincége, méghozzá hibrid hajtással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 6., 15:17 Módosítva: 2017.10.09 17:54
697

„Játékautó. Más nem lehet. Valami hülye egy rossz pillanatában mindenféle más autókból vagdalta. De az nem lehet, mindenféle szögből lefényképezték. Ez tényleg van! Jesszus!” - ez itt a hírszerkesztő fejében lejátszódott pánireakció a TJ Cruiser első képei láttán. Igazából mostanáig sem sikerült teljesen kihevernem a sokkot, de azért megpróbálnám összeszedni a lényeget.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 6., 13:23 Módosítva: 2017.10.09 17:54
62

Talán nem túlzás azt állítani, hogy a Mitsubishivel indult a máig tartó villanyautó-hisztéria, ám a japán gyártó az i-MIEV (Citroën C-Zero, Peugeot i0n) óta nem mutatott mást ezen a fronton. Most viszont egy tisztán elektromos tanulmányt állítanak ki a Tokyo Motor Show-n, e-Evolution néven, ami elég egyértelmű utalás a legendás Lancer Evo sportszedánokra.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 6., 11:50 Módosítva: 2017.10.10 06:16
23

A Koenigsegg Agera RS gyengébb ugyan a Bugatti Chironnál, de a gyorsulás és fékezés esetében sokat számít a kisebb tömeg is. A svéd sportkocsi így elég komoly előnnyel szárnyalta túl Juan Pablo Montoya és a Bugatti eredményét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 6., 11:11 Módosítva: 2017.10.09 06:53
99

A Renault is az aktuális trendeket követi 2022-ig tartó, Drive to the Future elnevezésű tervében: a kínálatban sokkal több lesz a villanyautó, sokkal kevesebb a dízelmotoros modell, és megjelenhetnek az első önvezetésre is képes modellek. Teljes technológiaváltásra azonban nem készülnek a francia gyártónál sem.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 6., 06:50 Módosítva: 2017.10.09 06:53
54

A cél természetesen a nyereség növelése: a Fordnál a jövőben azokra a típusokra koncentrálnak majd, amelyektől nagy profitot várhatnak, és úgy néz ki, ezek most nem a személyautók.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 5., 17:31 Módosítva: 2017.10.09 06:53
791

Kívülről általában szép, egységes vállalatnak tűnik a Volkswagen csoport, de most kivillannak a belső konfliktusok. A Reuters híre szerint a Volkswagen azzal próbálhatja megnyugtatni a német szakszervezeteket, hogy visszafogja a Škoda megállíthatatlannak tűnő növekedését.

skoda vs vw
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 5., 14:55 Módosítva: 2017.10.07 21:01
56

A Velar természetesen kipróbált alapokra épül. A Jaguar-Land Rover alumínium platformjára épül a cégcsoport minden nagyobb modellje, így nem nagy csoda, hogy a törésteszteken jól szerepelt a típus. Apróbb hiányosságok akadnak, de így is kényelmesen meg lett az öt csillag, legalább részben a gazdag alapfelszereltségnek köszönhetően.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 5., 13:58 Módosítva: 2017.10.09 06:53
294

A házibarkács megoldások nem csak nálunk fordulnak elő, sőt, ennél az amerikai karosszéria-pótlási próbálkozáshoz hasonlót itthon sem igen látni. Lehet, hogy az elképesztő Tesla alkatrész-árak állnak a háttérben?

tesla-diy
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 5., 11:30 Módosítva: 2017.10.07 21:01
295

A Century sokákig az állandóságot képviselte a Toyota kínálatában: 1967 és 1997 között minimális változtatásokkal készült az első generáció. A második leváltásával már csak húsz évet vártak, de jól látszik, hogy minden eszközzel igyekeztek megőrizni az elődök karakterét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 5., 06:12 Módosítva: 2017.10.09 06:53
79

Napokkal azután, hogy bejelentették, a nők 2018 nyarától újra vezethetnek autót Szaud-Arábiában, már kezdődik is a kampány. Az autógyártók természetesen egyöntetűen üdvözlik a döntést, de nem feltétlenül azért, amiért maguk a szaudi nők, a nőjogi mozgalmak, vagy úgy általában, a legtöbb jóérzésű ember. Új piac nyílik itt, 9 millió lehetséges vásárlóval – jellemzően ennek a töredékéért is mindent bevetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 4., 17:50 Módosítva: 2017.10.09 06:53
208

Ahhoz képest, hogy olyan pletykákat is hallottunk az Alfa Romeo szedánjáról, hogy biztonsági problémák miatt csúszott a bemutatója, kellemes meglepetés a legutóbbi szereplése az IIHS töréstesztjén. Ezt a szervezetet az amerikai biztosítótársaságok alapították, így talán ez mondható a leginkább függetlennek – ennek fényében különösen értékes ez az eredmény.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 4., 16:27 Módosítva: 2017.10.09 06:53
102

A Sport elérkezett pályafutása közepéhez, így végrehajtották rajta az ilyenkor szinte kötelező modellfrissítést.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 4., 14:48 Módosítva: 2017.10.09 06:53
87

Nem először fordul elő ilyesmi: az Audi A7 második generációját ugyanúgy makettként láthatjuk először, mint egykor a Volvo S90-et és V90-et. Ebből is sejthető, hogy a világpremier sincs túl messze, még az idén sort kerítenek rá.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 4., 13:58 Módosítva: 2017.10.07 21:01

Bár a világ a Lexust ismeri a Toyota luxusmárkájaként, van egy sokkal patinásabb luxusmodell a kínálatukban, a Crown, amely a tizenötödik generáció bemutatásához közelít.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 4., 11:25 Módosítva: 2017.10.07 21:04
69

A Nissannál eddig sem készítettek külön akkumulátort a Leaf és az e-NV200 számára, a furgonba ráadásul az előző Leaf legkisebb, 24 kWh-s akkucsomagját építették. Ezt azonban nem gyártják tovább, így mostantól a második generációs Leaf 40 kWh-s akkuját kapja meg a típus.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 4., 06:08 Módosítva: 2017.10.07 21:04
43

Valószínűleg méltán tartják a Toyota Camryt a világ egyik legunalmasabb autójának, de talán ez a sikerének kulcsa is. Most pedig már páncélozott kivitelben is létezik: az Inkas nevű cég kínál ilyen autót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 3., 17:27 Módosítva: 2017.10.07 21:03
172

A Rezvani, amely korábban méregdrága sportkocsijairól lett ismert, most elkészítette saját terepjáróját. A Tank néhány fokkal nyomasztóbb látvány lehet a tükörben, mint akár egy Audi Q7-es, vagy a rettentő BMW X7 tanulmány.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 3., 15:33 Módosítva: 2017.10.05 14:56
274

Különös diagrammot tett közzé a dízelmotorok betiltásáért kampányoló szervezet. Azt hasonlították össze, hogy milyen hatékonysággal hasznosítják az energiát a különböző járműtípusok. A csavar a dologban az, hogy minden esetben tiszta elektromos energiából indultak ki – így biztosítva, hogy az elektromos hajtás jelentős előnyből induljon. Pedig erre semmi szükség nem lett volna.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 3., 14:17 Módosítva: 2017.10.05 17:54
114

Négy éve derült ki, hogy az ausztrál autógyártás kártyavárként omlik össze: a General Motors és a Ford szinte egyszerre jelentette be 2013 elején, hogy bezárja helyi üzemét, így a harmadik helyben gyártó cég, a Toyota sem maradhatott, hiszen a két nagy amerikai üzem kiesésével nincs mi eltartsa az addig jól működő helyi beszállítókat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 3., 12:57 Módosítva: 2017.10.09 06:53
10

A 2014 októbere óta eladott összes Nissant visszahívják Japánban, sőt, ideiglenesen a forgalmazás is szünetel. Az autók végső ellenőrzését ugyanis nem a szabályoknak megfelelően végezték. Összesen 1,21 millió autót érint az ügy, amely Japánban rendesen megtépázhatja a gyártó hírnevét.

nissanfac
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 3., 11:21 Módosítva: 2017.10.05 17:54
121

Egy olyan vaskos, és viszonylag kis kerekű ötajtósból, amilyen a Nissan Leaf, nem egyszerű olyan autót faragni, amelyről a dinamikus haladás jutna az ember eszébe, de a gyári tuningrészleg szakemberei megpróbálták. A Nismo változaton bevetették, amit lehetett, bár az eredmény minimum megkérdőjelezhető.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. október 3., 06:08 Módosítva: 2017.10.05 11:32
197

A BMW ausztrál részlegének igazgatója, Marc Werner szerint a közös műszaki alapok ellenére nagyon eltérő lesz a Z4 és a Toyota Supra, és nem csak a formatervükben térnek majd el.

2
Távolról sincs vége, olvasson még