Hírek

2016. november 18., 16:03 Módosítva: 2016.11.21 13:25
53

A BMW annak idején jó érzékkel nyúlt a Rover márka felélesztéséhez, de tizenöt év után ebből már semmi nem látszik. A kínai Rover-utánzat, a Roewe ma már afféle sablon-autó, amelyre történetesen a vörös-fekete címert ragasztották fel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 18., 13:59 Módosítva: 2016.11.22 06:32
120

Az egyértelműen bukásnak minősülő Tribeca óta a Subaru nem készített igazán nagy autót, de hamarosan változhat a helyzet. A Viziv-7 nevű crossover-tanulmányuk legalábbis nagyobb, mint bármi a kategóriájában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 18., 10:49 Módosítva: 2016.11.22 06:32
40

Az új CX-5 mellett egy vadiúj versenygépet is bemutatott a Mazda az idei Los Angeles Auto Show-n. Az RT24-P különlegessége, hogy nem követi egészen a megszokott versenyautó-sablont: olyan orrot terveztek neki, amely alapján könnyű Mazdaként azonosítani.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 18., 06:11 Módosítva: 2016.11.22 06:32
191

Ismét itt a bizonyítéka, hogy mit ér az európai fogyasztásmérési szabvány – konkrétan egy fabatkát sem. A Golf modellfrissítése kapcsán arról beszéltek, hogy az elektromos Golf hatótávolsága 300 kilométerre nő, de úgy tűnik, ez csupán elméleti adat, a valóságban ennek a kétharmadát tudja az új változat.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 17., 16:40 Módosítva: 2016.11.21 06:18

Úgyis az elmebeteg lebegő ajtókról fogjuk megjegyezni a kaliforniai Rezvani sportkocsiját, pedig ettől eltekintve is egy jó Lotus Exige-alternatívának tűnik az ultrakönnyű és méregerős kétüléses.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 17., 14:28 Módosítva: 2016.11.20 16:10
19

Úgy tűnik, az egykori Opel-Peugeot együttműködés mostanra hozta meg első gyümölcseit. Már a második modell érkezését jelenti be az Opel, a Crossland X mellett jön a Grandland X is, egy kategóriával feljebb.

grandland pv
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 17., 11:53 Módosítva: 2016.11.19 16:33
83

A jövő évi versenyszezonra fejlesztették ki az új RSR-t, amely valószínűleg az eddigi leggyorsabb 911-es változat lesz a versenypályákon. A látványos sportgép még emlékeztet utcai névrokonaira, de a műszaki tartalom most először gyökeresen eltérő.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 17., 11:03 Módosítva: 2016.11.21 06:29
71

Ez az első alkalom, hogy hangsúlyozottan sportos szedánt készített a Hyundai luxusmárkája, a Genesis. A G80 3.3T Sport ugyan közel sincs a németek 500 lóerő feletti teljesítményű szörnyetegeihez, de ez talán nem is akkora baj.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 17., 06:36 Módosítva: 2016.11.21 06:29
80

Az RX-8 eleve hírhedt benzinzabáló, de ezért még nem hívnák vissza a típust, viszont az üzemanyagpumpa tömítésének gyakori meghibásodása miatt a Mazda kénytelen közel 70 ezer autót a szervizekbe rendelni.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 17:43 Módosítva: 2016.11.19 16:33
310

Pár nappal a magyar Suzuki-gyár karácsonyi leállása előtt abbamarad a Suzuki Swift aktuális generációjának a gyártása, derült ki egy sajtóeseményen, ahol a Magyar Suzuki új elnökét, Yoshinobu Abét bemutatták a sajtónak.

swiftpp r
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 17:33 Módosítva: 2016.11.19 16:02
51

Az alapok persze nem sokat változtak: a versenygép ezúttal is csak a karosszéria formájában emlékeztet az utcai Countrymanre, a burkolat alatt színtiszta versenytechnika lapul.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 15:47 Módosítva: 2016.11.19 16:33
44

LP580-2 Spyder a neve, amiből a márka ismerői nyilván kitalálták már, hogy ez a Huracán nyitott, hátsókerék-hajtású kivitele. Ilyen eddig nem létezett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 14:07 Módosítva: 2016.11.19 16:33
101

Nincs többé mit takargatni: bemutatták a Mercedes-Maybach S650 Cabriolet típust, a legerősebb, nem AMG modellt a gyártó kínálatában. Mondhatjuk, hogy ez a kínálat legteteje azok közül az autók közül, amelyeket még maga a tulajdonos vezet, és nem sofőr.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 13:06 Módosítva: 2016.11.19 16:33
71

Úgy néz ki, Dennis abba bukik bele, hogy megpróbálta volna visszaszerezni a szavazati többséget saját cégén belül. Így azonban a vezérigazgatói székétől is búcsúznia kell.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 10:58 Módosítva: 2016.11.19 16:33
644

Abban mondjuk nem is kételkedtünk, hogy az Alfa Romeo formatervezői nem felejtették el a szakmájukat a Giulia megtervezése óta, és a Stelvio tényleg rendben van vizuálisan. Egyébként lényegében a Giuliát kapjuk meg más csomagolásban, de ez nem baj, hisz alapból a hátsó kerék hajt, a műszaki tartalom pedig kellőképp korszerű, legalábbis az adatok alapján.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 10:03 Módosítva: 2016.11.19 16:33
385

A Mazda a CX-5-össel két olyan újdonságot vezetett be anno 2012-ben, amelyek rakétapályára állították a Mazda jövőjét. Abban a modellben öltött végre szériaautóban is testet a bármi mással összetéveszthetetlen Kodo-design, illetve ott jelent meg az első generációs Skyactiv-motorsorozat. Az az elnagyolt CX-5 azonban a mából nézve bátortalan kísérletnek tűnik, a később jövő modellek teljesen elhomályosították a négy éve még merésznek hitt formatervet. Ám a Kodo és a Skyactiv irányzat külön-külön is sikereket könyvelhetett el, tehát a magot jól vetették el.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 16., 06:06 Módosítva: 2016.11.18 16:05
225

A Los Angeles Auto Show-ra készítette el a Volkswagen amerikai részlege a helyben gyártott Passat sportváltozatát. A tengeren túli Passat legalább egy számmal nagyobb az európainál, és még nem az MQB platformra épül, de a régimódi piros GTI csíkozás és a fekete aerodinamikai kiegészítők igazán jól állnak neki.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 15., 16:31 Módosítva: 2016.11.19 16:33
22

A trükk persze az, hogy ezt is villanymotorok hajtják, amelyek igen kevés helyet foglalnak, így igazán rövidek lehetnek a gép túlnyúlásai. Az ismeretlen név mögött egyébként ismerős cég bújik meg: korábban Atieva néven hallhattunk róluk, pontosabban arról, hogy egy Mercedes furgonban próbálgatták elektromos hajtásrendszerüket.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 15., 13:57 Módosítva: 2016.11.20 10:33
307

Korábban a Bild am Sonntag adta hírül, hogy az Audi automata váltóiban is olyan szoftver dolgozik, amely képes a károsanyag- és szén-dioxid-kibocsátási tesztek eredményeit a valósnál kedvezőbbnek mutatni. A CARB által felfedezett különös működés az Audi szerint kényelmi szolgáltatás.

audiauto
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 15., 12:10 Módosítva: 2016.11.17 11:56
229

Amióta megnyerte a választásokat, mindenkit a Donald Trump által alakított jövő foglalkoztat. Köztük van Neill Blokamp filmrendező is, aki elsősorban sci-fi filmjeiről ismert, ahol szívesen alkalmaz számítógép-generálta fotorealisztikus effekteket. Ugyanezzel a technikával vázolta fel azokat a közlekedési eszközöket, amelyek szerinte a legjobban illenének Trump politikájához és személyiségéhez.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 15., 11:06 Módosítva: 2016.11.17 10:46
46

Az idén már négy éves a C-Elysée, így kisebb felújításon esett át, ami az autó karakterén ugyan nem változtat, de egy új reklámkampány elindításához jó kapaszkodó lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 15., 06:08 Módosítva: 2016.11.17 16:42
15

Nagy tervekkel vág bele saját luxusmárkájának megalapításába a kínai Great Wall motors, bár egyelőre nem tudni, milyen autókra ragasztják majd a hasábforma Wey jelvényt.

weylogo
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 14., 16:50 Módosítva: 2016.11.18 06:22
51

T-Roc néven már mutatott egy autót a Volkswagen 2014-ben, de a szériamodell valószínűleg sok szempontból egész más lesz. A név mellett azonban marad az alapvető jelleg is: a típussal a kompakt SUV-k piacát célozza meg a VW.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 14., 15:41 Módosítva: 2016.11.16 14:13
127

Ha nagyon akarjuk, az S600-as Maybach-Mercedes birtoklása még megtámogatható majdnem ésszerű érvekkel. Egy államfő vagy egyházfő presztízse megkövetel némi fényűző kényelmet, de egy ilyen nagy limó egyfajta szakmai komolyságot, hivatalos légkört sugall. Ám amit most tervez bemutatni a német gyártó Maybach jelvénnyel, az teljességgel indokolhatatlan – és épp ettől izgalmas.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 14., 06:56 Módosítva: 2016.11.16 17:53
91

A három évvel korábbi 32 millió fontos rekordnál is magasabban, 45 millió fontos, azaz 15 milliárd forintos áron kínálja ezt a kék-fehér 250 GTO-t a Talacrest brit Ferrari-kereskedőcég. A világ legdrágább autója lenne a sikeres üzlet eredménye.

Távolról sincs vége, olvasson még