Hírek

2016. november 24., 10:54 Módosítva: 2019.06.25 11:09
4

A 2017 közepe optimista céldátum, sőt, 2018-nak is inkább a végére érdemes várni az idén bemutatott Model 3-at a Morgan Stanley elemzője szerint. És ez még semmi, Adam Jones szerint lesznek, akik hat évvel az előrendelés után kapják meg a kis Teslát.

2017-Tesla-Model-3-front-three-quarter-03
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 24., 06:09 Módosítva: 2016.11.26 09:24
39

A recept maradt, csak a részletek változtak: a 3,5 literes, kompresszoros Toyota motor még erősebb, az apró, középmotoros sportkocsi teste pedig még könnyebb lett az átdolgozás során. Így az új Exige Sport 380 most a legdurvább Lotus, amelyet ma gyártanak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 23., 15:14 Módosítva: 2016.11.26 11:33
48

Nem ez lenne az első alkalom, hogy egy jól megépített Lego-autó gyártásba kerül, a közönség támogatásának köszönhetően. A támogatók több mint tíz százaléka már összejött, de a következő bő hatszáz napban még vagy kilencezerre lenne szükség.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 23., 14:29 Módosítva: 2016.11.25 16:16
36

A Volkswagen rég nem tud igazán nagy piaci szereplővé válni Észak-Amerikában, és a helyzetén csak rontott a dízelbotrány. Ám a németek ezzel együtt sem adták fel az amerikai terjeszkedésről szóló terveiket: legújabb akciótervük is erről szól. A jövőben beleerősít a márka a terepjáró-fazonú modellek terén, és az elektromos járművek piacán is nagy offenzívát terveznek, nagyjából ebben a sorrendben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 23., 12:06 Módosítva: 2016.11.25 13:24
31

Bár hosszú ideig egyáltalán nem volt sportprogramja a General Motorsnak Európában, rövid időn belül ez a második gyári verseny-Astra. Elsőként a TCR túrakocsik közt indították a típust, most pedig a brit túrakocsi-bajnokságban, a BTCC-ben bukkan fel, persze Vauxhall márkanév alatt.

astra btcc
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 23., 06:07 Módosítva: 2016.11.25 11:57
59

A Volkswagen vezére még szeptemberben is azt mondta, értelmetlenül drága lenne egy saját akkumulátorgyár, de úgy néz ki, időközben átszámolták a pénzügyi osztályon a kérdést. Matthias Müller most már azt nyilatkozta, hogy akár lehet is értelme a saját akkumulátor-gyártásnak, feltéve hogy elegendő elektromos autó készülne évente.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 22., 17:34 Módosítva: 2016.11.24 14:26
39

Az egykori Top Gear műsorvezetők nem csak egy új autós műsorral, a The Grand Tourral jelentkeznek így az ősz végén, de elindítanak egyfajta közösségi oldalt is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 22., 15:33 Módosítva: 2016.11.25 11:57
793

Tavasszal Qamfree felirattal állították ki a hidropneumatikus szelepvezérlésű csodamotort a Qoros standján, most, Kvangcsúban viszont Freevalve felirattal volt látható. A lényeg persze ugyanaz: az eddig használt legkorszerűbb szelepvezérlési megoldást készülnek gyártásba küldeni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 22., 13:06 Módosítva: 2016.11.24 18:03
58

A Passat alapú négyajtós kupé nem lett igazán népszerű, mégsem mondanak le róla – alighanem azért, mert az utódja lényegében készen van. A brit Autocar híre szerint a gyártást már leállították, de a forgalmazás folytatódik, valószínűleg elegendő raktárkészletet halmoztak fel, hogy még hónapokig a kínálat része maradhasson a leköszönő modell.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 22., 11:08 Módosítva: 2016.11.24 06:13
975

Az 1990-es évek eleji háromajtós Civic talán máig az egyik legsportosabb nagy tömegben gyártott Honda: könnyű, alacsony építésű és áramvonalas formájú. Talán ezért is építette meg James Kemp épp ebből a világ leggyorsabb fronthajtású gyorsulási versenygépét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 22., 06:24 Módosítva: 2016.11.23 12:42
22

Nemrég még csak a Great Wall luxusmárkájának nevét ismertük, ám azóta megejtették a hivatalos bemutatót, ahol a két első modellt, a W01-est és a W02-est is megmutatták. A kínai gyártó, amely elsősorban megfizethető pick-upjaival szerzett jelentős piaci részesedést a hazai piacon, érthető módon SUV-kkal indítja el luxusmárkáját.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 21., 17:40 Módosítva: 2016.11.24 11:34
48

A NIO EP9 típusjelzésű gép ránézésre Koenigsegg-utánérzésnek tűnik, a látványos fajtából, és hogy bizonyítsák, hogy nem csupán elméletben nagyon gyors, hamar futottak egy körrekordot a Nürburgring Nordschleifén. Az új villanyautós rekord 7 perc 5,12 másodperc.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 21., 16:05 Módosítva: 2016.11.24 11:34
145

Bár a Seat szerepe a Volkswagen csoporton belül sem egészen egyértelmű, úgy tűnik, a sportosságot, mint a márka karakteralkotó jellegzetességét, egyelőre nem engedték el. A Leonból jelenleg is létezik sportváltozat, 290 lóerővel, de a brit Autocar szerint a spanyolok most még ennek is fölé lőnének.

5
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 21., 13:24 Módosítva: 2016.11.22 18:06
17

Egyszerre hazafias, látványos és teljesen indokolatlan az a világrekord, amelyet egy Ford pick-uppal állítottak fel a Texas Motor Speedwayen. Az F-450 Super Duty ugyanis a legnagyobb lobogót vonatta körbe a pályán, amellyel valaha próbálkoztak, és hosszabban, mint a korábbi csúcstartó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 21., 06:10 Módosítva: 2016.11.23 11:12
144

Bemutatta az XKSS első újragyártott példányát a Jaguar. A szerencsétlen történetű típust változatlan formában gyártják, mindössze kilenc példányban. 

cxb7vqkuoauhamk
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 20., 17:31 Módosítva: 2016.11.23 10:10
127

Az elmúlt hét vírusképe lett a képpár, amin a japán Fukuoka hónap elején beszakadt csomópontja látható. Az öt sáv széles, több méter mélyen beszakadt út villámgyors javítása a japán munkaszervezés friss szimbóluma a neten, pedig a javításról csak előtte-utána-fotók keringtek. Mostanáig. Videón a 0-24-es munka:

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 20., 16:07 Módosítva: 2016.11.23 10:10
318

Alsó-Szászország német tartomány kötelezővé tenné a járművek szervizkönyvét a valós futásteljesítmény nyomon követése érdekében - számolt be vasárnap az Automobilwoche német autóipari hírportál.

iris-books-5
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 20., 14:55 Módosítva: 2016.11.24 06:18
40

Bő három évtizeden át csinált terepraliautókat Land Roverekből, neve összeforrt a márka sportsikereivel a műfajban. Váratlanul elhunyt Drew Bowler.

drew-bowler
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 20., 07:02 Módosítva: 2016.11.24 06:18
15

A kínai Guangzhou Auto Show kereteiben mutatta be a South East Motor új szabadidőautóját, a DX3-at. A kompakt méretű SUV-tól sokat remél a SEM, a formatervezéssel a Pininfarinát bízták meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 19., 16:24 Módosítva: 2016.11.23 06:34
28

Sikeresen pályára állították az Európai Unió saját, Galileo műholdas navigációs rendszerének újabb négy műholdját, ezzel a számuk 18-ra nőtt. A műholdakat még csütörtök délután bocsátották fel a Francia Guyanában lévő Kourouban található űrközpontból egy Ariane-5 típusú hordozórakéta segítségével.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 19., 15:59 Módosítva: 2016.11.21 16:43
121

A Los Angeles Auto Show keretein belül, most először mutatják meg az Audi sportkocsijának, az R8 Plusnak a különleges sorozatát, az Exclusive Editiont. Vegyük sorra, hogy mit ért az Audi exkluzivitás alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 19., 13:29 Módosítva: 2016.11.22 08:43
74

A napokban zajlik Guangzhou Auto Show Kínában, ahol végre hivatalosan is bemutatják a kifejezetten kínai piacra készített, négyajtós 1-es BMW-t. Hiába az ötajtós praktikuma, Kínában még mindig jobban szeretik ezt a klasszikus felépítést.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 19., 07:33 Módosítva: 2016.11.23 06:33
14

A General Motors legerősebb márkája Kínában a Buick, amely most egy tanulmányautót állított ki a Kvangcsui Autószalonon. A Velite nevet egyszer már elsütötte a Buick, de nyilván arra számítottak, hogy a 2004-es kabrió-tanulmányra már senki sem emlékszik, ezért hasznosították újra az elnevezést. Az új tanulmánynak semmi köze a régihez: ez egy alsó-középkategóriás méretű ötajtós, amelyet azért készítettek, hogy kipróbálják, hogyan reagál a márka új stílusára a közönség.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 18., 16:03 Módosítva: 2016.11.21 13:25
53

A BMW annak idején jó érzékkel nyúlt a Rover márka felélesztéséhez, de tizenöt év után ebből már semmi nem látszik. A kínai Rover-utánzat, a Roewe ma már afféle sablon-autó, amelyre történetesen a vörös-fekete címert ragasztották fel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 18., 13:59 Módosítva: 2016.11.22 06:32
120

Az egyértelműen bukásnak minősülő Tribeca óta a Subaru nem készített igazán nagy autót, de hamarosan változhat a helyzet. A Viziv-7 nevű crossover-tanulmányuk legalábbis nagyobb, mint bármi a kategóriájában.

Távolról sincs vége, olvasson még