Hírek

2016. november 29., 14:26 Módosítva: 2016.12.01 14:37
181

A dízelbotrány érdekes mellékszála, ami most Franciaországban folyik. Azt próbálják kideríteni a hatóságok, hogy a VW és a Renault dízelmotorjai megfelelnek-e az EU-ban érvényes szabályoknak – ha kiderülne, hogy nem, a környezetvédelmi miniszter szerint nem haboznának betiltani ezek forgalmazását.

reanultdieselcheck
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 29., 11:46 Módosítva: 2016.11.30 18:03
56

A VW-nél évtizedekig a vállalati kultúra része volt a belső verseny a márkák között, de úgy hallani, a jelenség kezd kicsúszni a vezetés irányítása alól. Korábban belefért a párhuzamos fejlesztések luxusa, de most, hogy a Volkswagen épp elveszíti a dízelbotrányban pénzügyi tartalékának nagy részét, ilyesmiről egyre kevésbé lehet szó.

porschevsaudi
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 29., 07:37 Módosítva: 2016.12.02 07:26
70

Bár már kétszer is megmutatták az új Alpine sportkocsit, a gyártás beindítása egyre csak húzódik, ám a sportkocsimárka igazgatója szerint már a végső teszteket futja az A120 néven emlegetett autó, és jövő tavasszal már a végleges változatot mutathatják be.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 28., 17:39 Módosítva: 2016.12.01 14:37
126

A DeLoreanhoz hasonlóan a Cord márka is új életre kel: állítólag már 2017-től kapható lesz valamelyik régebbi modell, bár részleteket egyelőre nem árultak el.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 28., 14:34 Módosítva: 2016.12.02 06:33
155

Az idei évre nem jutott világmegváltó újdonság, viszont a listában mindenféle méretű és árú autó megtalálható. A választás aligha lesz könnyű a zsűri számára.

Már csak hét maradt a jelöltek közül
Már csak hét maradt a jelöltek közül
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 28., 13:12 Módosítva: 2016.12.02 06:33
55

A Gazoo Racing neve ma már Európában sem teljesen ismeretlen. A cég nevén futnak a Toyota sportkocsi-prototípusai Le Mans-ban és a WEC-versenyein, és a jövőre induló WRC-kampányt is a Gazoo Racingre bízta a Toyota. Ám úgy néz ki, ennél többet szeretne a vállalkozást vezető Koei Saga.

gazoo
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 28., 11:51 Módosítva: 2016.12.02 06:33
47

Arteon – ez a név szerepel a négyajtós kupé első gyári vázlata alatt. És bár egyszerű ceruzavázlatról van szó, ez is alátámasztja a korábbi sejtésünket: az újdonság alig különbözik a tavalyi Sport Coupé GTE tanulmánnyal, csak az orrkialakítás lesz más.

arteon sk
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 28., 06:10 Módosítva: 2016.12.01 06:27
132

Éppen csak elkezdtek kiszállingózni a gyárból az első példányok, máris összetörtek egy Bugatti Chiront. A Veyron-utód, amit egy feleséglopó dzsigolóról neveztek el immár nem baleset-szűz:

CH
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 27., 14:55 Módosítva: 2016.11.30 09:50
20

Több mint egy év után először csökkent a Nagy-Britanniában gyártott autók száma, részben a belföldi kereslet mérséklődése miatt.

uk-car-production-grows-by-44-percent-in-april-20654 1
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 27., 13:40 Módosítva: 2016.11.30 08:52
56

Négy év helyett csak hármat csúszna a Maserati két éve bemutatott kétülésesével, az Alfierivel. Sőt, egy villanyos változatot is ígérnek 2020-ig.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 27., 12:58 Módosítva: 2016.11.30 09:50
204

10 milliárd eurót fordítana villanyautók fejlesztésére a következő években Daimler - közölte a cég kutatási és fejlesztési igazgatója. 700 kilométeres hatótávról beszélnek tíz éven belül.

zjf
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 27., 07:12 Módosítva: 2016.11.29 19:18
41

Az autómegosztó szolgáltatások térnyerésével alapvetően megváltozhat a közeljövőben az autózás. Erről beszélt az S90 újabb változatának kínai bemutatóján a Volvo első embere. Hakan Samuelsson szerint négy fő ága alakul ki a személyautós közlekedésnek.

194846 volvo cars an uber join forces to develop autonomous driv
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 26., 17:32 Módosítva: 2016.11.30 11:27
218

Arról alaposan megoszlanak a vélemények, hogy a Forma-1 mennyire izgalmas, mennyire nézhető mostanság. Az viszont kétségtelen, hogy csúcstechnikát alkalmaznak az istállók. Érdekes néha belegondolni, hogy egyes alkatrészek mekkora fejlődésen mentek keresztül az évtizedek során. Ott vannak például a kormányok.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 26., 11:18 Módosítva: 2016.11.28 17:48
2729

Új játékszert kapott a német rendőrség. A felpöckölt Ford Mustang V8 GT-vel a Tune it! Safe! (ez a kiváló német – ja, nem – kifejezés annyit tesz: Tuningold! Biztonságosan!) elnevezésű program üzenetét próbálja erősíteni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 26., 09:22 Módosítva: 2016.11.28 17:48
231

A Ferrari F40 különleges helyet foglal el az olasz sportkocsigyártó történelmében. Önmagában is legendásnak számít, de ez az utolsó olyan típus, amelyet még az alapító, Enzo Ferrari életében kezdtek gyártani. Ráadásul ez volt az első maranellói modell, amely átlépte a 200 mérföld per órás (322 km/h) álomhatárt. Most az egyik példánya eladó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 26., 06:56 Módosítva: 2016.11.30 06:39
145

Úgy tűnik, a Bentley maga fedezte fel a hibát egy belső ellenőrzés során: kiderült, hogy a Bentaygák egyes csavarjait az előírtnál kisebb nyomatékkal húzták meg. Kézzel fogható hibát egyelőre nem okozott a dolog, de a gyáriak szerint idővel kilazulhatnak a nem eléggé meghúzott csavarok.

6
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 25., 17:21 Módosítva: 2016.11.29 14:28
33

Egyelőre annyi biztos, hogy a Ford Kölnben, az idei Go Further eseményen mutatja be a következő Fiestát, amely új pozícióba kerül a cég palettáján.

6
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 25., 15:03 Módosítva: 2016.11.30 09:50
82

A BMW-nél pontosan tudják, hogy milyen lényeges vonzerő a testre szabhatóság. Az igazán erős változatoknál sokkal fontosabb, hogy az átlagos kivitelekhez is kínáljanak olyan alkatrészeket, amelyekkel azok sportosabbá tehetők, lehetőleg elfogadható áron. Nem csoda, hogy ezek a kiegészítők már a kezdetektől elérhetők lesznek, míg a drága M változatok akár éveket is késhetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 25., 11:53 Módosítva: 2016.11.28 17:48
40

A Bahrein-i 6 órás a versenyen az LMP2 kategóriát ismét egy Nissan motoros autóval nyerte a G-Drive Racing autója, Roman Rusinovval, Rene Rasttal és Alex Brundle-lal a volánnál. Ez önmagában nem lenne nagy dolog, de ez lesz a Nissan utolsó győzelme a kategóriában, ahol az elmúlt években sikert sikerre halmoztak.

nissan lmp2 v8
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 25., 10:48 Módosítva: 2016.11.27 14:56
45

A PSA annak idején nagy reménységgel mutatta be a Peugeot 301-est, a Citroën C-Elysée testvérmodelljét, de a típus eddig nem szerepelt valami acélosan. A 2012-es bemutató óta 360 ezer példányt sikerült elsütni, ami majdnem öt évre leosztva nem igazán jó eredmény, Európában pedig még a 15 ezret sem érték el az eladások. De talán majd a frissítés segít.

301fl
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 25., 06:40 Módosítva: 2016.11.26 17:35
9

A hosszú és terméketlen éberkóma után felpörögni látszik az élet a Lotus-nál. A hosszú idő óta először nyereséges gyártó már tudja is, mire költi a profitját: csinálnak egy új Elise-t. 

rfe
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 24., 18:01 Módosítva: 2016.11.26 11:20
10

Kinevezte új kutatás-fejlesztés vezetőjét az Audi. A dízelbotrány után menesztett Stefan Knirsch helyére Peter Mertens érkezett a Volvótól.

mertens
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 24., 15:45 Módosítva: 2016.11.28 06:22
3

A légzsák után itt az újabb nagy amerikai Toyota-visszahívás: 744 ezer Siennát hívnak vissza a tolóajtók hibája miatt. 

jvhj
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 24., 14:20 Módosítva: 2016.11.26 09:24
29

Mindössze három darabot gyártottak belőle, egyetlen példánya ismert, de árverésen még az sem járt, márciusban viszont rögtön a legdrágább kabrió lehet a Type 57S Cabrioletből.

zhz
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. november 24., 12:39 Módosítva: 2016.11.26 11:33
17

A járműipari elektromosítás és digitalizáció miatt kevesebb, de magasabban képzett alkalmazottra lehet szüksége a harmadik legnagyobb német ipari ágazatnak, az autógyártásnak. A szakszervezet átképzést sürget, a Daimlernél pont, hogy több munkással számolnak, a Bosch szerint pedig a beszállítók járnak majd rosszul.

PH-918009997
Távolról sincs vége, olvasson még