Hírek

2017. augusztus 25., 16:14 Módosítva: 2017.08.29 07:21
74

Az autóipar egy már sokszor lesajnált megoldását fejleszti épp nagy erőkkel az Audi a napelem-technológiában jártas AltaDevices-zal közösen: rugalmas napelemet integrálnának a napfénytetőbe. Év végére jöhet az első ilyen tanulmányuk.

b6f3f5e037
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 25., 15:07 Módosítva: 2017.08.29 07:20
134

Az Egyesült Királyság postavállalata, a Royal Mail 1516 óta szállítja a britek leveleit, csomagjait rendületlenül. Az idén 501 éves vállalat megélt már pár nagy csomagküldés-technológiai forradalmat, és úgy fest, épp aktív szereplői a villanyautós átállásnak. A vállalat bejelentette: kipróbálnak néhány teljesen új elektromos teherautót.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 25., 13:22 Módosítva: 2017.08.28 06:45
459

A Rolls-Royce kevesek kiváltsága – még egy használt példány is sokmilliós tétel – és úgy tűnik, akadt valaki, a rendszám alapján Vietnamban, aki, mivel megvenni nem volt esélye, készített magának egyet.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 25., 11:21 Módosítva: 2017.08.28 10:35
599

A Handelsblatt híre szerint az Audi a Távol-Keletre exportált több ezer autót, teljesen azonos alvázszámmal. A járművek állítólag Kínában, Japánban és Dél-Koreában kötöttek ki, bár biztosan senki nem tudja, hogy miért készültek el egyáltalán.

audivin
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 25., 06:11 Módosítva: 2020.07.16 15:11
18

Az idén már négy éves a Maserati kisebbik sportszedánja, így végrehajtottak rajta egy kisebb frissítést. Az átalakulás elsősorban a külsőségeket érinti.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 24., 15:25 Módosítva: 2017.08.28 06:48
335

A VW luxusmárkája jelenleg egyszerű logika mentén különbözteti a típusainak egyes változatait. Ha 3 literes dízelmotor kerül az autóba, akkor 3.0 TDI-nek hívja, ha kétliteres turbós benzines, akkor 2.0 TFSI-nek. Ebbe a rendszerbe azonban sehogy nem illenek a hibrid és elektromos modellek.

nuaudinumberingsystem
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 24., 13:54 Módosítva: 2017.08.28 06:48
45

Az Ariel a kezdetektől az Atom különböző változataiból él. Az évek során ugyan változtattak a részleteken, de a kilógó bordájú, ultrakönnyű kétüléses 2000 óta a cég legfontosabb modellje – igaz, néhány éve bővítették a kínálatot a terepre szánt Nomaddal és az Ace motorkerékpárral. Most viszont egy gyökeresen új típus tervezéséhez fogtak hozzá, amelyet egyelőre Hipercar, illetve P40 néven emlegetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 24., 12:44 Módosítva: 2017.08.28 06:48
92

Folytatódhat a Fiat csoport kisebb, jól eladható darabokra szeletelése. A Bloomberg híre szerint ezúttal az Alfa Romeo és a Maserati, illetve az autóipari beszállító részleg, a Magnetti Marelli külön cégbe szervezése került szóba.

fiatalfa
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 24., 10:58 Módosítva: 2017.08.28 06:48
189

Végtelenül hosszúnak tetsző ideje tartja a piacon a Suzuki a törpe-terepjárót, amelynek ma már igazi ellenfele sincsen. Az idén már 19 éves az épp futó generáció, bár folyamatos frissítésekkel igyekeztek életben tartani. Ám úgy néz ki, a Suzuki végre elkészült az utódmodellel, amely úgy egy év múlva fel is bukkanhat a kereskedésekben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 24., 06:40 Módosítva: 2017.08.28 06:48
16

Úgy néz ki, a mindennapi használhatóság hiányosságai a meggyőződéses zöldeket is eltántoríthatják a villanyautózástól. Kiváló példa erre Johannes Remmel, a németorszégi Zöld Párt tagja, Észak-Rajna Westfalia tartomány környezetvédelmi minisztere, akin kifogott a Tesla.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 23., 21:16 Módosítva: 2017.09.12 09:00
326

Eljött a pillanat, hivatalosan is megismerhetjük a Volkswagen következő nagy dobását. A német gyártó hisz benne, és ez nem is véletlen: egyértelmű, hogy a típus alapos piacfelmérés eredménye. Mondjuk a VW-től nem is várhatunk kevesebbet, ha új modellel jelentkezik a leggyorsabb ütemben növekvő személyautó-kategóriában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 23., 16:28 Módosítva: 2017.08.28 06:48
142

A Ferrari kilenc éve mutatta be orrmotoros alapmodelljét, a Californiát – ennek fényében nem meglepő, hogy elkészítették az utódját. A Portofino műszaki szempontból nagyon hasonló, mint a turbómotoros California T, de erősebb annál, és a gyáriak szerint a motor gázreakcióján is sikerült javítani.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 23., 13:12 Módosítva: 2017.08.25 19:13
243

Kifejezetten autó- és repülőgép-alkatrészek alapanyagának szánják a cellulóz-nanoszálas műanyagot, amelynek az alapanyaga egyszerű faforgács vagy fűrészpor is lehet. A Kyotói Egyetem kutatását vezető Hiroaki Yano szerint az acélnál ötször erősebb szerkezeti anyagot tudnak így előállítani, amelynek a tömege az acélénak csupán 20%-a.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 23., 11:37 Módosítva: 2017.08.23 21:18
3

A Volkswagen általában óvatosan nyúl az új divatokhoz: a japán és francia márkák után hosszú évekkel készítette el saját kompakt szabadidő-autóját, de ma bemutatják a T-Roc végleges változatát. A gyors növekedést mutató szegmensben gyorsan a meghatározó modellek közé kerülhet – nem csodálkoznánk azon sem, ha a Golfhoz hasonlóan népszerűvé válna egy-két éven belül.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 23., 11:11 Módosítva: 2020.05.05 12:05
206

Bő két és fél éve, a 2015-ös Detroit Motor Show-n már kiállított a koreai gyártó egy pickup-tanulmányt. A Santa Cruz önhordó karosszériás, látványos formatervű jármű volt, viszonylag rövid platóval és egymással szemben nyíló oldalajtókkal. Ha igaz, ezt a koncepciót örökli a majdani szériagyártmány is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 23., 06:19 Módosítva: 2017.08.28 06:48
50

A Fordnak nem igazán megy Kínában, talán ezért is döntöttek úgy, hogy új módszerrel próbálkoznának. Erre utal legalábbis az a szándéknyilatkozat, amely egy új vegyes vállalat létrehozásáról szól, amely felesben lenne a Ford, és a helyi Zotye tulajdona. A tervek szerint a közös cég kizárólag villanyautókat állítana elő, amelyeket most igen erőteljesen támogat a kínai állami vezetés.

IMG 7519
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 22., 17:30 Módosítva: 2017.08.25 09:42
31

Bár úgy néz ki, a Qoros – illetve a háttérben álló Chery – egyelőre lemondott a nemzetközi terjeszkedésről, a kínálatot azért tovább bővítik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 22., 15:41 Módosítva: 2017.08.24 11:00
47

Azt ugyan nem tudjuk, hogy a Tata és a Škoda közti együttműködés miért esett szét, de a Volkswagen vállalati stratégiáért felelős igazgatója szerint ettől még belevágnak a szuperolcsó autó kifejlesztésébe.

1
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 22., 13:02 Módosítva: 2017.08.28 06:48
274

A Mazda eddig nem készített kis turbómotorokat, de az új Skyactiv-X motorral ennek a különcségüknek is vége lehet. A bizonyos helyzetekben kompresszió-gyújtással működő négyhengerest a Mazda szabadalmi kérelme szerint három feltöltő eteti sűrített levegővel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 22., 11:34 Módosítva: 2017.08.24 15:30
56

Bár az egyterűek piaca elég gyorsan biztosan zsugorodik, a Volkswagen egyelőre piacon tartja a Golf magasított tetővonalú változatát, a Sportsvant, sőt, most végrehajtják rajta a kötelező félidős frissítést.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 22., 06:03 Módosítva: 2017.08.25 16:17
491

Az egyre szélesebb és szélesebb tetőoszlopok egyre nagyobb és veszélyesebb holttereket hoznak létre az autó körül – ezt oldaná meg az a megoldás, amelyet most a Toyota igyekszik szabadalmaztatni az Egyesült Államokban.

trans pillar
Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 21., 20:46 Módosítva: 2017.08.24 12:57
439

Aki további lóerő-százak felbukkanását várta az új M5-östől, az most csalódni fog. Az előző generációban is alkalmazott 4,4 literes biturbó V8-as ugyanúgy 600 lóerős, mint a korábbi 30 Jahre M5 motorja, és az autó tömege közben alig változott. Hogy mégis gyorsabb, az az összkerék-hajtásnak köszönhető, ami mostantól elválaszthatatlan része a legsportosabb ötösnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 21., 16:44 Módosítva: 2017.08.24 12:57
33

A hét végén, Montereyben árverezték el ezt az Aston Martin DBR1-est, méghozzá elképesztő összegért: a vevő 22,6 millió dollárt tett le érte. Így most ez számít a legértékesebb brit sportkocsinak.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 21., 14:17 Módosítva: 2017.08.24 14:12
141

Ken Okuyama élő legenda a formatervezők között. Leghíresebb munkája talán a Ferrari Enzo, de részt vett a Porsche 996-os és az első generációs Boxster tervezésében, ahogy a Pininfarina P4/5 és a Maserati Birdcage 75th is az ő irányítása alatt készült.

Távolról sincs vége, olvasson még
2017. augusztus 21., 13:05 Módosítva: 2017.08.24 14:12
15

Nem is csodálkozhat rajta, aki egy kicsit is ismeri a Fiat-Chrysler kínálatát, hogy az összes márka közül épp a Jeepet nézte ki magának a Great Wall Motors.

1
Távolról sincs vége, olvasson még