Hírek

2018. május 7., 06:08 Módosítva: 2018.05.10 14:48
420

A megkímélt Lamborghini Countach önmagában sem gyakori szereplője a használtautó-piacnak, olyat viszont jó ideje nem látott a világ, hogy egy Turbo S-t áruljanak. Hogy is látott volna, hiszen éppen csak előkerült a két gyártott példány egyike.

Lamborghini-Countach-Turbo-LP400-S-Low-Body-13-of-14-e1525604601
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 6., 16:24 Módosítva: 2018.05.08 12:10
421

Bő egy évig vehet még teljesen néma új villanyautót, aki arra vágyik: 2019 júliusa után jönnek a hangos elektromos autók az EU-ban. 2021 után már csak hangszóróval mehet utcára, aki villanyossal jár.

IMG 1414
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 6., 08:55 Módosítva: 2018.05.08 10:30
138

Nemrég tudtuk meg, hogy annyira jól megy a Skodának, hogy már nem bírják otthon gyártókapacitással, Németországban is gyártatni fognak, és a most kijött első negyedéves nyers számok sem mutatnak mást: rekord működési eredményt ért el a Skoda Auto januártól márciusig.

het
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 5., 14:20 Módosítva: 2018.05.07 17:39
103

A német szaksajtó már biztosra veszi, hogy az egyelőre nem túl népes kupé-SUV-k mezőnye egy felső prémium taggal bővül: jön a Cayenne kupéváltozata.

Egy amatőr látványterv - akár ilyen is lehet a Cayenne Coupe
Egy amatőr látványterv - akár ilyen is lehet a Cayenne Coupe
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 5., 11:03 Módosítva: 2018.05.08 17:06
162

Épp csak megpróbál terjeszkedni a kamionpiacon, máris kapott egy direktkonkurenst a Tesla, méghozzá onnan, ahonnan a napokban egy kétmilliárd dolláros kártérítési igényt is nekicímeztek: a Nikolától. A világ egyik legnagyobb sörgyártója alternatív hajtású kamionokat akar és úgy fest, inkább a Nikolát választja. Bizarr meccs alakul a modern kor legnagyobb zsenijének névbitorlói között.   

trn r
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 5., 07:13 Módosítva: 2018.05.07 11:35
382

A Wörth-i tó mellett minden évben óriási VW tuning-találkozót tartanak, amire lassan hagyományosan a gyáriak is felkészülnek valami izgalmassal. Az idei meglepetés-autó neve Golf GTI TCR, és ha minden igaz, az év végére sorozatgyártmány válik belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 4., 16:46 Módosítva: 2018.05.08 06:21
38

Innen nézve nehéz teljesen átlátni a kínai autóipar dzsungelét, és mindig felbukkan benne egy-egy olyan márka, amelyről eddig még nem hallottunk. Ilyen a Singulato is, amelyet alig két éve kezdtek fejleszteni Pekingben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 4., 14:35 Módosítva: 2018.05.08 06:21
43

A Lotus ugyan már a Geely birodalom része, de a friss kínai pénz még nemigen látszik a brit sportkocsigyártón. Egyelőre folytatják, amivel eddig túléltek, újabb változatokat készítenek a meglevő sportkocsijaikból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 4., 13:00 Módosítva: 2018.05.07 10:37
36

Az az érzésünk, a dízelbotrányból, bár az ezzel kapcsolatos problémák nagy részére lassan megszületik a megoldás, néhányan még húznának egy kis hasznot. Például egy detroiti kerületi ügyész, aki az idén új vádat emelt a VW egykori vezérigazgatója, Martin Winterkorn ellen.

winterkorn
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 4., 11:01 Módosítva: 2018.05.08 06:21
179

Ahogy a Hyundai az Ioniq-ból, a Kia a Niro típusból kínál mindenféle környezetbarát változatot. A hibrid és a konnektoros hibrid után itt a tisztán elektromos kivitel is, méghozzá rögtön kétféle méretű akkumulátorral.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 4., 06:12 Módosítva: 2018.05.08 06:21
78

„A cél az, hogy ebből a tankhajóból gyors motorcsónakok erős csoportja legyen.” - fogalmazta meg az új vezérigazgató a következő évek programját, amely ennek érdekében masszív átszervezéssel indul.

volkswagengroup
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 3., 18:50 Módosítva: 2018.05.07 06:26
103

Nem szokatlan, hogy a legerősebb BMW modelleket egy kicsit tovább tuningolva új változatokat adnak ki. Ezúttal az M5 újabb változata, a Competition Package részletei szivárogtak ki.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 3., 15:18 Módosítva: 2018.05.07 06:16
244

Néhány éve ég úgy látszott, Európában a dízelmotoros személyautók piacvezető szerepe megkérdőjelezhetetlen, de mostanra – a dízelbotrány kitörése óta folytatott kitartó politikai nyomásgyakorlásnak köszönhetően – változni kezdett a piac.

cardiesel
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 3., 14:25 Módosítva: 2018.05.07 06:27
174

Eljött a pillanat: bemutatták a Brabham BT62 nevű versenyautót, amely ránézésre is elég radikális, de ha igaz, amit a műszaki tartalmáról ígérnek, akkor gyorsabb lesz bármelyik Ferrarinál, Lamborghininél vagy McLarennél, sőt, versenypályán a Bugattikat is porba alázhatja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 3., 06:54 Módosítva: 2018.05.07 06:27
31

A Smart soha nem lett az a sikertörténet, aminek eredetileg megálmodták. Több olyan pillanat is volt, amikor felmerült a márka megszüntetésének lehetősége, de most új célt találtak neki a Daimleren belül: az elektromos úttörőét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 2., 17:47 Módosítva: 2018.05.04 17:52
94

A Rolls-Royce következő nagy dobása, a Cullinan már csak egy kis lépésre van attól, hogy bemutassák: a premiert 2018 május 10-ére, azaz jövő hét csütörtökre ígérik. Ám a prototípust némi álcázás alatt már most megnézhetjük, akár mozgás közben is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 2., 16:34 Módosítva: 2018.05.07 06:27
318

A hírügynökség számításai szerint a Tesla működtetése jelenleg kb. 6500 dollárba – bő 1,7 millió forintba – kerül percenként, 390 ezer dollárba óránként, 9,36 millió dollárba naponta, ami éves szinten nagyjából 3,5 milliárd dollár veszteséget jelentene.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 2., 15:24 Módosítva: 2018.05.04 16:57
67

Ha valaki a zsúfolt kínai villanyautó-piacon akar érvényesülni, akkor nagyot kell gurítani. Például világbajnoknak nevezni az autót, még ha egy idegen nyelven is, például németül. A WM Motor pontosan ezt tette: első szériagyártásra szánt autójuk a Weltmeister EX5.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 2., 13:45 Módosítva: 2018.05.07 06:27
234

Meglepő bejelentést tett a Mercedes: saját, 1,6 literes dízelmotort készített a cég, az szintén nem régi, kétliteres OM 654 alkatrészeinek felhasználásával.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 2., 06:17 Módosítva: 2018.05.07 06:27
13

Jól sikerült a kínálatbővítés a Skodánál. Olyan jól, hogy már nem bírnak otthon a termeléssel, a Volkswagen egy német üzemébe viszik a Karoq gyártását.

02010011
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 1., 10:53 Módosítva: 2019.06.25 11:49
86

Oroszországot egy ideig még elkerüli a villanyautó-láz. Ezt már az ország geológiai adottságaiból megfejtené egy valamire való elemző, de hogy átlag nagyjából heti egy villanyautót vegyenek egy 146 milliós piacon, az még a józan várakozásokat is alulmúlja – gondolhatnánk, pedig ez már előrelépés. 

leaf 23p
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. május 1., 00:03 Módosítva: 2018.05.03 07:00

A bécsi kereskedelmi bíróság ideiglenesen megtiltotta személyszállítást az Uber internetes fuvarmegosztó szolgáltatást nyújtó amerikai vállalatnak, mondván, megsérti a tisztességes verseny szabályait.

uber
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 30., 08:24 Módosítva: 2018.05.03 07:00

Bár idén már se a Porsche, se az Audi nem lesz ott a Le Mans-i 24 óráson, a pilóták mezőnye miatt mégis jó futamnak néz ki az idei. Fernando Alonso mellett egy másik Formula-1-es világbajnok, Jenson Button is ott lesz a versenyen. Ráadásul a csúcskategóriában. 

jensonnando
Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 29., 13:09 Módosítva: 2018.05.03 06:59
234

Érdekes átmenetei éveket él az autózás. Az önvezető autózáshoz való viszonyulás a szemünk előtt formálódik, határai egyelőre képlékenyek. Egy friss brit ítéletnek hála azt már tudjuk, mi nem fér bele Nagy-Britanniában  ezért itt például komoly büntetés járt.

Távolról sincs vége, olvasson még
2018. április 29., 11:36 Módosítva: 2018.05.03 06:59
28

Egy kis széria erejéig beszáll a telefontok-művészet világába a Volkswagen. Bármennyire is furcsa, a közlekedésbiztonságot népszerűsíti az óriáskonszern ezekkel a baleseti roncsokból készült mobiltelefontokokkal.

betdg
Távolról sincs vége, olvasson még