Híres a japán titoktartás példás szigora, ezért nem is csodálkozunk, hogy eddig nem láttunk egy csücsköt sem a japánok új modelljéből. Most sem mutatnak sokkal többet, de alig egy hónap múlva, a Párizsi Autószalonon már teljes egészében megnézhetjük majd az S-Cross tanulmányautót.
Nézzük csak, ma milyen sajtóközleménnyel lepett meg minket az Audi. Azt mondja, hogy: az új elektromos R8 e-tronba digitális visszapillantó tükröt szerelnek, mivel nincs hátsó ablaka. Egy kamera hátra, egy kijelző a tükör helyére, és már kész is. Ejnye, nem félmegoldás ez?
Fontos dolog a bűnüldözés, meg is kell adni a rendőrségnek minden eszközt hozzá. Mégis kissé hátrahőköltünk, amikor megláttuk az új román rendőrautó fotóját.
Önnek új videóüzenete érkezett - a szerelőjétől. Amióta az óvodások is okostelefonnal mászkálnak, már nem lepődünk meg ilyesmin. Az Audi viszont büszkén veri a mellét, hogy az angol márkaszervizei milyen úttörő szolgáltatást vezettek be
Bár a Smartot idén tessék-lássék módjára felfrissítették, a 2006 óta gyártott ForTwo - nem utolsó sorban mérsékelt sikere miatt - megérett a leváltásra. Úgy hallani, már az idei Párizsi Autószalonon megmutatnak egy tanulmányautót, és jövő év végére már el is készülhet az utód.
Bármilyen szép is a 159-es, sajnos nem hozta meg az Alfa Romeónak a remélt sikert. Évek óta terjednek a vadnál vadabb spekulációk az utódjáról, de hivatalos állásfoglalást eddig még nem hallottunk. Pedig állítólag mostanában véglegesítik a formatervét, és két éven belül már be is mutathatják.
Évtizedek óta prédikálják az autógyártók, bár hullámzó intenzitással, hogy a jövő üzemanyaga a hidrogén. Időről időre el is készítenek egy-két kísérleti autót, promózzák egy kicsit, autókáznak vele párezer kilométert, majd rájönnek, hogy nincs meg hozzá az infrastruktúra, ezért fölösleges erőltetni. Ezúttal a Toyota fut neki nagy lendülettel: 2015-re sorozatgyártást ígérnek.
Sok próbálkozást láttunk már a városi autózás forradalmasítására - a dánok legújabb kisautója a fotók alapján még a vonzóbbak közé tartozik. Az Ecomove Qbeaknak az előzetes adatok alapján ráadásul döbbenetes adottságai vannak.
Alig néhány nap van már csak hátra a tűzvész miatt elnapolt Pikes Peak hegyiversenyig, amelyet idén az augusztus 10-12-i hétvégén tartanak. Hogy tovább fokozza a világ egyik legrangosabb felfutóját megelőző izgalmat, az Audi feltett egy találós kérdéssel felérő képet a facebook-oldalára.
Amikor már a Lamborghini is stop-start rendszert farag az Aventadorba, és azt hihetnénk, csészelevél-gyűjtögetéssel töltjük majd fennmaradó éveinket, kiderül, hogy a bálnapénisz-bőrt cégérére tűző Dartzon kívül is létezik még tökös autógyártó. A kanadai Conquest Vehicles beharangozta új modelljét, az Evade-et.
Sokáig csak buján fantáziálhattunk, milyen prototípusokat rejtegethetnek a BMW titkos trezorjaiban, amik sosem látnak majd napvilágot. Egy ideje viszont kinyitották résre a nehéz ajtót, és időnként megmutatnak egyet-egyet az elvetett ötletekből. Most éppen a Z3 V12-es változatán szörnyülködhetünk.
Amikor a nyolcvanas években elkezdett terjedni az ABS, nem gondoltuk volna, hogy egyszer minden új autóban benne lesz. Az ESP már gyorsabban szivárgott át az alacsonyabb járműkategóriákba, míg mára általánossá vált. Az automatikus vészfékező rendszerek viszont még gyerekcipőben járnak, de az EU máris kötelezővé tenné őket.
Új helyszínt keres a BMW a 3-as és a jövőbeni elsőkerekes kisautói gyártásához, és úgy tűnik, Mexikó lesz a befutó.
Miután New York úgy döntött, hogy a városlakók Nissanokkal fognak taxizni a következő tíz évben, vérszemet kaptak a japánok: londoni taxit ácsoltak az NV200-asból.
Bár az autózás és a környezetvédelem alapvetően ellentétes fogalmak, mégis örülünk minden fejlesztésnek, amivel valóban közelebb kerülnek egymáshoz. A Lamborghini tervei hallatán azonban csak a fejünket tudjuk vakarni.
Azt hittük, hogy a csőddel végre befejeződik a Saab-saga, de tévedtünk. A kis Spyker, amely 2010-ben vette meg a svéd márkát a GM-től, nagy perre készül.
Őrizetbe vették a Mercedes-gyár egyik csoportvezetőjét, aki a kecskeméti gyárban elkészített személygépkocsikból alkatrészeket szerelt ki, és azokat egy közösségi oldalon kínálta eladásra - közölte a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője hétfőn az MTI-vel.
Derrick óta mindenki tudja, hogy az igazi német rendőr BMW-vel tartatja be a törvényt. A bajorok pedig örömmel szolgálják ki a szerveket - egész csinos flottával készülnek a lipcsei rendőrkiállításra.
Míg a BMW maga is terjeszti az állítólagos kémfotókat, a VW szép csendben fejlesztgeti a technikát. Annyira ügyesen rejtegették a következő Golf prototípusait, hogy csak most, a bemutató előtt egy hónappal eszmélünk fel, hogy nem is tudjuk, milyen lesz.
Mint az olimpiai játékok egy szponzora, a BMW négyezer autót küldött Londonba, hogy azokkal segítse a rendezvény lebonyolítását. A városban könnyű belebotlani ezek egyikébe, de egy ötletes megoldással sikerült magukat becsempészni még a versenypálya közepére is.
Érdekes váltásra készül az extrém autóiról elhíresült Dartz. A lett vállat a jelek szerint szakít páncélozott, szűk körnek szánt járműveivel, és egy jóval populárisabb kategóriát céloz be.
Rizsföldeket alakítottak ki egy autóalkatrészeket gyártó üzem tetején Kínában, mert több paraszt panaszkodott, hogy a gyár miatt nincs elég hely mezőgazdálkodásra.
A közelmúltban kiadott fotók után a Nissan végre teljesen leleplezte az új Pathfindert. A hobbiterepjáró elődjéhez képest új platformra épül, így több mint kétszáz kilóval lehet könnyebb – az elsőkerék-hajtású kivitel 1,8 tonnás lesz.
Bár 1982-ben mutatták be, a máig nagyon népszerű az E30-as BMW - nemcsak utcán, hanem a versenypályákon is találkozhatunk vele. Egy magyar formatervező, Tárnok Zsolt úgy modernizálta az E30 kupé formáját, hogy közben megtartotta jellegzetes vonásait.
A spanyol Tramontana Csoport újabb brutális szupersportautóval rukkolhat elő. Az XTR formaterve az előd, a Tramontana R alapjaira épül, de a spanyolok ihletet merítettek az Arieltől, a KTM-től és az Aspidtól is.