Orosz tunerek munkája a BMW 760 kínai üzletembereknek szánt változatára épült XLI High Security. A több mint négytonnás, páncélozott autóról titkolni is kár, hogy az alvilág szereplőit célozzák meg vele.
Felfüggeszti valamennyi értékesítését Iránban a Fiat. Olaszország legnagyobb autógyártója így tiltakozik a közel-keleti ország nukleáris erőfeszítései ellen.
Nem akármilyen világpremier lesz idén a Concorso d'Eleganza Villa d'Este-n: a Zagato dizájnerei összefogtak a BMW tervezőivel, hogy megmutassák, milyen az ha a németek visszafogottsága találkozik az olasz formatervezők temperamentumával.
Az új csúcs sportautó-márka megérkezett. Hosszú fejlesztés után megmutatták végre a nagyközönségnek a Sarthét, a holland Vencer nevű cég saját fejlesztését.
A Renault-tól nem szokatlan, hogy egy különkiadással ünnepli Formula–1-es sikereit. Ám, miután saját csapatuk nagy részét eladták a Lotusnak és a Genii Capitalnak, a franciáknak most a motorjaikkal hajtott Red Bull Racing autóiért dobban a szívük.
Az Egyesült Államokban ma már kötelező a guminyomás-ellenőrző rendszer minden új autóban, de a Nissan jött rá először, hogy a beépített érzékelőt másra is lehet használni.
Ha nem is voltunk elájulva a legújabb Dacia formatervétől és műszaki megoldásaitól, a vételár ismeretében azt kell mondjuk, mindez lényegtelen is. A Lodgy olyan áron érkezik, ami a kategóriában eddig elképzelhetetlennek tűnt.
Ha ki nem is cserélték, alaposan átdolgozták a BMW legnagyobb luxusautóját, bár ez nem látszik rajta igazán. Elsősorban a motorkínálat változott: még több lóerőt kínálnak ugyanazért a pénzért.
Ingyen parkolhatnak a jövőben Győr belvárosában az elektromos meghajtású járművek, a hibrid autókat azonban egy utolsó pillanatban érkezett módosító indítvánnyal kizárták a kedvezményezettek köréből. A pénteki közgyűlésen vetődött fel az ötlet, hogy a lehetőséget szűkítsék a kizárólag elektromos meghajtású eszközökre, ezzel átvéve a gépjármű-regisztrációról szóló szabályozás által alkalmazott szóhasználatot. Ezt a közgyűlés egyhangúlag el is fogadta.
Egyformán vonzó a legkifinomultabb hölgyek és urak számára – így próbálja eladni legújabb ötletét a Gemballa tuningcég. Hogy van-e olyan balek, aki ki is fizeti a gyémántos fényezés árát, azt még nem tudjuk, de bármi elképzelhető.
Annak idején a Ford volt az egyetlen detroiti autógyár, amelyet nem kellett csődeljárással megszabadítani az adósságaitól, de ezért komoly árat kellett fizetnie a cégnek.
Eddig a BMW számozási sorozatából hiányzott két modell, de most úgy néz ki, elkezdik feltölteni az üresen maradt helyeket. Úgy hallani, hogy a 3-as és az 5-ös sorozat közé bekerül végre az a hiányzó 4-es. A gyártó az új szériát állítólag az Audi A5 Sportback és a Mercedes CSC vetélytársának szánja, azaz sportos, kupé-arányú négyüléses négyajtósra számíthatunk.
Nagyot kaszálni a luxusautókkal lehet, ezért manapság minden autógyártó igyekszik valahogy részt szerezni a prémium-piacból. A Renault eddig kimaradt ebből a játékból, de úgy hallani, megpróbálnak valahogy konkurenciát teremteni az Audi-BMW-Mercedes triónak. A kérdés csak az, hogy a közönség elfogadja-e az új márkát, és ha igen, mennyi idő alatt.
Brazília legnagyobb városában összesen 249 kilométernyi úton állt a forgalom, a város teljes úthálózatának mintegy negyedén. A korábbi helyi rekord 190 kilométer volt.
Nem siették el a bemutatót, előbb kifuttatták a 206-os sorozatot, amelynek szedán változatát kínálták azokon a piacokon, ahová a 301-est igazából szánják. A hosszas fejlesztés eredménye viszont bíztató: hatalmas csomagtartó és belső tér jellemzi, és ha minden igaz, nem is lesz veszélyesen drága.
Egyfelől nagy öröm, hogy a legtöbb új autó már megüt egy adott szintet passzív biztonság szempontjából, másrészt viszont nem ad elég tájékoztatást egy olyan osztályozási rendszer, ahol a vizsgált autók döntő többsége a legjobb minősítést kaphatja.
A Volvo célja, hogy 2020-tól már senkit ne haljon meg a vállalat autóiban, vagy autóitól, ugyan elég optimista, de úgy néz ki, mindent elkövetnek, hogy valóra váltsák. A legújabb lépés ebben az irányban a gyalogos-légzsák, amely elvben megmentheti a motorháztetőn landolók életét.
A PwC elvégezte idei felmérését a magyar autókereskedők körében. Ebből kiderül, hogy Magyarország újautó-eladásai tavalyhoz képest alig változtak, és a résztvevők szerint idén már nem is fognak. A kereskedők nagy része úgy véli, legkorábban 2014 után van esély a magyarországi autópiac fellendülésére. A felmérésben nagyrészt olyan márkák kereskedői vettek részt, melyek az eladások oroszlánrészét adják, mint az Opel, Skoda, és a Volkswagen.
Lassan már csak legyintünk a félévente felbukkanó pletykára, amely szerint a Renault feltámasztja az Alpine sportkocsi-márkát. De most itt az első jele annak, hogy nem csak beszélnek róla, csinálják is.
Kétségtelenül az S osztály a legfontosabb modell a Mercedes kínálatában. Ez határozza meg a márka arculatát – nem csoda, hogy nem sietik el a fejlesztést. Az aktuális generációt hét éve mutatták be, és a modellváltásra aligha kerül sor az idén.
Nem túlzás azt állítani, hogy a Mazda kínálatában az MX-5 a legerősebb egyéniség. Ennek megfelelően ez volt az egyetlen autó, amelyet soha nem osztottak meg senkivel, még akkor sem, amikor a Ford volt a Mazda legnagyobb tulajdonosa. Most azonban a fennmaradás a tét a japánok számára, így nemigen lehetnek finnyásak, ha üzletről van szó.
A legtöbb autógyár ma már a dobozos kompakt haszonjárművek második generációját kínálja. Az egyik kivétel a Ford: a Connect sorozat, amely kis változtatásokkal kerek tíz éve állja a sarat a piacon.
Azt hittük, autószínben már mindent láttunk, de a Mercedes legújabb húzását nézve mi is meglepődtünk. A Cannes-i sztárflotta minimum megdöbbentő jelenség – nem csodálkoznánk, ha divatot teremtene.
Elég nehezen mérhető, hogy egy márkanév mennyit ér, de kétségtelenül van értéke. Elég arra gondolni, hogy sokszor a márkanév alapján választanak terméket a vásárlók, ezért feltétlen érdemes valahogy rangsorolni, hogy melyik márka mennyire erős.
Az elmúlt harmincöt éveben a Brabus egyet jelentett a csúcsminőségű Mercedes tuninggal, és úgy nézett ki, az autók teljes körű átalakítása lefoglalja a cég szakembereit, de úgy néz ki, most más irányba kacsintgatnak. Az autóknál, főleg a belső tér átalakításánál szerzett tapasztalat persze jól jött, amikor bemutatták első egyedi repülőgép-belsőiket.