A Tesla Európában kezdi árulni méregdrága villanyautóit, sőt, jövőre már lesz villanyos SUV-juk is. Tudják, a környezetvédelem jegyében.
Külön nem foglalkoznánk velük, de érdekesek: konnektoros Swift, álcázott Mitsubishi, műkarbon-Citroën, kevés hengeres Renault, és a szalon egyik legszebb autója.
Egy mázsával könnyebb, mint a 207-es volt, sőt, keskenyebb és alacsonyabb is nála. Ja, és volt egy ötletük is, meglátjuk, hogy válik be.
A Tata a kéttonnás csöppségei és olcsó kisautói mellé kiállította az egyliteres fogyasztású villany-benzines minijét is.
A hot hatch kategórián teljesítményben egyértelműen túllő a vadonatúj M135i: több mint 300 ló várja a gázpedál ostorcsapását.
Előfordul, hogy a legnagyobbak is mellényúlnak. A Bentley-nél a jelek szerint már be is látták, hogy a szörnyszülöttüket át kell gondolni.
Pirkadat a neve, de jobb lett volna sötétben hagyni. Terminátor vagy meztelen csiga, nem tudni.
Finomítgatják, reszelgetik a tanulmányautót, ha csak nyomokban is ilyen lesz az új hatos, akkor féljen mindenki.
Franco Sbarro az autóipar nagy kísérletezője. Mindmáig rejtély volt, honnan szerzi a pénzt újabb eszement, ám elgondolkodtató ötleteire. Most sem hazudtolta meg magát.
Az F12 ugyan ellopta a figyelmet, de a Ferrari a Californiát is erősebbé és könnyebbé tette.
Az Opel idén nem vacakolt: akkora standot foglalt magának a szűkös, genfi Palexpón, mint egy focipálya. Aztán telepakolta Insigniával. Szerencsére jutott a színpadra izgalmas dolog is.
Meghülyült az Irmscher? Impreza WRX STi szedán? Mennyire lehet szerelembe esni az új Ferrarival? Minden, ami fontos és érdekes, a környező sallang nélkül.
Nem hagyhattuk ki a Lodgyt, a tízezer euró alatti újabb gazdasági csodát, amely meglepően autószerű és lényegesen jobb minőségű, mint a megszűnő Logan és MCV. Dacia-tapizás live!
Viszonylag gyorsan kéne, mert közte szeretnék lenni annak a 150 embernek, akik megvehetik a Zagatót.
A VW mindent beletolt ebbe a SUV-kupéba, ami új. A hivatalos fogyasztása 1,8 liter százon, de ha kell, megy is, és nem akárhogy.
Itt nem csak találomra piszkálgatják a sportkocsikat: precíz mérnöki munka ez a javából.
Erőteljes, lendületes, stílusos autót mégis Olaszországban tudnak igazán tervezni, és ez akkor is igaz, ha a tulaj történetesen német.
Az Audi hozza a formáját: pontosan azt kapjuk az új A3-astól, amit várnánk, se többet, se kevesebbet.
Vajon mit álmodhatott Pirx kapitány, amikor tésztaszűrővel a fején elaludt a vezérlőben? Talán kínai vásárlókat akart rábeszélni egy Bentley SUV-ra, sikertelenül.
Nem szennyez, nem hangoskodik, csak megy. És még ki is lehet fizetni.
Bár az Aston Martin Zagato ott feszített, és adta magát, mint egy kívánatos utcalány, az autószalon legszebb tárgya szerényen álldogált egy kis standon a tömegben.
Az XIV-2 pont olyan, mint a rinó-orrú Nissan, a legfurcsább részletek nélkül.
Feltéve, ha az a mezei motor a VW-csoport 3.6 literes V6-osa 300 lóerővel. Bár biztosan akadnak fanyalgók, aki szerint ez kevés.
Végre megtapizhattuk, beleülhettünk, megnézhettük: az új A osztály, Kecskemétről. Ugyanitt villanyszörnyeteg hajtáslánca.
A lenyugvó napnak is van ereje. Hát még a felkelőnek! Mert a BMW-standon új időkre virradt.
Eleinte nem tudták eldönteni, hogy C40 vagy V40 legyen a neve. Az új Volvónak van gyalogoslégzsákja is.
Egy Volkswagen, ami gyors, takarékos, és megfizethető – ilyen eddig nem volt.
A Honda genfi standja két központi téma körül forgott: az új NSX és a hibridhajtás, az atom-sportautó és a zöldkultúra.
A Lodgy nem csak méreteivel feszegeti a márka eddigi határait: néhány korszerű megoldás is belefért.
A Brabus standja lényegében egy 2012-es Keresztapa-remake díszlet. Úgy feketéllik a négyes pavilon közepén, mint don Corleone udvara Santino temetése idején.
Több száz kilóval könnyebb, mint a mai kisautók, és képtelenül keveset fogyaszt, csak a nevét nem lehet megjegyezni.
A Nissan megkímélte a japán lányoktól Genfet, ahogy az autóik oldalát sem irkálták tele széndioxid-kibocsátási adatokkal.
Toyota is back! Ez volt az a száznegyven decibellel felharsanó csatakiáltás, ami az új Prius leleplezését követően harsant fel a Toyota genfi standján. Összenéztünk: miért? El volt menve?
Az Aventador J valahol félúton van egy F1-es versenyautó és a csukott szupersportkocsi között.
A németek a legsikeresebb luxusmárkává tették a Bentleyt, de most nagyot léphetnek visszafelé, ha nem hallgatnak a kritikára.
Új kategóriában próbál helyet csinálni magának a márka, így igyekeztek, hogy a belépő látványos legyen.
Vannak hibák, amelyeket időről időre elkövetnek az autógyártók – íme egy újabb példa.
Szépnek szép a vaskos bunker-kupé, de temeti az autózást, örökre.
A Disco Volante mai szemmel már inkább egy jó vicc, a modernizált változat viszont már az sem.
Egy jókezű rajzoló még mindig csodákat művel: ha olyan lenne, mint a vázlaton, az új A osztály biztosan kiszorítaná a konkurenciát.
A spanyol VW leány nemrég még csak különféle méretű, tojásformájú egyterűeket gyártott, de ennek lassan vége.
Örömforrás, kínzószerszám, vagy elsőrangú csapatépítési eszköz? Nehéz megmondani, de az biztos, hogy nagyon megy.
Az XF Sportbrake valószínűleg a legszűkebb kombi lesz a kategóriában, de célszerűségben így is messze felülmúlja az összes többi Jaguart.
A Countryman is megkapta a JCW kezelést: a magas, ötajtós dobozban bő kétszáz lóerő tombol.
Itt a legerősebb utcai Ferrari, amelyet valaha kínáltak: 740 lóerő szabadulhat el a gázpedál padlóig tiprására. És még dögös is.
Jön a jó idő, a Volkswagen is ehhez igazodva választotta ki következő bemutatandó Golf GTI-t.
A svédek nem titkolóznak tovább, elárulták, hogy mit tud az ötajtós V40-es.
Az X-Trail stílust vált: csinosabb, polgáribb modell válik belőle.
Már a Bertone legendás arányérzéke sem a régi, pedig valaha az volt a lényeg.
Talán a lehúzhatatlan hátsó ablakokat is könnyebb lesz megbocsátani, ha van elég lóerő.
A gyáriak rég nem készítettek tisztességes sportkocsit, de ez nem jelenti, hogy más ne tehetné meg.
Nagy kihívás formás kombit tervezni, de a Hyundai szakemberei mindent elkövettek, ami emberileg lehetséges.
A kiszivárgott fotók minősége és az autó megjelenése is hibátlan. Ezzel nagyot szakíthatnak a svédek.
A Mercedes bemutatta az új SL 63 AMG-t, amelyhez az 564 lóerős teljesítmény csak felárért jár.
Kiderült, mi az a nagy meglepetés, amelyet az Infiniti tavasszal tervez leleplezni.
A kis luxus-SUV piac komoly sikert vagy nagy bukást hozhat – mindenesetre a koreaiak megpróbálkoznak vele.
1970 legőrültebb sportkocsiját támasztja fel az olasz stúdió, az elmúlt száz év emlékére.
Úgy tűnt, a japán márka teljesen elvesztette az irányérzékét, de az Invitationt nézve az az érzésünk, még van remény.
Az olaszok a Mini útját próbálják követni az 500-assal: itt az ötajtós változat, amely már kinőtte a kisautók kategóriáját.
Elméletben a legpraktikusabb Corsa-méretű családi autónak kellene lennie. De várjunk csak, ilyen már van az Opelnek.
Hamarosan bemutatkozik az A1 quattro, de valószínűleg percek alatt el is kapkodják majd. Ritkább lesz, mint némely Ferrari.