2021. február 19., 15:33 Módosítva: 2021.02.23 17:16
2 hozzászólás

Diego Maradonát minden idők egyik legjobb játékosának tartják. Kétségtelenül ő az, akinek a nevét az is tudja, aki focilabdát is csak képen látott. 2020 év végi halála után háromnapos nemzeti gyászt hirdettek Argentínában és ravatalozását több tízezer ember kísérte. Állítólag minden argentin kocsmában volt fenntartva neki egy szabad asztal és ez a hatalmas tiszteletet köztudott drogproblémái sem tudták elhomályosítani.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 19., 10:00 Módosítva: 2021.02.22 19:12
558
1 hozzászólás

Jack Boyd Smith Jr. sikeres befektető és imádja a veterán autókat. Van neki egy halom ritka vagy csak simán gyönyörű autója, amikkel rendre megjelenik a Pebble Beach Concours d’Elegance-on, a világ egyik legnevesebb autós szépségversenyén. Mind közül egyértelműen az 1933-as Packard Twelve Coupé a kedvence. Ilyen autóból összesen ötöt gyártottak, de csak kettő létezéséről tudnak.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 18., 16:59 Módosítva: 2021.02.23 06:11
354
2 hozzászólás

Minden terepezős videó sajátja a zaj: a Utah beli Hell's Revenge-en V8-as Wranglerek, Szibériában Land Cruiserek és UAZ-ok, az Öböl menti dűnéken turbós Patrolok zúgnak, így joggal zavarja az embert a Rivian elektromos pickupjából jövő csend. Csak a kerekek és a szétszórt kövek csapnak zajt.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 18., 12:20 Módosítva: 2021.02.22 19:11
40
3 hozzászólás

Ausztrália ásványkincsekben meglepően gazdag ország, a világ évente feldolgozott vasércének mintegy 40 százalékát odalent bányásszák. A foglalkoztatottak 2 százaléka dolgozik az ágazatban, ám a közelmúlt kezdeményezései alapján úgy tűnik, hogy a munkások egy részének veszélyben a megélhetése: több, az országban működő bányatársaság úgy döntött, a megterhelő és monoton járművezetői munkahelyeket automatizációval váltják ki. Szerencséjükre ennél többről van szó.

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 17., 16:08 Módosítva: 2021.02.21 07:26
3464
20 hozzászólás

Alig futott LaFerrari, Enzo és F50-es is van abban a Ferrari-gyűjteményben, amit a négyszeres Forma-1-es világbajnok Sebastian Vettel kisöpör éppen a garázsából. Nehéz nem szimbolikusnak látni a lépést azután, hogy a német egy csúnya szakításon van túl az olaszokkal.

nz
20 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 17., 11:10 Módosítva: 2021.02.19 15:35
156
0 hozzászólás

Pár nap híján sikerült a balatoni hummeresek legendás jégbeszakadásának kilencedik évfordulójára időzíteni ezt a hasonló eredménnyel végződött vagánykodást. Egy holland csatornában hozta össze a felvétel főszereplője, akinek hála nagyjából sejthetjük, hogyan nézhetett ki, amikor 2012 egy februári napján nekimentek a Balatonnak a H2-esekkel. 

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 16., 13:08 Módosítva: 2021.02.19 14:10
27
1 hozzászólás

Ugyan sem a tömegbaleset, sem a szoros befutó nem idegen az oválpályás versenyektől, a NASCAR vasárnapi futamán, a Daytona 500-on mégis olyan történt, ami Amerika imádott szériájában se gyakran esik meg. Két csoportos bukás is jutott az utolsó körökre, a második épp az utolsó kanyarokban érte a mezőnyt. A legelejéről indult és szoros befutót szült. 

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 15., 17:16 Módosítva: 2021.02.22 19:11
293
16 hozzászólás

Az angol money.co.uk keresőszavak alapján végzett elemzést a luxusautók népszerűségéről, amiben arra jutottak, hogy nem az olyan hagyományos márkák modelljei a legvágyottabbak a piacon, mint a Rolls-Royce vagy az Aston Martin, hanem a Tesla, azon belül pedig a Model S.

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 15., 14:18 Módosítva: 2021.02.19 08:12
161
0 hozzászólás

Hetes erősségű földrengés rázta meg Japán észak-keleti részét február 13-án. Bár a 2011-eshez hasonló katasztrófa nem történt, a driftvilágot azért érte némi megrázkódtatás: földcsuszamlás rongálta meg a sport Fukushima prefektúrában található szentélyét, az Ebisu Circuit-et.

Fotó: sponichi.co.jp
Fotó: sponichi.co.jp
Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 14., 18:14 Módosítva: 2021.02.19 06:14
411
13 hozzászólás

30 évesen is szépen ketyeg! Méltósággal öregszik... - Audi 80

72249

Ha ilyen autót szeretnél vásárolni, sajnos nehéz őket megtalálni, nagyon sok szerencse és kitartás kell ahhoz hogy meg tudj vásárolni egyet magadnak. Én is jó fél-egy évig kerestem mire megtaláltam a sajátomat, nagyon szűk a kínálat, ugye egyrészt lassan 30 éves autókról beszélünk tehát sajnos elég sok a bontóban végzi esetleges vadkár/GTK stb miatt, vagy ugye mert nem kívánja eladni az adott tulajdonos mert nem talál nála jobbat.

Ha használt autót vennél!

Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 14., 07:58 Módosítva: 2021.02.19 08:11
543
0 hozzászólás

A Lotus 900-as sorozatú motorjainak Wikipedia oldalán jártam a minap – nyilván valami adat kellett, vagy munkához vagy szórakozáshoz. Ott akadtam bele egy szűkszavú utalásba, amely szerint a sok sportkocsi mellett egy szedán is készült ezzel a motorral.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 13., 17:18 Módosítva: 2021.02.18 17:25
863
3 hozzászólás

Ameddig az autók javarészt létravázra épültek, addig a karosszériaépítő műhelyeknek is több feladat jutott, hiszen mindig volt egy igényei szerint megrajzolt formatervre vevő tehetős úr. Aztán jött az önhordó karosszéria és a gondosan megtervezett, egyre hatékonyabbá és egységesebbé tett sorozatgyártás, hozzá a rengeteg típus és valahogy az az egész csak ódon úri huncutságnak tűnt.

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 12., 17:01 Módosítva: 2021.02.16 06:13
6
8 hozzászólás

A fogyasztási adatok, mióta világ a világ, köszönő viszonyban sincsenek a valósággal. Emlékszem azokra az időkre, amikor egy négy literes V8-as motorhoz ki merték írni a 90 km/h-nál a 7l/100km fogyasztási adatot, de városban sem ment a fogyasztás 12l/100km fölé. Természetesen papíron. Nekem volt ilyen autóm, a valóság ezzel szemben az volt, hogy vegyes használat mellett 15-16 litert evett az autó, ha tojás volt a lábam alatt, akkor evett tíz litert száz kilométeren. Napjainkra azonban egyértelműen kijelenthető, hogy az autók fogyasztása drasztikusan csökkent az elmúlt évtizedekben. Lássuk mennyit iszik meg egy modern plugin hibrid valós körülmények között.

8 hozzászólás
2021. február 12., 12:41 Módosítva: 2021.02.16 06:13
321
7 hozzászólás

Messze nem pajtakincseket, inkább csak egy erdő cserjeszintjében rohasztott roncsokat talált egy hazai videós, aki alaposan körbejárta a sajátos hangulatú helyszínt, ahol a szociautók és egy szegény Nissan mellett a MIÉP szellemének tárgyi emlékei pusztulnak csendben.

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 11., 18:10 Módosítva: 2021.02.14 18:16
978
9 hozzászólás

Az amerikai iSeeCars.com 660 ezer, 1981 és 2005 között gyártott autó alapján vizsgálta meg, melyek azok a típusok, amiket az első tulajdonosuk a legtovább, de legalább 15 évig megtartanak

2004toyotaprius
9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 11., 15:31 Módosítva: 2021.02.14 10:50
318
4 hozzászólás

Kispénzű emberek kicsi országa lévén minimális divatja van nálunk a lakóautózásnak, bezzeg az USA-ban kisebb szalagtelkekre szerelnek kereket, és úgy járják a prérit. Azért egy-két név a távolság ellenére is átszivárgott az óceánon, az Airstreamek valóságos dizájn-ikonok, a Winnebagókról pedig az internet süldő korában elhíresült Winnebago Man miatt tudhatunk.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 11., 10:48 Módosítva: 2021.02.13 15:09
236
16 hozzászólás

Megannyi kérdés vetődhet fel sokakban, de talán a legegyszerűbben egy savanyú, reménytelen miért foglalja össze leginkább mindet. Mert látott már hasonlót az internet, csak abban valahogy megvolt a kellő sportérték és a vagányság. Mihail Litvin legutóbb azzal tűnt fel, hogy egy mezőn állva felgyújtotta Mercedes-AMG GT 4 doorját, most pedig érdemben használatba se vette az autót mielőtt használhatatlanná tette. Az áldozat szerepében ezúttal a Porsche Taycan Turbo S.

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 10., 16:26 Módosítva: 2021.02.13 14:00
41
4 hozzászólás

Az úgy volt, hogy egyik reggel összevesztem a tizenhárom éves fiammal, és az apai szigor aznapra eltiltotta a suli utáni játéktól. Tehát bekapcsolta a tévét, és mivel nagy híve a Halálos iramban sorozatnak, feldobott neki a Netflix egy friss filmet, valami Asphalt Burning. Mire hazaértem, már csak azt vettem észre, hogy fetreng a gyerek a röhögéstől, miközben a képernyőn tuningolt Mustanggal és Cadillac halottassal (Bumbi, remélem figyelsz!) keverednek idióta norvégok egyik kalamajkából a másikba, csinálnak hülyét magukból meg a rendőrökből, és bár minden poént ezerszer láttunk már, valahogy mégis őrülten vicces az egész. Úgyhogy bekapcsolódtam valahol a huszonötödik perc körül, és nem bántam meg.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 10., 13:58 Módosítva: 2021.02.13 12:09
330
13 hozzászólás

1966-ban megrendezik az első Táncdalfesztivált, amit a Magyar Televízió közvetít, a Le Mans-i 24 óráson pedig a Ford hármas győzelemmel bosszantja fel Enzo Ferrarit. Modenában májusra elkészül a 8535-ös alvázszámú 330 GT 2+2, ami hónapokkal később érkezik meg a Franco-Britannichoz. Párizsban, a diadalívtől induló Kléber sugárúton volt a kizárólagos importőr szalonja, itt vette át első tulajdonosa a 330-as Ferrarit és járkált vele még szűk egy éven át a városban.

13 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 10., 12:47 Módosítva: 2021.02.13 12:09
151
16 hozzászólás

A két éve vásárolt Audi A4-esemről tavaly írtam legutóbb, akkor egy teljes esztendő számvetése során kiderült, a látszólag hibátlan használt autóra is lehet költeni bőven, ha szeretnénk üzembiztosnak, biztonságosnak és vizsgaképesnek tudni a kocsit. Futás tekintetében már az első évben bejött az, amire számítottam, gyorsan belepörgött a húszezer kilométer a TDI-be. Ezután azonban jött a koronavírus, így a mögöttünk hagyott tizenkét hónapban kevesebbet autóztunk, nagyjából 13 ezret mentünk.

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 9., 17:07 Módosítva: 2021.02.13 12:09
368
6 hozzászólás
M5 Touring? RS 6 Avant? Felejtsd el és nézd meg ezt a CTS-V Sportwagont!

Ne aggódj, mással is előfordul, hogy soha nem ér oda időben a gyerek a suliba, az edzésre, aztán te is űzött vadként rontasz be a melóba és az egész család úgy elkésik az ebédről a nagyinál, ahogy kell. Mindenki azt mondja, hogy a megfejtés végtelenül egyszerű: el kell indulni időben. De te tudod, ha csak ennyi lenne, nem táncolna az óra mutatójának kattanása a rongyos idegszálaidon.

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 9., 11:06 Módosítva: 2021.02.11 19:58
58
1 hozzászólás

Pár éve már írtunk az Alauda (pacsirta) Racing repülő versenyautójáról, de a cég azóta komoly szponzorokat szerzett (pl. DHL), és csendben továbbfejlesztette a prototípust. A most bemutatott modelljüket Airspeeder Mk3-nak hívják, és ígéretük szerint még idén kiküldik a jövőbeni csapatoknak, a 2022-ben induló versenyen viszont már a következő generációt használják.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 9., 10:16 Módosítva: 2021.02.13 12:09
160
10 hozzászólás

A rali-világbajnokság YT-csatornájára került ki ez a videó a január végén rendezett Monte-Carlo-raliról. A szezonnyitó tizenkettedik szakaszának első két helyezettjének fedélzeti kamerás videóját vágták egymás mellé, hogy látható legyen, mennyire kiélezett az élmezőny a ralisport csúcsán. Ogier (balra) és Neuville között a célban 0,7 másodperc volt a különbség, mindezt egy 13 kilométer hosszú, hólével áztatott hegyi szakaszon különböző autóval (Ogier Yaris WRC-vel, Neuville i20 WRC-vel), és ahogy az ívhasználatot figyelve látni, nagyon eltérő vezetési stílussal.  

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 9., 08:10 Módosítva: 2021.02.11 15:35
518
7 hozzászólás
Nem jött rosszul a pénz a Porschénak, ezért megvalósították a mücheni kereskedő ötletét. Olyan modell született, ami előtte sokáig nem létezett.

Jómagam beérném egy random kisorsolt 911-essel is, de aki olyan szerencsés helyzetben van, hogy válogathat, neki sincs könnyű dolga. Lehet sportos túragép vagy eszeveszett gyors kabrió, esetleg kőkemény pályagép. Mégis akadnak olyan kombinációk, amikre igény van, de még nem léteznek. Sokáig ilyen volt a 911 Turbo kabrió is.

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még
2021. február 8., 23:16 Módosítva: 2021.02.11 19:48
3552
10 hozzászólás

Szürreális felvétel készült a szuperképességről, amiben a Tesla ma még messze a nagy gyártók előtt jár. Ez a távolról, netes hálózaton keresztül végezhető szoftverfrissítés, ami nem csak a tulajok garázsában álló Teslákkal esik meg, de a még otthontalan autókkal is, akár egy halomban, egy gyártelepen. Egy ilyet látni itt éppen. 

10 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még