A Police.hu jó előre szól: augusztus 12 és 18 között az egész országban fokozott traffizás várható.
Rekordnagyságú - 78,2 milliárd koronás (1016,6 milliárd forint) osztalékot küldött külföldi anyacégeinek a tavalyi gazdasági eredmények alapján a három legnagyobb cseh autógyár. Ez az összeg négyszerese a 2017-es osztaléknak, egyben mintegy 25 százaléka a 2018-ban külföldre kifizetett teljes csehországi osztalékoknak - írta az E15 gazdasági napilap pénteki kiadásában.
A Pikes Peak-en kezdődött az ID.R nagy menetelése, és Kínában, a Tianmen Shan szerpentinjén érhet véget.
Egy darabig úgy tűnt, hogy a kínai Shanghai Auto komoly terveket sző az MG márkával – nagy nemzetközi visszatérés, és hasonlók – de mostanra mintha megváltozott volna a stratégia: egyszerűen ráakasztják a jelvényt a SAIC más néven született modelljeire.
A régebbi Model S és Model X változatok váratlan hatótáv-csökkenéséről május óta hallani: akkor jött ki egy frissítés, amely a beszámolók szerint akár 64 km-rel is csökkentette az egy töltéssel megtehető távolságot.
Egyelőre csak pletyka, de egyáltalán nem hihetetlen, hogy az RS E-tron néven emlegetett sportkocsi hajtásrendszerének kialakításában a horvát Rimac segítségét is igénybe veszik.
Stephan Winkelmann az Automobile magazinnak adott nyilatkozatában beszélt a sebességi rekord lehetőségéről, és a márka bővítéséről. Azt is elárulta, hogy kész a terepjárójuk, csak a jóváhagyás hiányzik a fejlesztés befejezéséhez.
Egyelőre a Mercedes régebbi, 2,2 literes Euro 5-ös dízelmotorjaihoz dolgozott ki a Dr Pley SCR Technology utólag beépíthető redukciós katalizátort, amely elvben a nitrogén-oxid kibocsátás csökkentésére alkalmas. A beépítés költségének egy részét Németországban a gyártó állja majd.
A Lotus jelvénye karakterében keveset változott az évek során, csak 1986 és 1988 között változtatták meg gyökeresen, amikor a General Motors vette át az irányítást a cégnél. Az alapvető karaktert a Geely is megtartja, bár két lényeges változtatást is végrehajtottak.
Az amerikai biztosítók által pénzelt kutatóintézet, amely töréstesztjeiről ismert, azt vizsgálta, hogy a térdlégzsák mennyiben befolyásolja a sérülési esélyt. Az eredmény rossz hír e biztonsági felszerelés gyártóinak: azt mutatja az elemzésük, hogy minimálisan befolyásolja a sérülési esélyt, és akkor sem minden esetben pozitív irányban.
A B betűt és a méhet ugyanúgy ejtik angolul, bí-nek – mintha most ebből építene a Tesla alapítója gerilla-marketing kampányt.
A Dongfeng még 2014-ben fektetett jelentős összeget a Peugeot csoportba, cserébe szép nagy részvénycsomagot kaptak. Ám úgy hallani, ettől most szabadulna az állami tulajdonú kínai autógyártó.
A Motorsport magazinnak nyilatkozott az FIA illetékese, Frederic Bertrand, aki kilátásba helyezte, hogy a 2019-2020-as idény végeztével változtatnak a versenyautók karosszériáján.
Egy finn Tesla-vásárló beszámolóiból tudunk a problémáról, aki egy hónap használat után szembesült a gyenge minőségű festéssel, amely bizonyos helyeken már lekopott az autóról. A Tesla első körben azt válaszolta, hogy a probléma nem garanciális, a szakértői vélemény azonban másra utal.
2012-ben végigturnézták Európát a Renovatio T500 nevű autójukkal, de azóta a Tushek márkáról egyáltalán nem lehetett hallani, egészen mostanáig.
Tudjuk, hogy a vázlatok becsapósak, túl sokat torzítanak az arányokon, és általában kedvező irányba. Ám az így is egyértelmű, hogy a Hyundai tervezői az i10-ből olyan autót igyekeznek előállítani, amelyen megakadhat a vásárlók szeme.
A Twingo olyan szegmenshez tartozik, amely gyorsan zsugorodik: több gyártó is jelezte már, hogy vagy egyáltalán nem gyártana kisautókat a jövőben, vagy ha mégis, akkor csak méregdrága elektromos változatokat. A Renault azonban mást szeretne.
A probléma létezik: tavaly 52 gyerek halálát okozta, hogy nyáron az autóban felejtették, az idén pedig 26 kisgyerek kapott hőgutát a kocsiba bekötve. Arról nincs ilyen statisztika, hogy hány kisgyerek kerül halálos veszélybe, és menekül meg, de ilyenről is heti rendszerességgel érkezik hír.
A Suzuki a 2019-2020-as üzleti év első negyedéven, áprilistól júniusig 62,7 milliárd jen, átszámítva 526 millió euró hasznot hozott, ami egyáltalán nem rossz eredmény egy ekkora gyártótól. A hiba csak az, hogy tavaly ilyenkor még 116,5 milliárd jent hozott a cég.
Összesen 1344 új autóbuszt vásárolna a Volánbusz, EBB (Európai Beruházási Bank) hitelből, egy minap napvilágra került tervezet szerint. Négy tendert már kiírtak 460 darab autóbuszra, ezekből azonban teljesen kimaradtak az elektromos buszok, ugyanis a Jedlik Ányos terv 2.0 szerint a kormány egyelőre kihátrált az elektromos buszok beszerzése mögül.
Az Automobile magazin szerint a következő néhány évben sokat változhat az Audi kínálata, igazodva a változó igényekhez. Elsősorban a nagyobb modelleknél lehet drasztikus változtatásokra számítani.
Nem is egy ismeretlen cég döntött úgy, hogy Aston Martin szalont nyit Magyarországon, hanem a Gablini-csoport. Ráadásul Budapesten lesz a márka regionális központja is.
Nem partizánakcióról van szó: az 1969-es Le Mans-i 24 órást megnyerő autó tökéletes másolatai gyári alvázszámot kapnak, és persze korhű hajtásláncot.
Úgy tudjuk, a hatból két Audi RS lesz teljesen új, a maradék négy már meglevő autók átdolgozásával keletkezik. Nem véletlen, hogy hat típushoz is hozzányúlnak még az idén: a szigorodó európai szén-dioxid-kibocsátási és hangerő-szabványok miatt nyilván egyiket sem hagyhatták érintetlenül.
A divattervező fotóin egy Rolls-Royce, egy Lamborghini és strandra öltözött fotomodellek mellett egy zöld 812 Superfast is látható. És miután a Ferrari megpróbálta levetetni a képeket, erről már azok is tudnak, akik azt sem tudták, ki lehet Philipp Plein.