Jövőre olyan világbajnoksága lehet a ralisportnak, amilyen talán utoljára a B-csoportos időkben volt bő harminc éve. Plusz nyolcvan lóerő, plusz három milliméter a turbószűkítőn, 25 ledobott kilogramm és óriási légterelők – ha még nem jött meg a kedved a szezonhoz, néz meg, hogyan készül a Toyota a finn télben.
Amennyire lehet, a közeljövőben elmosná az árkülönbséget a hagyományos és a villanyautók között a Nissan – ezzel a szándékkal nyilván nincs egyedül, de már tervük is van rá: a következő Leaf platformja nemhogy a Renault-ig, de egész a Mitsubishiig elérne.
Dieter Gass veszi át a leköszönő Wolfgang Ullrich szerepét az átalakuló Audi Sport élén. A motorsportrészleg eddigi vezetője, a 66 esztendős Ullrich 23 évet töltött a pozícióban. Utóda szintén jelentős tapasztalatokkal rendelkezik a versenysportban.
Meg vannak számlálva a Dunsfold Aerodrome napjai, közel másfél évtized után új tesztpálya után kell néznie a Top Gearnek. Lakópark lesz Stig játszóteréből.
Ha eddig azt gondolták, hogy Magyarországon súlyos probléma az álláshalmozás, akkor gondoljanak csak bele Carlos Ghosn helyzetébe. Miután a Nissan októberben átvette a Mitsubishi irányítását, most az is kiderült, hogy a Renault-Nissan-csoport első embere foglalja el az újonnan megkaparintott márka vezetői székét is.
A megfelelő időközönkénti olajcsere fontosságára nem lehet elégszer felhívni a figyelmet. Korábban l áthattunk képeket arról, hogy néz ki 130 ezer kilométer után egy Audi TT motorja, az alábbi videóban pedig egy Brian nevű amerikai szerelő mutatja meg, milyen lesz az olajszűrő, ha nyolcvanezren át elblicceljük a műveletet.
Aventador S néven új sportkocsit mutatott be a Lamborghini. Az alapmodellt váltja ki, de annál erősebb, az SV-nél viszont kicsivel gyengébb lett. Egy viszont biztos: bitang gyors.
Néhány nappal ezelőtt már láthattunk kiszivárgott fotót a Suzuki Swift következő generációjáról. Most egy prospektusból kerültek nyilvánosságra felvételek, amelyek teljesen összhangban vannak mindazzal, amit eddig láttunk a japánok kiskocsijáról.
Belehúzott villanyautó-fronton, rögtön talált is magának egy új nagykövetet a kínai BYD Auto. Leonardo DiCaprio lesz az arca mostantól Kínai óriás autómárkájának. Pontosabban annak alternatív hajtású autóinak.
Az Aston Martin, a Tesla és a BMW után már a Porschétól is van igazolása az Apple-nek. A 919 Hybridet Le Mans-győzelemhez segítő vezető tervező, Alex Hitizinger is a techóriásnál van már, és aligha nem a Titan projekten dolgozik.
A tavalyi karácsonyi időszakból sokan még emlékezhetnek a Ford ötletes reklámjára, a Snowkhanára. A helyzet az, hogy idén sem voltak restek elkészíteni a folytatást, és ezúttal is szabadjára engedték a fantáziájukat.
India az ezüsttel lázad, ha a kínaiakon múlna, tízből hat autó fehér lenne – kijött 2016-os autószín-statisztikájával az Axalta autóipari festékgyártó. Kapaszkodik a fekete, holtversenyben a szürke az ezüsttel.
Egy autó nem a lóerők számától lesz igazán szórakoztató. Az egyik legizgalmasabb kategória nem véletlenül a hot hatcheké, vagyis a forró ferdehátúaké. A Volkswagennek a GTI személyében évtizedek óta elég komoly ütőkártyája van ebben a szegmensben, most azonban néhány mérettel lejjebb keresgélnek.
Nehéz bármit is hozzáfűzni az alábbi videóhoz. Az idei aranyosgyéresi (Erdély) negyedmérföldes gyorsulási versenyen egy nagyjából negyvenéves Dacia 1300 kóstolt be egy BMW i8-ast. Nézzék csak!
Ferrarit bérelt, így próbálta feldobni esküvője napját egy kínai pár. A hófehér 458 Italiát azonban nem sikerült sértetlenül megőrizni a leadásig. A szupersportkocsi ugyanis egy Volkswagen Polóval ütközött, a bal oldala pedig rendesen megtört. A Polo eleje szinte megsemmisült.
Elkészült az új Ford GT első olyan példánya, amelyet egy szerencsés vevő már át is vehet. Az autót a kanadai Ontarióban szerelték össze. A gyáriak azt mondják, a megrendelő még ebben a hónapban átveheti a sportkocsit, de azt egyelőre nem árulták el, hogy a második GT is kész lesz-e még az év vége előtt.
Persze nem most, de belátható időn belül. Nem más, mint Bob Lutz, a General Motors egykori vezére gondolja így, és az Automotive News-nak ki is fejtette, miért. Logikus érvek.
Ügyes szolgáltatáspárosításból csinált virális reklámot a finn Nokian. Íme az abroncsvizsgálóval szerelt autómosó.
Beért a kínálatbővítés, a tavalyinál közel kétszer több autót ad el a McLaren idén - meg is lett a rohanásban a tízezredik autójuk.
Váratlan helyről kapott váratlan tuningot egy Tesla Model X. A hely Bulgária, a tuning pedig egy csendesítő csomag, plusz némi csicsa egy többszörös Tesla-tulajdonosnak.
Tizennyolc évvel megelőzte az első gyári 911 kabriót, prototípusként gyártotta a Karmann, most akár egymillió eurót is érhet ez a vörös, tetőmentes 911 1964-ből.
Az SL valaha a leggyorsabb Mercedes volt, de a generációk során nagy, lusta luxusmodell vált belőle. Ez azonban hamarosan megváltozhat: az Autocar információi szerint a következő generáció fejlesztését az AMG-re bízták, ahol évek óta dolgoznak a típuson.
A Suzuki a világ nagy részén a kisautóiról ismert – eddig minden esetben belebuktak, amikor megpróbáltak kitörni ebből a körből, legutóbb a Kizashival – Japánban mégis kínálnak viszonylag nagyméretű autót. A Landy egyterű már a harmadik generációnál tart, azaz megéri a Suzukinak a kínálatban tartani.
Az amerikai tengerészgyalogság lánctalpas AAV járműveit váltanák le az új, nyolckerekű ACV-vel, amely, bár brit cég kínálja, és Amerikában készül, jórészt olasz technikára épül.
Norvégia ma egyértelműen a legnagyobb villanyautó-piac Európában, de talán a világon is. Nem csoda, hogy az Opel is itt mutatta be először az Ampera-e típust, az amerikai Chevrolet Bolt testvérmodelljét. Így először ezen a piacon hasonlíthatók össze az árak is.