Hírek

2016. október 5., 10:58 Módosítva: 2016.10.08 14:41
31

Bár 2013 óta nem tudták legyőzni, és jelenleg is vezet a 2016-os világbajnokságban, a Volkswagen Polo R WRC csak az év végéig maradhat versenyben jelen formájában. Az új szabályokhoz igazodva a Volkswagennek is új autót kell építenie 2017-re, és a brit Autocar infrormációi szerint azt már Polo GTi-nek hívják majd.

polo gti wrc
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 5., 06:06 Módosítva: 2016.10.07 13:53
42

Lehet, hogy korán sirattuk a Mégane kőkemény sportváltozatát: a legújabb hírek szerint kéziváltóval is kínálják majd a következő RS-t, amelyből így ismét jöhet a pályanapozásra alkalmas változat.

meganerspv
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 4., 15:55 Módosítva: 2016.10.11 06:16
23

Egyelőre nem sokkal több látványos prototípusnál a Chevrolet Colorado ZH2, de jövőre részt vesz az amerikai hadsereg jármű-kiértékelő központjának (TARDEC) tesztjén, hogy kiderítsék, mit ér egy üzemanyagcellás jármű a harctéren.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 4., 14:23 Módosítva: 2016.10.07 10:48
93

Új vegyes vállalatot alapít a Daihatsu és a Toyota, amelynek állítólag az lesz a feladata, hogy új, olcsón gyártható és forgalmazható autókat dobjon piacra a közeljövőben. A két autógyártó a lehető legjobb munkamegosztásra törekszik, hogy kiaknázhassa a még fejlődő piacokon kínálkozó lehetőségeket.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 4., 13:21 Módosítva: 2016.10.06 10:46
149

Amerikában Donald Trump kampányának köszönhetően forró téma manapság a helyi autóipar kiköltözése az országból. Az olcsó modellek már évtizedek óta Mexikóban készülnek, és ez a republikánus elnökjelölt egyik vesszőparipája. Az autóipari dolgozók szakszervezetének egyik vezetője a Trumpnak címzett válaszában említett meg egy olyan apróságot, amely egyértelműen bizalmas információ volna: a Ford Ranger és Bronco modelleket a michigani összeszerelő üzemben gyártják majd, és nem Mexikóban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 4., 12:02 Módosítva: 2016.10.06 08:40
30

A BMW két olyan típussal indította az i márkát, amelyeket második autónak vesznek meg jobb módú nyugat-európai vagy észak-amerikai háztartások. Ami viszont hiányzik: egy autó, amely akár családi jármű is lehet. Már beígérték, és nem kizárt, hogy ez lenne az, a rég várt i5.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 4., 10:56 Módosítva: 2016.10.06 06:12
32

Az AMG néhány napja jelentette be hivatalosan is, amit már korábban hallani lehetett: olyan sportkocsit fejlesztenek 2017-re, amely a világbajnok F1-es versenygépük V6-os turbómotorja köré épül. Ha minden igaz, a világ legdrágább pénzért kapható autója lesz, amikor megjelenik, ennek ellenére már most lefoglalózták az első példányt, ráadásul Ausztráliában, ahol a típus nem is mehetne utcára.

Mercedes-AMG-R50-1
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 4., 06:16 Módosítva: 2016.10.06 12:16
1

Az amerikai biztosítók által pénzelt intézet áll talán a legközelebb ahhoz, hogy joggal nevezze magát gyártófüggetlen tesztelőnek. Ezúttal a Mercedes C osztályt vizsgálták meg alaposan, méghozzá kedvező eredménnyel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 3., 15:28 Módosítva: 2016.10.07 13:53
60

A Jaguar-Land Rover marketing-igazgatója, Andy Goss beszélt az XF fejlesztés alatt álló új változatáról, amelynél az előd néhány hiányosságát is igyekszik pótolni a gyártó.

xfsb
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 3., 14:02 Módosítva: 2016.10.05 15:12
32

A svéd gyártó kész rendszerrel szeretne előállni, amely lehetővé teszi, hogy nyugodtan elengedjük a kormányt, és mással foglalkozzunk, ne a vezetéssel. A tesztelést már meg is kezdték, de a cég első embere, Hakan Samuelson csak most beszélt róla, hogy mik a terveik azután, ha üzembiztossá válik a robotpilótájuk.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 3., 12:45 Módosítva: 2016.10.05 10:23
97

Az Electrek számolt be az újabb Tesla-balesetről, amely kísértetiesen hasonlít egy korábbira. Ezúttal egy floridai konditerem ablaka állította meg a fékezés helyett váratlanul gyorsító autót, és nem egy lakóház sarka, de a lényeg ugyanaz: mást állít a sofőr és mást a gyártó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 3., 11:08 Módosítva: 2016.10.05 15:12

A névvel korábban egy igazán látványos Buick tanulmányon találkozhattunk, amely gyártásba biztosan nem kerül, viszont a típusjelzését most újrahasznosítják.

avenirlogo
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 3., 06:07 Módosítva: 2016.10.05 11:54
6

Biztosan nem tetszik a Mitsubishinek, ha szalonról-szalonra megkapja, egy tetszhalott márka, de megint csak egy nagyon tanulmányos tanulmányt tudott elvinni az év második legnagyobb autószalonjára. A japánok épp stíluskereső korszakukban vannak, úgyhogy most megpróbálkoztak a Ground Tourerrel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 2., 19:47 Módosítva: 2016.10.06 06:17
45

A Carobus nevű orosz cég új termékével feliratkozott a világ legfeketébb humorral bíró vállalkozásai közé. Idén két éve annak, hogy egy BUK típusú légelhárítórakétával lelőtték a Malaysia Airlines utasszállító repülőjét, most egy BUK légelhárítórakéta-hordozó formájú kiságyat dobott piacra a bútorgyártó.

256695
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 2., 19:15 Módosítva: 2016.10.05 11:54
141

Az Audi azon kevés kiállító egyike volt Párizsban, amelyik nem alibizte el a jelenlétét. Volt itt két premier is: a Q5-öt hozzáigazították végre a Q3-hoz/Q7-hez, és 2010 óta az első RS szedánt hozta össze az Audi az A3-ból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 2., 14:01 Módosítva: 2016.10.04 10:12
62

Nem csak az ügyfeleknek fizet brutális összeget a Volkswagen Amerikában, a kereskedőket is óriási keretből fogja kárpótolni a cégóriás a dízelbotrány miatt. A VW most bejelentette, fizet azoknak az amerikai autókereskedőknek, amelyeknek a forgalma visszaesett a botrány hatására. 

vw
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 2., 12:01 Módosítva: 2016.10.05 11:54
299

A Peugeot-nak idén sikerült városi terepjárókra tematizálnia párizsi standját. Az Isuzunál nem volt olyan erős magas has-fölény, mint amit ők összehoztak a 3008-asokkal és 5008-asokkal teleszórt placcon. Hogy teljes legyen a kép, ott volt még az új Dakar-autójuk, a 3008 DKR is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 2., 07:03 Módosítva: 2016.10.04 06:21
68

Hatalmas szerencsével és lélekjelenléttel sikerült megúszni a balesetet egy amerikai gyorsulási versenyen. Az egyik futamon két Corvette feszült egymásnak, amikor az egyiknek kitört a fara, a sofőrnek pedig nem maradt sok ideje a korrigálásra.

corvette
Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 1., 12:53 Módosítva: 2016.10.05 11:54
48

Párizsban a kiállítók többsége újfent igazolta azt az évek óta mondogatott tézist, miszerint fölösleges két nagy európai autóshow egy évben. Az autóiparnak elég feladat, hogy Genfről-Genfre produkáljon valamit erőset. Itt van például a Renault, ami hazája legnagyobb autós megmozdulására egy sosemlesz autóval és a nagyfőnök sétájával tudta magához csődíteni a szalon népét.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 1., 10:24 Módosítva: 2016.10.04 06:31
28

Egy rendes pickup sok mindenre jó. Vontathatunk vele trélert, rajta autóval, csónakkal. Lakókocsit és még ki tudja mit. Aki viszont hazaszeretetét akarja mások orra alá dörgölni, az nem választhat mást, mint egy jókora nemzeti lobogót. Ezzel ráadásul a rekordok könyvébe is be lehet kerülni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. október 1., 06:44 Módosítva: 2016.10.04 06:31
55

Óriási szerencse, hogy a Mercedes-vezér Dieter Zetsche nem a nagyközönséghez, inkább a Párizsi kiállításon bóklászó sajtómunkásokhoz intézte szavait a megnyitó előtt. Igyekeztem kitakarni az autóbolondok számára fájdalmasabb részeket, de elárulom, hogy az elektromos autókról, az autómegosztásról, az önvezetésről és a kapcsolattartás netes formáiról beszélt ez az ember, merthogy a Mercedes mostantól teljes erővel átalakul és ezekre koncentrál a jövőben, sőt, ahogy korábban bejelentették, tovább bővítik saját akkumulátorgyártói kapacitásukat. 2025-ben már több mint tíz villanyautót kínál majd a cég, vagyis elköszönhetünk néhány hagyományos benzinestől és dízeltől.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 30., 18:35 Módosítva: 2016.10.06 06:17
60

A Párizsi autószalon már reggel hét óra előtt nyitott, mostanra az összes pavilont felfűtötte a fejünk felett vakító ezernyi napfénylámpa, és a Ferrarinál is elindult az élet. Az olaszok nem kínálnak négydimenziós moziélményt, mint a Seat, nem lebegtetnek színes lampionokat, mint a Renault és valamiért virtuális sisak, meg az önvezetésről tartott prédikáció sincs, csak az, amihez mindig is értettek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 30., 18:30 Módosítva: 2016.10.04 06:31
152

A jövő szezon megengedőbb szabályrendszert hoz a rali-világbajnokságban, így minden csapat könnyebb és erősebb autót építhet. A Hyundai már el is készült a magáéval, amelyet kiállítottak a Párizsi Autószalonon, méghozzá kifejezetten erre az alkalomra tervezett matricázással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 30., 18:28 Módosítva: 2016.10.06 06:17
671

Üldögélni és nézelődni is rettentő tanulságos a Honda párizsi standján, ahol japán alkalmazottat alig látni, britet annál többet, és ahol most a legújabb Civic a szenzáció. Az NSX-nek már emelvény sem jutott, és nem véletlenül, hiszen a Honda népautójának tizedik generációja mutatkozik be most, amelyben érezhetően helyre akarnak tenni néhány korábbi bakit a japánok. Az egyelőre négy- és ötajtós kivitelben létező modell kapcsán hangsúlyozzák, hogy elsősorban nekünk, európaiaknak tervezték, és mellesleg éppen abban a Nagy-Britanniában készül, ahol a kontinens legintenzívebb Civic-kultusza tombol.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. szeptember 30., 16:46 Módosítva: 2016.10.04 06:31
4

Erről maga Luca de Meo, a márka első embere beszélt, sőt, azt is elárulta, mi lesz a Nissan Juke riválisának szánt újdonság típusjelzése.

2
Távolról sincs vége, olvasson még