Hírek

2016. március 30., 14:02 Módosítva: 2016.04.04 06:16
80

Csak a tavalyi év során vagy 40%-kal nőttek az AMG eladásai: több, mint 68 ezer autót adtak el. A gyors növekedés motorja természetesen az AMG Sport sorozat: a gyengébb, de elérhetőbb áron kínált hathengeres modellek iránt láthatóan van kereslet. Talán ezért is kapcsoltak még magasabb fokozatba a Mercedes tuning-részlegének fejlesztői.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 30., 11:51 Módosítva: 2016.04.03 11:43
124

Várható volt, hogy a Volkswagen számára az Egyesült Államokban még messze nincs vége a dízel-botránynak. A közismerten fejlett amerikai perkultúra már eddig is tucatnyi bírósági eljárást eredményezett a VW csoport ellen, és most a fogyasztóvédelemmel foglalkozó FTC is beszáll. Az újabb per apropója a megtévesztő reklámkampány.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 30., 06:12 Módosítva: 2016.04.04 06:16
27

Nem is olyan régen még a Micra volt a legnépszerűbb Nissan Európában, de a jelenlegi generációval elérték, hogy Qashqaiból vásároljanak többet: az Indiában gyártott modell igénytelen kivitelezésével elriasztotta a vásárlókat, akik korábban sokkal többet kaptak a pénzükért. Ám úgy tűnik, a Renault-Nissan belátta a hibát, és kész korrigálni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 29., 18:14 Módosítva: 2016.04.04 06:16
12

A Jeep Compass és Patriot modellek, bár nem különösebben népszerűek – tíz éve piacon vannak. Az utódot várhatóan még az idén bemutatják: ez lesz az első Jeep, amelyet Brazíliában gyártanak majd az egész világ számára.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 29., 17:06 Módosítva: 2016.04.02 09:53
84

Az amerikai NHTSA több mint ötezer e-Golf visszahívására kötelezi a Volkswagent, az akkumulátor-felügyelő szoftver hibája miatt, amely az autó váratlan leállását okozhatja.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 29., 15:07 Módosítva: 2016.04.01 15:38
86

Hét év után váltják le a Porsche négyajtós személyautóját – úgy hallani, a második generációból már kombi-fazonú változat is készül. A második generáció új műszaki alapokra épül, könnyebb lesz, takarékosabb, és várhatóan formásabb is, mint kissé ügyetlen formájú elődje.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 29., 12:28 Módosítva: 2016.04.04 06:16
102

Valamiféle szabadidő-kisbusz szerepel a tervekben, amely oldalt kétféle módon is nyitható lenne. Az ötlet nem rossz, még ha nem is igazán eredeti – a kérdés, hogy megvalósulhat-e valaha.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 29., 11:15 Módosítva: 2016.04.04 06:16
74

Az Alpine középmotoros kupéja ugyan csaknem készen van, egyelőre nem árulták el, hogy milyen motor mozgatja majd. A Renault kínálattervezésért felelős alelnöke szerint lehetséges, hogy egyszerűen vásárolnak hozzá egy megfelelő motort, és a legalkalmasabb partner egyértelműen a Mercedes tuningrészlege lenne.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 29., 06:06 Módosítva: 2016.04.01 10:48
79

Tökéletes oktatóvideó született autókereskedőknek a nagyüzemi telepi lopásról péntek hajnalban a floridai Tampában. Ha eddig bármi kétsége volt, hogyan lehet harmincöt perc alatt ellopni nyolc autót, a videó végére elmúlik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 28., 15:37 Módosítva: 2016.03.31 11:02
109

A világ legolcsóbb Bugatti Veyronjaként vagy a világ legdrágább Mercury Cougarjaként hirdethetnék ezt a távolról nézve egész jól sikerült replikát. A laikusok megtévesztésre maximálisan alkalmas pózőr-másolmányt 17 millió forintnyi dollárért kínálják az eBay-en.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 28., 13:11 Módosítva: 2016.04.03 10:10
177

Az új CX-9 forgalmazása mostanság indul az amerikai piacon. Az óriás-Mazda egyedül egy 2,5 literes, turbós négyhengeres benzinessel kapható, az amerikai piacon túl Oroszországban, a Közel-Keleten és hazai piacán próbálkozik vele a Mazda. Egész eddig úgy volt, az elődjéhez hasonlóan ezt sem hozzák majd el Európába, de úgy hírlik, van remény.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 28., 10:27 Módosítva: 2016.03.31 14:18
158

Minden pályaautós rémálma esett meg ezzel a féket vesztett Corvette-essel Sebringben. Az elszabadult Corvette-ből következett aztán minden versenypályaigazgató rémálma, a közútra tévedt versenyautó. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 28., 07:21 Módosítva: 2020.07.02 10:31
35

A Jaguar két éven belül bemutat valamit, amit nem benzinmotor hajt – jelentette be Ian Callum, a márka formatervezési igazgatója. Nyilvánvalóan nem a dízelmotort találják fel újra: egyértelműnek tűnik, hogy villanyhajtású modell leleplezésére készülnek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 27., 16:58 Módosítva: 2016.03.31 06:33
27

Igen különleges autó kerül hamarosan kalapács alá az RM Sotheby's aukciósháznál. A meghirdetett Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 1 egy olyan korszakban verte a port a ralipályákon, amelyet máig a versenyzés aranykoraként emlegetnek a fanatikusok.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 27., 12:52 Módosítva: 2016.03.31 06:33
1

Meglepően jól teljesít a kínai piacon a Cadillac. Az amerikai márka autóiból 2015-ben 17 százalékkal több fogyott, mint egy esztendővel korábban, ez pedig jócskán túlmutat az autóipar eladásainak bővülésén is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 27., 10:01 Módosítva: 2016.03.31 06:33
9

A Halálos iramban filmek egyik sztárját nyerte meg a nemrég bemutatott F-Type SVR népszerűsítéséhez a Jaguar. Michelle Rodriquezt a nevadai sivatagban ültették be az új korszak kezdetét jelentő sportautóba, és kapott maga mellé egy instruktort is.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 27., 06:35 Módosítva: 2016.03.31 06:33
31

Elkészült az ötezredik Aventador a Lamborghini Sant'Agata Bolognesében működő üzemében. Ehhez valamivel több mint öt esztendőre volt szükség, ugyanis az első példány 2011 februárjában gördült ki a gyárból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 26., 17:46 Módosítva: 2016.03.31 06:33
5

Akár egy éven belül bemutathatja Sport Coupé névre keresztelt, új modelljét a Range Rover. A belső kódnéven egyelőre csak L560-ként emlegetett SUV-val inkább az aszfaltos utakon támadnak majd, mintsem terepen. A BMW X6 riválisának szánják.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 26., 17:45 Módosítva: 2016.03.31 06:33
7

Megelőző intézkedésként rendelt el visszahívást a Volkswagen. Az akció összességében mintegy nyolcszázezer autót érint. Ebben nagyjából fele-fele arányban szerepelnek a Touaregek és a Porsche Cayenne-ek. 2011 és 2016 között készült példányokról van szó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 26., 12:25 Módosítva: 2016.03.31 06:33
11

Egy újabb átlagos nap kezdődött a fehér 1-es BMW tulajdonosának a spanyolországi Aldeamayor de San Martinban. Autóba ült, és elindult, hogy gyermekeit elvigye az iskolába, ahogy teszi azt szinte minden nap. Valami azonban a megszokottól eltérően alakult.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 26., 09:23 Módosítva: 2016.03.30 16:45
234

Érdekes összehasonlításra vállalkozott a brit Autocar. Három, egymástól teljesen különböző gépet eresztettek össze: egy Ariel Atom 3.5R sportkocsit, egy Citroën DS3-at, amely egyébként az FIA ralikrossz-világbajnokságán szerepel, és egy Yamaha R1-es sportmotort. A versenyt először nyolcad-, majd negyedmérföldön, azaz 201, majd 402 méteren rendezték meg.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 26., 06:41 Módosítva: 2016.03.30 06:56
281

Egész pontosan 1991 március 28-án írták alá a szerződést, amelynek következtében a Škoda Auto állami kézből a Volkswagen konszernhez került. Most már látszik, hogy ezzel a cseh gyártó járt a legjobban az egykori KGST autógyárai közül: nem csak a neve maradt fenn, de meglehetősen sikeres, és házon belül még mintha némi önállóságot is élvezne.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 25., 17:18 Módosítva: 2016.03.29 11:05
115

A Nissan alelnöke, Shiro Nakamura tisztázta a helyzetet a New York Auto Show-n: elmondta, hogy bár valóban voltak ilyen terveik, végül úgy ítélték, a fejlesztés költségei túl magasak volnának.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 25., 14:55 Módosítva: 2016.03.29 11:19
304

Úgy tűnik, a gyártók közt egyre inkább divatba jön a ralikrossz – elvégre a műfaj látványos, kis területen zajló, rövid versenyeivel igazán néző- és közvetítés-barát, és itt semmi akadálya, hogy rettenetesen erős autókkal demonstrálják, mire is képes egy-egy márka.

Távolról sincs vége, olvasson még
2016. március 25., 11:47 Módosítva: 2016.03.29 11:09
11

Korábban markáns szövetségek határozták meg az európai haszonjármű-piacot, de lassan kezdenek elmosódni a határvonalak. A Fiat, amely eddig a PSA konszernnel működött együtt, legújabb furgonját, a Talentót már az Opel-Renault párostól vásárolja. A típus a jelvényektől és a hűtőrácstól eltekintve azonos a Renault Trafic és az Opel Vivaro típusokkal.

Távolról sincs vége, olvasson még