Hivatalosan is az AMG GT R lett a leggyorsabb hátsókerékhajtású autó, már legalábbis ami a Nordschleife-köridőket illeti. A rekordot természetesen az utcai autók kategóriájában jegyzik a németek, a volánnál pedig a Sport Auto magazin újságírója és tesztpilótája, Christian Gebhardt ült.
Egy héttel az új Ford Fiesta bemutatója után itt az új Fiesta WRC. Ettől reméli a Ford, hogy tíz év után újra összejöjjön neki valami siker a rali-világbajnokságon.
A Honda nem engedte el, jövőre visszavágnak a Volkswagennek a Nürburgringen, de legalább a saját legjobb idejüket megdöntenék a Civic Type R-rel. Különös egybeesés, de a Volkswagen épp a napokban tette ki az októberi rekordja videóját a YouTube-ra. Íme:
A General Motors büszkén jelenti: elindultak az első Chevrolet Bolt-szállítmányok a gyárból. Lesz Kaliforniai megrendelő, aki már idén kézhez kapja a Chevy Model 3-konkurens kis villanyautóját.
Az emissziós tesztek szigorításának lassítását kéri az európai autógyártók szervezete, az ACEA az Európai Bizottságtól, hogy több idejük legyen a gyártóknak felkészülni a nem laboratóriumi tesztekre.
Már biztos: egy hatalmas blöff volt csak a kínai csodabusz. A nyár talán legnagyobb közlekedésipari szenzációja, a Land Airbus prototípusa az augusztusi világpremier helyszínén porosodik, miközben a projekt mögött álló cég teljesen eltűnt.
A Porsche sem marad ki a dízelbotrányból, legalábbis egy vizsgálat indult ellenük csalószoftverrel kapcsolatban a német WirtschaftsWoche hírportál információi szerint. A Porsche nem kommentál, de épp most árultak el konkrétabb terveket első villanyos autójukról. Cél az évi 20 ezer Mission-E.
A Pro Stock Camaro SS-nek már a hatodik generációját mutatta be a Chevrolet. Az autó igazán látványos lett, azt viszont nehéz megjósolni, hogy lesz-e olyan sikeres, mint az elődei.
Lassan halad az Alpine márka újbóli bevezetése, de egyre több jel utal rá, hogy közeledik a nagy leleplezés. Most például három álcázott prototípust mutattak egy gyári kisfilmen, méghozzá menet közben.
A gyilkos sofőrök – ahogy manapság Nagy-Britanniában emlegetik őket – eddig 14 évet kaphattak legfeljebb Nagy-Britanniában, de ha elfogadják az igazságügy-minisztérium javaslatát, akkor a büntetési tétel akár valódi életfogytiglan is lehet, olyan esetekben, ha extrém gyorshajtás, közúti versenyzés, telefonálás vagy alkoholos, illetve kábítószeres befolyásoltság közben okozza valaki halálát egy sofőr.
Ezúttal a teherautó- és a személyautó-gyártó Volvo legerősebb autója méri össze az erejét, gyorsulási versenyben. A számokat nézve az Iron Knight-nak áll a zászló a maga 2400 lóerejével, de így is könnyen lehet, hogy szorosabb lesz a verseny.
Ha tényleg így néz majd ki az új Swift, akkor hiába aggódtunk. Volt miért, a Suzukinak volt néhány nehezen emészthető formaterve az elmúlt évek során, de úgy tűnik, a Swift egész kellemes jelenség marad.
Az információ Karl Schlichttől, a Toyota európai részlegének vezetőjétől származik, aki azt is elmondta, hogy mikorra várható az utódmodell bemutatása.
A történet Seattle városában esett meg – itt veszett nyoma egy 550i BMW-nek, amelyben benne felejtették a kulcsot.
A manapság Európában kapható G osztály már alig emlékeztet rá, hogy a típust eredetileg komoly terepjárónak szánták, de a világnak ma is vannak olyan zugai, ahol valódi munkagépként kapható a típus.
A Toyota hajtáslánc-kínálatának teljes korszerűsítésébe fogott: a végső cél az autók fogyasztásának és károsanyag-kibocsátásának érezhető csökkentése. A tervek szerint 2021-re 9 új motor 17 változatát mutatja be a Toyota, valamint négyféle váltó tíz eltérő kivitelét és hatféle hibrid rendszer tízféle eltérő variánsát is elkészítik. Ez itt csak afféle első kör: két új automata váltó, egy motor és egy új, többfokozatú hibrid rendszer mutatkozik be.
Már azok a fóliadarabkák sem akadályozzák az összhatás megítélését, amelyek a tegnapi kémfotókon még ott voltak. Az új Insignia – pontosabban egyelőre a szedán, a kombit egyelőre hivatalosan nem mutatták meg – nagyobb és könnyebb, ahogy sejthető is volt, a formaterv pedig nem fog fájni senkinek, aki egy Mondeóval vagy Audi A4-essel is meg tud barátkozni.
Sokunk képzeletét indította be a Mazda tavaly ősszel: az RX-Vision úgy nézett ki, mint amivel tovább élhet a Wankel-motoros sportkocsik kasztja. Ám Masamichi Kogai, a Mazda vezérigazgatója most összetörte az álmokat: egyelőre nem tervezik az RX sorozat folytatását. Ugyanakkor a Wankel-motor fejlesztését egyelőre nem adják fel.
Azt gondolnánk, hogy Montreal olyan hely, ahol egy kis hó nem okozhat gondot, de úgy néz ki, a fizika néha ott is kitol a közlekedőkkel, nem is kicsit.
Ahogy már a kémfotók alapján is sejthettük, az Insignia forradalmi változásokon megy át, Opel mércével mérve mindenképp. A hosszú, alacsony és nyúlánk hatást keltő autó talán kevésbé harmonikus látvány, mint az elődje volt, de cserébe tágas, jól használható autó lehet, ami önmagában is nagy dolog.
A Vevo és a Lexus együttműködéséből született a minden részletében LED-be burkolt IS, amelyet Dua Lipa Be the One című számának hivatalos klipjében használtak. Az alkalmazott fénytechnika azonban jóval többet tud, mint amennyi a rövid videóban látni lehet.
Az első Ferrari Challenge-et 1992-ben írták ki, és a mai napig megy a sorozat. Most megmutatták az új, turbós autót a sorozathoz, a 488 Challenge-et, amely csak versenypályán való használatra alkalmas, de érezhetően gyorsabb lesz az elődjénél.
A Volkswagen nagy modellekért felelős vezetője, Elmar-Marius Licharz szellőztette meg, hogy az Atlas a korábbi tervekkel ellentétben Európa egyes országaiban is felbukkanhat.
Az Audi legújabb tanulmánya egyelőre csak parkolni tanul meg magától, de a módszer nem csak erre használható. A lényeg az önfejlesztő szoftver, amely az élőlények tanulási módszereit utánozza: saját hibáiból tanulva állítólag egészen komplikált manőverek elsajátítására is alkalmas.
Láttunk már ilyet: az autógyártók néha nem érzik a valós igényeket. A Porsche ezúttal profitál a tévedésből, hisz a Macan négyhengeres változata váratlan sikert hozott Észak-Amerikában.