Kérdésem egy 1981-es Opel Kadetthez fűződne.
Előre elnézést kérek a kicsit nevetséges kérdésért.
Gondolom, elődömre gondoltál. Ő volt erősen német autó mániás.
A trabi dologhoz szeretnék hozzászólni.
Jó lett volna tudni, milyen típusú a jármű, mert így csak általánosítva tudok választ adni.
Mindenféleképpen egy márkaszerviztől kellene megpróbálni beszerezni egyet.
Ekkor az egyik szerelő (márkaszerviz) azt mondta, hogy nincs semmi gond, a másik (szintén márkaszervizben) motorgenerált akart csinálni 300 e Ft-ért...
Egy öreg 1986-os kiadású 120-as Skodával van problémám.
Van, hogy semmi probléma, van, hogy 1200 fölötti az alapjárat.
Sajnos Budapest már csak ilyen!
Sajnos általános, hogy nem szívesen foglalkoznak az öregebb autókkal.
Nekem is ugyanilyen évjáratú és típusú az autóm. A fent említett jelenségek nálam is előfordulnak.
Ha üresben gurul, akkor nem hallani.
Indításnál semmi gond, pöccre indul, a fordulatszám is stabil.
Ez a "nem történik semmi" azt jelenti, hogy se egy kattanás, se egy nyekkenés?
Alacsony fordulatszámon finoman rángat, illetve a váltó is kicsit hangosabban búg mint új korában.
Bemelegedett motornál, ha megállok, az autó is megáll magától.
Valamiért zavaróan magas az alapjárata, átlagos, nem márkaszervizben nem tudtak mit kezdeni vele.
A sok "szakember" után kíváncsi lennék az Ön véleményére.
Ilyenkor a rángatás akkor szűnik meg, ha a lábam egy aprót visszaveszem a gázról.
Jön a tavasz és kezdek aggódni, mivel elég kellemetlen dolog a városban piros lámpánál vészvillogóval várni, hogy ismét beinduljon az autó.
A Golfokról sok jót hallottam már, de az Astra GSI-ről kevés az információm.
4 hónapos Daewoo Lanosom van, azonban már most bosszantó hibákat vélek felfedezni.
A mínusz 15 fokokban is pöccre indult egy izzítás után.
Mivel a hiba gázállásban jelentkezik nem valószínű a jeladó hiba.