A márkaszervizbe hordott, keveset futott, boltba járós bácsi autó létezik, de nem eladó.
Címkék: nissan, almera, szedán, használt autó
Ezúttal egy Nissan Micra alapú családi szedánt takar a név, kicsi turbós benzinmotorral.
Egyáltalán érdemes-e autót venni ha csak 3-4 ezer km-t megy az ember egy évben?
Almera, Carisma és Fiesta a kiszemeltek között, de kicsit bajban vagyok, merre induljak.
Címkék: avensis, accord, almera, carisma
Megnéztem a szintet és a jó intervallumba esett. Mi lehet a baj?
Címkék: nissan, almera, olajnyomás
Keveset használjuk az autót
Címkék: nissan, almera, téli gumi
Az irányjelzők lámpatestei iszonyatosan párásodnak, belülről.
Defekt esetén még biztonsággal használható, vagy már túl öreg?
Címkék: pótkerék, gumicsere, nissan, almera
800 ezer forintig kell évi 7-8 ezer kilométerre. Jó lesz ez, vagy keressek mást ennyiért?
Címkék: nepper, almera, corolla, avensis
Vagy darázsra. Hogyan állíthatom be?
Címkék: nissan, almera, beltér
Rövid az utolsó fokozat vége az Almerában. Ki lehet cserélni? Vagy inkább az egész váltót?
Címkék: nissan, almera, sebváltó
Egy japán GTI a kilencvenes évek végéről. Kétliteres, szívómotor, 143 lóerő, pihekönnyű kasztni. Lehet ez rossz?
Címkék: nissan, almera, gti, használtteszt
A Qashqai és a Note közé érkezik a hagyományos csapott hátú modell, amely megmentheti a Nissant Európában.
Címkék: nissan, almera, spanyolország
Megjött az új Nissan Almera, amelyet már Togliattiban szerelnek össze – könnyen új orosz népautó válhat belőle.
Címkék: tehermentesítő, nyomtávszélesítő, nissan, almera
Nem csak üres pletyka, hogy jön az új, kompakt modell, amely leváltja a korosodó Tiidát.
Címkék: nissan, almera, tiida, versa
A Qashqai jó, de csupán rétegmodell, a Tiida pedig nem elég korszerű, hogy versenyképes legyen.
A képen látható autó eddig 4300 liter benzint használt el, meg egy kis gázt. Egy autó azoknak, akik szerint az autóvásárlás csak pénzügyi kérdés.
Rétegmodelljeivel hatásosan kiszorította magát számos piacról a Nissan, de már rájöttek a hibára.
Címkék: nissan, almera, qashqai
Az utolsó előtti Almera - akárcsak elődje, a Sunny - maga volt az unalom, jellegtelen formájával egy-két bágyadt "de öt év garancia van rá" megjegyzésen túl alig-alig tudott érzelmeket kiváltani. Szerencsére azért tavaly a Nissan a kétségkívül egyedi Primera és Micra után az alsó-középkategóriában is elindult azon az úton, ami a megkülönböztethetőség és individuális márkaarculat felé vezet. Csak túlzásba ne essenek!
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |
Címkék: nissan, almera, szedán
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |
Címkék: nissan, törésteszt, almera
Ó istenem, már megint egy átkozott egyterű - kiáltottam fel önkéntelen, amikor megtudtam, melyik lesz a következő tesztautónk. Divat ide, praktikusság oda, a buszlimuzin nem az a tesztalany, amelytől jóleső vezethetnékje támad az embernek. A Tino neve hallatán meg pláne nem, de ezen nem élcelődünk: földön fekvő ellenfélbe sportszerűtlen belerúgni.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |
Címkék: nissan, törésteszt, almera
Úgy tűnik, hogy a Nissan számára meghozza első gyümölcseit a Renault-val történt házasság: a japán gyártó számos gazdasági és logisztikai átszervezés után immár európai szellemiségű gyártmányokkal jelentkezik. A TotalCar által tesztelt 1,8-as Almera ráadásul jól illeszkedik a trendbe, melyet az autógyártók sportos családi autóként szoktak aposztrofálni.
Címkék: nissan, almera, 5-ajtós