Az utóbbi csak tanulmányautó.
Címkék: lada, niva, e-niva, iskra
A szankciók okozta gazdasági visszaesés és alkatrészhiány miatt elég mezítlábas Nivák készültek, de ennek most vége.
Címkék: lada, niva, niva legend, niva travel, abs, esp, orosz autógyártás
Ráncfelvarrást kap a hamarosan 50 éves modell.
Címkék: lada, niva, oroszország, ráncfelvarrás
A háború miatt kénytelen bezárni a boltot egy londoni Lada Niva kereskedő, mert nem kap több autót.
A szankciók miatt szerényebb felszereltséggel, hazai alkatrészekre támaszkodva építik a Nivákat.
Címkék: lada, niva, orosz-ukrán háború
Csapatás a sivatag homokjában, átkelés egy folyón, vagy a csúcs meghódítása? Egyik sem akadály.
A tavaly beiktatott kényszerszünet után most felfrissített beltérrel tér vissza a csúcsmodell, a Bronto.
Oké, mondjuk az egyik legproblémásabb dízelt választották, de ez akkor is elég menő.
Címkék: lada, niva, bronto, bmw
A Renault tervei között nem sok hangsúlyt kapott, de úgy néz ki, egy friss Niva is készül.
Az 1977-es ős-SUV alapjaira kétféle pickup is épül, egy kétüléses, és egy tágasabb, ötüléses változat.
Címkék: lada, 4x4, niva, pickup
Ismét a Lada-kínálat része egy terepjáró Niva néven, méghozzá az ősmodellnél valamivel korszerűbb típus.
Őrült készítői a leglejjebb ültetett Ladaként emlegetik 4x4-es autót.
Úgy néz ki, a Chevrolet elengedi a legendás orosz terepjárót, pedig a Niva név most az amerikaiaké.
Címkék: lada, avtovaz, gm-avtovaz, niva, 4x4
A 41 éves modell újabb frissítést kap, bár Oroszországban eddig is népszerű volt.
Andris 2,7 millió forintot fizetett egy vadonatúj Lada 4x4-ért, és mostanra pontosan tudja, milyen minőségű egy mai orosz autó. Hát...
Címkék: lada, togliatti, 4x4, niva
Petr Prusov hetvenöt éves volt, már éppen nem élhette meg, hogy fő műve betöltse a negyvenet.
Címkék: lada, niva, petr prusov
Maga az AvtoVAZ igazgatója erősítette meg, hogy már tervezik az ős-Niva utódját.
Nagyon sokat kell még tanulnunk a stílusról, de a Lada érzi, mi kell a német fiataloknak! URBAN!
A Voltyre gumiról azt hallottam, hogy csúszik az aszfalton.
Címkék: terepjáró, lada, niva, terepgumi
A Pajero Pinin már jobb választás, abban már úgy fogja érezni, hogy autóban ül. Persze ott van még a Vitara és a Frontera is.
Jól néz ki, bár nem egyértelmű, hogy van-e köze az elődjéhez, vagy már a GM egyen-technikára épül.
Címkék: chevrolet, niva, togliatti
Az új orosz terepjárót elődjéhez hasonlóan Togliattiban gyártják, Chevrolet jelvénnyel.
Címkék: chevrolet, niva, avtovaz
Tudták, hogy Amerikában is árultak Lada Nivát? Klíma, villanyablak, tetősín, fullextra - Dorogon teszteltünk egy elkóborolt példányt.
Címkék: használtteszt, lada, niva
Vérfagyasztó akció 24 másodpercben – csak a vakszerencsén múlt, hogy egyetlen végtag sem szakadt le.
Címkék: lada, niva, majdnem baleset
Az orosz terepjáró elpusztíthatatlannak tűnik – biztos, hogy még évekig ontják a gyártósorok Togliattiban.
Igazi karácsonyi történet: Attila megment az enyészettől egy szerencsétlen, erdőben kóborló beteg kis Nivát, és elviszi a nemzetközi veteránvizsgára.
Vissza a feladónak: az első Ladák annak idején olasz alapokon születtek meg, most viszont Itáliába költözhet az orosz terepjáró gyártása.
Címkék: pininfarina, niva, lada
Címkék: niva, gomba, termosztát, melegszik, lada
Togliattiban már ott süvölt a változás szele: megtanulták a modellfrissítés fogalmát
Szerda este én is abban az elmebeteg dugóban ültem ami az egész várost ellepte.
Lada Niva Bestof
Az orosz Range Rover, olvastam egy nyilvánvalóan romantikától túlfűtött angol beszámolóban. Ja, végülis igen. Önhordó karosszériás terepjáró. Igaz, hogy a Range luxusautó, a Niva meg helyenként rabomobil, de a kényelem terén tapasztalható különbségek nagyjából azonosak az orosz és brit mindennapokban tapasztalható szélsőségekkel.
A kisebb változtatásoktól eltekintve a Niva ugyanaz, mint 25 évvel ezelőtt. Szemből a mostani és a legelső példányokat szinte meg se lehetne egymástól különböztetni. Lehet ezt maradiságnak nevezni, de bizonyos, hogy a Niva olyan korból származik, amikor az autók még autóból készültek.
12 éves bordó jószág, bár hogy eredetileg Togliattiban milyen színre mázolták a szorgos kezek, senki nem tudja. A festés és a karosszéria nem volt az erősségük; az autó a lakatosok álma. Az oxidációs folyamat már 4-5 éves korban megkezdődik, és megállíthatatlanul folytatódik, újra és újra munkát teremtve a fentebb említett mestereknek.