A Kodo szavatossága még nem járt le az egyen-SUV-ok világában. De vajon a nagyobbik benzinessel is döglött-e a Mazda CX-5?
Címkék: mazda, skyactiv, cx-5, suv
Annyi kijelző van benne, hogy azzal egy kisebb polgári lakást le lehetne parkettázni. Ha Audi kell, ez a csúcs.
Végy egy jól bevált motort, akassz rá kompresszort, és építs köré autót. A Yaris GRMN nemcsak a katalógusban mutat jól.
Címkék: toyota, yaris, grmn, kompresszor
Árban sehol nincs a német GT-khez képest, miközben minőségben gyakorlatilag egy a liga.
Címkék: kia, stinger, 2018, gt
VW Crafter tesztautónk mindenből a közepes opciót kapta: a középső, 140 lóerős CR TDI motort, közepes hosszúságú és magasságú felépítményt. Csak a felszereltsége és az ára nem közepes.
Címkék: volkswagen, vw, crafter
Nem terem minden bokorban ilyen ajánlat. Itt a Toyota Landcruisered, féláron. Centire, lóerőre, extracsomagra, diffiszámra kvázi ugyanaz. Hova tovább?
Címkék: ssangyong, rexton, clever, 4wd
Nem tudom, mennyi lehet igaz abból, hogy a Porsche humoristát szerződtetett a lejáratásukra, mi ez, ha nem összeesküvés?!
Ez a HR-V pont azért lesz tíz év múlva a használtpiac sztárja, amiért ma a Jazz. Persze nem csoda, szinte ugyanaz a két autó, csak a HR-V divatosabb.
A Hyundai kis családi autója, az i30 meglepően jól teljesített az Euro NCAP törésteszten.
Címkék: hyundai, i30, euroncap
Ha a Mazda MX-5 a sportos autózás esszenciája, az A110 maga a szupersport, kicsiben.
Címkék: alpine, a110, renault, sport
Az Opel jelenleg kapható legnagyobb családi autója került az Euro NCAP csapatához. Ez lett a végeredmény.
Címkék: opel, insignia, euroncap
Mennyivel megy jobban a nagyobb, és mennyivel eszik kevesebbet a kisebb? Egymás mellé tettünk két S-Crosst, két különböző motorral.
Címkék: suzuki, turbó, boosterjet, összehasonlító
A technikai szuperlatívuszok autója, mégis egy butyuta amerikai mozifilm-sorozat miatt lett ismert.
Címkék: toyota supra, 2jz-gte
Árpádnak nagyjából hat ilyen járgánya van. A pontos szám nem mondható meg, mert néhányuk mozgásképes, mások alkatrészbányaként szolgálnak, a legjobb talán le is lesz vizsgáztatva.
Egyszerű, benzines szívómotorral próbáltuk a Peugeot 308-at. Ilyen egy francia kompakt, több mint 220 ezer kilométer után.
Talán soha nem volt még ennyire ronda japán erős autó. Viszont döbbenetes, milyen könnyű és biztonságos vele a bunkóskodás.
Levegőt se vehet az ember, akkora itt a zsibongás – Seaték kicsi Aronája nagyjából a századik idén bemutatott kis crossover, vagy csak én érzem így? Nagyot kell ütnie, ha azt akarja, észrevegyék.
Így képzelik a japánok a féktelen luxust. Vajon az origamizott kárpit és az üvegbetét az ajtóban elég lesz a németek ellen?
Ki gondolta volna a rettenetes Crossland X után, hogy azonos műfajban, más méretben akár jól is elsülhet az Opel-PSA-házasság?
Címkék: opel, grandland x, dízel, peugeot, 3008
Alig egy tonna, 160 lóerő és egy elképesztő forma. A Renault 17 TS Gordini sokak tudatalattijába beégett.
Címkék: joy of driving, renault, gordini, r17
Az Audi RS5 egy remek autó, sőt, amire kitalálták, arra tökéletes. Csak szeretni nagyon nehéz.
Hárommillióról indul, de már messze nem csak az ára adja el: az új Dustert komolyan kell venni.
Mit várhat az ember 30 millióért? Gyorsulást, menést, agyeldobást. De működik mindez a hétköznapokban?
Rövid, kegyetlen alku következett; nem kértük a rozsda kijavítását, így az árat 845-re tudtuk lenyomni.
Próbálták megtippelni, mennyibe fájhat, de a 12-15 milliós tippekkel a valóság közelében sem jártak.
Címkék: vw, kisbusz, bulli, multivan
Az újkorában tízmilliós Škodát négyévesen kevesebb mint féláron megvehetjük. Tényleg ilyen jó vétel a családnak egy alaposan felextrázott Superb?
Címkék: skoda, superb, tdi, common rail
Nem lehet más, hiszen a vak is látja, hogy Rolls-Royce, a királynő is ilyennel járt. De nem. A motorja sportkocsié, a teste könnyűszerkezetes, a múltja zűrös. És igen, a királyi szál megvan.
Ha bárki azt mondta volna, hogy az ezres, háromhengeres Polót szeretni fogom, kiröhögöm. Vesszenek az előítéletek!
Címkék: volkswagen, polo, tsi, bea
Most is zúg a fejem, az életem egy életre megváltozott. DTM-pilóta lettem, még ha vetélytársak nélkül, egy kicsi pályán és csak négy körre is. De élesben. Az idei bajnok Audijában.
Másnak akar látszani, mint ami valójában: crossovernek nem, de autónak egész jó a Kia Stonic.
Az amerikai izomautót nem a biztonsági felszereltsége miatt veszik, de azért a Mustang így is problémás.
Terepgumi, összkerékhajtás, emelt kivitel: targoncából is van ilyen. Nem kell hozzá tükörsima beton, hogy bármit arrébb tegyen a sártengerben.
Címkék: manitou, m30-4, tereptargonca
Tulajdonképpen ilyet kéne vennie mindenkinek, de vajon felismernéd az utcán?
Címkék: volkswagen, vw, sportsvan
Egy kisebb parkolónyi Seat Ibizát törtek össze az Euro NCAP-nél, vajon kispórolták belőle a biztonságot?
Az autó, amit nem kell tuningolni. Ha erősebbet akarsz, akkor vegyél belőle egy erősebbet, mert amúgy csak elrontani tudod.
9 litert fogyaszt, de ha kell, 4,7 másodperc alatt van százon. Bár, ahogy kinéz, az sem számítana, ha 50 köbcentis motor hajtaná.
Íme az autó, ami tényleg csak a minimális gondoskodást kapja meg, és rendesen elhasználták.
Címkék: chrysler, pt cruiser
Ennél nagyobb kombájn nincs, gyorsabban arat bárminél, de mit keres Pátyon? És tényleg csak arra jó, hogy 20 méterrel beljebb akadjon el a mocsárban?
Címkék: new holland, kombájn, agro
Oda lép az XC40, ahol Volvo még sosem járt: az Audi Q3, BMW X1, kicsit talán még a Mercedes GLA, azaz a kicsi, prémium SUV-k kategóriájába. És nemcsak első próbálkozásnak nem rossz.
A Mercedes, ami miatt még a BMW főnöke is beszólt, ráadásul nem igazán Mercedes, hanem egy jó Nissan.
Címkék: mercedes benz, pickup, teszt, 2017, bemutató
Az Alpina ötelete az volt, hogy beleraknak egy másfélszer akkora motort a hármasba, mint amekkorát a BMW mert. Még hogy downsizing? V8!
2,7 millióért vehető, őrületes méretű csomagtartója van és alig fogyaszt. De meddig él?
Jó ránézni, jó beleülni, csak menet közben olyan, mintha recés kést forgatnának a hallójáratban. Van rá mentsége?
De előtte mennyit kell ácsorognia a töltőnél? A Honda a hidrogéncellákban is látja a jövőt. Viszont szívesen ücsörögnél egy 700 baros tartályon?.
Címkék: honda, clarity, fuel cell
Az Ampera-e nagyon jövőbe mutató technikára épült, de nem szabad elfelejteni a biztonságot se.
Címkék: opel, ampera-e, euroncap
Amikor valaki azt mondja – sose fognak már ilyen autókat készíteni -, jó eséllyel egy ilyen Mercedesre gondol. Persze az is lehet, hogy nem, de akkor csak alulinformált.
Címkék: mercedes, mercedes-benz, veterán
Te mit áldoznál fel azért, hogy konnektorból tankolhass és ingyen parkolj? - kérdezi a Toyota. Ezt még otthon is tele tudod nyomni árammal.
Címkék: toyota, prius, plug-in, hybrid
Szoktuk volt mondani, manapság a BMW csinálja a legjobb Mercedeseket. Néha viszont a Mercedestől érkezik egy istentelenül jó BMW.
Címkék: teszt, mercedes benz, c63, amg
Nem különösebben erős, nem is annyira gyors. Ellenben Senna szerette, és még kicsit reszelte is, lehet akkor rossz?
Nekimennél fejjel a falnak, ha tudod, hol az ajtó? A BMW sem tette, így született az új X3.
Minden idők legrusnyább BMW-je utódért kiáltott: Quasimodo felegyenesedett, arca kisimult.
Címkék: bmw, 6gt, gran turismo
Ha nagyképű akarnék lenni, azt mondanám, keresztbe raktam egy 700 lóerős Nissan GT-R-t. Pedig igazából a GT-R rakott keresztbe engem.
Fillérekből töltöd, ingyen parkolsz, viszont kétszer lassabban utazol vele messzire. Kéne?
Címkék: renault, zoe, elektromos autó
Ez nem autó. Négy kereke van, persze. Meg kormánya meg ülése meg lámpája meg motorja – úristen milyen motor az, 7,7 literes. Nem evilági dolog.
Címkék: rolls-royce, phantom, phantom i, 1926, veterán
Az első kettőtől erősebb lesz a motor, az utóbbi kettő viszont tönkremehet és akkor lesz egy új barátod: a szerelő, aki imádni fog.
Címkék: volkswagen, jetta, tsi
Vigyázni kell a Cayenne-nel, először a fizikát gyalázza meg, aztán a tudatot. Végre kész a kéttonnás gokart.
Címkék: porsche, cayenne, bemutató