A Suzuki épp csak felújította a Swiftet, de már az utódlásról is hallani. A pletykák szerint az utódmodell már 2022-ben bemutatkozhat, de később további változatok várhatók.
Az Alpine eddig is háromféle A110-est kínált, de változtatnak az elnevezéseken, miközben néhány apróság is változik bennük.
A Ford bemutatta az új Rangert, amely formatervében jobban illeszkedik a cég pickup-kínálatába. Ennek megfelelően magasabb és szögletesebb orr-részt kapott, mint az elődje, hasonlót az amerikai Maverick és F sorozat megoldásához.
Christian von Koenigsegg édesapja után Jeskónak nevezte el azt az autót, amivel megint szintet lépnek az őrületben. A szupersportautókat gyártó svéd manufaktúra mindig eszelős mennyiségű, igazán újító mérnöki munkát mutat be, és ez most sincs másképp. Megalkották a leggyorsabban felpörgő szériagyártású motort.
A Mazda japán honlapján egy üzenet fogadja a lehetséges MX-5 vásárlókat: a jelenlegi modell gyártását már befejezték, a következő bemutatása a télen várható.
A Cadillac márkakereskedések száma az Egyesült Államokban 2018-ban még 920 volt, most viszont már csak 560 ilyen maradt. Az ok egyszerű: a GM bejelentette, hogy változtat a márka stratégiáján, ami egyrészt plusz befektetést kívánt volna minden kereskedéstől, másrészt változtat az eladási kilátásokon is.
A legbiztosabb ha egy szakértő műhelyben nézik át hozzáértő szakemberek a kiszemelt használt autót. Megfelelő körülmények között, profi berendezésekkel az szemek sokkal többet tudhatnak meg mint mi magunk egy parkolóban fetrengve egy zseblámpával az autó alatt. A Totalcheck használtautó-átvizsgálási csomagok célja a nyugodt és tisztességes autóvásárlás elősegítése. A jövőben már nem csak az Avalon Bosch Car(e) Szervizben, hanem Szereldmagad új, külső Bécsi úti szervizében is elérhetőek az átvizsgálási csomagok.
Kínában tucatnyi hazai cég versenyez a villanyautó-piacért, és úgy néz ki, ez egyre komolyabb kínálatot eredményez. Bár a legtöbb gyártó a közepes hatótávú, megfizethetőbb modellekre koncentrál, azért akad olyan modell is, amivel a prémium-szegmenst célozzák.
A Delta Integrale 1993-ban futott utoljára gyári színekben, igaz, addig összesen hat világbajnokságot nyertek vele. Mostanra azonban egyértelműen gyűjtői-múzeumi autó, ezért is meglepő, hogy a jellegzetes, szögletes formával ismét találkozhatunk a versenypályákon.
Az októberi forgalomba helyezések nem igazán a keresletet mutatták, inkább azt, hogy mely gyártók tudták kiszolgálni az ügyfeleiket.
A Dodge jövőjéről a márka igazgatója, Tim Kuniskis nyilatkozott, aki elmondta, hogy a nagy váltást 2023 és 2024 fordulóján hajtják végre. Ekkor tűnik el a kínálatból a Charger és a Challenger, a Hemi motor legtöbb változatával, így a 700 lóerő feletti, kompresszoros Hellcattel együtt.
A magasabb, terepjáró-jellegű modellek térhódításával a szedánok egyre inkább kiszorulnak mind Amerikából, mind Európából, de úgy néz ki, Kína egymagában is elég, hogy oda érdemes legyen vadiúj személyautókat fejleszteni.
Nagyjából másfél évtizede hallani arról, hogy most már aztán tényleg jönnek a kínai autógyártók, és átveszik a hatalmat. Erre ugyan még nem került sor, de azért ma is van olyan újdonság, amelyből nem nehéz kinézni, hogy akár a Teslának is fejfájást okozhat.
Kétségtelenül nagy ötlet Kalasnyikovnak hívni mindent, amit az IZS készít, még ha kissé félrevezető is. Jogszerűnek viszont jogszerű, hiszen az Izsevszki Gépgyár áll mindkét márka mögött.
Nem ez az első retró próbálkozása a kínai Songsannak, és úgy tűnik, sikerük van a dologgal, mert a rossz arányú Corvette és VW Samba utánérzések után itt van valami még túlzóbb.
A csak hibridként és villanyautóként bemutatott Niróval jó lóra tett a Kia: a 2016-ban bemutatott modell évről évre egyre sikeresebb lett. Ennek ellenére úgy néz ki, már el is készült az utód, amelyet a héten mutatnak be Szöulban.
Megannyi kutatás és ötletelés, javaslatok mérlegelése és elfogadása után döntenek csak a gyártók egy autó nevéről, mégis nagyon nehéz olyat találni, mely a világ minden táján remekül cseng. Azt hihetnénk, hogy a betűk és számok kombinációjából álló típusjelölésekkel nem lehet gond, de még ennek is akadnak buktatói. Erre most a Toyota jött rá a GR86 kapcsán.
A címvédő Sébastien Ogier és csapata, a Toyota bajnoki címével ért véget a 2021-es rali-világbajnokság. Az immár nyolcszoros világbajnok francia egy győzelemmel, a Toyota pedig egy kettős győzelemmel szerezte meg az idei címeket a hétvégi Monza-ralin a ralisport csúcsán.
2018-ban indult el a Ferrari Icona sorozata, melyben legendás múltbéli modellek formáinak adnak modern megjelenést és technikát. A ‘60-as évek versenyautóit idéző, két üléses, nyitható targatetős Daytona SP3 egyértelműen a Ferrarihoz közel álló gyűjtőknek szól, és egy kicsit az álmodozóknak is. Szép emléket állít azoknak a 330-asoknak, amik lefedték az egész dobogót az 1967-es Daytona-i 24 órás futamon.
Olcsó elektromos autót villantottak Mexikóban: a JAC E10X mindössze körülbelül 20 ezer dollárnak megfelelő pesóba kerül. A kicsit esetlen, de alapvetően azért teljesen vállalható kinézetű elektromos mini az ottani anyagi lehetőségekhez képest még mindig nem számít olyan olcsónak, de Európában és az Egyesült Államokban egyértelműen a legolcsóbb autók közé érkezne, és az az érzésünk, hogy lenne is rá kereslet.
Eddig úgy tűnt, hogy a Ford a Rivian segítségével szeretne meghatározó szerepet vállalni az elektromos autók piacán. Most ez változni látszik, ugyanis a két gyártó mégsem szövetkezik.
A Porschénál régi hagyománya van a művészileg egyedivé alakított autóknak. Ott van például Janis Joplin 356-osa, vagy épp Richard Philip 911-ese. Most a korszellemnek megfelelően két Taycant kaptak meg fiatal művészek, hogy egy Art Battle nevű verseny keretein belül egyedivé tegyék.
Sejtelmes, lepellel takart Mustang sziluettről tett közé egy képet a Shelby American. Valami különleges újdonságot ígérnek, de a leleplezésre csak december 15-én kerül majd sor.
Ritkán hallani manapság a Buick nevet: az egykor népszerű amerikai gyártó Európában soha nem volt igazi tényező, de ma már a tengerentúlon sincsenek túl jó pozícióban. Az utóbbi években leginkább Opeleket átcímkéző márka a távolkeleti nyitásban látja a fejlődés lehetőségét, ahogy oly sokan manapság.
Ahogy már korábban is hallani lehetett, elkészült az Audi, amely az E-tron és a Q4 E-tron közé illeszkedik a választékban. A Q5 E-tron egyelőre csak Kínában lesz elérhető, ott viszont akár hét üléssel is. Műszaki értelemben a VW ID.6 ikertestvéréről van szó, amely a szabványos MEB villanyautó-alapokra épül.